## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Manouk

Jij ook hele fijne feestdagen Caroline....
en geniet maar van je mooie donsjes :)

groetjes
Manouk

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Machootje

Hoi Caroline,

Ik wens jou en je familie ook heel fijne feestdagen toe en een heel goed 2010!!

:-* Judith

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

parkpop

Ik wens iedereen een prettige Kerstdagen en het allerbeste voor 2010. Alweer leuke foto's in je dagboek Caroline, zeker de mini's.....

Bijgevoegd een foto van Ulani. Hij geeft steeds heel duidelijk aan dat ie uit zijn kooi wil....hebben nog wel zitten dubben om hem Punkie te noemen, maar houden het bij Ulani... :)

Groetjes van Fred en het gezin

Anja


Jacky



Caroline

Citaat van: parkpop op 25 december 2009, 13:01:22
Ik wens iedereen een prettige Kerstdagen en het allerbeste voor 2010. Alweer leuke foto's in je dagboek Caroline, zeker de mini's.....

Bijgevoegd een foto van Ulani. Hij geeft steeds heel duidelijk aan dat ie uit zijn kooi wil....hebben nog wel zitten dubben om hem Punkie te noemen, maar houden het bij Ulani... :)

Groetjes van Fred en het gezin


Dank je wel voor je leuke berichtje, Fred.

Fijn dat het goed gaat met Ulani en leuk dat hij Ulani blijft heten.  :D

Geef hem maar een knuffeltje van me.  :-*

===

Iedereen dank je wel voor de leuke, mooie en lieve kerstwensen.  :-*

===

Ik heb gisteren en vandaag 3 berichtjes gekregen van mensen die interesse hadden in Ushi, zondag komt de eerste kijken, zo niet gaat zij naar nummertje 2, zij is dus zeker voorzien van een fijn huisje en .... nummertje 3 staat nu op op de wachtlijst voor eentje van het nieuwe nestje van Unique & Queenie, voor een Z-tje dus.  8)

===

Kleine Xenox heeft gisterenavond geluk gehad dat ik nog even een nest contole hield gisteren, hij/zij zat namelijk aan de verkeerde kant van het blok, ver weg van pap en mams, ijs en ijskoud.  :-\ Ik had net een papje staan voor de V-tjes en na even in mijn handen verwarmd te zijn en 3 ml. pap, heb ik hem/haar lekker onder ma gelegd en vanmorgen was er niks meer aan de hand.  :D
Xante, Xoe, Zilver & Xion maken het ook goed bij Amor & Diégah, ze hebben steeds een lekker gevuld kropje en groeien goed.  :D

===

Wayan, Wonder, Wiebe & Wobke maken het ook meer dan goed, het zijn al echt hele valkjes.  :-* Kouros & Lou Lou zijn goeie ouders.  :D

===

Zoëy en Zaza bij Unique & Queenie worden ook goed gevoerd, het vierde eitje (het eerste donsje is Zilver en ligt bij Amor & Diégah) komt denk ik morgen uit, lijkt me leuk, een kerstdonsje.  :D Het donsje is flink aan het piepen en tikken.  :)

===

Vince, Violet, Vlinder & Valentijn zitten op 3 x per dag pap, 12 ml. per maaltijd en ik twijfel of ik ze niet toch naar een vierde maaltijd geef, ze hebben steeds zo'n honger ....  ::)

Vince & Violet wegen rond de 80 gram leeg, Vlinder & Valentijn rond de 60. Geen verkeerde gewichten, de jongste zijn 3 weken.

Als ze me zien worden ze helemaal gek, ik ben al echt hun mama  :P , ze klimmen het reiskoffertje uit als dit open staat om bij me te komen.  ;D

===

Als laatste nog even nieuws over Giorgio & Anaïs .... het (geelwang)koppel waarvan het vorige nestje fout afliep een paar weken geleden .... sinds 2 dagen wordt er weer heftig gewipt!!!  8)

===

Fijne avond nog allemaal .... ik beloof niks, het is immers tweede kerstdag maar ik probeer morgen nog wat fotootjes te maken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Fijn dat alles zo goed gaat !
Lachen dat de V-tjes helemaal uit hun dak gaan als ze je zien.....verwen ze maar lekker na al dat geknabbel van Eros  ;D

Geniet lekker samen met je man en kids van 2e kerstdag !
groetjes Ida

Anja

Ushi heeft dus sowieso een fijn adresje gevonden.

En je hebt het leven gered van kleine Xenox. Het blijft altijd schrikken zeg.

Fijn dat het verder goed gaat.

Liefs,

Anja

ps ik heb moeders weer uit de kooi geplukt.

mila

hoi caroline

fijn dat ushi een adresje heeft.

en je hebt weer een donsje gered super zeg,
dat je weer optijd erbij was...
en wat anja zegt het is altijd schrikken.

hoop snel weer van je foto's te kunnen genieten...


groetjes
mila

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,weer heb je optijd gekeken in het blok.
Toch wel een beetje een teken dat die blokken toch wel iets te breed zijn.  ???
Zou je niet een verhoging onder het uitvlieggedeelte kunnen maken ?
Dan is er denk ik minder kans dat de donsjes naar de andere kant kunnen gaan wiebelen/dribbelen.  :)
Gelukkig gaat verders alles wel goed geloof ik.  :D

Gefeliciteerd met je Kerstdonsje !!  ;D

Groetjessss en een fijne,gezellige 2de Kerstdag !!!

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website