## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

hilde

dat was even genieten van de fotookesssssss van de ttttttjes (  alhoewel sommige een andere naam hebben)  ;)
en de uuuuuuuuuuutjes
wat een mooitjessssss



groetjessssssssssss

Always look..

Wauwie wat een plaatjes!
En dat koppie van Ugly vind um heeel lief!!  :-*

lynette

Hey Hey,

Gaat goed hier met de mooie valkjes.
En nog 2 mooie albinomeisjes. en je eerste jonkies bij Queenie klopt dat? geweldig. Ik kom snel weer bijlezen  :-*


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

amazingleeuwtje

Goedemorgen Caroline,

Als eerste fijn dat het met Sanne weer beter gaat...

Je foto's zijn weer om te  :-* allemaal heerlijke koppies ;D ;D..

Caroline



* Rust zacht, lief Vosje *



Mamakonijn is bijna 6 jaar geworden.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Agossie..

Rust zacht mooi Vosje..

Sterkte allemaal een extra knuf voor jullie, huisdiertje verliezen geeft altijd veel verdriet.....

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Kimm

ach wat verdrietig  :'(

rust zacht lieve vosje..  :-*
sterkte,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



* Youp gaat verhuizen *





Ik had vanmorgen mijn moeder aan de telefoon. Vorige week was mijn vader hier om het nieuwe blok af te geven en toen viel zijn oog op ons tijdelijke huisgenootje, Youp. Hij was er erg van gecharmeerd.  :D

Ook enthousiast geworden door zijn verhaal bood mijn moeder me vanmorgen aan om Youp een nieuw huisje te geven.  :-* Ze had zelfs al een naam voor hem bedacht .... Joep!! Hoezo telepatie??  ::)

Youp gaat vanmiddag verhuizen en krijgt een eigen kooi tussen Coco, de tamme opaline cinnamon witmasker valkparkietman, en Lorre, de grijze roodstaart, in.  :D

Toch een fijne oplossing want anders had Youp gewoon hier gebleven.  :P

Want .... Ed, mijn lieve man die helemaal niks met vogeltjes heeft zei op mijn verhaal om een ander adresje te gaan zoeken voor Youp: "Ach, laat dat arme beestje toch hier. Nu weet je dat hij het goed heeft, anders weet je ook niet waar en hoe hij terecht komt. Mij zit hij niet in de weg. Ik haal wel een kooi voor hem uit de garage, met wat nieuw speelgoed kan hij gewoon in de huiskamer blijven staan."  :o :D

Dit stond voor aankomend weekend dus op de planning .... maar eerlijk is eerlijk, dit vind ik ook een fijne oplossing.  ;)

Uiteraard zal ik zo af en toe even bijkletsen over hem of .... haar.  ;)

Iedereen bedankt voor de lieve reactie over ons konijntje. Altijd triest maar we wisten dat het eraan te komen zat .... ze was echt oud. Slechte vacht, dun, stramme pootjes en ze viel bij een klein stootje al om maar samen met haar 2 zonen leek ze toch nog een fijn leventje te hebben in een stuk afgezette tuin van 12 vierkante meter. De jongens missen mams ook, ze zoeken haar. Mam zat altijd tussen beide jongens te slapen.  :-*

Kweekkamernieuws -->

* Amor & Diégah hebben het nog te druk met hun 4 pleegkinders die nog het grootste deel van de dag in het blok zitten. Hun 2 eitjes liggen dan ook steeds koud.  :-\ Om die reden heb ik de eitjes bij hun zoon Kouros en zijn meisje Lou Lou gelegd.  :)

* Kouros & Lou Lou hadden zelf 3 eitjes gelegd, helaas waren ook deze net als die van de vorige ronde niet bevrucht, ze wipwappen toch niet goed.  :-\ Om ze niet weer voor niks te laten broeden heb ik ze de 2 eitjes van Amor & Diégah gegeven. Of ze bevrucht zijn weet ik nog niet.  ::) Op die manier kunnen Amor & Diégah nog even hun 4 pleegkinderen verzorgen en daarna opnieuw een nestje starten.  ;)

* Eros & Perle hadden vannacht een derde eitje erbij gelegd.  :D De eerste is sowieso bevrucht.  :D

* Hopelijk starten Giorgio & Anaïs tegelijk met Amor & Diégah, dan heb ik meteen een back-up.  ;)

Ik ga weer wat doen .... tot later.  ;)

PS. nog bedankt voor de leuke reacties over de foto's .... ik probeer morgen weer een nieuwe serie te maken .... ze lijken er namelijk alweer niet meer op.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

gaaf Caroline zo blijf je Youp/Joep lekker zien, inderdaad mooie oplossing..

foto's foto's fotooooooooo's  ;D ;D ;D ;D...

hoe gaat het met jou migraine??? kan zijn dat ik dit gemist heb hoor  :-\

Caroline

Citaat van: sylvia59 op 10 november 2009, 11:44:14
gaaf Caroline zo blijf je Youp/Joep lekker zien, inderdaad mooie oplossing..

foto's foto's fotooooooooo's  ;D ;D ;D ;D...

hoe gaat het met jou migraine??? kan zijn dat ik dit gemist heb hoor  :-\



Lief dat je dit vraagt .... sinds vandaag ben ik weer hoofdpijnvrij.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Sterkte met t verlies van je nijntje :-*
De foto's zijn liefffffff :D

Saar


Hermien

Wat tof van Ed! En wat heerlijk dat Youp naar je ouders mag verhuizen. Kunnen we hem toch nog een beetje blijven volgen!