## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Sjooo hier moest ffies een senseootje bij hoor ;), duim dat er netjes een veertje terug komt bij Vlindertje..
Ohhh ik hoop dat Sanne en jij lekker naar de show mogen, Mike en ik zijn er niet hoor ;) Mike zou mij door de ring sleuren zie je het voor je :-\

Extra knuffie voor Sophy en jou

Liefs uit Moordrecht

Kaatje

Hee meid,

Sterkte met jezelf en let goed op dat je er geen kou overheen vat! Ben zelf net herstellende van een vervelende verkoudheid, moest nog aan je denken omdat ik Rick om me heen had en al niet ziek kon zijn, laat staan jij met 4 kinderen, de valkjes, het huishouden en alles wat daarbij komt kijken.

Van harte beterschap en zorg goed voor jezelf  :-*  :-*

Saar

Ik zal duimen dat jullie gewoon naar de hondenshow kunnen gaan!

Caroline



* Kouros & Lou Lou hebben weer een ei!!!! *



;D ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

ben weer helemaal bijgelezen wat een updeeeeeeettttt het was niet kort  ;D  ;D  ;D

zie dat het allemaal goed is en dat het met vlindertje de goede kant op gaat


groetjesssssssss

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺

Heeeej gefeliciteerd met het eitjuh!!
Enne voor wangen kijken bij mijn neefjes en nichtjes moet je nog maar ff gedult hebben hoor :P :P :P

Tammie

Hoi Caroline,

Wat een leuke updates van de valkjes en leuk dat Kouros en Lou Lou weer een ei hebben.

Hier gaat het nog steeds goed met Snowy en Moosje. Ik denk alleen dat Moosje Snowy haar kuifje niet mooi vind. Want hij is die een beetje aan het plukken, kan dit kwaad? Ik vind het namelijk wel zielig. Iedere dag wordt deze korter moet ik hier nu iets aan doen?

Ze wil nog niet echt bij ons zitten maar ze begint wel aan onze stem te wennen. Ze kijkt al als we haar naam noemen.

Groetjes Tamara, Moosje en een knuffie van Snowy.
Groetjes Tamara, Snowy en Bailie

Dierenfreackske

Hoi Caroline.....gefeliciteerd met het eerste eitje weer van Lou Lou en Kouros....super meiss. ik hoop dat ze weer hele mooie lieve kleine donsjes gaan kroijgzen, maar daar ben ik zeker van hoor! Grtjs. Ann :D :D :D



*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Wat gaat het goed bij je zeg... en wat een heerlijke updeet... of had ik dat al gezegd...  ??? Nee geloof het niet!!

gefeliciteerd met het eitje van Kouros en Loulou... super leuk weer allemaal..  :D



Liefs Manon

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



Even wat kleine nieuwtjes.  ;)

Ik ben - sorry sorry sorry - overal verschrikkelijk achter in jullie boekjes maar het gaat me op dit moment gewoon even echt niet lukken. Ed is weliswaar weer terug in de ploegendiensten, dit wilde ik erg graag maar ik moet nog erg mijn ritme erin vinden en .... in januari hebben wij wekelijks meerdere verjaardagen in de familie wat ook betekend veel bezoekjes.  ::)

Maar .... ik lees elke dag weer een paar boekjes bij, dus ik blijf op de hoogte hoor.  8)

Mijn mailtjes en immetjes heb ik ook nog niet allemaal netjes beantwoorden, ook dit komt het weekend goed.  ;)

Tuurlijk ga ik voor alle nieuwe baasjes ook het weekend weer foto's maken van de X-jes, de Z-tjes en de A-tjes. Alleen wanneer?? Dat weet ik nog niet.  :P

Nieuws vanuit de kweekkamer:

* Vlindertje - eindelijk na weken van verzorgen lijkt het beter te gaan met de veertjes en vleugeltjes van mijn eigen Vlindertje.  :D :D :D Ik ben dan ook waanzinnig blij, het lijkt er echt op dat het goed gaat komen. :) Vandaag wilde ik haar eigenlijk badderen met badzout maar ze zag er zo goed uit dat ik het niet heb gedaan. Ik ga voorlopig haar veertjes met rust laten en alleen nog maar in de gaten houden. ;)

* Wiebe -  het laatste W-tje gaat morgenmiddag verhuizen. Hij wordt al een echte grote jongen en is zijn fluitje al aan het oefenen. ;D

* Xenox, Xante en Xoe (= mijn Ashley) - zaten als eerste in de grote lummelkooi en zie ik steeds beter zelf aan de zaadjes knabbelen, morgen gaan zij het proberen met 1 x pap 's avonds rond 22.00 uur. Op die manier kunnen ze de hele dag oefenen om te eten maar hoeven ze niet met een leeg maagje naar bed. :)

* Zilver en Xion - zitten ook alweer een paar dagen in de grote lummelkooi en zijn inmiddels goed aan de pap gewend. Echt interesse in de bakken met zaad hebben ze nog niet, ze gebruiken ze op dit moment meer als kakbak. ::) Maar uit ervaring weet ik dat dit ook bij hen goed komt. :D

* Zoëy, Zaza en Zippo - zitten sinds vandaag ook in apart en wel in de zwarte lummelkooi. Eigenlijk zouden zij het weekend pas verhuizen maar pa en ma hadden het blok alweer veroverd nu alle 3 hun laatste jongen waren uitgevlogen en toen ik het blok had verwijderd knabbelde pa in no-time alle nieuw aangegroeide veertjes er af ....

Het blok terug hangen was geen optie, Unique & Queenie kregen 2 nesten met totaal 10 jongen, zij gaan naar de huiskamer en krijgen rust. Daarom maar besloten om de jongen, alle 3 al 5 weken maar apart te zetten. ;) Uiteraard krijgen ook zij vanaf nu 2 x daags pap van me wat betekend 8 papkindertjes. ::)

* Hun jongste telg, Zora- zit nog bij Amor & Diégah in het blok en moet nog uitvliegen. Hij is net 4 weken en pleegpa en ma voeren hem netjes. Ik zag van de week wel Amor 7 Die'gah wippen maar ze hadden nog geen interesse in het blok. Nu weet ik dat zij het hele jaar door wippen gewoon omdat ze het lekker vinden maar ik hou ze toch goed in de gaten. ;) Ook zij mogen geen nestje meer en krijgen na Zora ook rust in de huiskamer. :)

* Alpha, Ayo en Amore - het A-nest, maken het ook goed. Steeds goed gevulde kopjes en ondanks dat pa en ma steeds samen gaan eten, worden ze niet ijskoud en lijken ze er niet onder te lijden. :)
Alpha heeft vandaag zijn ringetje gekregen, een "mooi" oranje van het jaar 2010 met nummertje 1. Alpha wordt bont, volgens mij als enige en als ik het goed zie zelfs cinnamon en opaline maar dit is nog even een gok. Best spannend welke kleur de wangen worden . ::)
Ayo, het kleintje wat zo'n geluk had keer op keer krijgt een grijs kuifje en nu ook grijze aftekening op de vleugeltjes.
Amore lijkt ook een donkere plek op zijn kopje te krijgen, dus volgens mij ook een grijs kuifje. :)

* Kouros & Lou Lou - hadden vanavond hun tweede eitje. In het eerste eitje zag ik iets, ik hoop morgen meer te kunnen zien om zekerheid te hebben. Dit zou ik waanzinnig vinden want ik verwacht erg veel van hun jongen en ben na 2 nesten met onbevruchte eitjes door verkeerd wippen dan ook erg benieuwd. Deze ronde zag ik ze meerdere keren beter vegen. :D

Jullie zijn weer helemaal bij .... Ondertussen heb ik ook nog even de jongen gepapt, deze maken het goed, Zoëy, Zaza en Zippo moesten even wennen aan de pap maar dit gaat morgen vast beter. Zora was lekker volgepropt door Amor & Diégah, zo ook de A-tjes door Giorgio & Anaïs, de rest voor mij, ze kunnen met een vol "buikje"slapen. :D

Fijn weekend iedereen en tot gauw. :-*

PS. vergeet ik helemaal .... ook ZAZA IS GERESERVEERD!!!!  :D ;D :D

Dit betekend dat ik op dit moment alleen nog een jong van het A-nest heb om te reserveren.  8)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Vergeet ik helemaal in mijn updat hier boven  ....  :-[

* Sanne heeft gisteren haar spreekbeurt gedaan over valkparkieten, ze wist veel te vertellen - logisch  :P - had een mooie Powerpointpresentatie met leuke foto's - gek hè  ;) - en ze had veel mee genomen om te laten zien .... resultaat: 9.7  :o super he??

* Tevens ben ik gisteren naar de directrice van school geweest, de verlofpapieren zijn ingevuld, Sanne heeft volgende week vrijdagmiddag officieel vrij en kan mee naar de hondenshow in Eindhoven.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Hoi hoi,

Het loopt allemaal weer lekker bij je Caroline, helemaal toppie ;D
Gaaf dat Sanne en jij naar de show kunnen volgende week ;D
Leuke update weer..

Liefs uit een wit Moordrecht :-*

Hermien

Wauw, wat een prachtig cijfer! Maar hioe kan het ook anders, hè? Met zóveel ervaring èn de prachtige foto's die moeders altijd maakt. Sanne, je krijgt een enorm aplaus van Binky en de andere 'Vliegtuig'onderdelen. We zijn supertrots op je!

                                 :-*  :-*  :-*  :-*