## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Nynke

Het moet niet gekker worden.
Wou net al even klagen dat ik de hele middag trouw je boekje in de gaten hou ivm de foto's en terwijl ik wil reageren plaats jij de foto's...

Maar het zijn weer mooie foto's.
En het is echt een knappe kerel..

Creatura

Gefeliciteerd met je donsjes ;D
Ze zijn erg mooi! Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan worden!
Albino's en witmaskertjes vind ik persoonlijk erg mooie mutaties :D
Dat kuifje van Tiara is echt zooooo schattig ;D

groetjes, Renske

Marian

Hallo :D

Haha, vanmiddag op m'n werk al stiekempjes gekeken EN genoten van je mooie foto's :D :D
Geweldig, Tiara 't stoere wiefke met een hanekam :o :P ;D :-*
En ook Tiamo, Thunder, Twister en Unno heb je weer prachtig en humorvol op de picture gezet 8) :-*
Ik heb nu echt geen geduld meer hoor.... :-\ ;) ;D

Kicken voor je, Dior weer op je vinger!!!

Groetjes uit Oeteldonk ;)

♪ Marlies

Wat goed van Dior !! :D
Die komt er wel, ben ik niet bang voor.

Ik weet niet hoe dat in het echt is, maar als ik hem zo zie zitten vind ik toch dat hij verd*md veel op een lutino bleekmasker lijkt.
Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar foto's van hem en de bleekmaskers samen. ::)

De kleintjes doen het zo te zien ook super. :D

Is Fleur al een beetje zindelijk ?

Groetjessssssssssss ;)

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 20 oktober 2009, 06:33:04

Ik weet niet hoe dat in het echt is, maar als ik hem zo zie zitten vind ik toch dat hij verd*md veel op een lutino bleekmasker lijkt.
Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar foto's van hem en de bleekmaskers samen. ::)

Is Fleur al een beetje zindelijk ?

Groetjessssssssssss ;)


Citaat van: Caroline op 18 oktober 2009, 21:47:14


* Cartier & Dior *







Lutino geelwang - cinnamon geelwang bronze fallow - lutino bleekmasker .... het lijkt ook allemaal heel erg veel op elkaar.  ::)

In het echt en trouwens ook op beide foto's die ik hierboven plaatste lijkt Dior toch wel erg veel qua tint op Cartier en natuurlijk niet te vergeten .... de FEL rode fallow ogen.  8)

Daarbij kan het nooit een bleemasker zijn, Bert vertrouwende en dat doe ik wel .... de ouders van Dior zaten apart in een volière, pa een bronze fallow split geelwang, ma cinnamon geelwang split bronze fallow.  :D

Maar inderdaad het lijkt veel.  :D

Live is het geel van de kop van Jim en Nina Ricci zachter geel, meer babygeel.  ;)

En Fleur .... vanaf dag 1 soms de hele dag droog, soms een ongelukje maar merendeels alles buiten in de tuin.  :) Ze loopt al naar de deur.

De ongelukjes zijn meer als Sanne even zelf op let en Nickelodeon kijkt  :P of als ik even Sophy een luier verschoon en met mijn rug naar haar toe sta.

Maar voor een puppy van die leeftijd ben ik heel tevreden over haar.  :D

Ik ga gauw .... moet zo naar school, kindertjes wegbrengen!!!!  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een heerlijke foto's heb je weer gemaakt , en wat is Dior een ondernemend valkje zo te zien, een avontuurier gaat het worden  ;D ;D ;D zo al direct lekker in de houtsnip gaan ontdekken en op de bodem gaan lopen he!
En lekker tam ook he, is heerlijk hoor! Hele leuke foto's ook! Zo te zien is het een heel lief valkje hoor! Grtjs . Ann



Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Ik heb nog even een paar fotootjes gemaakt om het verschil te laten zien tussen Cartier = cinnamon opaline geelwang bronze fallow en Nina Ricci = opaline lutino bleekmasker.  ;)


Dan zie je toch echt wel dat Nina, rechts, echt babygeel is en Cartier donkerder geel op haasr koppie.  ;)


Onder Nina, boven Cartier.


Het zijn geen superfoto's .... Nina is namelijk verschrikkelijk rommelig in de veren, ze is zwaar in de rui.  ;)




En de camera lag toch nog op tafel dus meteen maar even een fotootje van Tiamo die gisterenavond een ringetje kreeg en het keurig om had gelaten vannacht.  :D





En terwijl ik druk bezig was, waren Sophy en Fleur samen aan het spelen.  :-*


Sophy wil de halsband aan doen maar FLeur vindt haar veters veel leuker.  ;D







En toen was het huilen .... Fleurtje hapte mis en er zat een klein duimpje tussen de scherpe tandjes.  :'( :'(

We waarschuwen dan ook 100 x op een dag maar Sophy is stapel op Fleur en dan zul je haar zelf moeten laten ondervinden dat Fleurtje nog een puppy is.  ::)

Iedereen wederom bedankt voor de leuke berichtjes.  :D :-*

En inderdaad vanavond als hier de kindertjes op bed liggen komt Marian gezellig op de koffie.  :D

Kan Marian mooi de donsjes vasthouden terwijl ik de blokken van Amor & Diégah en Eros & Perle schoonmaak.  :P

En .... ze kan het tweede eitje van Unique & Queenie horen tikken en piepen in het ei.  :D

Want JAAAAH!!!! Er is weer een PIEPEI!!!  ;D ;D

En Dior voor de eerste keer bekijken en volgens mij zag ze Naomi en Nina Ricci ook nog niet live.  ;)

Kortom .... komt helemaal goed en we hebben zo alle tijd.  ::)

Groetjessssssss





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar


Jacky

Hoi Caroline,


Ik ben even niet online en moet je kijken wat ze gegroeid zijn! En wat is Dior prachtig.

Een piepei, wat spannend! Weet je al wat er in zit?

Groetjes Jacky

Nynke

Wat een leuke foto's weer.
En idd wat groeien de donsjes al flink..

En de foto's van Sophy en Fleur.. Heerlijk...
Puppytandjes zijn idd erg scherp..
Maar ook dat gaat allemaal nog wisselen :D

Dierenfreackske

Hoi hoi, Jaaaaaaaa wat een mooie geweldig leuke foto's van de donsjes, Sophy en Fleurtje, ook van Nina Ricci en Cartier ...hihi , heel mooie lieve valkjes heb je toch allemaal! Grtjs. Ann



Peggy

Lieve foto's weer van Sophy en Fleurtje  :-*  en ja helaas zijn puppytandjes nogal scherp.
arme arme Sophy.

Gaaf,dat het zo goed gaat met Dior.

Heel veel plezier vanavond samen met Marian...zet ze maar eens aan het werk ja  ;D

ik stuur je effe een IM  ;)
Heb namelijk weer iemand die een valkje wil.

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Citaat van: Peggy op 20 oktober 2009, 15:41:23

Heel veel plezier vanavond samen met Marian...zet ze maar eens aan het werk ja  ;D

Liefs Peggy



;D ;D ;D

Ik ben thuis!!!
Drie kwartiertjes eerder van het werkt vertrokken, boodschappen gedaan, dadelijk eten klaarmaken, wat rommeltjes doen en dan kom ik eraan ;)

Ik zag idd je mooie Cartier en Nini Ricci nog niet, en ook Dior kan ik nu gelijk bewonderen 8)
En voor het eerst zal ik dan een eitje horen piepen, gaaf!!!
Tuurlijk help ik je de donsjes vasthouden :P, en ik wil ook wel poepjes ruimen en stofzuigen hoor ;D ;D
Ondertussen lekker kletsen, heb m'n lijstje met vragen al klaar ::) :P, nee wij komen de avond wel door...

Heb er zin in :D
Tot vanavond!

Liefs, Marian

Roxy

Wauw wat een prachtig valkje is dior.
De kleintjes zijn erg schattig. Fijn dat het zo goed gaat.
Veel plezier vanavond.

Groetjes Roxy