## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Eindelijk dan je nieuwe aanwinst waar je zolang op gewacht hebt.
Het is een mooitje hoor en geweldig dat hij al een paar keer op je hand gezeten heeft.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marian

Ik ben al thuis, het was rustig op de weg, kon lekker doorrijden ;)
Caroline, ik wil je bedanken voor de erg prettige en gezellige avond. Heel bijzonder om de T-jes en Unno te mogen zien en in mijn handen te hebben. Meest speciaal uiteraard Tiara en Tiamo ;D :-* :-*
Ook het piepende en tikkende eitje is voor mij een nieuwe ervaring die me een bijzonder gevoel heeft gegeven 8)
Dan heb ik uiteraard nog genoten van je koffie :P ... euh, ik bedoel natuurlijk van je prachtige Dior, die de hele avond rustig in zijn kooi zat, van Nina Ricci en Cartier :D :D
Live zie je goed het verschil tussen geelwang en bleekmasker.
Heerlijk zoals jij over al je valkjes EN nog al je komende valkjes ;) kunt praten. Ik heb ervan genoten en geleerd.
Ook Fleur vergeet ik niet, wat een droppie zeg, zo lekker klein en vertederend snoetje :-*

Over Tiara en Tiamo, die ik een hele tijd in mijn handen heb vastgehouden en geaaid en geknuffeld zou ik nog 'een paar bladzij' kunnen pennen :-[; maar even kort nu :P, 't ienieminie kuifje gaat gewoon op en down :o, prachtig toch!!
De geluidjes, 't koppie omhoog reikend, de oogjes open EN dicht wanneer je ze kroelt, de warmte, haha, de poepjes, zo anders van kleur en geur ::) ;) ;D
Kortom, GEWELDIG :-*

Voor dadelijk, lekker slapen en morgen een fijne en relaxte dag toegewenst :D

Liefs, Marian

Caroline






* Unique & Queenie *


Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Uniek *



Vanmorgen vond ik al opgedroogd en met een gevuld kropje Uniek onder zijn of haar beide ouders.  :-*




Samen met Unno, broertje of zusje wat 5 dagen eerder werd geboren en groot gebracht wordt door Eros & Perle.  ;)

Als laatste nog even de eerste foto's, toen heb ik Uniek nog even bij zijn ouders gelaten, het is tenslotte een jong en onervaren koppel maar tot nu toe doen ze het keurig.  :D

 


Samen tuttelen.  :-*


Samen met mama Queenie.  :D

Marian .... dit is het donsje wat gisteren in het eitje in je oor zat te piepen.  :D ;)

De naam Uniek .... uiteraard een unieke ervaring voor Unique & Queenie, dit eerste donsje wat bij hen geboren is en .... vernoemd naar zijn of haar papa Unique, alleen dan de Nederlandse versie.  :P

Uniek is net als Unno een bonte witmasker man of pop. Het is even afwachten hoe zij er samen met nog 3  broertjes en zusjes uit gaan zien en welke geslachten het gaan worden maar er zijn er zeker nog 2 te reserveren.  :D


Unique:bont witmasker split voor {X1:  opaline} {X2: cinnamon}
Queenie:bont witmasker opaline  

Zonen:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}  

Dochters:
50% bont witmasker opaline
50% bont witmasker cinnamon



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Landiej

Ik zag dat de titel al veranderd was, maar kon het bericht met de foto's dat we zo gewend zijn nog niet vinden. Blijkt dat je het dus nog aan het typen was :D

Gefeliciteerd met weer een mooi donsje :) Ben benieuwd hoe Unique en Queenie het gaan doen! Ze lijken het tot nu toe goed te snappen :)

amazingleeuwtje

Gefeliciteerd Caroline ;D ;D..

Heerlijk wit ieniemie donsje weer, ik vind de ouders zooooooo mooooooi!!!!!!

Uniek mooie naam..

Nynke


*Yvon

Hoi hoi

Schitterende foto's weer !!  ;D
Wat groeien de donsjes toch ontiegelijk hard.
De ringetjes kunnen alweer om de pootjes.  :D
Ben benieuwd hoe bont de jongen van Unique&Queenie worden.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Prachtig donsje en helemaal leuk hoe vertederd de ouders met hem of haar zijn....

Gefeliciteerd met deze knapzak.
Als ie net zo mooi wat als zijn ouders...... dat belooft wat  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Hermien


Dierenfreackske

Hoi Caroline, heeeeeeeel mooi en gefeliciteerd met het tweede donsje van U.en Q. En wat een superl ieve en mooie foto's zijn het ook.     wat een lieverdjes..... aaaaaaach, schattig !! Grtjs. 



Marian

Hoi Caroline,

Een unieke ervaring voor Unique en Queenie, als ook een unieke ervaring voor mij dit eitje te horen piepen en kraken, te zien bewegen en te voelen tikken 8) :D :-*

Gefeliciteerd met UNIEK!!

Ik hoop dat ik ook een beetje trots op hem/haar mag zijn :-[ 8)

De hele dag door, zie ik regelmatig donsjes op mijn netvlies verschijnen... ::)
Wie het maar enigzins wil horen, krijgt het ook te horen ;D

Super, hier kan ik nog wel twee weekjes op teren :P

Je hebt prachtige valkjes en donsjes, dat zul je inmiddels wel weten, maar ook jij Caroline, bent een prachtig mens :-*

Fijne avond, groetjes Marian

Caroline

Citaat van: Marian op 21 oktober 2009, 19:32:40
Hoi Caroline,

Een unieke ervaring voor Unique en Queenie, als ook een unieke ervaring voor mij dit eitje te horen piepen en kraken, te zien bewegen en te voelen tikken 8) :D :-*

Gefeliciteerd met UNIEK!!

Ik hoop dat ik ook een beetje trots op hem/haar mag zijn :-[ 8)

De hele dag door, zie ik regelmatig donsjes op mijn netvlies verschijnen... ::)
Wie het maar enigzins wil horen, krijgt het ook te horen ;D

Super, hier kan ik nog wel twee weekjes op teren :P

Je hebt prachtige valkjes en donsjes, dat zul je inmiddels wel weten, maar ook jij Caroline, bent een prachtig mens :-*

Fijne avond, groetjes Marian


Dank je wel voor de lieve woorden, Marian.  :-*

En natuurlijk iedereen voor de lieve berichtjes.  :-*

Even tijd voor een update.

Ik ben zelf ietsje minder online deze week, het is hier een beetje druk met, met name een paar keer rijden als "taxi" voor Sanne en Thomas met hun klasgenootjes naar kleine uitstapjes en veel activiteiten op Jasper zijn nieuwe school. Zo gingen we zondag al naar de open dag .... gisterenavond volgde ik er een info-avond "totale communicatie" waarvan ik in januari een cursus ga volgen, morgen gaan Sophy en ik de hele dag mee met een uitstapje naar een blokhut midden in de bossen met alle kindertjes van de school in de leeftijd 5 t/m 12 jaar. Het thema, hoe kan het ook anders, de herfst.  ;) Uiteraard gaan we lekker wandelen in de bossen en zullen we "picknicken in de blokhut.

En dan start voor ons de herfstvakantie.  :D Ed moet gewoon werken dus zal het een relax-vakantie worden waarin ik veel thuis te vinden zal zijn met de kinderen naast af en toe een lekkere wandeling met de honden, mocht het weer dit toelaten.

Maar eerst zondag!!!!

Zoals ik al schreef, afgelopen maandag werd Ed 40 jaar. Dit hebben we niet gevierd, het was een gewone school/werkdag. Wel hebben zondag lekker samen met de kinderen gegriekt.  :P

Wat hij niet weet is dat ik heb geregeld dat a.s zondag alle vier de kinderen en Fleutje, ons puppy, naar mijn zwager en schoonzusje gaan van 's morgens 9.30 uur tot de volgende ochtend 9.30 uur.  :D Wij slapen wel gewoon thuis want met de andere 2 honden en niet te vergeten mijn donsjes kan ik natuurlijk geen nachtje weg maar we gaan er wel saampies voor het eerst sinds enkele jaren een dagje uit van maken zonder kinderen in de gaten te hoeven houden, zonder buggy's, luiers en slabbetjes mee te slepen, zonder kinderen te voeren in een restaurant .... gewoon een hele dag SAMEN!!!!  ;)

Ed weet nog helemaal niks, alleen dat hij zondag niks mag afspreken en maandag niet te vroeg moet beginnen op zijn werk omdat hij wel eens moe zou kunnen zijn.  ::) Ik kon natuurlijk niet te veel zeggen, dan is de verrassing eraf maar ik wilde niet het risico lopen dat hij zich op gaf voor één of ander voetbaltoernooi of zo.  :)

On-topic!!!

•   Bij Amor & Diégah gaat het goed met beide albinomeisjes, ze groeien goed, krijgen allebei al lekker stekeltjes en kropjes zijn dagelijks mega gevuld!!!!
•   Eros & Perle zorgen ook goed voor hun beide witmasker jongetjes en het bonte witmasker pleegkind van Unique & Queenie, Unno. Thunder zijn wondje op de rug is zo goed als genezen, ik verwacht dat over een paar daagjes het korstje eraf valt.  Ik heb geprobeerd vandaag Thunder en Twister te ringen maar dit moet nog een dagje wachten. ;) Unno had even een zware start van een half dagje maar komt nu lekker mee tussen de 2 grotere pleegbroertjes. :)
•   Unique & Queenie zijn echt perfecte ouders voor de kleine Uniek. Overdag krijgt Queenie alle tijd voor zichzelf en verzorgd Unique de kleine en hun eitjes, voor de nacht neemt Queenie het weer over. Echt super, precies zoals het hoort. Dit is het enige koppel wat dit bij mij doet. Ik heb allemaal wel mannen die de zorg overneemt als de pop is eten en ontlasten maar meestal gaan de poppen meteen daarna weer terug naar de eitjes/jongen. Queenie niet, die neemt het er echt van en vertrouwd haar ventje de donsjes/eitjes helemaal toe. Lief om te zien. In eitje nummertje 3 wordt hard gewerkt. Ik hoor het donsje al piepen en tikken en er is al een klein barstje gemaakt, ik verwacht dus morgen het derde U-tje wel. :D
•   Dior maakt het goed. Hij eet en drinkt goed en zijn poepjes zien er goed uit. In zijn kooi zit hij relaxt ongeacht wat ik of de kinderen in de kweekkamer doen. Mijn handen blijven eng en hij blijft echt onrustig als ik in de kooi ben met mijn had alhoewel hij er wel soms even op staat. Vast pakken met volle hand vindt hij ook niet prettig en ik moet dan goed zijn snaveltje in de gaten houden. Ik blijf lekker tegen hem praten en doe dagelijks meerdere malen mijn hand in de kooi. Ook pak ik hem 2 x per dag met volle hand zodat hij dit in ieder geval wel gaat leren. Ik heb besloten om hem niet te kortwieken om ongelukken tijdens paniek te voorkomen. Als hij los is kan ik hem gewoon met volle hand pakken. Ik ga er gewoon vanuit dat Dior niet zo tam zal worden maar als hij maar gewoon relaxt kan leven hier in huis vind ik het prima. :) Kroelkippies heb ik genoeg. ;)
•   Kouros & Lou Lou hebben sinds enkele dagen GEEN eitjes meer. De onbevruchte eitjes heb ik omstebeurt weggegooid. Het blok heb ik wel laten hangen en daar is weer interesse genoeg voor. Hopelijk wipwappen ze deze keer wel voor ze de eitjes leggen en zijn ze dan wel bevrucht. :D Ik ben heel erg benieuwd naar de jongen van hen en verwacht er dan ook erg veel van.
•   Giorgio was in de rui, daarom wilde ik nog even wachten met het geven van een blok ondanks dat hij en Anaïs flink wipte .... nu wordt Anaïs maandag 1 jaar en Giorgio is niet meer in de rui .... is Anaïs in de rui .... grrrrh!!!!! ;) Dus maar weer even wachten met het blok tot ook Anaïs weer een mooi strak verenkostuumpje heeft. ;D

Verder weinig nieuws, de valkjes in de huiskamer zijn flink in de rui maar lijken er allemaal goed doorheen te komen. Ze zijn rustig maar spelen veel en vermaken zich prima. :D

Ik ga nu eerst even Sophy goed op de bank leggen, die hing tegen mij aan met haar duimpje in haar mond tv te kijken maar is in een hele vreemde houding in slaap gevallen.

Ik hou jullie zoals altijd natuurlijk op de hoogte .... fijne dag iedereen. :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Leuke update Caroline ;)...

Ik houd het even kort, moet nu echt wat gaan doen in mijn tokootje ;D..

Wat leuk dat jij en Ed(die) ;D ;D samen gaan doorbrengen, zal best vreemd zijn geen slabbers, luiers ect ect hahahaha...

Tja verder spannend weer een piepend eitje..

Liefs Syl

hilde

dat was een hele boterham caroline  ;D


ach leuk een avondje saampjes geniet er maar van dan .
en wat zal het dan een stuk rustiger zijn zonder kids .



groetjesssssss

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Wat een heerlijke update's & foto's hier weer!
Ik liep weer eens een beetje achter, maar ik heb ALLES nu weer bijgelezen hoor ;).

Gefeliciteerd met de bijgekomen donsjes Unno & Uniek, nou heb je eindelijk je eerste echte bonte witmasker nestje :D. Ik vind dat jij je vogeltjes altijd hele mooie namen geeft.

Ook gefeliciteerd met Dior, weer zo'n prachtige naam voor een hele mooie vogel! Als Dior & Cartier gaan koppelen zullen daar zeker prachtige jongen uitkomen ;D.

Als laatste ook nog gefeliciteerd met Ed. Wat heerlijk dat jullie dit weekend lekker samen kunnen genieten van alleen elkaar. Alvast heel veel plezier!

Volgende week lekker relaxt herfstvakantie, hier zit de vakantie er alweer bijna op.

Fijne dag nog.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!