## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Caroline,

Jeetje jammer van Unno, maar daarentegen komt er weer een ander donsje uit het eitje kruipen....

enne hoe was jullie vrije dag??


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Citaat van: Bello op 25 oktober 2009, 19:30:09


enne hoe was jullie vrije dag??


Groetjes Dorothé


Heerlijk!!!!!!  :D


Maar .... ik mis mijn kleine aapjes wel hoor  ::) :-[ .... morgen vertel ik meer en uiteraard de eerste foto's Ulani.  ;)

Net nog even snel een verse bak eten opgehangen bij de koppeltjes met jongen en Tiara & Tiamo, Thunder & Twister en Uniek, Ushi & Ulani zaten er prima verzorgd bij.  :D :D

Dank je wel voor alle lieve berichtjes, trusten voor straks ....

Tot morgen!!!!  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

monica

Goedemorgen :D

Ik ben benieuwd hoe je het gehad hebt ;D
En gefeliciteerd nog met de kleine Ulani ;)

Groetjes Monica.

Peggy

Goede morgen Caroline,

Hée wat heerlijk dat je samen met Ed erop uit bent geweest.Hoop natuurlijk dat jullie een superdag gehad hebben.  en natuurlijk mis je je kroost ..ben benieuwd hoe zij het gehad hebben zo zonder moeder gans  :-*

helaas lees ik ook dat kleine Unno het niet gered heeft  :'(  dat went idd nooit!  geloof ik goed Caroline. Gelukkig gaat het wel erg goed met de overige donsjes  :D

Ben benieuwd naar je update over gisteren en naar weer nieuwe foto's maare doe het rustig aan hè,  het is vakantie  ;D

Fijne dag hè.

Liefs Peggy  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Saar

Sterkte met het verlies van Unno :'(
Gefeliciteerd met Ulani :-*
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi Caroline,

Jeetje, wat sneu nou  :-\ Gefeliciteerd met Ulani en sterkte met het verlies van Unno, ik geloof het direct dat zoiets nooit went en het vreselijk is om een "gezond" dood jong aan te treffen.

Fijn dat jullie dag heerlijk is geweest, dat hebben jullie zeker wel verdient! Ik kijk uit naar de foto´s.

Liefs, Karin

Anja

Hoi Caroline,

Sterkte met het verlies van Unno en gefeliciteerd met Ulani.

Verdriet en vreugde ligt zo wel heel erg dicht bijelkaar.

Liefs,

Anja

Marian

Hoi hoi,

Jeetje, wat geheel onverwachts dat je Unno levenloos hebt aan moeten treffen :'(
Sterkte hiermee!
Bah wat naar dat je, na deze ervaring, weer met een ander gevoel de blokkeninspectie gaat doen :(
Het zal wellicht weer slijten... maar toch....

Gelukkig ook blij nieuws, gefeliciteerd met Ulani :D
Gaat het goed met hem/haar?

Ben uiteraard verder helemaal niet nieuwschierig, of zo, hoe je het gisteren hebt gehad :P, tja, HEERLIJK, dat zij je al, da's mooi natuurlijk, maar .... hoe heerlijk, wat heerlijk, welk heerlijk, hoezo heerlijk, waar heerlijk, wanneer heerlijk, wat is er nog meer voor heerlijks ....?!?!  ;) ;) :D ;D :P
Verder hoef ik natuurlijk niks te weten.... ;D :P

En zijn de kids lekker verwend door hun oom en tante?
Ik hoop dat ze het reuze naar hun zin hebben gehad!
Natuurlijk heb je ze gemist, dat hoort erbij en is eigenlijk een heel goed gevoel!!!

Oh, ja... ah, ik ben zo benieuwd naar Tiara, Tiamo en alle andere donsjes!!
Maar, het is vakantie, dus lekker ervan genieten met, vooral, de kids, en al het overige in vakantie-tempo ;) :D

Groetjes en liefs vanuit Den Bosch :-*
ps; 't gaat toch wel goed? Het is zo stil :-\




anika_en_spirit

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met Ulani, alweer zo'n prachtige naam!

Gelukkig is het dagje van jou en Ed toch doorgegaan. Hopelijk hebben jullie het super gehad! ;D

Ik ben benieuwd naar de foto's van Ulani. Hoe gaat het met de andere kleintjes?  :D

Fijne avond nog :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline



Hoi hoi!!!!

Even snel bijkletsen .... morgen een update en .... FOTO'S van de 7 knappe donsjes/stekelvarkentjes.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Misschien zelfs 8 want .... donsje 8 in het vijfde eitje van Unique & Queenie is alweer de hele dag hard aan het werken.  ::) :D

Hier gaat alles goed, dus niet ongerust zijn.  ;)

Zelf heb ik eventjes de hele dag lekker aan mijn kindertjes gespendeerd, die ik toch wel had gemist en zij mij  nagenoeg niet .... ze hebben een heerlijke dag gehad.  :D

Eind v.d. middag hadden we kijkles bij Thomas zijn zwemles, wel leuk maar ook hectisch met het hele gezin kijken.  8)

En eenmaal thuiskomend klaagde Thomas dat hij niet lekker was .... ik denk hetzelfde virusje als Jasper want ook aan hem merk ik verder niks en hij kan niet aangeven waarom hij niet lekker is, wel heeft hij ook 38,3 ° C verhoging/koorts.  :-\

Hij vroeg zelf om naar bed te mogen met een "pil in zijn kont" dus ligt nu lekker onder zijn dekbedje met een paracetamolzetpil in zijn poeperd.  ;)

Jasper heeft verder geen verhoging meer gehad en is weer kiplekker.  :D

Even een kleine update voor de toekomstige baasjes.  ;)

Tiamo & Tiara zijn al flinke dametjes aan het worden beide flink in de pennetjes en bij Tiara zelf al hier en daar veertjes doorkomend.  :D

Thunder & Twister zijn al stoere kereltjes, helaas knabbelt papa Eros flink aan de pennetjes.  >:( Ik was er al bang voor met 2 jongen, bij Eros is het puur verveling.  :-\ Ik heb even overwogen om ze bij Amor & Diégah te leggen bij hun zusjes Tiara & Tiamo maar om 2 redenen heb ik het niet gedaan.

1) Ik wil met Amor & Diégah graag nog een eigen nestje kweken nu hun eerste volledig is mislukt. Diégah geeft zich niet 100 maar 200 % tijdens de kweek, ik vind dus nu 2 jongen wel zo relaxt voor haar.  ;)

2) Ik ben toch een beetje voorzichtig met de jongen Thunder & Twister. Ik zie dan wel helemaal niks aan hen maar wil liever geen contact tussen hen en andere jongen en ontsmet ook mijn handen na contact met hen omdat Unno toch bij hen heeft gelegen in het blok. Waarschijnlijk allemaal onnodig, die voorzichtigheid maar baat het niet, schaden ook zeer zeker niet.  ;)

Uniek, Ushi & Ulani doen het ook heel erg goed.  :D Ze worden netjes de hele dag door gevoerd door zowel pa als ma, Unique & Queenie.  :D Ik ben dan ook supertrots op dit jonge onervaren koppeltje. :-*

Hun laatste broertje of zusje wordt snel geboren, die, ik schreef het al, piept en tikt flink in zijn eierdopje.  ;D

Dit is dan het laatste donsje deze ronde. Dan heb ik deze eerste ronde van 4 koppeltjes 2 x 4 jongen  :D , bij 2 koppeltjes ging de eerste ronde mis.  :-\

Nu wil onze Sanne nog even een beetje aandacht van haar mama en dan ga ik nog een beetje TV kijken .... ik ben erg moe na ons dagje gisteren gecombineerd met het klok verzetten.  ;)

Morgen ben ik er weer met uiteraard nog een verslagje over ons dagje uit en dan zal ik ook mijn immetjes en mailtjes beantwoorden.  :)

FIjne avond allemaal.  :-*

PS. Met Dior is ook alles goed, hij is in de kooi al echt lekker relaxt maar van mijn handen moet hij echt helemaal niks hebben.  :-\ Ik ga van de week even nieuwe trosgierst halen .... Ed had de aanmaakblokjes voor de BBQ in de voorraadbak gegooid waarin het konijnenvoer, stro, zaagsel, visvoer en trosgierst ligt .... alles ruikt naar benzine of weet ik veel waar aanmaakblokjes van worden gemaakt, kortom, ik heb alles weggegooid, ga geen risico lopen om dit nog aan mijn beestjes te voeren. Wel balen want net nu heb ik trosgierst nodig voor Dior en nog even geen tijd gehad om op en neer te rijden naar Fa. Heesakkers, 10 km verderop, waar ik al mijn vogelspul haal.  ;) Misschien van de week even snel met de kids op en neer.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Citaat van: Caroline op 26 oktober 2009, 20:20:02

Thunder & Twister zijn al stoere kereltjes, helaas knabbelt papa Eros flink aan de pennetjes.  >:( Ik was er al bang voor met 2 jongen, bij Eros is het puur verveling.  :-\ Ik heb even overwogen om ze bij Amor & Diégah te leggen bij hun zusjes Tiara & Tiamo maar om 2 redenen heb ik het niet gedaan.


Stoute papa Eros, mijn mannetje een beetje kaal plukken. Zo Caroline, laat hem dit maar eventjes lezen  :P haha.

Owjeej, nu Is Thomas niet helemaal lekker.. Hopelijk knapt hij net als Jasper snel op en is hij morgen weer helemaal fit.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de kleine kanjers morgen  ;D. Tot dan :).
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

Citaat van: Caroline op 26 oktober 2009, 20:20:02


Hoi hoi!!!!

Even snel bijkletsen .... morgen een update en .... FOTO'S van de 7 knappe donsjes/stekelvarkentjes.  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Hier gaat alles goed, dus niet ongerust zijn.  ;)





YES! ;D YES! ;D YES! ;D


:D :D :-*


Lekker slapen voor strakjes ;)
Groetjes, Marian

Ps, heb je nog een immetje gestuurd :D

Caroline





--> 25 oktober 2009 <--



* Unique & Queenie *


Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Ulani *



Ik schreef al over Ulani, zondag geboren bij Unique & Queenie.

Ulani betekend vrolijk.  :D


Queenie


Uniek, Ushi & Ulani.

Ulani is net als Uniek en Ushi een bonte witmasker man of pop.  :D






--> 27 oktober 2009 <--


Mag ik jullie voorstellen!!!!

* Ugly *



Vanmorgen vond ik het laatste donsje wat ik nog verwachtte. Bij Unique & Queenie is Ugly geboren.  ;D

Straks ook foto's van de andere stekelvarkentjes en donsjes .... nu eerst even voor mijn zieke ventje zorgen, Thomas heeft nog steeds flinke koorts en voelt zich erg beroerd.  :-\

Hieronder nog even de mutaties die Uniek, Ushi, Ulani & Ugly kunnen krijgen .... er is er waarschijnlijk nog 1 te reserveren.  :D


Unique:bont witmasker split voor {X1:  opaline} {X2: cinnamon}
Queenie:bont witmasker opaline  

Zonen:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}  

Dochters:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker cinnamon



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Tiara * Tiamo * Thunder * Twister *

--> 27 oktober 2009 <--



Tiara


Tiara


Tiara


Tiara  :-*


Tiamo


Taimo


Tiamo  :-*


Tiamo & Tiara


Tiamo & Tiara


Tiamo & Tiara  :-*

De volgende foto's kunnen schokkende beelden vertonen.  :o


Thunder, helaas geplukt.  >:(


Thunder


Thunder, toch wel lief.  :-*


Twister, ook geplukt.  >:(


Twister


Twister  :-*


Twister & Thunder.

Ik schreef het al eerder, papa Eros plukt ze verschrikkelijk nu hij maar 2 jongen heeft.  :-\ Zodra ze een week of 4-5 zijn zal ik de zorg over gaan nemen en kunnen het mooie bevederde valkjes worden.  ;) Eros & Perle mogen nog een nestje, ik zal dan geen donsjes bij een pleegkoppel onderbrengen net als nu bij Amor & Diégah, waarschijnlijk zal Eros zich dan niet vervelen en van de stekeltjes van zijn kinderen afblijven.

Foto's van de U-tjes volgen.  :D

PS. net toch maar even de huisarts gebeld .... om kwart voor 5 willen ze toch Thomas even zien. Ik ben normaal niet zo rap maar nu met de Mexicaanse griep waar ze je zo bang voor maken heb ik toch maar even gebeld .... Thomas had om 13.15 uur, 4 uur na zijn paracetamolletje alweer 39,5 ° C. Dit is heel wat voor Thomas. Sanne gaat 's avonds makkelijk over de 40 ° C maar Thomas is echt ziek bij 39 ° C in de avond, moet je nagaan hoe beroerd hij nu is met een hogere temp. in de middag en de paracetamol nog niet uitgewerkt.  :-\

Gelukkig heeft hij geen spierpijn en overgeven erbij, dit zijn geloof ik de symptomen.  ::)





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.