## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...fijn dat het zo goed gaat met de donsjes en eitjes, whauuuuw, de twee eitjes van Anais en Georgio, wat gaaf!  Ik mis je wel in mijn boekje  :-\  ???

Hoe gaat het met je Fleurtje? Wat een lievertje he!
Ben ook al benieuwd naar de donsjes van Amore en Diegah,  ;D ;D  grtjs. Ann

Caroline

Sorry Ann, ik probeer mijn leven te beteren.  ;)

Ik kom op het moment in heel erg veel boekjes niet of alleen maar lezen om op de hoogte te blijven .... het is gewoon te druk hier met 6 nesten, mijn kinderen in Sinterklaastijd en niet te vergeten, Fleurtje, mijn puppy van 15 weekjes.  8)

Maar komt goed hoor, ooit hoop ik weer wat meer tijd te hebben en dan ben ik er weer meer.

Hopelijk ook bij SPOED, ziek en gewond want daar kom ik op het moment ook helemaal niet om te helpen en daar baal ik ook van.  :-\

Tot gauw!!!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...is ok hoor, hihi  ;D ;D  natuuurlijk gaan de donsjes en andere dagelijkse dingen voor he, heel herkenbaar hier...  ;D ;D ;D

Heel veel succes met de 6 nestjes hoor! Je bent echt toppie!
Grtjs. Ann

DazlingJ - Jacqueline

veel succes met de 6 nestjes.
Vind het leuk om in je dagboek alles te volgen.

DazlingJ

Anja

Jeetje Caroline bij jou komt ook alles tegelijk.

Wat een geluk dat je het zag dat Wobke fout uit het ei kwam. Wat ben je een kanjer zeg.

Liefs,

Anja

Marian

Lieve kroeltjes en knuffeltjes van 'ons' lieve Jasmijntje :-*

Liefs, Marian

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Helaas .... ik wist het gisterenavond al dat dit ging gebeuren, donsje 9 heeft het niet gered vannacht tijdens zijn weg naar buiten ....  :'( :'(

Straks het complete verhaal, de rest van alle donsjes maken het verder goed.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nynke

ach, je treft het wel dit jaar he :S
Zal straks nog even terug komen als je het complete verhaal hebt neergezet.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Ahhhh,lieve kleine Wuppie.  :-\

Gelukkig was je voor Wobke er optijd bij en heb je hem kunnen helpen om uit het eitje te komen.
Helaas kunnen we niet alles redden.  :-\

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Rust zacht, lieve Wuppie ....

:censuur heb ik net het hele verhaal hier getypt, wil ik het kopieren naar het andere forum waar ik ook actief ben voor ik het verzend, komt Sophy tegen mijn arm aanliggen voor ik ctrl C kan indrukken. Ik had alles al geselecteerd, druk ik alleen de C in, Sophy wipt mijn andere vinger van de crtl-knop, al mijn tekst weg, staat er alleen een C.  :censuur

Maar goed, nogmaals .... (in Word dit keer  ;) )

Gisterenavond rond 12 uur ging ik nog een laatste nestcontrole houden, overal was het rustig, alles sliep al alleen bij Kouros & Lou Lou was het onrustig, beide ouders zaten ook nog in het blok, terwijl eigenlijk alleen Lou Lou de nacht doet. Mede omdat ik hier de avond ervoor ook een donsje half uit het ei aantrof besloot ik toch even beide ouders uit het blok te halen.  :)

Weer vond ik een eitje met een gat aan de zijkant.  :o

De hoeveelheid bloed vertelde me meteen al dat dit foute boel was .... Dit kleine gele donsje, wat ik Wuppie noemde, had de dooier nog niet tot zich genomen. Op het moment het lichaampje de dooier tot zich heeft genomen, sluit het lijfje zich bij de navel. Is het eitje al voor de helft geopend zal dit niet meer gebeuren. :-\

Dit kleine piepende donsje zou het niet gaan redden wist ik ....

Nu ben ik in zo'n situatie een zacht eitje, ik weet dat het beter is maar kan zo'n kleintje niet uit zijn lijden helpen. :-[

Ik heb het bloed voorzichtig van Wuppie afgedempt en hem met zijn onderlijfje nog in zijn eierdopje, naast broertjes en zusjes, lekker warm onder mama Lou Lou gelegd.

Vanmorgen vond ik hem daar, nog steeds lekker warm, terug, alleen was het een engeltje geworden. :'( :'(

Hierdoor weet ik ook dat Wobke van 1 dec. heel erg veel geluk heeft gehad. Hij heeft namelijk niet zelf verkeerd zijn eitje open getikt maar of Kouros of Lou Lou heeft beide donsjes na het horen van het piepen/tikken uit de eitjes willen helpen. >:(

Bij Wobke op tijd, helaas bij Wuppie te vroeg ....  :'(

Kouros & Lou Lou zijn een jong stel, dit is hun eerste nestje, hopelijk is het eenmalig. Zo niet zal ik in de toekomst moeten kijken of hun piepeitjes ergens anders onder geboren kunnen worden. Of, mocht ik er achter kunnen komen wie het heeft gedaan/doet kan ik die ouder tijdelijk apart zetten.

Maar dit is voor later, nu mogen ze eerst genieten van hun 4 pleegkindertjes, Wayan, Wonder, Wiebe & Wobke. ;)

Rust zacht, lieve Wuppie.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Ach, ... altijd als ik dit lees krijg ik een krop in mijn keel  :'( Wat sneu dat de kleine het niet gered heeft. Sterkte hoor !

Gefeliciteerd met Wobke, ook weer zo'n snoepie  :-*

Liefs, Karin

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar