## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


parkpop

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met alweer het volgende nest, wat een schatjes.  ;D

Groetjes van Fred en family en niet te vergeten Ulani

Anke

Hoi Caroline,
Weer een gered donsje, je wordt er nog goed in ;D
Wat heerlijk dat je er optijd bij was.
Van je foto's heb ik genoten :)

En wat Floor betreft: Het is wel degelijk een Floris hoor :)
Want Chico is een popje ;D
Maar ik vind Floor gewoon leuker klinken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


Hermien

Ja! Een Beau voor jou! Mijn Beau is ook zo een knapperd! Gefeliciteerd. Goed dat je ook het tweede superdonsjes hebt kunnen redden.

                                ;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, gefeliciteerd met  het tweede en derde donsje,
wat goed van jou, door je reddingsactie leeft het donsje en ja , gezond he ....gelukkig heb je een handje geholpen, whaauuuw , ik zou het nog niet aan durven,  maar jij kan echt alles aan...maarja , je bent nu eenmaal ook toppie... :D :D :D :D grtjs. Ann



Caroline

Citaat van: Kaatje op 17 februari 2010, 10:19:03
Hoi Caroline,

Lekker hoor nog even in bed met je mini-laptop, ben je alweer gewend aan de ploegendiensten van Ed en hoeveel valkjes heb je nu van jezelf in totaal?

Fijne dag vandaag, geniet maar weer van je kleintjes   :-*


Jawel hoor, ik ben inmiddels alweer helemaal gewend aan Ed in de ploegendiensten, heerlijk.  :D Thomas en Jasper hebben wat meer moeite, die zijn natuurlijk hun regelmaat kwijt en moeten nog erg wennen en afreageren dat papa er soms wel is en soms niet.  :-\ Maar ook dit komt op den duur wel weer goed.  ;)

En hoeveel valkjes heb ik .... ze staan allemaal met naam in mijn handtekening.  ;)


28 stuks, inclusief Violet = Vlindertje en Ashley.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Dierenfreackske op 17 februari 2010, 22:41:39
Hoi Caroline, gefeliciteerd met  het tweede en derde donsje,
wat goed van jou, door je reddingsactie leeft het donsje en ja , gezond he ....gelukkig heb je een handje geholpen, whaauuuw , ik zou het nog niet aan durven,  maar jij kan echt alles aan...maarja , je bent nu eenmaal ook toppie... :D :D :D :D grtjs. Ann


Dank je voor je lieve woorden, Ann.  :-*

====

Verder natuurlijk iedereen bedankt voor alle leuke lieve enthousiaste reacties.  :-*

====

Morgen gaan Zilver en Zora verhuizen naar hun nieuwe baasjes, zaterdag gaat ook Xion verhuizen en als laatste blijft dan nog Zoëy die ook spoedig zal verhuizen naar Patty.  :D

Dan zijn al mijn X-jes en Z-jes weer ondergebracht bij fijne en lieve mensen.  :D

De grote lummelkooien krijgen dan een grote schoonmaak en Vlindertje gaat er weer in terug en blijft sowieso tot ze helemaal in de veren zit in een grote lummelkooi wonen. Haar veren zijn nog veel te broos om al in de grote kooi te gaan wonen.  :-\ Ik ben liever wat voorzichtiger met haar.  ;)

Morgen is Amore, het jongste A-tje alweer 4 weken wat betekend dat ook de A-tjes over een weekje alweer gaan proberen om zelf te eten.  ::) Jeetje wat gaat toch hard.  :-X Zoals het er nu uit ziet zijn sowieso alle A-tjes gereserveerd en zelf al reserveringen geplaats voor eventuele broertjes en zusjes van hen die hopelijk nog geboren gaan worden. Giorgio & Anaïs mogen nog 1 nestje als ze willen.  ;)

Ik heb net nog even in de blokken gekeken en alle X-jes, Z-jes en A-tjes gewogen, gewichtjes waren naar tevredenheid en de kropjes van Bianco, Buddy en Beau netjes gevuld.

Jeetje wat ben ik trots op mijn kanjers!!!!  :-* :-* :-*

ik ga mijn bedje opzoeken, trusten voor straks.  8)

PS. ik probeer morgen nog de laatste foto's te maken van de grote lummels.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jan1988

Gefeliciteert met je donsjes!!!

Ben erg benieuwd naar de foto´s Carolien!!

Je doet het erg leuk allemaal:)

Weet je het al:P??

Groetjes Jan

amazingleeuwtje


☺ Pita ☺


Adem69

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met je donsjes, met jou zorg komt dat weer helemaal goed.
Buddy is inderdaad een mooie naam, wij hebben ook zitten twijfelen tussen Rocky en Buddy, maar uiteindelijk hebben wij toch voor Rocky gekozen.
Hij doet het trouwens geweldig, wil haast niet meer bij je weg geeft kusjes en kan genieten van het kroelen, hij houdt zijn hoofdje dan gebogen en maakt van die zachte kirrende geluidjes.

Groetjes van Adem familie en Rocky

Coby ..en.. Binky & Rocky

18 februari 2010, 22:30:45 #7647 Last Edit: 18 februari 2010, 22:41:18 by Coby ..en.. Binky & Rocky
Hoi Caroline!!

We hebben een goede rit terug gehad naar huis gehad.
Rocky (Zora uit het z'n) is heel rustig geweest de weg naar huis heeft zich een beetje zitten poetsen.
Wat is het toch een lieverd :-*

Wat ik ook nog ff kwijt wil is wat heb je toch stuk voor stuk allemaal mooie lieve valkjes ;)

We hebben Rocky gewoon bij Binky in de kooi gezet en om te kijken of dat al kon..
En Tot mijn grote verbazing vind Binky dat prima en hoeft hij niet in een kooi apart.. Ze zitten nu lief naast elkaar op het touw te slapen :D (foto bijgevoegd ;))

Slaap lekker

En je hoort snel weer van mij hoe het verder gaat ;)

Groetjes Coby en een dikke knuffel van Rocky

PS: wat vind je van mijn handtekening

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met de donsjes !!  ;D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jan1988

 :D :D

Wou de lezers van Carolien haar dagboed dit goede nieuws even vertellen!

Ik heb bij carolien vanaf dat het A-nestje 2 weken oud was een van de donsjes gereserveerd(nu natuurlijk al geen donsjes meer;)) Ik was de eerste die er eentje uit mocht kiezen.. Maar... Er bleken twee geelwanggetjes in dit nest te zitten! Ik werd verlieft op Ayo:P maar was daarmee niet de enige!

Carolien kreeg het toch wel moeilijk en twijfelde of ze hem niet zelf wou houden(geef haar geen ongelijk)

Maar.... Vandaag vertelde ze mij het goede nieuws dat als Ayo zelfstandig kan eten naar mij mag verhuizen:) :D Yess!!!

Alpha is ook echt een lieverd maar die krijgt waarschijnlijk ook echt een goede bestemming! Dit horen jullie nog wel van Carolien denk ik!

Amore zal als ik het mag gokken lekker bij Carolien blijven wonen;) of niet?

Een passende naam bij zo'n geluksvogel(AYO) kan natuurlijk niet ontbreken dus ik dacht aan Lucky! Wat vinden jullie daarvan!

Wou dit nieuws even met jullie delen!!

Groetjes Jan