## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



* Het B-nest *

* Bianco * Buddy * Beau *




Zoals beloofd, de foto's alleen .... de rest zullen jullie even op moeten wachten, ik ben namelijk helemaal gaar. Ed gaat straks om kwart over 10 weer de nacht gaan werken en zelf moet ik morgenochtend vroeg met Fleur naar puppycursus. Na het plaatsen van de foto's van het B-nest ga ik de A-tjes pappen en wegen en nestcontroles houden. Daarna kruip ik nog even met mijn minilaptop (foto's staan op mijn gewone laptop) in mijn bedje, dagboekjes bij lezen. ;)

De B-tjes doen het erg goed. Je ziet ze groeien en op dit moment worden de pennetjes veertjes. Van alle drie is het geslacht niet bekend mocht je interesse hebben in Buddy of Beau  mag je me dit laten weten, deze zijn nog niet officieel gereserveerd. :)


Bianco, een getekende cinnamon witmasker


Bianco


Bianco


Bianco


Bianco


Bianco


Bianco :-*


Buddy, een clearpied, een bont valkje waar het grijs volledig uit is gekweekt. :D


Buddy was in een diepe slaap toen ik hem/haar uit het blok haalde. ;D


Buddy


Buddy had ook veel moeite om wakker te blijven ....


Buddy


Buddy :-*


Beau, net als Buddy ook een perfecte clearpied, beide hebben geen enkel grijs veertje.


Beau


Beau


Beau


Beau


Beau :-*

====

Trusten voor straks en tot morgen met de rest van de foto's, hier alvast een kleon voerproefje. ;)


Ashley


Alpha


Ayo


Juicy




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik wilde net even wat opzoeken in mijn oude dagboekje over de eerdere nesten van Armani & Princess en schrok van de aantal keren dat dit boekje inmiddels gelezen is.  :o :o

Topic: ## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **  (gelezen 100002 keer)

Wow, meer dan 100.000 x heeft iemand mijn boekje geopend, ben ik best wel een beetje trots op dat nog zoveel mensen mijn oude boekje lezen terwijl het al zo lang gesloten is.  8)

Ik ga pappen!!!! DOeiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

B87

Haha das veel ja!!

Wat een lieve valkjes zeg! Die gele koppies zijn echt grappig :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Dierenfreackske

Hoi, wat zijn de B-tjes mooi whaaauuuw, en je A-tjes ook, ook je geelwangetjes, super mooi zijn ze hoor, kwappies...en natuurlijk ook je andere A-tje he.....

Ik heb weer genoten hoor! Prettige zondag...grtjs. Ann



Ida

Wat grappig die geelwangtjes! Ze zijn zo supermooi, mag je best trots op zijn hoor  ;D  Ook Bianco is een schatje  :-*
Ayo blijft lief met dat lekkere, eigenwijze bekkie  ;D
Ben benieuwd naar de rest van de foto's...............
Doe rustig aan en fijne zondag !

groetjes Ida

amazingleeuwtje

Citaat van: Caroline op  6 maart 2010, 22:10:04


Ik wilde net even wat opzoeken in mijn oude dagboekje over de eerdere nesten van Armani & Princess en schrok van de aantal keren dat dit boekje inmiddels gelezen is.  :o :o

Topic: ## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **  (gelezen 100002 keer)

Wow, meer dan 100.000 x heeft iemand mijn boekje geopend, ben ik best wel een beetje trots op dat nog zoveel mensen mijn oude boekje lezen terwijl het al zo lang gesloten is.  8)

Ik ga pappen!!!! DOeiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!  ;D







Hier mag je ook super trots op zijn Caroline ;D


Caroline



Nogmaals bedankt voor de leuke complimentje .... ik vind de A-tjes en de B-tjes ook errrug leuk!!!  :D

De foto's plaats ik vanavond even want mijn mammie is jarig en als Ed straks geslapen heeft (nachtdienst gehad) gaan we daar naar toe.  ;)

Even een paar kleine nieuwtjes.  :D

* Het vleugeltje van Vlinder had gelukkig niet veel meer gebloed nadat er gisterenavond weer een veer was afgebroken. Ze ziet er inmiddels wel niet meer uit, bloed en Betadine op mijn mooie witte meisje, het ziet er verschrikkelijk uit.  :o Ik hoop echt dat het ooit helemaal goed gaat komen met haar verenpakje.  :-\

* Armani & Princess het koppel wat gisteren een bevrucht eitje hadden geopend en gedeeltelijk hun eigen embryootje hadden op gegeten, hebben de laatste 24 uur eitje 3, het enige echte - weliswaar niet bevrucht - eitje wat ze nog hebben, gewoon bebroed en heel gelaten.  :D Hopelijk is het echt maar een éénmalige fout geweest. Toch durf ik hun enige bevruchte eitje wat nog over is niet bij ze terug te leggen, dit laat ik lekker bij pleegouders Giorgio & Anaïs.  ;)

* Giorgio & Anaïs, het koppel wat de geelwangjongen heeft gekregen, hebben vannacht hun derde eitje gelegd. Zij hebben nu dus 4 eitje inclusief het pleegeitje van Armani & Princess. 1 is nog even afwachten natuurlijk, die zie ik pas over 2-3 dagen wat maar de andere 3 zijn bevrucht.  :D

* Pablo & Coco verwacht morgen of overmorgen wel het eerste eitje.  ;)

* De A-tjes eten steeds beter zelf .... morgen gaan Alpha en Ayo het zonder pap proberen en Juicy gaat terug naar 1 x per dag pap.  ;) Gaat dit goed en ze kunnen zichzelf 4-5 dagen op gewicht houden krijgen zij het groene licht en mogen ze verhuizen.  :D

* De B-tjes zijn bijna 3 weken en gaan vanaf volgende week af en toe een hapje pap mee snoepen met Juicy, op die manier kennen zij het ook en zijn er op latere leeftijd minder problemen te verwachten met pap geven.  ;)

Als zij voldoende borstveertjes hebben zal ik veertjes gaan sturen voor geslachtsbepaling.  :)

Jullie zijn weer helemaal bijgekletst.

Fijn zondag en tot laterzzzzzzz!!!!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jan1988

Jammer dat niet altijd alles goed kan gaan Carolien!

Maar gelukkig heb je ook nog goed nieuws!!

Ben erg benieuwd naar de foto´s

De B-tjes worden echt prachtig! Zat er al over na te denken voor een vriendje voor Ayo..:P Maar eerst maar is eventjes kijken hoe het gaat met haar:D

Ze worden echt mooi ook de A-tjes! Zien er echt al een stuk beter uit weer met wat meer veertjes! Zet hem op Ayo(goed eten:P)

Ik wou hem Lucky noemen.. Maar ik ben er nog niet helemaal uit want Ayo zit er zo ingesleten dat we het alleen maar over Ayo hebben en niet over Lucky:p

Nou ik wacht gespannen af! Dank je voor de leuke update!!

Groetjes JaN

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Onwijs bedankt voor jou bericht wat betreft Pheebee ik ga jou raad opvolgen, na 8 dagen blijkt zoals we nu bezig zijn niet voldoende te zijn..

Gefeliciteerd met je mamsie :-*
Mijn duimen draaien voor jou mooie witte meisje..

Fijne dag vandaag Caroline

Liefs Syl

☺ Pita ☺


Anke

Hoi Caroline,
Ik heb weer genoten van de foto's en je update :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



* Het A-nest *

* Alpha * Ayo * Amore *




Zoals beloofd nog de foto's van gisteren  van de A-tjes, Ashley & Jim en 2 foto's van het vleugeltje van Vlinder waar ze nu dus alle slagpennen tot op de huid vanaf heeft gebroken. :-\


Alpha woog gisterenavond vóór de pap 93 gram. :D


Alpha


Alpha zit alweer bijna helemaal in de veertjes. :)


Alpha is nu 7 weken.


Alpha :-*


Ayo is de zwaarste van het nest, die woog gisterenavond voor de pap 100 gram, een dikke dame. ;D


Ayo heeft nog kale plekken lijkt het maar van dichtbij zijn het allemaal nieuwe pennetjes.


Ayo is dinsdag 7 weken.


Ayo had even met mijn armband gespeeld. :)


Ayo :-*


Amore nu mijn eigen Juicy .... het is de kleinste van het nest. Woog gisteren 83 gram. Is verwacht dat zij als ze uitgegroeid is net iets onder de 100 gram blijft, een  mooi maatje voor JOOP! ;)


Juicy is een echt bedelaartje als ze me ziet. ::) Maar .... toen ik net beneden kwam van de strijkwas en even heel zachtjes mijn kweekkamertje in sloop zat ze samen met haar grote broer of zus Alpha flink zaadjes te eten uit één bak. :D


Juicy is wel een heel lief en grappig valkje. :D


Juicy was afgelopen vrijdag pas 6 weken.


Juicy :-*










En toen vloog Ayo naar me toe en ging op mijn camera zitten. ;D ;D


Tuttebel!!!!



De rest volgt in een nieuw berichtje. 8)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Om te zoenen dat B nestje.... ik vind Beau echt zo lieffff  :-* :-*
Mooi die gele stekeltjes en hij wordt echt knal geel als ik het zo zie... mooi hoor!!

Liefs Manon

Caroline



* Jim & Ashley * Vlinder *





Mijn mooie Ashley, (bonte) clearpied witmasker met 3 cinnamon opaline veertjes op de rechterschouder.


Een lief en makkelijk meisje wat het nog steeds leuk vindt om lekker bij me te zitten en te spelen op het speelkleed wat ik kreeg van Hermien. :D


Ashley is van het X-nest en nu 11 weekjes oud.


:-*


Het is een flinke dame, haar moeder Diégah woog met 10 weken oud 132 gram .... Ashley woog gisteren 127 gram, zie op de foto. Vroeger maakte ik me er zorgen over, tegenwoordig weet ik dat het geen kwaad kan, Diégah is een hele grote brede valk geboren uit een  Duitse vader waar de valkjes veel groter en grover zijn dan hier in Nederland. ;) Veel nakomelingen van Diégah zijn net al haar groot en zwaar in gewicht, sommige hebben het postuur en gewicht van papa Amor die maar 95 gram weegt. :)


Ashley zit apart met Jim, een cinnamon lutino bleekmasker MAN, om samen een koppeltje te worden. De spetters vliegen er niet vanaf maar ze hebben het wel gezellig samen. In de grote Jockkooi zoeken ze elkaar toch op. :D


Ashley en Jim


Jim zit stoer te fluiten voor haar, alleen de andere kant op. ;D ;D

====

De volgende 2 foto's zijn van Vlindertje, schrik niet, het is namelijk geen bloed wat je ziet maar Betadine wat alles bruin heeft gekleurd door de jodium die erin zit. ;) Vlinder is weliswaar wel alle slagpennen kwijt wat ook geen prettig gezicht is. :-\

Je zou zeggen, dat moet toch pijn doen maar vanavond zat ze nog net zo hard met dit flink verwonde vleugeltje te droogvliegen .... soms snap ik helemaal niks van onze valkjes. ???

















Mijn mooie lieve meisje, Vlinder .... ooit komt het vast goed maar wanneer?? ::)


:-*

Dit waren ze weer voor het weekend, ik hoop dat jullie er een beetje van genoten hebben. Voor straks lekker slapen en een goed begin voor de nieuwe week. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.