## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Fijn dat alles zo goed gaat met het kleine grut. Groot gelijk dat je nu minder actief hier bent, het is immers heerlijk sneeuw-kinder-hondjes weer ;D.

Jammer dat er deze ronde weer geen mannetje voor je mooie meisje bijzit :(.
Ik duim voor een bevruchte ronde van K&L!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

Hey Caroline ;)

Alvast fijn weekend!
Lees later nog even terug in je boekje ;)
Ben ook benieuwd hoe het rooster van Ed je weer bevalt. En hoe het met jou is, en met de drukte...

Liefs, Marian :-*
En ook heel veel kroeltjes en knuffeltjes van onze Indy :-* en Jasmijntje :-*

ga nu snel eten koken...

Caroline



Even updaten!!!!

Hier gaat nog steeds alles goed, alleen heb ik het beredruk en mede door de slechte gladde wegen in de bebouwde kom ontzettend veel tijd meer kwijt aan het op en neer rijden van hot naar her en weer terug.  :-\ :P

Als ik 's avonds (meestal laat) echt ga zitten heb ik echt een gevoel van: heb ik eigenlijk iets meer gedaan dan in de auto zitten vandaag??  :-[

Ik moet natuurlijk dagelijks meerdere keren naar 2 scholen die zeker 4 km van elkaar vandaan liggen, daarnaast heb ik nog de zwemles 2 x per week, de streetdance en het voetballen en het zwemmen van Sanne, daarbij is deze maand bijgekomen elke vrijdagavond Sanne een extra streetdanceles i.v.m. een optreden tijdens één of ander carnavalsgebeuren en Thomas mag op zaterdag voorbereidend zwemmen voor diploma C wat hij waarschijnlijk eind van de maand gaat halen.  :D

Nou ja .... het komt er eigenlijk op neer dat ik nu, na de eerste gewone week na de vakantie, eigenlijk total-loss ben.  :o 8)

Zo dat was even lekker klagen, nu weer tot de order van de dag, whahahaha!!!!  ;D ;D ;D

De valkjes ....

* Eros, verplicht met pensioen omdat hij zijn jongen van het V-nest zo zwaar had geplukt dat ze nagenoeg kaal waren, vermaakt zich eigenlijk prima in de huiskamer, hij doet gewoon zijn ding en roept niet naar zijn popje en bekijkt de andere valkjes eigenlijk ook niet.

* Perle, zijn popje heeft wat meer moeten wennen aan het feit dat ze gescheiden is van haar kereltje. Ze zat tijdelijk samen met Van Gils, de wildkleur die hier aan kwam vliegen maar er  was van beide kanten niet echt een klik, ik had meer het idee dat Van Gils liever terug naar de huiskamer ging, dit heb ik dan ook gisteren gedaan. ;) Daarna heb ik Jim bij haar gezet, het rechter valkje in mijn handtekening en ik kan niet echt zeggen dat het liefde op het eerste gezicht was maar Perle ging al weer kippetje zitten. ::) Jim moet nog erg wennen in de kooi in de kweekkamer, een kooi waarin hij nog niet eerder zat. Dit heeft zijn aandacht nu eerste even. We zullen zien. :)

* Giorgio & Anaïs, het geelwang & getekende koppel, broeden netjes, ook Giorgio :D  en hun 4 bevruchte eitjes ontwikkelen zich goed, ook het beschadigde eitje, gelukkig. Het eerste donsje verwacht ik over ongeveer een weekje. Ik hoop zo dat het goed gaat deze keer en natuurlijk dat ik mijn eerste valkje met gele wangetje gekweekt heb, zou ik wel bijzonder vinden. :D

Het V-nest doet het erg goed. Vanaf morgen krijgen enkele van hen nog maar 1 keer pap, en geloof het of niet, degene die het beste zelf zaadjes eet is het jongste van alle 6 de pappertjes, kleine Valentijntje die straks als Rico door het leven zal gaan. :D Mijn eigen kleine albinomeisje, Vlindertje, had het nog zo zwaar op 2 maaltijden dat ik haar tijdelijk nog even op 3 maaltijden heb staan, zij was ook het zwaarste beschadigd door haar vader en moet duidelijk al haar energie nog stoppen in haar "genezing".  Vince is gewoon lui en wordt liever gepapt maar hij heeft pech want krijgt toch echt maar 2 x pap. En Violet, die straks Snowy gaat heten, gaat ook steeds beter zelf zaadjes eten, zij en Valentijntje gaan vanaf morgen alleen nog 's avonds pap krijgen, zij wegen beide ook boven de 95 gram, 's morgens vroeg met leeg kropje. :D

Alle V-tjes zijn gereserveerd!! ;D

Het W-nest zijn allemaal uitgevlogen. Wayan ,Wonder en Wiebe zitten ook in de grote lummelkooi en krijgen ook 2 x pap, pa en ma stopte namelijk na het uitvliegen bijna volledig met voeren. Nu moeten ze natuurlijk wel het voeren gaan minderen zodat de jongen honger krijgen en zelf op zoek gaan naar eten maar de W-tjes hadden echt honger en .... konden nog helemaal niks zelf eten. Dus Kouros & Lou Lou zijn duidelijk een beetje TE. Wobke is ook uitgevlogen maar moet eerst nog even goed leren klimmen en klauteren en mag dan ook verhuizen, hij gaat dan samen met Wonder in een kooi apart want .... Wonder en Wobke gaan straks Angel en Milow heten en blijven saampies wonen. :D Wayan en Wonder gaan ook vanaf morgen naar 1 papmaaltijd per dag, Wiebe en Wobke krijgen nog 2 x. ;)

Er zijn verschillende mensen die interesse hebben getoond voor Wayan en Wiebe maar beide zijn nog niet officieel gereserveerd. Mocht je interesse hebben ....

~ Wayan is een bonte (getekende met enkele foutjes) MAN split {X1 cinnamon} {X2 opaline} 66 % kans witmasker
~ Wiebe is een bonte (getekende met enkele kleine foutjes) opaline MAN split {X1 cinnamon} {X2 opaline} 66 % kans witmasker

Het X-nest. Ik schreef het al eerder, tot mijn grote verdriet zit er geen getekend witmasker mannetje voor mij en Nina tussen deze ronde. Maar wel weer 4 hele mooie valkjes. :D

~ Xenox is een bonte (getekende) MAN split {X1 cinnamon} {X2 opaline} 66 % kans witmasker, wat mij opvalt is zijn prachtige bijna zwarte tekening, er mooi.
~ Xante is een bonte (getekende)  cinnamon opaline witmasker POP
~ Xoe wordt net als Wonder, helemaal wit met enkele cinnamon veertjes op haar rechter vleugeltje, dit is een POP
~ Xion is ook een POP, een bonte (getekend) cinnamon opaline 66 % kans witmasker

Er zijn verschillende mensen die interesse hebben getoond voor één van deze jongen maar nog geen is definitief gereserveerd.

Mocht je verliefd zijn geworden morgen als ik de foto's plaats op één van deze valkjes, geef me dan even een seintje. ;)

De X-jes doen het samen met hun pleegbroertje Zilver heel erg goed. :D

Het Z-nest, krijgen langzaam stuk voor stuk pennetjes, helaas blijft ook deze keer papa  Unique er niet helemaal af. :-\ >:(  Als ze een week of 4 ½ zijn haal ik ze bij pa en ma weg en krijgen ze verder pap van me, zodat ze in ieder geval op tijd veertjes hebben mocht er veertjes gestuurd moeten worden en niet net als het U-nest. Toen konden ze al zelfstandig eten en had ik voor allen een baasje maar was het afwachten op de uitslagen van de dna-analyses.

~ Zilver, zit dus nog steeds bij het X-nest van Amor & Diégah en is een man, een bonte witmasker MAN split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}
~ Zoëy is volgens mij dezelfde mutatie als Zilver dus ook een MAN. :D
~ Zaza, Zippo & Zora zijn nog een beetje te jong om al meer over de mutatie te zeggen.

Voor het Z-nest staan 4 mensen op de reserveringslijst wat betekend dat er nog ééntje te reserveren is. ;)

Morgen is Ed vrij en kan hij er voor zorgen dat ik even ongestoord de hele bups op de foto kan zitten. Een heel karwei heb ik het weekend gemerkt. Normaal maak ik 2-3 x per week wel foto's maar met 4 nesten is het niet te doen om ze zo vaak allemaal op de foto te zetten. Of ik moet het allemaal even snel snel snel af raffelen en dat zit niet in me. :-[ ::)

====

Voor iedereen een heel fijn weekend. :D

Tot morgen met een mega fotoreportage en .... de bekendmaking van de originele naam van mijn eigen albinomeisje, uiteraard weer uit het rijtje parfummerken. 8)

Bedankt allemaal voor de leuke en lieve reacties en complimentjes, ook die via im en mail binnenkomen. :-* :-* :-*

Marian .... Ed werkt volgende week maandag t/m woensdag nog overdag, donderdag t/m zondag heeft hij vrij, dan nog 2 dagen overdag en vanaf woensdag 20 januari start hij dan meteen 6 dagen er achteraan, eindelijk weer terug in de ploegen. :D Ik tel de dagen af, alhoewel ik nu wel al weet dat hij met grote regelmaat zal moeten overwerken omdat hij straks een leidinggevende functie heeft kijk ik er echt naar uit om straks weer eens gewoon saampies wat te kunnen doen. :) Op dit moment is Ed altijd werken tegelijk dat de kinderen naar school zijn. Is Ed thuis, zijn de kinderen ook al weer thuis. Nu vinden wij het heerlijk om er met de kinderen op uit te trekken maar gewoon weer af en toe een dagje samen is ook wel erg lekker. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Hi Caroline

Super zeg dat het zo goed gaat met al je jongen.
En nog trotser ben ik op mijn kleine mannetje Rico  ;D ;D ;D
Wat doet ie het goed zeg, ben weer heel benieuwd naar de foto's..... hij zal wel weer gegroeid zijn.
Je bent er maar druk mee, meid waar haal je toch de tijd vandaan, ik kan me voorstellen dat je totall los bent na zo'n week. Maar ja het hoort er weer allemaal bij he?  ;)
Geniet lekker van het weekend samen met Ed en de kids en van de sneeuw.
Hier in Amersfoort ligt helemaal niks.............jammer......

See you ! Dikke knuffel voor jouw en Rico  :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat gaaf van Rico, en geniet van de sneeuw met de kids Hondjes , Whaauuuuuw, ik ben ook benieuwd naar je foto's!
Maak je ook foto's van de sneeuw met de hondjes en kids??
Vind het altijd zo leuk om te zien he! Grtjs. Ann



Hermien

Even een leuke opsteker voor jou, Carolien. Gisteren was Beaudien hier op visite. Zij is nog maar sinds kort op het forum en blijkt slechts een paar kilometer van mijn huis te wonen. Ze is op zoek naar een valkjesvriendje voor haar Sjors. Toen ze hier binnen kwam stevende ze direkt op de grote-valkjesjongens-kamer af om er niet meer weg te gaan. Beaudien was verrukt over mijn 'Vliegtuig', die uiteraard meteen al haar aandacht naar zich toetrok. Met name is ze al helemaal verliefd geraakt op onze Binkyboy. Vanwege zijn toenadering voor kuifjekroel en zijn prachtige gele kleur en dikke, vol opstaande kuif. Natuurlijk heb ik heb lekker opgeschept over mijn jongens èn over de geweldige kwekers waar zij vandaan komen. Dat mag toch wel, hè? Want eerlijk is eerlijk, al mijn 'Vliegtuig'onderelen komen bij fantastische mensen weg, die hun ziel en zaligheid in het kweken leggen. Super hoor! Jullie namen zijn onlosmakelijk met mijn valkjes verbonden, hè?

Fijn weekend en dikke knuf van onze knapperd  :-* en ook van mijn andere drie supermannen.

   


                                 :-*  :-*  :-*  :-*

patty_dordtse valkjes

Hoi,

is het allemaal weer gelukt met alles...
je hebt het er maar druk mee ...

in afwachting van de eitjes dons/stekeltjes/veertjes  ;D ;D ;D

en uh geniet ook van je rustttttttt
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Caroline, kom je even een fijne zondag wensen.
Grtjs Ann



Caroline



Eindelijk!!!!

Zeker 100 foto's gemaakt, al mijn 17 lieve stekeltjes en pubertjes staan erop!!  ;D ;D

Vanavond zal ik ze verkleinen, uploaden en plaatsen ....

Nu eerst naar de bossen/bergen, genieten met de honden en de kinderen van de sneeuw.  :D

Tot laterzzzzzzzz!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Nynke

Ik kom vanavond zeker even terug om je donsjes, stekeltjes en pubers te bewonderen  ;)

Heerlijk he die sneeuw. Hier is het gistermiddag begonnen met sneeuwen en het sneeuwt nog steeds.

H&H


patty_dordtse valkjes

Maak er nog een gezellige middag van;D

zal vanavond zekers kijken... ;D

ben benieuwd naar de x'jes en de z'jes ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Ik denk, ik kom even naar de foto's kijken komen ze vanavond pas  :'(
Kom ik nog wel even terug  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien