## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

haha ik moet er altijd aan wennen dat jullie hier in de winter gewoon doorgaan met kweken  ;)

Gefeliciteerd met de donsjes. Ik volg het allemaal niet zo buiten mijn eigen kweekseizoen maar je hebt het druk genoeg met alle berichtjes :)

Anja

Gefeliciteerd met Xion.

Gave handtekening heb je.

Liefs,

Anja

Caroline

* Updeetje!!!!

Allereerst dank je wel voor de lieve berichtjes, helaas zijn het er zo veel dat ik in combinatie met de vele immetjes en mailtjes ze niet meer allemaal stuk voor stuk kan beantwoorden maar dit probeer ik weer goed te maken door met grote regelmaat foto's te plaatsen.  8) ;)

Hier gaat alles zijn gangetje, druk, dat wel met de kids die vakantie hebben en dan natuurlijk 2 lummels, 8 stekelvarkentjes en 4 donsjes.  ::) :D

Maar ....  ik geniet er nog steeds optimaal van hoor.  :D

Ik schreef het al, vanmiddag is het laatste donsje van Amor & Diégah geboren, Xion, een geel donsje. Samen met Zilver hun pleegdonsje hebben zij nu een leuk nestje met 2 gele en 3 witte donsjes.  :D Uiteraard hoop ik nog steeds dat één van de eigen witte donsjes een kereltje wordt met de juiste tekening, en inderdaad Marlies cinnamon wordt popje, dus ik hoop dat er eentje zonder cinnamon tussen zit, liefs mooi getekend en .... met pareltjes.  8) Bij Xoe zag ik ook rode lensjes, net als bij Xenox en Xion trouwens maar volgens mij bij Xante niet. :D :D We wachten geduldig af.  :P

Bij Unique & Queenie gaat het ook goed, zij hadden 5 bevruchte eitjes maar omdat er tussen het leggen van eitje 3 en eitje 4 van Amor & Diégah 4 dagen zaten, heb ik besloten eitje 1 van Unique & Queenie over te leggen naar Amor & Diégah, hieruit is dus Zilver geboren, precies zoals ik verwacht tussen donsje 3 en 4 in. Mooi opgevuld nu dus.  :)

Het tweede eitje van Unique & Queenie piept en tikt al flink en bij hen verwacht ik dus ook morgen of misschien zelfs vanavond laat nog wel een donsje. Deze worden weer net als het U-nest, bonte witmaskertjes.  :D

De 4 pleegkinderen van Kouros & Lou Lou, het W-nest, doen het super!!!!  :D Ik ben dan ook supertrots op dit jonge koppel wat laat zien tijdens hun eerste nestje dat zij keurig een nest groot kunnen brengen.  :-*

En dan het V-nest bij Eros & Perle, verschrikkelijk ik kan het echt niet meer aan zien.  >:( :o :-X :-\ :'(

Eros laat echt geen veer staan op zijn kinderen, ik ben er gewoon ziek van.  :censuur Slagpennen en staartveren, alles vreet hij eraf, gewoon waar ik bij sta, ook nog. Ik wil heb gewoon slaan ....   :-[ :-X
Ik heb dan ook besloten dat ik met Eros definitief NIET meer kweek.  >:( Ik hou wel één van zijn albinodochtertjes, Violet of Vlinder, ik weet nog niet welke en .... ik kan, als mijn toekomstplannen allemaal een beetje uitkomen, sowieso met mijn lutino bleekmaskertjes ooit mannelijke en vrouwelijke albinootjes te kweken dus daar hoef ik het ook niet meer voor te doen, het is wel jammer, ze krijgen hele mooie en lieve jongen. Uiteraard mag Eros hier gewoon blijven, in één van de grote kooien in de huiskamer is er altijd een plaatsje voor hem.  ;)

Wat ik met Perle ga doen weet ik nog niet, tuurlijk blijft ook zij gewoon hier wonen maar ik weet nog niet of ik haar in de toekomst een nieuwe partner geef of niet. Ze wordt volgende maand pas 3, eigenlijk wel zielig om nooit geen kindjes meer te krijgen, het is een supermama!!

Maar goed, ze hebben nu toch, na 2 nestjes te hebben gehad, rust tot volgend jaar september dus ik heb nog even de tijd om erover na te denken.  ;)

Voor Vince en Violet heb ik vanmorgen de knoop doorgehakt. Zij wonen samen (tijdelijk) in een vervoerskoffer, in de keuken en krijgen 3 x per dag pap van me. Zij zijn morgen en overmorgen 4 weken oud.  :) Helaas voor Vlindertje en Valentijntje, de laatste is vandaag pas 3 weken, dit vind ik nog net wat te jong .... ik probeer het nog even aan te kijken tot zondag .... kan ik het echt niet meer aan zien gaan ook zij op kamers, anders gaan ze zondag.  ::) Vanavond was het bijna zover .... tijdens de nest controle bleef hij terwijl ik dus in het blok sta te kijken gewoon de veertjes eraf bijten. >:( :( :o Ik had ze al opgepakt om te verhuizen maar mama had ze zo lekker vol gepropt met lekker eten .... dat ik ze toch maar weer terug in het blok heb geplaatst.

====

Ik heb vanmorgen geen uitgebreide fotoreportage gemaakt, die had ik pas nog gemaakt maar wel van elk jonkie een mooie foto, leuk om te zien hoe ze er nu uit zien, leuk voor de nieuwe baasjes. :D

Foto's volgen even in een nieuw berichtje, moet er niet aan denken dat ik per ongelijk mijn berichtje wis ....

PS. Ik beantwoord ook zo meteen even mijn immetjes, ik had ze wel gelezen hoor. ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* Het U-nest *

* Ushi & Ulani *

Mooie Ulani, morgen rond 12 uur verhuisd hij naar zijn nieuwe baasjes.  :D

Het blijft een gek beest, bij alle foto's die ik maak met flits slaat Ulani zijn vleugels uit.  ;D

Knappe Ushi .... heel vervelend door 3 annuleringen van dit nestje, is Ushi nu nog op zoek naar een fijn huisje.  :D

Niet echt een makkelijk tijd nu, net voor de kerst maar ik zet haar straks toch maar even hier op de site op de verkooppagina .... Marktplaats is niet zo mijn ding ....  ::)

* Het V-nest *

* Vince * Violet * Vlinder * Valentijn *

Vince .... is al gereserveerd door Kevin en gaat bij Lorenzo en Euro wonen en blijft Vince heten. Leuk Kevin.  :D

Violet  :-*

Vlinder  :-*

Eén van deze ontzettend lieve albinomeisjes is nog te reserveren, de andere blijft bij mij en gaat Sanne haar kroelkippie van maken.  8)

Kleine Valentijntje .... gaat ook een super huisje krijgen bij Ida en Carlo, bekend hier van het forum.  8)

Als laatste nog even een paar fotootjes van Vince en Violet op kamers.  ;)

Hun "kamer" .... als ze een weekje verder zijn en wat meer veertjes/pennetjes hebben verhuizen ze naar de grote lummelen kooi, op dit moment vond ik dat nog geen optie. En aangezien het in de keuken zeker 6 ° warmer is dan in mijn kweekkamer waar alleen een electrische verwarming staat, heb ik besloten dat ze tot die tijd lekker in de keuken staan.  ;)

Uiteraard hebben zij Ducky erbij gekregen om lekker tegen aan te kruipen.  ;D

Als je goed kijkt zie je al weer allemaal niet pennetjes doorkomen, dit was ook de reden om ze nu te verhuizen, dan kunnen deze pennetjes, veertjes worden.  ;) De 2 jongste, Vlinder en Valentijn hadden deze pennetjes nog niet. Als die bij hen ook doorkomen, verhuizen zij ook.  :)

Foto's van het W-nest en het X-nest en Zilver volgen ....  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Kale kippen kontjes,
Maar wel erg lief ook al zijn ze doorpaps geknabbelt.
Ze worden echt al weer snel groot zeg
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Always look..

Moeders....
Als mijn mam me niet tegen had hehouden was ik nu nog naar je toe gekomen om te kijken of ik een klik heb met Ushi ik vind der zoooo gaaf!

xx

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat sneu dat de V-tjes zo geplukt worden :'( :'(
Ik vind het heel verstandig dat je met Eros niet meer gaat kweken.
Ik heb hier dezelfde keus gemaakt met B&M waar Macy maar niet kon stoppen met plukken.
Leuk dat je 1 mooi wit meisje zelf gaat houden :)

Verder uiteraard gefeliciteerd met alle nieuw geboren donsjes.
Hi hi je hebt het alfabet inmiddels al compleet :)
Je krijgt een dikke knuffel van Dorith en Floor :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

* Het W-nest *

* Wayan * Wonder * Wiebe * Wobke *

Wayan, een getekende man met enkele foutjes maar erg mooi en knal geel.  :o

Wonder, een getekend cinnamon witmasker popje, is gereserveerd door Helga (nickname: Maja  ;) ) hier op het forum.  :D

Wiebe, een getekende man met helaas ook een grijze staartveer maar verder erg mooi getekend.

Wobke .... volgens mij ook een getekende man maar dit weet ik nog niet 100 % zeker.  ::)

Zulk je net zien, precies Wonder die voor mezelf een mannetje moest zijn is het enige popje.  :-\ ::)

Er is waarschijnlijk ook al een man van dit nest gereserveerd maar nog niet allemaal, mocht je interesse hebben, mail of im me dan eventjes.  ;)

* Het X-nest *

* Xenox * Xante * Xoe * Zilver * Xion *

Wayan

Xante

Xoe

Xoe met stip op zijn/haar kontje maar het gaat er steeds af ....

Zilver, het pleegzusje/broertje, jong van Unique & Queenie.

Zilver met stip op het koppie.  ;D

Groepsfoto, nog met zijn viertjes, toen was Xion er nog niet ....

Deze foto heb ik voor mijn handtekening bewerkt.  ;)

Vanmiddag is dus Xion geboren.

Nog een groepsfoto met zijn vijfjes.  :-*

Van deze 5 zijn er ook nog zeker enkele te reserveren.  :D

* Onze kids met Summer in de sneeuw,

afgelopen zondag!! *

:-* :-* :-* :-* :-*

Dit waren ze dan weer voor vandaag .... ik hoop dat jullie genoten hebben, zo niet, dan hebben jullie pech.  :P

Voor straks lekker slapen .... tot morgen.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Tuurlijk was het genieten ;D ;D ;D ;D
Die lieve kleine valkensnoetjes en de gelukkig sneeuwsnoetjes van je kids.... wie zou daar niet van genieten ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Marian

Nee, helaas ik heb niet genoten, helaas :-[ :-X :o

Gefopt :P!! ik heb ENORM GENOTEN ;) :D ;D

Ik heb een zwak voor Vlinder :-*, een zwak voor Wayan :-*,en een zwak voor Valentijn, och en verders gaat het goed met mij :P ;D ;D

Oh ja, ook nog gefeliciteerd met Xion :D
En, je hebt een super gave lieve handtekening!

En heerlijke foto's ook van de kids in de sneeuw, wat een enorme aanstekelijke lach bij Sophie :-*

Liefs, Marian

Kimm

oh wat een poepies caroline  :-*  :-*  :-*
wat blijft dat toch geweldig!!

de andere foto;s zijn ook er mooi  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Geweldig en inderdaad is het W nestje errug mooi....  :-* :-*
Zijn ze familie van Sil/Ollie?

Liefs Manon

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Net voor het pappen van Vince en Violet nog even een laatste rondje langs de blokken gelopen, voole kropjes bij de X-jes en de W-tjes, mega volle kropjes bij Vlindertje en Valentijntje en .... een klein wit donsje bij Unique & Queenie.  :D

Het tweede Z-tje is aan het einde van avond geboren en was even voor 12 uur al droog en gevoerd.  :D

Morgen meer nieuws en uiteraard zijn eerste fotootjes en zijn naam.  ;)

Trusten!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.