## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Gelukkig lijkt het mee te vallen met Sophy .... ze is nog steeds flink verkouden, hoest en snottert nog steeds flink, heeft 2 ontstoken oogjes en natuurlijk nog steeds een kiesje wat door aan het komen is.  :-\

Maar ze heeft praatjes voor 10 en .... na een paracetamolzetpil is de koorts nu ook aan het zakken.  :) Hopelijk blijft de koorts morgen weg want dan hebben we dus feest van Ed zijn stiefmoeder, zou niet leuk zijn als ik thuis moest blijven met Sophy.  :-\

Foto's zijn leuk geworden .... morgen komt de rest maar hier alvast een klein voorproefje ....


Mooie Angel & Milow, Wonder & Wobke, vanavond verhuisd.  :-* :-*


Mijn Ashley.  :-*


Leuke Zilver.  :-*


Lucky Ayo  :-*

Trusten!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Hi Caroline,

Wat vervelend zeg, hopelijk knapt Sophy snel weer op.
Superfoto's weer  ;) blijven stuk voor stuk lieffies!

Rico maakt het super, eet goed en fladdert de hele kooi door, klimmen is nog niet echt zijn ding maar dat komt wel.
Begint steeds meer te brabbelen en aandacht te trekken, leuk !
Maakt bedel geluidjes als ik bij de kooi kom maar ja pap zit er niet meer in, hij krijgt dan een kroeltje van mij ;D

Fijn weekend nog !

Ida en een knuffel van Rico !

zotteke

Ojee ojee, ik had eerst gezegd dat Xenox waarschijnlijk niks voor mij was maar des te meer ik hem zie  :-*..

zal je even een berichtje sturen  ;D.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


Tammie

Hoi Caroline,

Even een berichtje uit Den-Bosch.
Met Snoowy gaat het super goed! Ze moet nog wel wennen aan ons, maar dat is vrij normaal. Samen met Moosje gaat het ook goed. Hij probeerd dominant over haar te zijn maar dat pikt ze mooi niet. Daar steekt ze wel een stokje voor  ;D en dan zit Moosje haar weer te kroelen al weet Snowy nog niet goed dat het dan daarna ook tijd is dat ze Moosje kroelt. Want dan pikt ze hem. Maar dat komt allemaal wel goed!

Groetjes Tamara
en een knuffel van Moosje en Snowy!
Groetjes Tamara, Snowy en Bailie

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....wat een heerlijk foto's, ook met het donsje hoor! Super super is het hoor!  Ben al benieuwd naar de rest!
Fijne zondag nog! Grtjs. Ann ;D ;D ;D



Dafrinja

Hoi!

Zilver is echt prachtig  :o  echt mooooooi met dat grijs op zn wangen...verlieeeefffdd... ::) :P :-[ :-[
Ashley is ook mooi met dat ene bruine veertje, schattig!  :-*

Groetjes!
Dafrinja

Anke

Hoi Caroline,
Dit voorproefje proeft naar meer ;D ;D
Beterschap voor Sophie!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: Ida op 24 januari 2010, 07:08:30
Hi Caroline,

Wat vervelend zeg, hopelijk knapt Sophy snel weer op.
Superfoto's weer  ;) blijven stuk voor stuk lieffies!

Rico maakt het super, eet goed en fladdert de hele kooi door, klimmen is nog niet echt zijn ding maar dat komt wel.
Begint steeds meer te brabbelen en aandacht te trekken, leuk !
Maakt bedel geluidjes als ik bij de kooi kom maar ja pap zit er niet meer in, hij krijgt dan een kroeltje van mij ;D

Fijn weekend nog !

Ida en een knuffel van Rico !


Dank je wel voor je leuke update over Rico, fijn dat het zo goed met Rico gaat.  :D

Leuke foto in je handtekening en bedankt voor de foto die je me imde.  :-*

Dikke kus vor Rico.  :-*




Citaat van: Tammie op 24 januari 2010, 12:03:30
Hoi Caroline,

Even een berichtje uit Den-Bosch.
Met Snoowy gaat het super goed! Ze moet nog wel wennen aan ons, maar dat is vrij normaal. Samen met Moosje gaat het ook goed. Hij probeerd dominant over haar te zijn maar dat pikt ze mooi niet. Daar steekt ze wel een stokje voor  ;D en dan zit Moosje haar weer te kroelen al weet Snowy nog niet goed dat het dan daarna ook tijd is dat ze Moosje kroelt. Want dan pikt ze hem. Maar dat komt allemaal wel goed!

Groetjes Tamara
en een knuffel van Moosje en Snowy!



Dank je, jij ook, Tamara voor je leuke update over Snowy en haar vriendje Moos. Fijn dat ze het zo goed doet en ja, tuurlijk zal ze even moeten wennen maar dat zal ze denk ik zo zijn hoor.

Geef je haar een dikke kus van me??  :-*

======

Iedereen bedankt voor de leuke reacties over de foto's.  :D Lisette (Zotteke), ik stuurde je al een IM terug.  ;)

Dank ook voor de lieve beterschapwensen voor Sophy, er is nog niet veel veranderd aan haar verkoudheid maar ze had gelukkig vandaag geen koorts meer. En haar kontje .... het lijkt dat haar waterwratjes toch echt indrogen van de peroxidegel die ik kreeg op recept .... nu kijk ik het nog even een weekje langer aan want zelfs de grote op één hoping van verschillende wratten waarvan de huisarts niet wist wat het precies was en weg wilde snijden lijkt te veranderen van vorm. Ik vind het dus de moeite waard om het nog even te gebruiken.  :)

====

Kom ik gelijk even op mijn Vlindertje, 2 bulten op haar vleugeltje zijn bijna weg en de grote ontstoken bult is zeker al voor de helft geslonken  :D dus .... ook met haar ga ik door  met de behandeling, de Biotexbadjes 1 x daags.  ;)

====

Zo .... dan ga ik nu de foto's plaatsen die ik gisterenavond gemaakt heb .... het is niet een reportage geworden zoals jullie te van mij gewend zijn maar ik vind de meeste toch wel leuk!!  ;)

Kijken jullie mee??  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

xx-inge-xx

Mooi valkjes hoor Caroline, Hopelijk knapt je dochtertje snel weer op.  ;)

Caroline



* Het W-nest *




Ik schreef het al, gisterenmiddag is Wayan (nu Pino) verhuisd, gisterenavond zijn Wonder en Wobke (nu Angel & Milow) opgehaald. Wiebe blijft nog even een weekje en wordt a.s. zaterdag opgehaald. Toen ik gisteren de foto's maakte waren Angel en Milow nog hier .... de foto's!!! :D


Angel


Angel


Angel


Angel


Angel droog vliegen maar .... ze bleef netjes op mijn vingers zitten. ;D


Milow


Milow


Milow


Milow


Angel & Milow broer en zus stapelgek op elkaar en onafscheidelijk.




Wiebe


Wiebe


Wiebe


Wiebe

Foto's van het X-nest volgen. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

 ;D ;D ;D ik kijk mee als ik de kans krijg op de pc  :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



* Het X-nest *

* Xenox * Xante * Xoe * Xion *




De 3 oudste X-tjes, Xenox, Xante en Xoe zijn inmiddels op kamers gaan wonen, samen met Vlindertje. Dit gaat goed maar ik heb niet echt het idee dat ze erg veel zin hebben om zelf te gaan eten. Gelukkig eet Vlinder er goed zelfstandig en geeft zij hen een goed voorbeeld, ik zie de X-jes dan ook veel in de voerbakken dus dit komt best goed. ;)

Voorheen plaatste is de foto's van Zilver die in dit nest uit zijn eitje kroop en opgroeide samen met de X-jes vanaf vandaag plaats ik zijn foto's bij het Z-nest omdat nu ook Zora bij het laatste X-je ligt en dan wordt het allemaal zo verwarrend. ::)


Xenox Nog niet definitief gereserveerd. ;)


Xenox


Xenox


Xante inmiddels definitief gereserveerd!! :D


Xante


Xante


Oeps!!!! Xante weg!! ;D ;D
Ik stond voor de kooi van de ouders waar ze net een dagje weg is, toen pa ging roepen vloog ze met haar koppie tussen de tralies naar hem toe. :D


Ze bleef ook daarna op hem gefocust. ;)


Xoe, nu mijn eigen Ashley. :-*


Ashley


Lijkt sprekend op grote zus Angel, alleen heft Ashley pareltjes in de paar grijze veertjes. :)


Ashley


De Benjamin, nog een stuk jonger, kleine Xion, ook definitief gereserveerd. :D


Voor de eerste keer op de stok zitten, ging nog niet zo goed. Daarom maar 2 fotootjes van haar. ;)


Terwijl ik met kleine Xion bezig was stond de kooi open en ging pa en ma even hun vleugeltjes strekken, Amor & Diégah gingen gelijk op de grote lummelkooi zitten bij hun andere jongen, Xenox, Xante en Xoe. :D


Amor & Diégah


Amor terug naar zijn eigen kooi.


Uiteraard Diégah ook. ;)

Straks de foto's van het Z-nest!! :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Het Z-nest *

* Zilver * Zoëy * Zaza * Zippo * Zora *




De oudste Z-tjes zijn al weer regelmatig even uit het blok maar nog niet zo actief als de oudste 3 X-jes waren. Op dit moment liggen de oudste en de jongste, Zilver en Zora bij Xion, in het blok van Amor & Diégah. :)
De andere 3, Zoëy, Zaza & Zippo liggen nog in het blok bij hun eigen ouders, Unique & Queenie en gelukkig begint Unique minder te plukken. :D Je ziet de pennetje nu elke dag groeien. :)


Zilver is definitief gereserveerd. :D


Zilver


Zoëy is definitief gereserveerd. :D


Zoëy


Zaza als enige NOG TE RESERVEREN!!


Valt er nou niemand voor dat lieve smoeltje van Zaza?? ::)


Zippo is definitief gereserveerd. :D
Zij was de enige van 10 jongen die cinnamon had. :)


Zippo


Zora is ook definitief gereserveerd. :D


Zora


Papa Unique ging lekker even zijn vleugeltjes strekken.


Letterlijk!!




Hij hield wel goed in de gaten wat ik deed. ::)


Even kijken of ik ze allemaal terug had gelegd. ;D


Mama Queenie gaat liever niet de kooi uit zolang zij jongen heeft.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.