## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje......  :'(

Heel veel sterkte voor jullie allemaal !!  :-* :-*


Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jel

ooohjeee
dit is wel echt sneu!
zeker vervelend voor haar nieuwe baasje
gelukkig is er niks met mijn Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat ontzettend verdrietig :'( :'( :'( :'(
Rust zacht lieve Zippo :-* :-* :-*
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen na wat er is gebeurd he...STERKTE NOG MEISS.   Knuffie Ann



Kaatje

Hoi Caroline,

Jeetje meid wat een schrik zal je bij het aanblik hebben gehad, .... denk ook niet dat dit één, twee, drie, weg ebt. Een pasgeboren donsje verliezen is al heftig, laat staan een valkje dat al bijna mocht verhuizen :(

Heel veel sterkte voor jullie, maar natuurlijk ook ontzettend veel sterkte voor Marjolein.

Knuffel voor julllie  :-*

Caroline



Dank je wel voor al jullie lieve woorden.  :-* :-* :-*

Echt heel erg lief.  :)

Het heeft even zijn tijd nodig om dit een plekje te geven, elke keer als ik mijn kamertje binnen kom, zie ik het beeld voor me van het levenloze lijfje van Zippo ....

Ook als ik ze achter (in mijn kamertje) hoor fladderen (heel normaal, dat doen jongen om hun vleugeltjes te oefenen) voel ik even zo'n angstgevoel naar boven komen.  :-\

Maar gelukkig maken de andere het nog steeds goed. Ik heb vanmiddag hun beide kooien weer lekker geschrobd en schoon gemaakt en meteen de bloedspettertjes van Vlindertje van de muur verwijderd.  ::)

En zoals overal en bij iedereen .... gaat ook hier het leven door.  :-X
(klinkt best hard  :-[ )




* Van Gils & Perle, zitten samen om te koppelen, in eerste instantie wilde dit niet zo lukken, tot ik vanmorgen een eitje vond in het badje/snoepbak waar dit keer snoep in zat ....

Ik heb ze een blok gegeven en het eitje erin gedaan, ik heb ze niet zien wippen, Perle wel kippetje zien zitten en vanavond tijdens mijn nestcontroles zaten ze samen in het blok. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het eitje niet bevrucht is. Maar ik laat ze maar even. ::)


Xenox


*Xenox gaat nu als Rocky door het leven en is vanmiddag verhuisd naar Adem en Fatima en hun zonen. :D


Xante blijft Xante heten en gaat bij Erik en Nynke wonen. Ze eet al zelfstandig en heeft het groene licht al gekregen. :)


Zoe


Xoe eet ook zelfstandig en heet vanaf nu Ashley, zij blijft bij mij wonen. :D


Xion


Xion gaat straks Jaylin door het leven en bij Henri en Helga en Angel & Milow wonen. Na hun vakantie, 20 februari. Op dit moment is Jaylin aan het proberen om het zonder pap te gaan doen, ben benieuwd vanavond naar het gewicht. ::)


Mijn eigen Vlindertje, een sterk en gezond valkje van 102 gram met een oerlelijk verenkostuumpje. :-*


Zilver


Zilver blijft Zilver heten en gaat straks bij Jel wonen. Zilver is net als Xion, Zoëy en Zaza aan het oefenen om het zonder pap te doen. :D


Zoëy is ook besproken maar het nieuw baasje heeft zich nog niet bekend gemaakt. ::) Dus zwijg ik er ook nog even over. ;) Ik schreef het al, Zoëy eet ook al goed zelf en mag snel verhuizen. :)


Zaza


Zaza gaat wonen bij Francis en eet ook al goed zelf, als het zo goed blijft gaan mag ook Zaza over een dag of 5 verhuizen. :D


Zora


Zora gaat wonen bij Coby en heet dan ook Rocky. :D Zijn vriendje daar heet Binky. :D Rocky is de jongste van het stel en krijgt op dit moment nog 1 x per dag pap. ;)


Alpha


Alpha


Alpha heeft oranje wangen gekregen en is daarmee een bonte opaline (=gepareld) wildkleur, geslacht is niet bekend. ::)


Ayo


Ayo


Ayo


Ayo, betekend geluk in het Nigeriaans .... eerder had het geluk toen zijn eitje zwaar beschadigde was maar het toch geboren kon worden doordat ik het flink gelijmd had met nagellak, enkele dagen oud, had het weer geluk, het bleef onder mama hangen toen zij het blok verliet en maakte een flinke val, het hield hier niks aan over. :D
Zal het nu zoveel geluk hebben dat het gele wangen krijgt??
Het is moeilijk te zien, papa Giorgio scheert zijn jongen een beetje aan de kin. ;)


Amore


Amore is een opaline wildkleur met ik denk oranje wangen, volgens de berekening, anders zou het een verrassing zijn, een reserved crossing over. Over 4-5 dagen weet ik hier meer over. ;)

====

Ik heb geen uitgebreide fotoreportage gemaakt het weekend, hier stond en mijn hoofd niet zo naar en ik had er niet zoveel tijd voor. ::) Om de toekomstige baasjes niet teleur te stellen heb ik geprobeerd ze toch allemaal een paar keer leuk op de foto te zetten, dit is redelijk gelukt. :) Alleen van Zoëy en Xante heb ik maar 1 foto, de andere waren bewogen. ;)

Als laatste nog even het nieuws over de 5 eitjes bij Kouros & Lou Lou, deze ontwikkelen zich goed. Vanaf maandag 15 februari is hiervan de eerste alweer 18 dagen bebroed.  Spannend. :D

====

Nogmaals bedankt voor het meeleven, super van jullie. :-*

PS. Mailtjes en immetjes zijn gelezen, dank ook hiervoor, ik beantwoord deze morgen even, ben helemaal gaar nu en ga even chillen. ;D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een prachtige jongen heb je weer.
De nieuwe baasjes boffen stuk voor stuk.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

Super update weer hoor ondanks de gebeurtenissen.

:-*


Bij deze beken ik dat ik het nieuwe baasje word van... :P  zeg het lekker niet  ;D kale kipje
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Jeetje wat naar, het ging allemaal zo goed & dan Zippo...
Veel sterkte met dit verlies. Lieve Zippo, rust zacht  :-*

Ondanks dat je geen uitgebreide foto reportage hebt gemaakt, heb ik wel weer genoten van de mooie jongen. :D.
Wat spannend zeg, nog een paar dagen en dan kun je waarschijnlijk de wangetjes van Ayo zien. Ik hoop zo dat ze geel zijn...
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline

Dank je, Anika.  :-*

===

Patty, hij is GAAF!!!

Ik heb hem meteen opgeslagen, ga ik hem vaker gebruiken.  ;)

Thanks!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

Hallo Caroline

wat een enorme dreun moet dit zijn geweest  :'( :'(
Je steekt er zoveel werk in om de kleintjes groot te brengen en op te voeden .
En als er dan zoiets gebeurt waar je totaal geen vat op hebt ,sta je aan de grond genageld en je af te vragen wat je beter had kunnen doen  ??? ???
Helemaal niets !!!!!  je doet alles al wat je kan  :-\ :-\
Ik wens je veel sterkte toe ,en hoop dat je dit snel een plaatsje kan geven  ;) ;)

We hopen nu allemaal dat de kleine echt gele wangen zal hebben ,
Daar word je dan weer een klein beetje blij van  ;D ;D

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

♪ Marlies

Triest dat dit moest gebeuren. :'(
Een jong verliezen is nooit leuk, maar al helemaal niet als ze bijna zelfstandig zijn. :-\

Hopelijk kun je het snel een plekje geven en ga je weer met een gerust hart je kweekkamertje in.

Jammer dat Alpha oranje wangetjes heeft, maar ik denk dat Ayo wel gele wangetjes gaat krijgen. :D
Als je bij Alpha net onder het oogje naar de veertjes kijkt, zie je dat ze oranje zijn. Bij Ayo zijn ze daar geel. :D

Groetjessssssss ;)

amazingleeuwtje

Heerlijke foto's Caroline ;D

Patty gefeliciteerd met jou mooie kale kippie ;)..

Liefs Sylvia