## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anja

Gefeliciteerd met donsje 17. Voorlopig het laatste donsje dus.

Wat een lieve foto's. daar krijg je toch nooit genoeg van hè.

Liefs,

Anja

Caroline

* Het V-nest *

* Vince * Violet * Vlinder * Valentijn *

Mijn 4 lieve papkindertjes, ze doen het zo ontzettend goed. Ik ben dan ook mega trots op ze.

De pennetjes/veertjes groeien mooi door, het beginnen nu op echte valkjes te lijken.  8)

De groepsfoto, in het mandje, ondanks dat ze net 17 ml. pap naar binnen hebben gewerkt volop bedelen.  ;D

Maar het is me redelijk gelukt om niet bedelende jongen op de foto te zetten alhoewel dit niet makkelijk is met pappertjes.  :o :P

Vince .... gooit net één vleugeltje over mijn duim.  :P

Vince  :-* Blijft straks Vince heten en gaat bij Kevin wonen.  :D

Violet

Violet

Violet  :-*

Vlinder

Vlinder  :-*

Eén van de albinomeisjes blijft bij mij wonen, ik weet het nog niet zeker maar ik denk Vlinder, hiermee heb ik vanaf het begin een klik maar het kan ook nog Violet worden want eerder is eerlijk, ze zijn beide even lief en op dit moment beide even lelijk.  ;D ;D

Het andere albinomeisje, er zijn al ene paar mensen die interesse hebben maar ze is nog niet definitef gereserveerd dus heb je interesse, laat me dit dan weten.  :D Leuk detail, ze is split bont.  :D

Valentijn

Valentijntje krijgt ook pareltjes, net als broertje Vince, uiteraard zullen ze die na de eerste rui ook weer kwijt raken.  ;)

Valentijn gaat straks Rico heten en bij Ida en Carlo wonen.  :D

Tot zo met de foto's van het W-nest.  :o

PS. Dank je, Ida en Anja, ja voorlopig het laatste donsje want ik schreef het vanmddag .... Giorgio & Anaïs hebben vanmiddag hun eerste eitje gelegd van hun tweede nestje. Het eerste nestje mislukte eerder deze maand.  :-\

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ida

Ooooo wat worden ze mooi !!!
En mijn kleine Rico (Valentijntje) die al mooie veertjes aan het kweken is - super  :P
Wat een ontzettend lief koppie krijgt ie zeg............helemaal verliefd op  :-* :-*
Wat worden ze snel groot zeg - je hebt ze super verzorgd Caroline - complimentje hoor  ;)

ga snel kijken naar de  andere foto's :P

Bello

Gefeliciflapstaart met het nu laatste donsje wat uit het eitje is gekropen.

pffff 17 jonkiesssssssssssss, nee vervelen zul jij je voorlopig niet denk ik  ;D.

ziet er zo lief en klein uit ook al zijn ze stekelig ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

* Het W-nest *

* Wayan* Wonder * Wiebe * Wobke *

Wayan, een getekend bont  split {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 66 % kans split voor witmasker MAN

Wayan

Wayan

Wayan

Wayan  :-*

Wonder is een getekend bont cinnamon witmasker POP met maar enkele cinnamon veertjes.

Wonder, gaat straks Angel heten en bij Helga (Maja) en haar gezin wonen. :D

Wonder

Wonder

Wonder  :-*

Wiebe is een getekend bont gepareld split voor {X1:  cinnamon} 66 % kans split voor witmasker MAN

Wiebe

Wiebe

Wiebe

Wiebe  :-*

Wobke is een getekend bont gepareld split voor {X1:  cinnamon} 66 % kans split voor witmasker MAN

Wobke

Wobke

Wobke

Wobke  :-*

Het witmasker popje is dus gereserveerd, nog niet alle mannetjes hebben een nieuw adresje, het je interesse, laat me dit dan weten. ;)

Tot zo, met de foto's van het X-nest.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* Het X-nest *

* Xenox * Xante * Xoe * Zilver * Xion *

Als laatste de foto's van het X-nest, jongen van Amor & Diégah, dus .... broertjes en zusjes van het W-nest wat uitgebroed en groot gebracht wordt door Kouros & Lou Lou. Wat betekend dat de X-jes ongeveer dezelfde tekening zullen krijgen als de W-tjes, met cinnamon zijn popjes zonder cinnamon mannetjes. Beide geslachten kunnen witmaskers zijn of met oranje wangen, met of zonder pareltjes.

Het ligt aan de mutaties en geslachten of deze gereserveerd zijn of dat er nog van dit nest te reserveren is.

Xenox, zou een getekend bonte cinnamon opaline popje kunnen zijn maar ik kan er ook helemaal niet naast zitten. ;D

Xenox

Xenox

Xenox

De volgende 2, Xante en Xoe, blijft spannend .... ik wil zo ontzettend graag een getekende bonte witmasker MAN, liefst ook nog met pareltjes voor mijn opaline lutino bleekmasker popje, Nina Ricci, van dit jaar. Elke dag kijk ik wel 3 x in het daglicht of ik als kan zien of het cinnamon wordt of grijs. Ik hoop zo op grijs. Wonder was al een popje, het zou wel heel erg zielig voor mij zijn als ik straks 3 prachtige getekende witmasker kweek, voor het eerst sinds 3 nesten weer en er zou geen man bij zitten .... dan eet ik ze op. ;D ;D Of zal ik mijn sokken maar pakken?? ;)

Xante, het zijn erg lichte grijze vlekjes maar ik heb al een donker pennetje ontdekt, de lichte vlekken zouden dus nog opaline kunnen zijn. ;)

Xante

Xante

Xante

Xoe heft volgens mij nog minder grijze veertjes dan Wonder, die er een paar heeft. Xoe heb ik er nog maar 1 ontdekt, moeilijk om daar nu de kleur van te zien.

Xoe is wel leuk!!!! ;D

Xoe

Xoe

Eentje extra van Xoe want hij/zij kreeg vandaag zijn ringetje. :D

Zilver, het pleegdonsje. Dit jong is eigenlijk van Unique & Queenie en wordt een bonte witmasker met of zonder cinnamon en/of opaline. Net als het U-nest was.

Xion, het kleinste donsje van Amor & Diégah, is nog helemaal niks van te zeggen maar doet het super!!!!

Zo .... dit waren voorlopig weer eventjes mijn kleine kanjertjes. Ik hoop dat jullie genoten hebben, ik vind het zelf  stuk voor stuk snoepies.

Ik ga nu nog even een beetje bladeren in jullie boekjes en dan de V-tjes pap geven.

Tot gauw weer!!! :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ida

Hoi, hoi
super genoten hoor, daar moeten we weer een tijdje op teren ;)
Alvast een fijne jaarwisseling en een dikke knuffel voor Rico !

Anja

En of we genoten hebben van jou prachtige valkjes.

Als je ze op eet zorg je dan wel dat je ze eerst marineert voor de smaak :o :o :o :o :o :o
Nee alle gekheid op een stokje hè.

Ik meende ooit gelezen te hebben dat als ze cinnamon zijn de pootjes ook donkerder zijn. Of is dat niet zo?

Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat er voor jou het gewilde mannetje bij zit.

Liefs,

Anja

Caroline

Ja Anja, dit klopt maar .... bij een getekend valkje is dit niet zo, deze hebben als basis wit of geel en op de vleugeltjes dus de "Primrose"-tekening. Bij hen zie je geen verschil.

Kijk maar op de foto hieronder van Kouros.

Hij is dus een getekend grijs witmasker MAN. Zijn voetjes zijn gewoon licht terwijl hij toch wildkleurgrijs is.  ;)

By the way .... zo'n mannetje wil ik dus.  :P

En marineren?? Nee hoor, ik neem er gewoon een knoflooksausje bij.  ;D ;D :P

Ida, jij ook een hele fijne jaarwisseling en een heel bijzonder 2010!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Das ook lekker ;D ;D ;D ;D ;D

Thnx voor de uitleg en ik duim verder. :-* :-* :-* :-* :-*

sabine

Gefeliciteerd met Zora! :-*
Wat geweldig al die foto's van de jongen. Daar blijf je van genieten ;D

amazingleeuwtje

Gave foto's en wat knappen de geplukte kippies op erg mooi worden ze..

Ik houd de brievenbus in de gaten, laat je gelijk weten als die binnen is..

Sorry dat ik nog geen foto's van Sterre heb geplaatst, we hebben de hele week al visite maar ze doet het zooooo geweldig..

Verder hebben we nu 7 eitjes maar ben  er zeker van dat 2 eitjes niet bevrucht zijn...

Jij ook hele fijne jaarwisseling Caroline

Liefs Syl

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met donsje 17  ;D
Wat zijn ze alweer gegroeid al je kleine valkjes.

Ik zal hard duimen dat er een mannetje bij zit voor je

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

mila

heey caroline

ik zie al dat het bij jou super gaat.

lekker gevulde kropjes en mooie wiebe ik ben verliefd stom he.
vind hem zo leuk hahhaa...

groetjes
mila

ManjaV

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je 17e donsje :D  :o
En wat een superlieve foto's heb je geplaatst :D :D
Ze zijn echt heel mooi.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"