## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Jel

Heej Carolien

leuk dat het zo goed gaat met Zilver en alle andere valkjes en eitjes. Ik hoop dat je geluk hebt een een geel wangetje hebt weten te kweken. Ik hoop dat er snel meer te zien is voor je.

Verder vindt ik het echt super dat Zilver snel naar het Zuiden kan verhuizen. Weetje nog niet ongeveer wanneer dat kan zijn? Omdat ook hier de Carmaval er aan komt!

groetjes en knuffel voor Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

amazingleeuwtje

Hoi Caroline tis nog steeds spannend begrijp wat betreft de wangetjes ;)..

Kan me heel goed voorstellen dat het nog steeds onwerkelijk is dat Zippo niet meer in de lummelkooi zit, maar Caroline wat is gebeurt kan niemand iets aan doen, dit is pure pech denk al was je thuis geweest het voor jou nog erger was geweest ik geloof echt dat dingen niet voor niets gebeuren en dan bedoel ik dat jij op dat moment niet thuis was, ik praat natuurlijk makkelijk want eerlijk is eerlijk ik moet er niet aan denken dat zoiets bij mij ook kan gebeuren, maar als er een met hart en ziel met der valkjes en jonkies bezig is ben jij daar een van, feit!!! heb er niet voor niks 4 van jou ;) Ennnn Ed is een toppertje :-* ;)

Liefs uit Moordrecht dikke knuf van mijn trio voor oma Caroline ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline ......ja , zulke nare dingen heb je helaas niet in de hand he meiss.....maar je kan er echt niks aan doen, het is niet jouw schuld he, het is een dom ongeluk, en niemand kan daar iets aan doen he.....het is nu eenmaal gebeurd...en 1 verkeerde val of stamp...kan hen fataal zijn, kijk naar Malou, ik ben zo veel in de voiliere of ik kijk steeds, en dat stomme ene moment dat je er niet bent, dan gebeurd het he ....gewoon pech is dat ...en daar kan niemand iets aan doen......soms loopt het goed af, maar dan kan het die ene keer verkeerd gaan, en dat is wat er met die lieve Zippo is gebeurd he .....Hij kan niet meer lijden nu ook he....als dat een troost is ....een magere misschien maar toch
....vind het zo erg voor je....grtjs en sterkte met het verwerken en ook voor die lieve meid van 12 waar ze heen ging.....geef ze maar een lieve knuffie van me....grtjs. Ann



Caroline



Dank je wel Ann, Syl, Sas, voor je lieve woorden.  :-* :-* :-*

Vreemd inderdaad, Saar, die wangen zijn inderdaad lichter dan die van Giorgio, die zjn live denk ik nog wel iets donkerder.  ::)

====

Ik had vandaag nog een paar fotootjes gemaakt van enkele nieuwtjes in het kweekkamertje, kijken jullie mee??

Armani & Princess zijn druk de kweekkooi aan het rond klauteren en klimmen.  :D


Armani


Princess


Armani


Armani


Princess

Oeps .... per ongelijk opgeslagen .... de andere foto's volgen nog in een nieuw berichtje.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Stom hè .... ik zat om mijn laptop heen ook nog TV te kijken en tikte met mijn vinger net op de muis toen hij op verzenden stond.  ::)

De andere foto's!!  :P

Ik schreef het van de week al een beetje en vanmorgen trouwens ook ....

Tot voor kort zat Jim, mijn cinnamon lutino bleekmasker mannetje met JOOP! in de vrijgezellen-kooi. Hij had een platonische homo relatie met JOOP! en saampies waren ze best gelukkig totdat de hormoontjes gingen opspelen bij Jim, hij was werkelijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat het versierdeuntje aan het fluiten, het leek net op de plaat bleef hangen.  :o ;D Verder deed hij aan zelfbevrediging want hoe hij vocaal ook zijn best deed, de 5 dametjes in zijn kooi hadden 0,0 interesse in hem ....  :'(

Je zag Jim gewoon niet gelukkig zijn en .... eerlijk is eerlijk, ook wij hadden op bepaalde momenten wel eens zoiets van: Jim hou nu je kop eens.  :-[

Na lang denken en info opvragen bij een vogelarts in Nijmegen, Jim heeft namelijk een handicap aan zijn teentjes, heb ik besloten dat Jim een eigen meisje zou krijgen.  ;) Jim zijn kromme teentjes zijn niet erfelijk maar verkregen door een tijdelijke kalktekort na een achterstand in de eerste weken wat betekend dat hij zijn handicap niet doorgeeft aan zijn jongen. :) Hij zal misschien alleen wat meer moeite hebben met het betreden van zijn meisje maar dat zien we dan wel weer. ;)

Inmiddels heeft Jim een meisje gekregen, mijn eigen verjaardagscadeautje, Ashley, Xoe van het X-nest. Ashley is sinds enkele dagen zelfstandig en mocht gisteren verhuizen. Samen zitten ze nu in de Jockkooi in de kweekkamer, deze staat leeg tot september dus kunnen ze een fijne vriendschap opbouwen en een koppel worden. ;)
Mocht dit lukken krijgen ze een blok als Ashley een jaar is geweest. Lukt het wippen niet dan mogen ze als pleegkoppel op gaan treden. :)

Een klik is er in ieder geval wel, ze zijn zo lief samen.








Ze voelen zich duidelijk op hun gemak bij elkaar.








Zijn ze lief of zijn ze lief samen??

====

Als laatste nog even een paar fotootjes van de A-tjes. Ik weet het niet eerlijk, vandaag geen foto's van de X-jes en de Z-tjes maar deze veranderen niet meer zo veel in 2 dagen tijd als de A-tjes doen. ;)


Alpha, een bonte opaline (=gepareld) wildkleur man of pop met oranje wangen. :-*


Alpha


Alpha


Ayo, een cinnamon opaline .... volgens mij met gele wangen. ::)


Ayo heeft nu in ieder geval nog geen oranje wangen ....


Helaas knabbelt papa een beetje aan de baardjes en wangetjes van de jongen.


Hierdoor hebben ze dan ook kale oortjes ....

Maar .... ik heb een uitsnede gemaakt van de foto van Alpha waarop je duidelijk de oranje wangen ziet en ik heb een uitsnede gemaakt van Ayo. Als je hier naar dezelfde plek kijkt als waar bij Alpha oranje veren ziet zitten, zie je bij Ayo echt geen oranje. :)


Alpha, dag 24.


Ayo, dag 21.
Met name de veertjes onder het oog van Ayo zie je duidelijk dat zij gele pennetjes heeft waar Alpha oranje heeft. :D


Deze foto van Alpha, dag 21, helaas niet helemaal van de zijkant genomen maar je ziet toch al duidelijk oranje. ;)

Ik wil nog niet te vroeg juichen maar volgens mij heb ik mijn eerste geelwangetje gekweekt!!!

Zal zijn naam echt geluk brengen?? Ayo betekend geluk in het Nigeriaans. ;)


Amore, een opaline wildkleur ??


Amore, over 2 dagen weten we ook zijn/haar wangkleur. ;)
Volgens de berekening krijgen alle wildkleurtjes oranje wangen maar je weet het maar nooit, het kan altijd een reserved crossiing over zijn.  8) Tot nu toe in ieder geval ook geen oranje, op dag 18.  :D

====

Ik zag weer een hoop lieve en leuke mailtjes en immetjes binnen zijn gekomen, als jullie het niet erg vinden beantwoord ik die morgenochtend even. Ik ben echt super moe nu en moet nu nog een paar wasjes ophangen en vouwen/strijken en daarna wegen, pappen en nestcontroles houden. Ik denk dat ik het daarna niet meer kan opbrengen om te moeten typen. ::)

Morgenochtend ben ik weer fit en fris. ;) ;)

Voor straks allemaal lekker slapen!!!! :-*

PS. Vergeet ik helemaal .... Jan, die zich al voorstelde in mijn boekje gaat één van de A-tjes kiezen als zijn nieuwe vriendje maar de andere zijn nog te reserveren. :)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

te reserveren oefffffffffff  :-X

Maar ik denk dat Ayo en  Amore toch echt GELE wangen hebben hihi...

Ik blijf gerust afwachtend de komende dagen en DUIM hard met je mee  ;)
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Ik denk ook dat Ayo een geelwangetje is.  ;D
Weet je het zeker dat wildkleur is ??  ;)
Het zou toch wel een heel leuk cross-overtje zijn als het dan ook nog eens gele wangen zou krijgen.  ;D
Wat liefffffff dat Jim een prachtig meisje heeft gekregen.  :D
Zelf heb ik ook het idee dat kromme teentjes niet een erfelijk iets is.  ;)
Er gaan weer spannende tijden komen bij de koppels.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Ja Yvon, de wildkleur van Alpha en Amore weet ik zeker en Ayo is zeker cinnamon.  :D

Als Giorgio geelwang was gebleven had ik geelwang wildkleurige kunnen krijgen, nu ga ik ervan uit dat hij de split cinnamon geelwang van zijn moeder heeft gekregen {X2}. Dan liggen ze dus beide op hetzelfde gen en maken alleen de cinnamonnetje kans op gele wangen.  8) Mits door reserved cross over de cinnamon weg is gevallen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon



Wat maken die kleintjes het toch allemaal spannennnnd !!!  ;D

Enne..........GEFELICITEERD MET JE 500ste PAGINA !!!!  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kimm

wat een mooie lieve foto;s  :D
ik krijg wel een beetje jeuk hoor bij die uitsnede van die ene foto, van die plekjes  ;D brrrr.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jan1988

Spannend spannend!!!

Onverwacht toch foto´s:D wat een leukertjes! De A-tjes beginnen nu echt op valkparkiettjes te lijken!

Zou hem het liefst nu al komen ophalen:P

Ben er nog niet helemaal uit! Alpha ziet er mooi uit:)

Maar een geluksvogel met gele wangen klinkt ook niet gek:)(of je moet mocht hij echt gele wangen hebben deze zelf willen houden)

Nouja in ieders geval dank je voor de Update!

Veel succes met je verkleedpartijen!!

Groeten

♪ Marlies

Nou Caroline, als ik zo de foto's van Ayo en Amore zie dan zeg ik 2 x geelwang. :D
Zou wel mooi zijn, een cinnamon opaline en een opaline geelwang.

Ben benieuwd of ik gelijk heb. ::) :P


Ik herinner me  de verkleedpartijen voor de carnaval ook nog wel. ::) Elke keer wilden ze hier wat anders. Gelukkig gaat dat ook weer over. Nu willen ze eigenlijk helemaal niet verkleed gaan. ::)

Veel plezier !!

Groetjessssss ;)

Dierenfreackske

Hoi, ik denk ook dat Amore en Ayo gele wangetjes hebben hoor! Zie het gelijk! Super zou dat zijn he , de andere minivalkjes zijn natuurlijk ook heel schattig hoor! Ze worden weer heel mooi daat! Grtjs. Ann