## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

lynette

Hoi caroline

Wat een mooie pup. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Groetjes Lynette

ps ook gefeli met de bevruchte eitjes


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sjet

   wat ziet ze  er geweldig uit     wat een dropje  zeg !
   leukkkkkkkkkkkkkkkkk     en  nu lekker  er van genieten ....

        Groetjes  Georgette

☺ Pita ☺


Caroline



Om niet teveel offtopic te gaan in dit boekje zal ik verder vertellen en foto's plaatsen over Fleur in Sanne's eigen boekje in het "Buurthuis" --->

* Sanne's friends *

KLIK op de foto om te lezen over Fleur's eerste nacht hier.  :D





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Fleur!!!!
Wat is ze lieffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :-* :-*
Hoe is het inmiddels met alle eitjes?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Hoi hoi!!!!

Net even nestcontroles gehouden -->

* Amor & Diégah ==> hun tweede eigen eitje en het pleegeitje van Eros & Perle ontwikkelen goed .... over een week zijn de eerste eitjes alweer uitgeteld.  :D Eitje 3 heb ik zo mijn bedenkingen over, hierin loopt een rode dikke ader met kleine adertjes maar volgens mijn ervaring zou er al vele meer in te zien moeten zijn.  :-\
Even afwachten dus ....

* Eros & Perle ==> de 3 bevruchte eitjes bij Eros & Perle ontwikkelen zich prima.  :D Ook het eerste donsje in dit nest verwacht ik volgende week zaterdag alweer.  :D

* Kouros & Lou Lou ==> hebben vandaag hun vierde eitje gelegd .... helaas zijn de eerste 2 zeker NIET bevrucht en de derde zie ik ook nog niks.  :-\ Eerlijk gezegd zie ik ze nu ze een blok hebben ook niet meer wippen.  :( :'(

* Unique & Queenie ==> 28 september legde ze hun eerste eitje wat bevrucht is en goed ontwikkeld, vandaag, 5 dagen later legde ze eitje 2 erbij.  :D ???

Dit maakt de stand:

~ 13 eitjes  ;D

~ 6 BEVRUCHT  :D

~ 1 bevrucht maar slechte ontwikkeling  :(

~ 3 nog te vroeg om wat te zien ???

~ 3 NIET bevrucht  :-\


Op zich voor 4 koppels waarvan 2 met grote ervaring nog geen wereld tussenstand.  ::)

Hopelijk mogen er nog een paar bevruchte eitjes bij komen.  ;)

Fijne zondag, allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Goeiemorgen iedereen!!!!

Voor degene die het interesseert KLIK HIER voor een update van Fleur in Sanne's boekje.  ;)

Iedereen een hele fijne dierendag.  :D Hier is het elke dag feest voor onze diertjes.  ;)

Groetjesssssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline.. wat fijn zeg, al die eitjes al ,  joepie, volgende zaterdag al het eerste donsje, wat zalig gewoon! Ik ben al benieuwd naar je volgende update's en foto's.
Veeel plezier met jullie nieuwe hondsje ook! Grtjs. Ann



Anke

Hoi Caroline,
Aaaah spannend nog een weekje en dan alweer donsjes :)
Hi hi het is wel heel herkenbaar hoor. Het is hier ook iedere dag dierendag ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Caroline,

Spannend zeg, volgende week zaterdag/zondag al kans op de eerste donsjes  :-*

Hopelijk komen er inderdaad nog wat eitjes bij voor je, en ach .... wat is een wereld tussenstand, misschien raken de eieren ooit een keer op  ;)

Dat het bij jouw elke dag feest is voor de diertjes geloof ik meteen. Ik neem ook echt mijn petje voor je af als ik zie wat voor stof/pluisjes er hier al niet ligt na een paar uurtjes vliegen en dan heb ik alleen nog maar 4 valkjes  ::)

Enuhhh hier hebben ze niks gekregen en ze zullen het ook vast niet gemist hebben want ook hier krijgen ze elke dag wat hun hartje begeerd  ;)

Fleur is een dotje, ik zal zeker reageren in je andere boekje  :-*  :-*

Hermien

Tja, ook hier is het elke dag bij de beesten af....eh....ik bedoel natuurlijk dat het hier elke dag dierendag is. Toch heb ik ze vandaag nog ff extra verwend met een snoepkoekstok en een nieuw speeltje. De stok vond goede aftrek, maar het speeltje is kennelijk nog iets te beangstigend voor ze. Moeten ze natuurlijk eerst weer tig weken aan wennen. Donders nog toe, zeg. Wat een sufkoppen zijn het toch af en toe.  ;D

Spannend met al die eitjes bij jou. Ben ook benieuwd en hoop dat alles goed gaat en je niet weer te maken krijgt met papdonsjes of centenbakkies. 'k Ga het in ieder geval op de voet volgen.

Fijne zondagavond en voor straks TRUSTEN!

                                        :-*  :-*  :-*  :-*

Caroline



Helaas ....

Ik was er al bang voor .... het derde eitje van Amor & Diégah, eerst gewoon bevrucht, zaterdag een dikke rode ader en niet voldoende ontwikkeld voor de leeftijd .... ik las het al vaker op het forum (volgens mij bij de andere Caroline, Carco) dat dit niet goed af loopt en inderdaad .... gisteren tijdens het schouwen was het helemaal leeg, nagenoeg hetzelfde beeld als een onbevrucht eitje.  :-\

Dit maakt de stand op "nog maar" 6 bevruchte eitjes.

Eitjes 4 Kouros & Lou Lou en eitje 2 van Unique & Queenie kan ik vandaag nog niet zien hopelijk morgen meer.

Vandaag verwacht ik nog wel eitje 5 en eitje 3 van beide onervaren koppeltjes.  :)

Zullen de eitjes 2, 3 en meerdere van Unique & Queenie bevrucht zijn zal ik het eerste bevruchte eitje van hen wat 5 dagen eerder gelegd werd, bij 1 van de andere koppels onderbrengen, qua datum van leggen komt dit veel beter over één.  ;)

Maar eerst maar even afwacht OF ze bevrucht zijn.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte.  :D

Voor degene die het interesseert, in het "boekje van Sanne --> KLIK HIER staan nieuwe foto's en een filmpje.  ;)

Groetjesssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Zonde hoor van het eitje.
Hopelijk komen er nog een paar bevruchte eitjes bij :)
Groetjes Saar :-*

Kimm

jammer van het eitje. gelukkig heb je nog 6 bevruchte eitjes en misschien eitjes die nog komen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Dat is balen van het afgestorven eitje.  :-\
Ik hoop wel voor je dat er toch meer bevruchtte eitjes bij gaan komen.  :)

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >