## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

mila

spannende tijden breken weer bij jou aan...
geweldig je kan ze er bijna uitkijken wat voor kleurtjes het worden of niet haahah...

groetjes
mila

Anja

Creatura

Wat een leuke poepie-foto's ;D
Zonde dat de V-tjes zo geplukt worden, maar het worden uiteindelijk vast hele mooie vogels :)

Leuk ook dat de lummels een eigen lummel-kooi hebben, hehe ;D

Ik vind Wiebe zo;n droppie; die is de hele tijd aan het gapen hè ;)

groetjes, Renske

Caroline

Even een klein updeetje ....

Net mijn scheetjes weer verzorgd, voor de derde en tevens laatste keer vandaag. Ik ga alleen voor het slapen gaan nog even kropjes voelen en een laatste blik in de kooien en blokken werpen.  ;)

Het wordt echt tijd dat de U-tjes gaan verhuizen, de kweekkamer met overal zijn speeltjes en andere valkjes begint veel interessanter te worden dan ik ben wat het steeds moeilijker maakt om ze bij me te houden.  ::)

Over de V-tjes en de W-tjes heb ik niet veel te vertellen alleen dat .... ik nu al voor 85 % zeker weet dat Wonder cinnamon wordt, dus geen kereltje gaat worden voor mij of eigenlijk mijn Nina Ricci.  :( :'(

En dan natuurlijk willen jullie nieuws weten uit het vierde blok, het blok van Giorgio & Anaïs.  :P

In (pleeg)eitje 1 van Amor & Diégah, is het donsje nu hard aan het tikken en tussendoor hoor ik het een keertje piepen.  :D

In eitje 2 van hen zelf, hoor ik gekraak, het heeft een barstje maar verder is het nog erg rustig in het eitje. Dit eitje is vandaag ook pas 15 daagjes oud dus het donsje is sowieso erg vroeg met tikken.  ;)

Tuurlijk is het erg spannend .... in het eerste eigen eitje van Giorgio & Anaïs stierf rond deze tijd van de ontwikkeling het donsje af.  :'(

Hopelijk gaat dit nu niet gebeuren .... ik probeer positief te blijven.  :)

Maar .... mocht het gebeuren, sterft ook dit donsje vroegtijdig af dan gaat het pleegdonsje terug naar zijn eigen ouders (Amor & Diégah).  ::) Zielig .... ja, voor Giorgio & Anaïs wel maar voor het donsje is het beter om met zijn 3 echte broertjes en zusjes op te groeien dan helemaal alleen.  ;)

Maar zover komt het dus hopelijk niet!!  ;)

Ik hou jullie op de hoogte .... groetjessssssss!!!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Wij hopen natuurlijk ook dat alles goed blijft gaan!
Het is elke keer weer spannend of er een donsje uit het eitje komt kruipen.

Sally

Hoi Caroline,

Ben weer helemaal bij gelezen.
Heb genoten van al je mooie foto's van de valkjes, de jonkie's... Wat n prachtige baby's toch allemaal, en ik lees dat Valentijn nog te reserveren is.. Pff ik moet me erg inhouden. :P
Wat zou ie toch mooi passen bij mijn Demi  ::)

Ssssht!!  ;D

Ik heb het ook van Fleur gelezen, wat was dat weer schrikken geweest zeg, gelukkig heeft ze dr niet teveel aan overgehouden, en gaat het nu weer beter met haar.
Geef haar maar een dikke knuffel van me!

Ook jou en je gezinnetje wens ik:

Marian

Nou ja! heb ik hier nog helemaal niet gereageerd :-[ :-\
Ik moest me schamen!  ;)
Tuurlijk lees ik elke dag in je boekje en heb ik die lieve scheetjes voorbij zien komen.
Morgen een spannende dag, uitslag van de veertjes, toch?
En een tik tik ei ;D , laat het donsje maar komen!

Slaap lekker!, ook hier :P
Liefs, Marian

Caroline

Even heel snel jullie op de hoogte brengen, ik heb een mega drukke dag met allerlei kerstfestiviteiten met de kids.  ;)

Dus waarschijnlijk vanavond pas foto's en een .... NAAM!!!!

Maar vannacht is een klein geel pleegdonsje geboren bij Giorgio & Anaïs.  :D

Hun eigen eitje doet het ook nog steeds, het tikt nu flink en maakt al hele barstjes.  :D

Tot laterzzzzzz!!!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Nynke

Wat leuk een donsje!
Hou je boekje in de gaten voor naam en foto's :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, GEFELICITEERD met het eerste donsje van Georgio en Anais. Heerlijk, en nog tikeitjes  , whaaauuuuw wat spannend meiss. Ik ben benieuwd naar de foto's, grtjs. Ann

Landiej

Het is dus een donsje van Amor en Diégah hè? Gefeliciteerd, en kom maar op met die foto's/naam ;D

Caroline

Hihihi!!!

Naam komt later .... moet ik nog even over denken .... met een X  :P

Helaas iets minder nieuws over de uitslagen van de geslachten van Ushi, Ulani & Ugly ....

Ik heb net gebeld met Gendika en had dus even geen rekening gehouden met de kerstdrukte bij de post.  ::) Ze hadden mijn veertjes dus niet gisteren binnen gekregen.  :-\

Maar .... gelukkig wel vanmorgen al en .... ze waren een kwartiertje geleden al met de analyses bezig.  :D

Als alles allemaal in één keer lukt (soms moeten ze een analyse opnieuw doen) dan weet ik morgen 11.30 uur de uitslag, dan mag ik weer bellen.  8)

Tot laterz!!! Ben weer wegggg!!!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met je donsje en met de naam

Ben erg benieuwd naar de uitslaagjes van de veertjes  ;D

Fijne dag
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

amazingleeuwtje

Gefeliciteerd met 1

Geduld is een schone zaak Caroline, ik trek ut niet meeeeeer ;)