## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wow, wat fijn dat Youp naar je ouders mag, en ze een huisje aan boden tussen hun valkje en papegaai he, hij zal er vast naar zijn zin hebben hoor! Ben ik zeker van, en jij kan hem ook nog zien, hihi!  Prima oplossing hoor!
Fijn dat het zo goed gaat met de kweekkoppeltjes en Eros en Pearl hun eitjes,  en wat sneu van Nijntje,  heel veel sterkte met het verlies hoor! RUST ZACHT LIEVE NIJNTJE !!
Grtjs. Ann



Peggy

Hoi Caroline,

Allereerst sterkte met het verlies van Vosje,jullie mamakonijn  :(

Wat leuk dat Youp bij je ouders mag gaan wonen en de hele leuke naam Joep krijgt  :D

en ik lees dat je weer hoofdpijnvrij bent,gelukkig.

Hopelijk knapt jullie Sanne ook weer snel op.

De foto's van al je jongen waren weer super..ik stuur er weer een paar door naar Angela  :D  Gaaf dat er zeker een manneke bij zit voor Diana.Daar maak je haar en haar zoontje heel blij mee.

Fijne dag nog.

Liefs peggy
ps tot gauw hè  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Bedankt!!!!  :-*

Dilemma ....net eitje 3 bij AMor & Diégah gevonden .... waar leg ik deze??

* Gewoon bij Amor & Diégah??

offfffffffff

* Net als eitje 1 + 2 bij Kouros & Lou Lou??

ZIe in mijn vorige berichtje waarom.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi , gefeliciteerd met eitje 3 van Amor en Diegah...wat gaaf, nu maar hopen dat al de eitjes bevrucht zijn he...ik duim voor je! Grtjs. Ann



anika_en_spirit

**Sero**

Citaat van: Caroline op  9 november 2009, 22:40:26



Dankjewel voor de foto van mijn liefie in mijn dagboekje!!
Wat krijgt ie toch een heerlijk koppie  :-* :-* :-*
Ik ben helemaal in de wolken!! ;D ;D
Twister zal voortaan door het leven gaan als Sero.

Wat fijn dat Joep bij je ouders gaat wonen! Haha, wel grappig dat Ed juist aanbood om hem zelf te houden, lief hoor :).

Gelukkig is Sanne alweer wat opgeknapt & ben jij weer migraine vrij. Hopelijk is Sanne snel weer hélemaal beter.

Die kanjers van jou weten wel van wanten, de jongen zijn het blok nog niet uit of er liggen alweer eitjes. Hopelijk komen er weer mooie baby's uit. Super dat je Kouros & Lou lou een kans geeft om ook papa & mama te spelen. Well jammer dat hun eigen eitjes niet bevrucht zijn. Het 3e eitje van Amor & Diégah, ik zou het niet weten, maar heel veel succes ermee!

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Anke

Hoi Caroline,
Ach arm vosje :'(
Veel sterkte met het verlies!

Fijn dat Yoep/Joep een fijn huisje bij je ouders krijgt.
Dat is wel een hele mooie oplossing :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn voor Twister dat ie naar Anika mag, wat een stoer ventje toch, en heel knap is ie ook! Grtjs. Ann



Anja

Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's van de jonkies. Ik heb er van genoten.

Youp krijgt een super huisje. Wel lief van Ed om dat te zeggen.

Sterkte met het verlies van Vosje.

Wat betreft het 3de eitje.....dan zouden er bij het pleegkoppel dus 6 komen te liggen. Of haal je dan de onbevruchte weg en liggen er dan 3. Mijn mening als leek zou ik zeggen dat je ook het derde eitje bij hen neer moet leggen. Maar dat is louter en alleen mijn gevoel.

Liefs,

Anja

ps dank je wel voor je antwoord op mijn im. :-* :-* :-*

Kimm

wat een geweldig nieuws over Joep!!
wat lief van je ouders zeg. fijn hoor, blijft hij gewoon in de familie en van ed was het ook erg lief  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hoi Caroline

Jammer van het konijntje maar ze heeft een goed leven bij jullie gehad.

Fijn dat Joep al zo snel gaat verhuizen en nog wel naar je ouders toe. Kun je hem mooi volgen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marian

Zomaar voor jou...



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jacky

Hoi Caroline

Wat fijn dat Joep een huisje heeft. Heerlijk dat je hem kunt blijven zien en ik snap je reactie dat je blij bent met deze oplossing. Hetzelfde had ik met Nena/Heidi, die naar mijn vriendin kon.

Wat spannend die tweede ronde. Ik had waarschijnlijk het eitje ook bij Kouros en Lou Lou gelegt. Ze willen graag een nestje, wat niet wil lukken. En nu worden ze pleegmama en -papa.
Heel veel beterschap voor Sanne. Het heerst ontzettend. In de winkel zie ik het ook veel.

Slaap lekker voor straks.

Groetjes Jacky

♪ Marlies

Jammer van jullie konijntje, maar zo te lezen heeft ze een behoorlijke leeftijd gehaald.

Vervelend dat Sanne nu ook ziek is, maar eigenlijk kon je het wel verwachten na Thomas. :-\
Hopelijk kan ze snel weer naar school, en dan maar hopen dat Jasper en Sophie niet ziek worden, of jij. :o

Fijn dat Youp, (of is het nu al Joep ) een goed plekje heeft gevonden bij je ouders. Inderdaad toch wel leuk om hem/haar nog te kunnen blijven volgen. :D

De jonge valkjes zien er ook goed uit. Vooral de kuiven van de albino's zijn heel mooi. :D

Groetjes Marlies

Caroline

Citaat van: lynette op 10 november 2009, 01:33:57
Hey Hey,

Gaat goed hier met de mooie valkjes.
En nog 2 mooie albinomeisjes. en je eerste jonkies bij Queenie klopt dat? geweldig. Ik kom snel weer bijlezen  :-*


Klopt helemaal, Lynette, de eerste jongen van Unique & Queenie liggen in het blok .... 4 bonte witmaskertjes!!  :D


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.