## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

DazlingJ - Jacqueline

Wat een ontzettende leuke foto's weer.
Ga je nu als er weer een nestje komt weer bij de a beginnen? Dit is nu dus je 26ste nestje of was je al een keer eerder opnieuw begonnen?

Jacqueline

Caroline

Citaat van: Caroline op 10 januari 2010, 23:18:30


Ik snap er niks van, deze zijn ook weer klein!!  :-\ :'(

Wazig ....  >:( :-\

Ik had gevonden waar het aan lag, na het IMG werd het automatisch verkleind bij de laatste 2 delen .... als ik de verkleining weg haal en opnieuw verzend, verkleind het weer automatisch!!!

HELP!!!! Is er een MODJE die me kan helpen hiermee??

Alvast bedankt!!  :-*







Nou .... eindelijk, de foto's van het X-nest en het Z-nest zijn ook de gewone maat.  ;D

Toen ik de IMG-link gisteren via Word hier naar toe kopieerde vanaf Photobucket, ging dit van het V-nest en W-nest goed, de andere 2 nesten kreeg ik er dit te staan

[ img width=480 height=368 ]http://i742.photobucket.com/albums/xx69/Sathojaso/UniqueQueenie0910/DSC070971024x768.jpg[ /img ]

Zo moet het zijn, uiteraard zonder spaties.  ;)

[ IMG ]http://i742.photobucket.com/albums/xx69/Sathojaso/UniqueQueenie0910/DSC070971024x768.jpg[/ IMG ]

Ik heb ze even handmatig veranderd en nu zijn de foto's weer de normale maat.  :D

====

Iedereen bedankt voor de complimentjes.  :-* :-* :-*

* Klopt Jacqueline, ik ben het alfabet nu 1 x rond en ga weer van vorenaf aan beginnen, uiteraard oplettend dat ik niet dezelfde namen gebruik als in de eerste ronde.

* Sneeuwfoto's van de kids komen vanavond, Syl. Spannend hoor Spike en Lizzy.  ;)

* Nee Nel, Lou Lou is geen lutino, het is een bonte (getekend  ;) ) .... ze heeft op beide schoudertjes enkele cinnamon geparelde veertjes.  :D

* Knuffie terug voor Sero, Anika, ik las net je IM, beantwoord hem vanavond even.  ;)

* Beaudien, bedankt!!!! Ik ga straks nog een keer goed kijken en grote pennen tellen, ik snap nog steeds niks van de hoeveelheid bloed, ik weet dat een nageltje veel en lang kan bloeden maar nu vandaag een dag later zie ik nagenoeg niks er meer aan .... het lijkt me dus nog steeds heel erg onwaarschijnlijk dat het van dat een teentjes is.  ::)
Aan de andere kant .... ze had zit aan haar koppie geknabbeld met hetzelfde pootje en haar koppie zat ook helemaal vol bloed, ik heb dat helemaal uitgeplozen maar ok daar was geen wondje.

Wazig .....

Nu ga ik rennen, eerst Jasper halen en daarna Sanne en Thomas .... laterzzzzzzzzz!!  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Wat heb ik genoten van je mooie foto's. Wat een lekkere bekkies hebben ze toch.
Het is dat ik er geen meer mag (van mezelf dan) want dan wist ik het wel ;) ;) ;) ;)

Wat is dat schrikken geweest. Een teentje kan heel erg hard bloeden. We hebben het hier een keer mee gemaakt met Yelo. Dat wondje ging ook elke keer weer open.

Liefs,

Anja

anika_en_spirit

Yess, grote foto's, dubbel genieten ;)

Sero heeft van z'n knuffel genoten, het is zo'n lekkerding ;D.

Okidoki, dan wacht ik nog even af :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Raoul

Hallo Caroline,

Wat een geweldige foto's weer.  Vince ziet er echt super uit, zegt Kevin.
Euro heeft ook een nieuw vriendje erbij gevonden, maar Lorenzo is zijn grote nr.1, ongeloofelijk die twee samen.

De groetjes van ons 5-en


mila

heeey caroline

had al even niet meer gekeken hiero.
maar weer super foto's van kinders gemaakt.
jammer dat paps aan het kluiven is aanzijn kinders.

echt geweldig.

groetjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat een poepies,scheetjes,schatjes,lieverdjes en mooitjes !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

11 januari 2010, 22:13:57 #6997 Last Edit: 11 januari 2010, 23:46:53 by Caroline
Citaat van: Hermien op  9 januari 2010, 11:14:24
Even een leuke opsteker voor jou, Carolien. Gisteren was Beaudien hier op visite. Zij is nog maar sinds kort op het forum en blijkt slechts een paar kilometer van mijn huis te wonen. Ze is op zoek naar een valkjesvriendje voor haar Sjors. Toen ze hier binnen kwam stevende ze direkt op de grote-valkjesjongens-kamer af om er niet meer weg te gaan. Beaudien was verrukt over mijn 'Vliegtuig', die uiteraard meteen al haar aandacht naar zich toetrok. Met name is ze al helemaal verliefd geraakt op onze Binkyboy. Vanwege zijn toenadering voor kuifjekroel en zijn prachtige gele kleur en dikke, vol opstaande kuif. Natuurlijk heb ik heb lekker opgeschept over mijn jongens èn over de geweldige kwekers waar zij vandaan komen. Dat mag toch wel, hè? Want eerlijk is eerlijk, al mijn 'Vliegtuig'onderelen komen bij fantastische mensen weg, die hun ziel en zaligheid in het kweken leggen. Super hoor! Jullie namen zijn onlosmakelijk met mijn valkjes verbonden, hè?

Fijn weekend en dikke knuf van onze knapperd  :-* en ook van mijn andere drie supermannen.

 


                                :-*  :-*  :-*  :-*


Dank je wel, Hermien, voor de lieve woorden vol lof die je over mijn valkjes en mij schreef.

Leuk dat Beaudien meteen viel voor Binkyboy.  :-* Kan ook niet anders.  ;)

Dikke knuffel voor jou en je 4 fantastische mannen.  :-* :-* :-* :-* :-*


====

Citaat van: Raoul op 11 januari 2010, 20:18:39
Hallo Caroline,

Wat een geweldige foto's weer.  Vince ziet er echt super uit, zegt Kevin.
Euro heeft ook een nieuw vriendje erbij gevonden, maar Lorenzo is zijn grote nr.1, ongeloofelijk die twee samen.

De groetjes van ons 5-en




Lieve foto weer van Euro, Raoul. Ik ben zo blij dat het zo klikt tussen Loranzo en Euro, heel erg bijzonder.  :)

En ja, voor Kevin zit het lange wachten er ook eindelijk op .... Vince doen het super en eet nog maar 1 x per dag pap .... gaat nu dus ook snel.

Knuffeltje voor Euro en namens Vince ook eentje voor Kevin.  :-* :-*

====

Verder iedereen bedankt  voor de leuke reacties.  :-*

Ik ben blij dat jullie genoten hebben van de foto's, het was een berg werk.  ::)

====

Als laatste nog even .... inmiddels is Wayan ook definitief gereserveerd en er is een tweede optie op Xante, tevens is er een optie op Xion gedaan door dezelfde persoon. Dus misschien zijn ze binnenkort wel allebei gereserveerd maar misschien zijn de allebei nog wel te reserveren.  :P

Ik hoop het weekend wat meer te weten.  :)

Als alle reserveringen (en opties) door gaan is op dit moment alleen nog Xenox te reserveren, het bonte mannetje en één van de bonte witmaskertjes van het Z-nest, alle andere zijn voorzien van fijn adresje.  :D

Ik hou jullie op de hoogte.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Wat fijn dat je voor bijna al je kinders een goed adresje gevonden hebt  :D :D
Ach, het zijn ook van die lekkerbekkies, logisch dat ze als warme broodjes over te toonbank gaan :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


patty_dordtse valkjes

Hoi,

Zo te zien heb je niks meer ontdekt waar er zoveel bloed van af is gekomen.
Raar dan zeg dat een klein teentje zoveel bloed spattert.

Iedergeval fijne dat er vele valkjes zijn gereserveerd en je zult vast voor de andere 2 die nog over zijn ook vast en zekers een goed thuisje vinden toch  ;D


ben iedergeval HEEEL benieuwd naar de z'stekeltjes  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Jel

Hee Carolien,

leuke foto update! :)
ik vindt Zippo echt zo een schatje ;D

Hopelijk heb je snel weer een update ;)

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Kimm

zo dat was weer even genieten hier van al die mooie donsjes  :D
wat een heerlijk spul zeg en zo mooi zijn ze allemaal!!!

gelukkig heb je de foto's weer goed kunnen krijgen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Nogmaals je hele serie donsjes bekeken, kan er geen genoeg van krijgen ;D
En wat top dat je voor bijna allemaal al een fijn huisje hebt gevonden!
Hoe gaat het nu met Lou lou?
Pff, schrikken hoor, al dat bloed, en dat uit zo'n klein teentje :o
En lieffff, dat je mailde toen ik even niet meer online kon komen :-*

Groetjes, Marian
Slaap lekker voor strakjes...