## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Citaat van: Caroline op 27 oktober 2009, 14:09:25




Tiara  :-*



 

SUPER GIRL!!!

  Tiara!   

Dank je wel voor deze mooie foto in mijn boekje 

Gisteren, zoals je waarschijnlijk al wel verwachtte, heb ik stiekempjes al hier gegluurd, echter tot nu toe geen tijd gehad te reageren 

Uiteraard ook nog gefeliciteerd met Ugly!
Natuurlijk heb je gelijk dat alle donsjes, in welke fase dan ook tot ze een echt valkje zijn, verschrikkelijke lelijke monstertjes zijn   ...... behalve Tiara natuurlijk .... 

Ik hoop dat Thomas gauw weer gaat opknappen, wat jammer ook, nu net in de herfstvakantie 

Liefs, Marian


Caroline



Dank je wel voor de lieve reacties, ik kom echt snel reageren op jullie berichtjes en ook mijn mail en immetjes beantwoord ik snel.

Sorry, voor mijn late reactie, ik kom er helaas echt niet toe.  :-[

Zelf ben ik ook grieperig, niet zo heftig als Thomas maar ik ben niet echt lekker.  :-\

Thomas heeft een verschrikkelijke nacht gehad of beter gezegd ik want hij heeft er niks van meegekregen.  ::)  Tot 5 x toe zat hij gillend rechtop in zijn bed en ijlen dat hij deed, pffffh.  :o Terwijl ik hem vast had en hij me aankeek huilde hij keihard, waar is mama nou??  ??? Keer op keer zat ik naast hem op zijn bed, de andere kinderen neem ik altijd tussen ons in als ze zo ziek zijn, met Thomas is dit niet te doen, die is zo bewegelijk als hij koorts heeft, die stampt je bijna in elkaar.  :P Maar ik schreef het al, hij heeft er helemaal niks van meegekregen, hij was echt helemaal van het padje.  8) Toen ik er vanmorgen naar vroeg wist hij er niks meer van.

Om 12 uur vannacht liep de koorts weer op naar de 40 graden en heeft hij weer een "pil in zijn kont" gehad, ook gewoon in zijn slaap deed hij zijn broekje naar beneden en zijn billetjes omhoog.  ;)

Vanmorgen leek het beter te gaan, de thermometer gaf maar 37,7 aan.  :) Dus enige verbetering .... helaas nog niet volledig, eind van de middag ging hij toch weer omhoog en rond 17.00 uur was het weer 39,7 ° C.  :-\

Nu ligt hij lekker rustig te slapen. Je merkt wel dat de temperatuur sneller zakt door de paracetamol vergeleken met gisteren, hij heeft dus het ergste gehad.  :)

Wel balen, zo je vakantie door te moeten brengen.  :-\ Ed moet gewoon werken wat betekend dat we genoodzaakt zijn de hele dag met z'n vijfjes binnen te zitten.  :( Hopelijk is hij vanaf morgen helemaal koortsvrij, dan hebben we nog 3 daagjes .... als één van de meiden natuurlijk niet inmiddels ook aangestoken is.  ::)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Met de T-tjes en de U-tjes gaat het super .... helaas blijft papa Eros plukken aan Thunder & Twister maar ik zou echt even niet weten wat ik hieraan kan doen.  :-\

Kouros & Lou Lou hebben weer interesse in elkaar, ik zag Lou Lou al een paar keer kippetje zitten, of ze ook wippen deze keer weet ik niet. Ze kunnen het wel weet ik.  :P Hopelijk wordt het volgende nestje wel geslaagd.  ;)

Ook Amor & Diégah hebben er weer zin in, ik betrapte hen vanavond op een heuse wip en Diégah heeft allemaal broedse oranje vlekjes op haar koppie.  :-* Qua timing is dit perfect .... Tiara is morgen 3 weken wat betekend dat mocht er een tweede ronde komen, Tiara en Tiamo al uit zijn gevlogen en al bijna zelfstandig zijn als de eerste donsjes worden geboren. Hopelijk gaat het deze tweede ronde wel goed. Wat ik het eerste nest meemaakte, 1 onbevruchte eitje en 2 embryootjes vroegtijdig afgestorven maakte ik niet eerder mee bij hen.  :-\

Mijn vader is bezig met het maken van 2 extra blokken, als deze klaar zijn verwacht ik dat Anaïs ook niet meer in de rui is en zij krijgt dan samen met Giorgio een blok.

En Unique & Queenie .... die hebben alleen maar oog voor hun 4 prachtige donsjes die groeien als kool.  :-*

Morgen verwacht ik Uniek wel te kunnen ringen.  ;)

Ik ga even lekker onderuit op de bank hangen samen met onze Sanne. En hier een daar wat dagboekjes doorbladeren, lekker lezen en weinig typen, gewoon een beetje ontspannen.  :)

Trusten voor straks allemaal en tot morgen.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat leuk van Amore en Diégah, leuk zo perfecte timing he inderdaad...ik ben benieuwd hoor!

Aaaaaach , die lieve Thomas, arm ventje, zo ziekjes zijn is helemaal niet leuk he! De koorts kan soms rare dingen verrichten he zoals , dat je dus 's anderdaags niks meer weet van wat er 's nachts is gebeurd he, heb dat ooit zelf meegemaakt met Matthias...dan denk je, Oeps, hoe kan dat ??Hij weet er niks meer van  :-\ :-\ :)
Hopelijk is het vandaag al een beetje beter met de koorts , 40°  is  veel he.. :-\ geef hem maar een knuff van me hoor!
Grtjs. Ann



Anja


Marian

Ik kom je een warme knuffel brengen, Caroline



En veel beterschap voor Thomas!



Liefs, Marian

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Ahh, arme Thomas, in z'n vakantie nog wel!
Hoe is het nu met hem? Hopelijk is hij snel weer helemaal beter!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


*Yvon

Hoi hoi

Zo ben weer helemaal bijgelezen/gekeken.  :D
Hoe gaat het nu met Thomas ?

Groetjessssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Even een klein upeetje dan ....  ;)

Ben zelf slechts elke keer een paar minuutjes online .... heb weinig last van de griep alleen erg spierpijn achter mijn ogen en echt zo'n griep/verkoudheidshoofdpijn .... met andere woorden, niet fijn om in het felle licht van de laptop en tv te kijken.

En .... ik heb het best wel beredruk op het moment .... 4 kindertjes thuis vanwege de vakantie waarvan 1, onze Jasper, nog wat hangerig en snot verkouden, 1, onze Thomas ziek, betekend naast mijn dagelijkse werkzaamheden en dingen toch een hoop extra tijd daarnaast natuurlijk onze Fleur, eigenlijk zo goed als zindelijk maar natuurlijk moeten we wel opletten als ze tegen de achterdeur aan springt.  ;) Mijn valkjes waar natuurlijk Dior wat extra aandacht nodig heeft en 3 koppeltjes met een blok wat om de dag verschoont moet worden en 3 x per dag nestcontrole in wordt gehouden. Mijn kookkunsten voor de deze ouders, ze krijgen elke dag meerdere malen vers gekookte noten - en meergranenrijst, volkoren macaroni en div. soorten spaghetti en ei, gekiemd zaad, meergranen brood, eivoer en 1 x per dag andijvie en/of spinazie.

Maar .... ik moet eerlijk bekennen .... hoe drukker ik het heb, hoe lekkerder ik in mijn velletje zit.  8) Het zijn mijn grootste hobbys, zowel onze kindertjes, als alle drie onze hondjes, als mijn valkjes  .... met en voor hen bezig zijn daar geniet ik intens van.  :D

Nog even wat kleine dingetjes ....

* Thomas zijn koorts is gezakt .... vandaag de hele dag zonder medicatie onder de 38 ° C gebleven, het ergste dus weer achter de rug .... nu duimen dat Sanne en Sophy dit gespaard blijft en we nog een paar daagjes kunnen genieten van het heerlijke herfstweer .... lekker naar de bossen, het is zo mooi daar nu en ruikt er zo lekker.  :D

* Fleurtje was gisteren 10 weken, morgen krijgt ze een ontwormingspil en a.s zondagochtend gaan we haar opgeven voor de pupcursus voor als ze 3 maanden is en al meedoen voor de eerste keer met de puppybabyklas .... speciaal voor puppys van 9 t/m 13 weken, die al 2 entingen hebben gehad maar nog niet de laatste die ze nodig hebben voor de pupcursus.  :D

* Dior blijft op een afstand, als ik heel rustig tegen hem praat blijft hij op zijn plekkie zitten als ik met mijn hand in de kooi kom bijv. ook tijdens het geven van eten en het verversen van het water maar hij blijft het doodeng vinden.  :-\ Gelukkig is hij verder wel heel erg rustig en op zijn gemak in de kooi en in huis. Hij lijkt zich echt op zijn gemakkie te voelen. Echt vocaal is hij nog niet .... gelukkig is hij getest man.  8)

* Tiara & Tiamo groeien op dit moment echt hard .... alle pennetjes worden veertjes en dan lijken het al hele valkjes.  :D

* Thunder & Twister zijn echt zielig .... of beter gezegd, zien er zielig uit want papa Eros plukt ze echt heel erg deze ronde  maar het gekke is .... ze geven geen kik. Af en toe doen hij het gewoon wanneer ik ze sta te voeren, dan wil ik hem wel "vliegles" geven, als jullie begrijpen wat ik bedoel?? De figuurlijke versie.  ::) :P

* Uniek, Ushi, Ulani en Ugly doen het ook goed .... we worden netjes gevoerd .... vandaag was eventjes spannend .... Uniek was vandaag 8 daagjes, net zo oud als toen zijn broertje/zusje Unno was toen ik het dood aantrof ....
Uniek is wel al groter en verder ontwikkeld als Unno was, zie ik nu .... Uniek heeft namelijk al zijn oogjes open en ik zie zelfs al hier en daar donkere vlekjes waar straks grijze veertjes gaan komen .... zover is Unno nooit gekomen.  :-\ Ook probeerde ik vandaag Uniekje te ringen maar dit ging nog te makkelijk naar mijn zin, ik ring het liefst op het laatste moment, wanneer hij er nog net om gaat, dan verliezen ze hem ook niet meer.  ;)

Ik probeer het weekend weer een nieuwe foto-reportage te maken van ze .... tevens ga ik even kijken wat ik ga doen met Thunder en Twister .... of nog even bij pa en ma laten of .... toch maar kijken of Amor & Diégah ze nog een paar weekjes onder hun vleugeltjes willen nemen .... moeilijk hoor.  :-\

Voor straks iedereen, lekker slapen.  :-*

Bedankt voor de lieve berichtjes, ook voor Thomas.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Owjee, druk druk druk! hopelijk gaat jouwn hoofdpijn gauw over & is Thomas ook weer snel de oude. Dan kunnen jullie toch nog even lekker genieten van de herfstvakantie.

Fijn dat het met alle donsjes zo goed gaat. Alleen die arme Thunder & Twister & stoute papa Eros! Lastig dat hij die twee lieverds zo plukt. Wat je ook beslist, het zal vast helemaal goedkomen.

Ik ben nog even aan het twijfelen wat betreft de naam voor mijn nieuwe kanjer. Zodra ik eruit ben laat ik het je weten ;D.

Slaap lekker alvast.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


amazingleeuwtje

Druk druk druk druk druk ;) ;)...

Herkenbaar Caroline hoe drukker hoe meer ik loop te fluiten ;) ;)..

Fijn dat het met Thomas beter gaat..

Eros hmmmmm kan me goed voorstellen dat je even pislink op hem wordt als je hem de kleintjes ziet plukken, rare wezens kunnen ze soms zijn ;)...

Leuk leuk leuk puppycursus ;D ;D dan gaat voor Fleur het echte werk beginnen ;)...
Ga jij met der lopen of laat je ook Sanne met Fleur lopen?

Kijk uiteraard weer uit naar jou foto's...

Marian

Goedemorgen Caroline,

Hopelijk heb je lekker geslapen en is je koppie weer de oude!
En Thomas? Opgeknapt? Dan kunnen jullie heerlijk de bossen in, nog op tijd voordat de herfst eruit verdwijnt ;)

Ben benieuwd naar de foto's van het weekend ;D

Fijne dag en ook alvast goed weekend!
Groetjes Marian

Kimm

goedemorgen caroline,

hoe gaat het met je?

ik ben benieuwd naar foto's van je donsjes!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

30 oktober 2009, 12:11:52 #6012 Last Edit: 30 oktober 2009, 12:14:55 by Caroline


Goeiemorgen!!!!  :D

Jawel hoor, ik ben weer zo goed als de ouwe hoor en Thomas is net als Jasper nog flink verkouden met een lelijk hoestje maar verder is ook hij weer lekker opgeknapt dus .... straks lekker naar buiten .... de bossen in.  :D Ed stopt eerder vandaag met werken dus we kunnen gezellig met zijn zesje.  :D

En Sylvia .... ik denk dat ik met Fleur ga lopen .... naast de puppycursus wil ik namelijk ook nog 1 of meerdere vervolgcursussen gaan volgen en Sanne is toch pas 8 jaar, ik denk niet dat het op deze leeftijd al is toegestaan om deel te nemen aan de cursus. Volgens mij is de grens 12 jaar ....

En Anika .... vandaag heb ik de knoop doorgehakt ....

De tranen schoten in mijn ogen vanmorgen bij het zien van Thunder & Twister.  :'( :'(

Vandaag zijn ze 18 en 19 daagjes oud en ze zijn zo mogelijk nog kaler dan toen ze geboren werden.  :-\ :o >:( Eros plukt echt verschrikkelijk op het moment, niet alleen hun koppie, rug, vleugeltjes en kropje, hij is nu ook begonnen aan hun inimini staartje en en hun slagpennetjes, voor mij is de maat vol, zielig voor Perle maar ik heb nu moeten kiezen en ik heb gekozen voor Thunder en Twister.

Eros apart zetten was geen oplossing, Perle raakt dan zo over haar toeren dat ze niet meer omkijkt naar de jongen.  :-\

Daarom heb ik een half uurtje geleden Thunder en Twister bij hun zusjes, Tiara en Tiamo, in het blok geplaatst die perfect worden verzorgd door pleegouders Amor & Diégah. Amor is al wezen voeren, Diégah kijkt nog even de kat uit de boom ....

Het is erop of eronder .... ik hoop dat Amor & Diégah de zorg over gaan nemen en Thunder en Twister mooi in de veertjes gaan komen .... worden ze niet gevoerd neem ik deze taak over.  ;) Zolang ze wel accepteren dat Thunder en Twister bij hen in het blok zitten, zal ik ze daar laten. Ouders gaan vanaf een week of 2 meer van het nest af, zo ook Amor & Diégah en Eros & Perle, als valkjes zo lekker in de veren zitten als Tiara en Tiamo geeft dit niks maar zijn ze zo bloot als Thunder en Twister is het natuurlijk logisch dat er een helehoop energie verloren gaat aan het zichzelf warm houden.  :-\ Nu bij hun bevederde warme zusjes in het blok kruipen ze lekker tegen Tiara en Tiamo aan.  :-* :-*

En Eros .... die heeft duidelijk laten zien waarom hij plukt .... hij fluit de sterren van de hemel in het lege blok .... hij wil duidelijk een nieuw nestje proberen .... ik schreef het al eerder, 2 jongen vindt hij deuidelijk niet te moeite waar.  :-\

Dus meiden .... ik heb weer duimpjes nodig .... als het moet dan moet het maar ik vind het natuurlijk prettiger als Amor & Diégah de boys voeren dan wanneer is het volledig moet gaan doen.  ;)

Verder iedereen natuurlijk bedankt voor de leuke berichtjes en een heel fijn weekend.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010