## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Hallo!  
En, ben je al terug?
Goede en relaxte reis gehad?

Ben je ZO blij  , of ZO blij       ...voor 10....euh... voor 9  
Ben heel benieuwd naar Dior hoor, dus wacht de foto's rustig af  

Zonder dolle verder, heel veel plezier en geluk met je ventje Dior!!!  

Groetjes Marian
ps,ik stuur je nog een immetje


Caroline



* Dior is thuis!!!! *


Na het eten even een updeetje maar nu alvast de foto's van mijn nieuwe ventje ---> vanmiddag 3 minuten thuis.  :D


Even helemaal in beeld.  :)






Zoals jullie zien lekker relaxt en daarom durfde ik best mijn vinger aan te bieden ....


;D


Stoer of niet stoer .... ik stond erbij dat hij uit de buitenvolière werd gevangen met een netje .... 2 x in handen geweest, 1 x om te ringen en 1 x om veertje te trekken voor geslachtbepaling d.m.v. DNA-analyse en *trom geroffel *

Hij zit op mijn vinger!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Nynke

Wat een knappe kerel zeg...
Als Cartier hier niet voor valt weet ik het ook niet meer :D

En wat geweldig dat hij al op je vinger ging zitten.
Ach hij zal zich vast al wel thuis voelen bij je ;)

Marian


Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Dior!!!!
Het is een echte knapzak hoor, om te zoenen :-* :-* :-*
Wat gaaf dat hij al op je vinger komt zitten.
Dat gaat helemaal goed komen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

mooi valkventje  caroline

hopelijk vind ik ook zo een mooitje voor juicy


groetjes

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


monica

Gefeliciteerd met die schoonheid :D!
Wat goed dat ie zo op je vingers gaat zitten, en dat voor een valkje dat maar 2 x in handen is geweest ;D
Heel veel plezier ermee ;)

Groetjes Monica.

Caroline



Sooooow, kindjes op bed, mamatijd.  ;D ;D

Bijna dan want ik ren me rot achter Fleurtje aan die ene beetje ondeugend is.  :P ;D 8)

Vanmorgen een uur of 8 vanmorgen stonden Sanne en ik op en daarna volgde de rest ook snel .... eerst Fleur verzorgen, vervolgens ging Ed het ontbijt voor de kinderen verzorgen en ik die van de valkjes.  ;)

Om half 12 reden Sanne en ik weg in schoonpapa's auto .... eerst even naar de bank .... pinnen want zo'n valkje kost natuurlijk nogal wat  :o , vervolgens richting Turnhout.  ;) Normaal is via Eindhoven korter maar omdat ze daar aan de weg aan het werken zijn gingen we via Tilburg, een kwartier langer, minder snelweg maar ook minder files.  :P

Kwart voor 1 waren we bij Bert waarna we meteen zijn prachtige valkjes gingen bekijken.  :D Na nog wat gekletst te hebben over valkjes uiteraard, gingen we saampies de volière in en ving hij Dior voor me. Hij liet me Dior zien en vroeg me netjes of ik hem wilde hebben .... JA .... NATUURLIJK!!!! Waarna we Dior in het reiskoffertje deden en de volière weer verlieten.  :)

Zijn aanbod om mee naar binnen te gaan en nog even wat te drinken voor de lange terugreis, sloeg ik af .... ik wilde rond half 3 weer terug in Veghel zijn, Jasper zijn nieuwe school heeft 2 feestweken i.v.m. het nieuwe gebouw wat ze in september betrokken en had vanmiddag tussen 13.00 - 16.00 uur open dag.  :D Uiteraard wilde ik daar ook nog even mijn neus laten zien.  ;)

Thuis gekomen eerst even Dior gewogen inclusief reiskoffertje en daarna reiskoffertje zonder Dior --> hij weegt 90 gram, niet mega maar ook niet verkeerd voor een valkje van een week of 8.  :)

Vervolgens Dior gewoon met volle hand uit het reiskoffertje gepakt en in zijn nieuwe kooi gezet en meteen even de foto's gemaakt die ik al eerder plaatste.  ;) Hij liet dit makkelijk toe en beet me niet.  ::)

Helaas weet Bert niet precies de geboortedatum van Dior omdat hij alleen in het weekend thuis is, de rest van de week verzorgt zijn moeder de valkjes. Maar het is ongeveer tussen 17-21 augustus .... daarom hebben Sanne en ik besloten dat we zijn verjaardag gaan vieren op 19 augustus, tegelijk met Fleurtje.  8)

Op dit moment zit Dior rustig in zijn kooi. Toen we terug kwamen van Jasper zijn school hebben we eerst lekker eten gehaald bij de Griek, Ed is morgen jarig en dat hebben we vanavond met zijn zesjes gevierd met een lekker etentje.  ;)
Na het eten heb ik de valkjes nog even verzorgt en even bij de jongen gekeken die het uistekend maken. Voor de kooi bij Dior pratend bij hem zittend, kijkt hij me met een scheef koppie aan, met mijn hand in de kooi is het eerst even fladderen maar op een gegeven moment komt hij toch tot rust OP mijn hand waarna ik hem rustig kan laten overstappen op een stok.  :D

Toen ik even later de kids naar bed had gebracht en weer beneden kwam leek het wel even een tijger en werd hij helemaal gek, wild rond klauteren in de kooi met zijn vleugeltjes wijd, hij vond geen rust al roepend naar de andere valkjes, die terug antwoordde.  ;)

Ik ben toen even met de laptop bij hem gaan zitten en na een paar minuutjes werd hij rustiger en ging hij zelf even wat eten.  :D Toen ik net even om het hoekie keek zat hij zich lekker te poetsen .... kortom, ik ben nog niet zo heel erg ontevreden over mijn eerste wilde valkje. Ik had echt niet verwacht dat ik de eerste dag al zoveel met hem kon doen.  :o

Komt vast helemaal goed met hem.  ;)

Over één ding twijfel ik nog een beetje .... zal ik hem kortwieken of gewoon de slagpennetjes lang laten??

Aan de ene kant denk ik kortwieken want hij komt uit een buitenvolière dus kan al een aardig stukje vliegen wat het niet makkelijk maakt om hem een beetje relaxt te vangen als hij los mag. Gekortwiekt zal hij toch minder hoogte en vaart kunnen maken.

Aan de andere kant, mijn ervaring met gekortwiekte valkjes is dat ze zich tijdens paniek veel meer verwonden dan niet gekortwiekte valkjes. En Dior is natuurlijk een wild valkje, ik weet niet hoe hij zal reageren tijdens een paniekuitbraak.

Om die reden kijk ik het sowieso eerst even een paar daagjes aan, daarna zie ik het wel weer.  :)

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties.  :-* :-* :-*

@ Anke, Cartier was al thuis.  :P

@ Hilde, ik hoop dat jij ook een mooi geelwangetje vindt voor jouw Juicy.  :D

@ Peggy, GAAAAAAF!!!!! Ik ben helemaal blij voor je.  :-* Ik vind haar prachtig, ben helemaal verliefd op haar lieve bruine smoeltje.  :-*

@ Nynke, ik hoop ook dat Cartier Dior helemaal gaat zien zitten hoor.  ;)

@ Karin, ik las dat je zelf het ringnummer 14 mysterie al had opgelost.  8)

@ Marian .... ik ga NU je IM beantwoorden.  ;D

Liefs allemaal!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian


Kaatje

Echt super dat Dior al op je vinger heeft gezeten  ;D Heel erg veel plezier en geluk met Dior, fijn dat alles zo voorspoedig verloopt  :-*

Marian


Caroline



* Cartier & Dior *




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

sabine

Wouw wat een mooi koppelje! Hopelijk vinden Cartier & Dior dat zelf ook ;D Wat geweldig dat Dior gelijk op je vinger kwam zitten :D

Groetjes Sabine