## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Wat een heerlijke update weer!
Wayan, met zijn knal gele kuifje...  :-* Prachtig!
Ook de foto's van kippie & Fleur zijn erg lief.
Ik hoop dat jullie kleine meisje snel, heel snel, helemaal geen pijn meer zal hebben!

Liefs van Sero!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Anja

Een heerlijke update heb je geschreven. We zijn weer helemaal bij.

De foto's tja daar kan ik maar 1 ding over zeggen..........schitterend.

Erg jammer van het plukken en dat lijkt me ook erg zielig.

Die mooie gele kuif van Wayan...........wow.

Liefs,

Anja

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een mooie updates heb je geschreven met zulke lieve foto's! Ze zijn inderdaad geplukt, de V-tjes, maar ze zien er gewoon zo schattig uit.
De U-tjes zijn ook erg prachtig om te zien.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

mila

smelt ;D.

ze zijn echt mooi ik hebt iets met wiebe...
hij is gewelidg haha

gr

amazingleeuwtje

Ohhhh heerlijk Fleur met Kippie zo kan ik hier ook vaak foto's maken van mijn doggies, soms ligt er ook nog een kat tussen ;)..

Heerlijk de foto's gaat nu opschieten dat ik weet op wie ik nu daadwerkelijk verliefd kan worden, heb nog steeds mijn gevoelens in bedwang ;) Maar heb stiekem al een favorietje ;D :-*

Hoop dat Fleurtje snel van die pijn af is, ik zou der lekker ff 2 weken helemaal rust geven zover als dit kan Caroline..\

Nog 1 dagje voor mij ;D ;D..

Liefs uit Moordrecht

Nynke

Wat weer een geweldige foto's!
Voor die van je twee hondjes zijn erg mooi.

Het gedeelte van dat er nog enkele te reserveren zijn, zijn erg verleidelijk.
Maar ja denk niet dat Erik dit zo geweldig gaat vinden.
Voliere bij ons raakt ook al mooi vol met 8 valkjes!

Maar vind je donsjes wel heel mooi!

Caroline

Dank je wel, iedereen, voor de geweldige reacties op mijn updeetje en lieve foto's van mijn snoeperige jonkies.  :-* :-* :-*

Leuk dat iedereen zo zijn favorietje heeft, zelf heb ik dat ook van elk nestje wel ....  ::)

Mijn hartje gaat op dit moment harder kloppen voor het smoeltje van Ulani van het U-nest, Vlindertje van de V-tjes en Wonder  :-\ van de W-tjes.  ;)

Maar .... als ik heel eerlijk ben, ondanks dat morgen nestje 24 en 25 een feit is, kan ik nog steeds optimaal genieten van al mijn kleine lieverdjes en dat is maar goed ook want zou ik dit niet doen zou ik sowieso stoppen met kweken want er gaat echt ontzettend veel tijd in zitten.  :-[

En ik heb nog leuk nieuws, mijn titel laat het al zien.  :P

Het eerste eitje van Amor & Diégah wat ligt bij Giorgio & Anaïs heeft barstjes en het donsje hoor ik nu duidelijk piepen en tikken.  :D

En ....het enige eigen eitje van Giorgio & Anaïs, het eitje wat een beschadiging heeft van zeker een halve 1/2 cm in het rond, heeft ook barstjes, dit keer van binnenuit  ;) en ik hoor het kleintje heel zachtjes tikken .... dit wordt ook een (split) geelwangdonsje.  ;D

Verder gaat alles zijn gangetje en heb ik voor nu even nog geen nieuws.  :)

Tot laterzzzz!!  8)

PS. Ja Sylvia, ik was sowieso van plan om inderdaad Fleurtje even volledige rust te geven, dan maar weer eventjes haar plasjes en poepjes in de achtertuin .... die wandelingen komen wel weer.  ;) Zondag wil ik wel naar puppycursus gaan maar de eerste lessen wordt er toch weinig gelopen, het is nu meer alle oefeningen een beetje aan leren.  :) En de zondag daarop is het vakantie dus komt mooi uit.

En gaan we in de vakantie naar de bossen kan ze gewoon mee en neem ik haar draagtas mee.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nynke

Piepeitjes!
Wat leuk zeg, ben zeer benieuwd wat voor donsjes dat worden!

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Caroline, heb weer mogen genieten van de foto's van de U-tjes V-tjes en W-tjes...en wat een lief stel he die Fleurtje en Kippetje, hihi, je hebt groot gelijk dat je nog effe lange wandelingetjes uitsteld tot Fleurtje helemaal top is....maar ze zal zich wel niet vervelen daar he!  :D :D ;D
Ik ben weer helemaal mee, leuke update weer! Grtjs Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Het blijft spannend hier :)
Op naar nog veel meer donsjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

:D :D :D

Leuke tijden breken weer voor je aan.... donsjes bekijken!
;D

☺ Pita ☺

Ik kom ff gluren of Elmo al oom geworden is :D
Nog niet zo te zien ;)