## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Of het kleintje er morgen nog is weet ik niet maar net piepte het nog steeds en tilde zelfs even het koppie op.  

Daarom ....






Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Yindee *








Yindee = Thais voor welkom.  :D

Het ligt nu lekker warm onder mama Diégah, meer kan ik niet doen, kijken ga ik vanavond ook niet meer. Elke keer dat ik Diégah er vanaf haal wordt het kleintje koud wat niet natuurlijk niet goed is.

Kom op, Yindee, je kunt het!!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Spannend weer hoor, bah!

Ik moet je wel zeggen, dat toen Boellie hier geboren was, zat er ook zo'n geel sliertje aan hem... wist toen nog nie dat dat de dooier was, daar kwam ik ook later pas achter  :-[ maar in ieder geval weet je misschien nog wel dat Boellie wel wat achter liep bij zijn broer, maar hij heeft het ook wel gered, ik wil je geen valse hoop geven, maar het feit dat hij zijn koppie omhoog doet, geeft toch wel een hoop nietwaar!

Ik hoop morgenvroeg goed nieuws te lezen.

leuke naam  :-*

Kimm

ach de lieverd  :-*  :-*
ik duim voor je hoor en voor het kleintje  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺


Landiej

Arm beestje :-\ We hopen met zn allen met je mee dat het kleintje het gaat halen!

Kaatje

Hoi Caroline,

Mijn duimen draaien ook op volle toeren! Jeetje, lees net je bericht over kleine Yindee ( prachtige naam overigens ) en wat een kleintje, maar owhh wat zijn ze schattig  :-*

Wat vervelend nou dat één van de ouders mee lijkt te helpen om het eitje open te tikken en wat zielig, want de ouders zijn vast heel trots en dan gebeurd er dit  :'(

Kan me je gevoelens goed voorstellen, zou zelf zo graag ooit donsjes krijgen maar als ik dit lees dan zie ik ook dat het nog heel vaak fout kan gaan.

Blijf de moed erin houden meis  :-*

Gefeliciteerd met Xenox!

Liefs, Karin

amazingleeuwtje


patty_dordtse valkjes

 :'( :'( :'(
Dikke knuf
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Agnes

Aan het berichtje van Sylvia te zien, heeft ie het niet gehaald :'(
Wat sneu....

Veel sterkte.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Landiej

:-\

Jammer dat ze het niet mocht halen, en balen dat je weer zo snel een tegenslag te verwerken hebt! :(
Sterkte!

Nynke


Marian


Kimm

ach  :'(  :'(

rust zacht lieve Yindee  :-*  :-*

sterkte caroline  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Nee .... helaas, kleine Yindee komt niet blijven leven ....  :'( :'(

Ik was er al bang voor, zolang die dooier niet volledig is opgenomen hoeven ze nog niet te ademen in het eitje maar is het eitje eenmaal geopend kan het niet goed ademen, Yindee haalde heel moeizaam adem en dit verslechterde steeds meer.  :-\ Vanmorgen vond ik haar met een blauw snaveltje en schedeltje, ze was niet meer bij ons.  :'( :'(

Het blijft moeilijk, dit zijn de dingen waar ik nooit aan wen .... afscheid nemen van de jongen is zwaar maar je weet dat ze het goed krijgen en er nieuwe baasjes blij mee maakt maar dit .... het is zo oneerlijk ....

====

Voor de wachtende baasjes van de U-tjes heb ik de uitslagen. Ik geef ze alvast, zonder toeters en bellen, later ben ik er uitgebreid en zal ik alle baasjes benaderen voor hun keuze.  ;)

* Uniek was al bekend = een bonte witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} MAN

* Ushi = een bonte opaline witmasker POP

* Ulani = een bonte opaline witmasker MAN

* Ugly = een bonte opaline witmasker POP

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat het alle 3 poppetjes waren.  :-[ Niet dus.  ;)

Succes met keuzes maken!!  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.