## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Wayan een super mooi valkje zeg die sprint er zo mooi uit net als wonder en wobke.

Super mooie valkjes heb jij straks Helga prachtig...

Caroline wat een schrik zal jij gehad hebben zeg ...
Maar dat het alleen haar lieve teentje is en dan zoveel bloed kan geven is wel raar jah.

hopen dat het snel beter gaat worden...


In afwachting van....X&Z :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



* Het X-nest *

* Xenox * Xante * Xoe * Zilver * Xion *





Zo .... even tussendoor mijn vierde, tevens laatste wasje opgehangen en gedeeltelijk in de droger gedaan.  8)

Het X-nest .... ze doen het eigenlijk weer meer dan goed!! Amor & Diégah zijn dan ook hele goeie ouders en pleegouders.  :-*

De mutaties en geslachten zijn inmiddels van 5 bekend dus zal ik er meteen bij schrijven.  ;)


Xenox, een bonte (getekende) MAN split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 66 % kans split witmasker

NOG te RESERVEREN!!!  


Xenox is prachtig donker, het is bijna zwart.


Xenox, net als zijn broertjes en zusje van het W-nest is ook Xenox weer een superlieverd.


Xenox


Xenox


Xante is een bont (getekende) cinnamon opaline witmasker POP

Er heeft iemand een optie op Xante maar .... ze is nog niet officieel gereserveerd. ;)


Xante


Xante


Xante


Xante


Xoe is een bijna helemaal wit POPje. Net als Wonder.

Ik was al verliefd op Wonder en nu wederom verliefd op Xoe .... ::) :-[ :P

Ik heb zelf even een optie op Xoe, ik weet nog niet wat ik doe, ben nog aan het denken. ;)
Ze is dus nog niet officieel gereserveerd. ;)



Xoe heeft enkele lichtgrijze veertje ....


Als je heel erg goed kijkt is zee en bonte (getekende) cinnamon opaline witmasker POP, er zitten pareltjes op de cinnamon veertjes. :)


Xoe


Xoe


Snappen jullie waarom  ik vlieft :P ben??


Het pleegkindje, Zilver, was zo aan het blazen tegen me, ik kreeg hem niet stil op de foto in het begin. :(


Zilver is een bonte witmasker MAN split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}  
Zilver hoort bij het Z-nest, ik heb inmiddels 4 reserveringen voor de 5 jongen van het Z-nest. Het is even afwachten wie voor wie gaat kiezen. :)


Zilver


Zilver


Zilver


Zilver is wel een ontzettende lieverd. :-*

Als laatste nog een eigen jong van Amor & Diégah. :D


Xion, een heel mooi fel geel bont (getekende) cinnamon opaline POPje 66 % kans split witmasker.

NOG te RESERVEREN!!!!


Xion


Xion


Xion


Xion


V.l.n.r. Xenox, Xante, Xoe, Zilver & Xion







Mocht je interesse hebben in één van de valkjes die nog niet officieel gereserveerd zijn, geen dan even een seintje. ;)

Deel 4 van het Z-nest gaat zo ook nog komen. ;D

Tot straks en trusten voor de mensen die ondertussen naar bedje gaan. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke

Wat een heerlijke foto's van de X-jes.
Hier heb ik dan opgewacht  ;)
Kom morgen weer kijken voor de Z-tjes.

patty_dordtse valkjes

Denk dat de meeste mensen nog wachten op  de rest hihi...

Ben helemaal smoor verliefd iedergeval op Xante ,Xoe & Zilver of mag dat niet op meerdere verliefd te zijn haha ;D ;D ;D

Z'tjes  ;D

Ecth super mooie valkjes Caroline echt en dan die foto's smelt je gewoon van die mooie kraal oogjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



Alvast iedereen bedankt!!!!

Ik snap alleen niet waarom de foto's van het X-nest veel kleiner zijn dan de andere foto's!!  ::)

Ze zijn allemaal hetzelfde verkleind, hetzelfde geupload en .... op het andere forum staan ze wel in de normale formaat.

Wazig ....  >:( :-\



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

mooie fotooooosssss weer caroline en wat groeien amai zo een mooitjessssss



groetjessssssssss

Caroline



* Het Z-nest *

* Zoëy * Zaza * Zippo * Zora *





Als laatste .... de lieve bonte witmaskertjes van het Z-nest.  :-* :-* :-* :-*

Het Z-nest bestaat inclusief Zilver die opgroeit bij het X-nest uit 5 jongen. Voor deze 5 jongen zijn er 4 mensen die interesse hebben in een jong. Op dit moment weet ik alleen van Zilver de mutatie en het geslacht wat betekend dat het "verdelen" nog even zal moeten wachten tot ze allemaal volledig veertjes hebben.  ;)

Helaas plukt papa Unique de kleintjes weer hier en daar, als ze 4 1/2 week oud zijn, neem ik ze weg bij hun ouders en geef ik ze pap. Op die manier kunnen hun veertjes groeien en kunnen ze mooi naar hun nieuwe baasjes.  ;)


Zoëy


Zoëy


Zoëy


Zoëy


Zaza


Zaza


Zaza


Zaza


Zippo


Zippo


Zippo


Zippo


Zora, een aantal daagjes jonger dan de rest .... zij krijgt morgen haar ring. :)


Zora


V.l.n.r. Zoëy, Zaza, Zippo & Zora


Papa Unique komt even bij zijn kotertjes kijken. :D


Even spelen met mijn ringen. ;D


En .... VEERTJES KNABBELEN!!! :(
Ik heb hem meteen in de kooi "gegooid".

Zooooooo, dit waren ze dan. :D Ik heb nog een paar leuke fotootjes van de kinderen en de honden in de sneeuw die ik met jullie wil delen maar die moeten wachten tot morgen .... ik ga nu de V-tjes en de W-tjes pap geven.

En dan lekker mijn bedje opzoeken, als ik klaar ben is het een uur of 12, morgen om half 7 gaat mijn wekkertje en ik ben meestal al wakker van die van Ed om kwart voor 6. :-\

Iedereen bedankt voor het bekijken vande foto's en de leuke reacties, tot morgen!! :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik snap er niks van, deze zijn ook weer klein!!  :-\ :'(

Wazig ....  >:( :-\

Ik had gevonden waar het aan lag, na het IMG werd het automatisch verkleind bij de laatste 2 delen .... als ik de verkleining weg haal en opnieuw verzend, verkleind het weer automatisch!!!

HELP!!!! Is er een MODJE die me kan helpen hiermee??

Alvast bedankt!!  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Kleine foto's, maar ondanks dat: Wat een super foto's! Heerlijk om het kleine grut zo zien op te groeien.

Wat een bloed!  :-X :o Ik snap dat je je rot geschrokken bent. Gelukkig is het ''alleen'' maar het teentje van lou-lou. Jeejtje, die zal nu wel een stukje lichter zijn.

Jaa, ik snap waarom je verliefd bent op Xoe, wat een heerlijk bekkie & een prachtige kuif!

Slaap lekker alvast, je krijgt een welterusten-knuffel van lieve Sero.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


patty_dordtse valkjes

Hoi,


Zzzuper foto's eer van de kleintjes weer...
Iedergeval ik en vele andere hebben weer enorm genoten...
Vind ze allemaal wel LIEF :P

En papa niet plukken bij de kleine Zoey :'(

Papse en weltruste ... :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

H&H

Angel en Milow.  Tja... zwijmel ..... hele mooie mooie vogels, zoals Patty al zei.
Ik ben ook helemaal verliefd. :)

Dierenfreackske

Hoi Caroline , jaaaaa superfoto's ondanks ze iets kleiner zijn  die laatste, maar heerlijke jonkies om te zien, wat mooi is Xion vind ik !

Maar vind ze ook allemaal mooi natuurlijk! Ook die mooie bonte witmaskertjes he! Zwak voor bonte witmaskertjes he! En ook gele wangetjes, haha! Grtjs. Ann



bobbie

Hoi Caroline,

wat een schitterende foto's van schitterende valkjes. Ik zit zo te zwijmelen bij het zien van die poepies dat ik niet eens zie dat de foto's wazig zijn ???

En wat zal je geschrokken zijn van al dat bloed. Is Lou Lou  nou een lutino? Als dat zo is kan dat kloppen. Lutino's bloeden sneller en langer. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar het is wel een feit.

Ik sjees nu snel naar de trein richting Schiedam. Eerst Rotterdam om mijn OV-chipkaart te activeren  >:(. Moet ik voor naar Rotterdam, belachelijk >:(. Alleen maar omdat ik automatisch laat opladen. Als ik dat had geweten had ik een andere laadmogelijkheid gekozen (oftewel zelf elke keer naar zo'n paal om op te laden). Ik wilde geen risico lopen zonder tegoed te staan in het geval van een noodsituatie bij de kids van Jolanda. :-\

Tot de volgende keer, knufje voor alle valkjes (heb je ook weer een flinke taak aan  :P).

Doei, Nel :)

amazingleeuwtje

Oooohhhhh wat heb ik weer genoten van het alfabet ;D ;D ;D..

Sjezusssss wat een bloed Caroline dan schrik je je inderdaad de  :censuur :censuur..

We kunnen ook weer een aantal valkjes van jou hier gaan volgen zie ik, zo heb je toch een geweldig leuke soms drukke hobby ;) ;)..

Leuk om te lezen dat Sanne weer een valkje mag houden, ze heeft der liefde voor beestje volgens mij van jou ;) ;) Alhoewel Ed ook gek met dieren is volgens mij  ;D..

Kijk uit naar de sneeuwfoto's

Liefs Syl

p.s bedankt voor jou lieve pbeetje
nog ffies dan is Spike papa ;D

Saar