## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Sassie



Rust zacht lieve Birdy  :'( :'( :'(

Wat een verdrietig nieuws. Gelukkig is hij rustig heen gegaan tussen zijn broertjes en zusjes.
Veel sterkte ook Caroline... Je hebt gedaan wat je kon en dit lieve donsje toch nog een bestaan gegeven al was deze jammer genoeg veel te kort  :'(

Veel liefs,
Sassie

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

bobbie

............. ik niet. Ik heb ook terug gelezen en zie inderdaad opmerkingen die als kwetsend ervaren kunnen worden.

Maar ......... deze zijn geschreven door mensen met een heel warm hart, zo heb ik ze ervaren. Ze zijn zich waarschijnlijk niet eens bewust van de pijn die ze veroorzaakt hebben. En ik weet heeeeeel zeker dat het niet zo is bedoeld als dat het overkomt.

-------------------

Hoe is het met de rest van het grut Caroline? Groeien ze lekker?

Groetjes, Nel :)

bobbie

Ik had alle berichten gisteren (zaterdag) rond 13.45 uur terug gelezen en begreep waarom Caroline het zo voelde.

Nu lees ik het terug en nu komen de berichten wat genuanceerder over. Kan aan mijn gemoedstoestand liggen maar het kan ook dat de berichten wat zijn aangepast.

In ieder geval ben ik nog steeds overtuigd van ieders beste bedoelingen.

groetjes, Nel :)

Hermien

Ha Nel,

Zo te zien zijn de berichten niét aangepast. Ik vond het al jammer dat je zo reageerde. Begrijp ik ook ff niet. Als de 'kwetsende' uitlatingen nou van wildvreemden op dit forum kwamen, ja, dán snap ik dat het even als een klap aankomt. Maar álle berichten komen van forumleden die héél goed weten wat je moet doormaken als een valkje of een donsje het niet redt. Voor het overige zie ik ook overal de complimenten voor de goede zorg die Carolien heeft verleend. Maar ja, gemoedstoestanden doen soms rare dingen met mensen en ik ben blij dat je er nu toch ff anders tegenaan kijkt.

En Carolien, wij menen het oprecht GOED met je, hè? Dat wéét je toch wel? Hopelijk kun je je weer snel over dit kleine drama heenzetten, hè? Is beter voor jou èn voor je valkjesfamilie. Sterkte!!!



Caroline





Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor de lieve berichtjes, complimentjes en elke andere vorm van steunen. :-* :-* :-*

Ik weet dat jullie het allemaal goed met me voor hebben, misschien heb ik het daarom ook wel een beetje als kwetsend ervaren, van een vreemde had ik de woorden mogelijk sneller een plekje kunnen geven, nu denk ik steeds .... jeetje, jullie moeten toch weten dat ik nooit een donsje/jonkie/valkje onnodig laat lijden .... jullie kennen me toch beter. ::)

Maar .... waarschijnlijk zal ik het wel verkeerd begrepen hebben en daarom mijn excuses mocht ik iemand gekwetst hebben.

Even een kleine uitleg over mijn gevoelens  ....

Na mijn eerste berichtje over de te kleine pootjes van Birdy werd mij gevraagd om hem in te laten slapen en naar aanleiding van het feit dat ik het nog even aan wilde kijken, werd er letterlijk geschreven dat het beter was Birdy meteen in te laten slapen want Birdy mocht niet langer lijden op deze manier ....

In mijn beleving heb ik Birdy niet langer laten lijden door het even aan te willen kijken, ook ben ik ervan overtuigd dat hij eerder ook niet heeft geleden. Zijn kropje kon weliswaar  het veel te grove voer wat zijn ouders hem gaven nog niet verwerken maar dit heeft hem een honger gevoel opgeleverd en zal niet prettig voor hem zijn geweest maar geven we niet allemaal op het forum alle donsjes die kropproblemen hebben een kans??

Wat betreft zijn pootjes en vleugeltjes - het koppie viel eigenlijk wel mee - die niet mee groeide met de rest van zijn lijfje .... ik denk niet dat het hier pijn aan heeft gehad, hij heeft ook tot het allerlaatste moment gewoon op zijn pootjes gestaan. Uit ervaring weet ik dat donsjes/jongen die echt pijn aan hun pootje(s) hebben deze niet willen en zullen gebruiken.

Waarom wilde ik het nog aankijken?? Ik wilde er 100 % zeker van zijn dat zijn pootjes helemaal niet meer groeide of alleen maar achterbleven in de groei. Met het laatste zou hij mogelijk nog een heel fijn leventje hebben kunnen krijgen, Nel wilde zich zelfs al aanbieden.  :-*

Birdy is er niet meer .... voor mijn gevoel heb ik het beste met hem voor gehad, ik weet dat iedereen die in mijn boekje leest en schrijft ook alleen maar het beste voor Birdy voor hadden.

Om die reden wil ik het dan ook graag allemaal achter me/ons laten, ik ga het een plekje geven en ik heb me al over dit drama heen gezet hoor, Hermien, ik ga gewoon door, mijn valkjesfamilie heeft me geen moment hoeven missen.

Echt zin om update te schrijven heb ik nog even niet maar ook dit komt vast snel weer. :)

Voor de toekomstige baasjes ...

Het gaat goed met de jongen van het A-nest en het B-nest. Het A-nest krijgt op het moment 2 x per dag pap en begint nu zelf te knabbelen een de zaadjes en vinden het nog steeds fijn om lekker bij me te zitten. ;) De jongen van het B-nest hebben allemaal een ringetje om en beginnen steeds meer pennetjes te krijgen en kleur te bekennen.

Een fijne zondag. 8)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Jij ook fijne zondag Caroline 8)

groetjes, Nel :)

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


patty_dordtse valkjes

Hele mooie woordjes heb je geschreven...

Valkjesfamilie alleen de naam al zegt al genoeg....

(had het ook ooit als naam staan)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Ida

Deze is speciaal voor jou  !



parkpop

Hoi Caroline,

Vervelend voor je wat er allemaal gebeurt, ik durf me handjes in het vuur te steken dat je alleen maar het beste voorhebt met jouw valkjes en dieren in het algemeen...dus trek het je niet teveel aan wat mensen melden...

Groetjes
Fred

Dafrinja

Hoi Caroline,

Wat verdrietig is het wat er is gebeurd met Birdy... :'(
Maar de natuur heeft voor je beslist.
Heeel veel knuffies aan de andere kleintjes.  :-*

Groetjes,
Dafrinja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Hoi Caroline,

Kom hier ook nogeens effe binnenspringen.

Je hebt weer super leuke kleintjes daar. Mooie foto's allemaal!

Sterkte met het verlies van kleine Birdy.  :-*

Caroline











Alpha


Alpha


Alpha


Alpha ;D


Alpha


Alpha


Alpha 


Ayo


Ayo


Ayo


Ayo


Ayo 


Amore nu mijn eigen Juicy


Amore


Amore


Amore


Amore


Amore


Amore


Amore

=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=


Bianco


Bianco


Bianco


Buddy


Buddy


Beau


Beau


Beau


Bianco, Buddy & Beau




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.