## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

:o  :o  :o  :o

wat een verhaal!!!!
niet te geloven  :-X

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♪ Marlies

Paauwtje

Hoi Caroline,

Ik had ze al zien staan gister en dacht dat je er van wist vreemd dat iemand dan zo vertrekt Nynke zei gister tegen mij zijn dat niet de logees van Caroline.
Ik wist het niet helemaal zeker maar de naam van de aanbieder en de naam van de valkjes gaf de doorslag.
Nynke heeft je toen maar een im gestuurd.
Blijf het vreemd vinden dat er totaal niet over gesproken is.

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Sabrina

Wat een raar verhaal zeg!
Hoop maar dat de valkjes een goed adres krijgen!

Groetjes Sabrina.

Jurriaan

Beste allemaal,

Ik realiseer mij dat het op zijn zachtst gezegd wat vreemd overkomt allemaal. Het heeft evenwel niets te maken met dat ik ze niet meer wil of zo, want zoals Caroline schrijft, zijn het inderdaad twee schatten van vogeltjes, en heel makkelijk. Hieronder het berichtje dat ik net naar Caroline heb verstuurd.

Jurriaan

"Hi Caroline

Ja, misschien had ik het moeten vertellen, maar op de een of andere manier vond ik dat wat onbeleefd, na jouw twee-en-een-halve week van uitstekende zorg, waarvoor nogmaals dank. Het punt is dat ik voor lange(re) tijd voor mijn werk naar het buitenland moet en verzorging en voldoende aandacht dus een groot probleem zal zijn. Ik zal ze missen maar zie eerlijk gezegd geen andere mogelijkheid.

Maar, nu je het hebt aangekaart, omdat ik absoluut wil dat ze in een goed huis terecht komen, vraag ik je bij deze of je het mij kunt doorgeven als jij nog iemand weet die ze zou willen overnemen. Het zou super zijn als jij nog iemand weet, of misschien ben jijzelf wel geinteresseerd natuurlijk.

Sorry!

Jurriaan"

Paauwtje

19 augustus 2009, 08:59:10 #5315 Last Edit: 19 augustus 2009, 09:15:22 by Paauwtje
Juriaan,

Vindt het dapper dat je deze stap neemt.
Ik bedoel om dit bericht hier te plaatsen.
Ik denk niet dat het erom ging dat je ze weg wou doen soms kan het voorkomen dat dat het beste is voor de diertjes.
Je had het alleen wel kunnen zeggen Caroline komt ook op het forum dus ze leest het toch.
Daarnaast was het sowieso netter om dat te laten weten aan haar.

Groet,

Erik

Sally

Hoi Caroline,

Ik hoop maar dat je ventjes een goede nieuwe thuis kunnen vinden.
Als ik plaats had..., Maar als ik ze opvang zit ik hier met 4 ventjes en 2 popjes, en dat past niet echt samen he, dan moet ik alweer 2 nieuwe popjes zoeken. En zit ik aan een totaal van 8 valkjes al. :P Denk niet dat mn moeder daarmee gaat lachen. ;D

Maargoed, ik hoop uit de grond van mn hart dat ze een goede thuis vinden!

Juriaan,
Het kan allemaal zijn dat je voor een tijd weg moet voor het werk, en geloof best dat je daardoor je 2 schatten niet de aandacht kan geven die je wilt geven. Maar je kan het op zn minst toch eerst met Caroline bespreken he.
Je zegt dat je dat onbeleeft vind, nu ik vind dit nog vele onbeleefder dat Caroline het hier gewoon moet lezen...
Maargoed, dat is mijn mening maar.
Succes met het zoeken naar een nieuwe goede thuis voor je 2 mannen.

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi Caroline, aaaaaaach , wat een schatjes toch, jammer dat het weer 2 mannen zijn , ik zit met al te veel mannen, dus ja, kan ik er niet nog 2 bij, want de valkjes van Rianne zit ook al zeker 2 mannen bij he! Aaaaach, ik hoop echt dat ze een lief huisje vinden, ik hoop het echt meiss. Ann

Caroline

19 augustus 2009, 11:00:20 #5318 Last Edit: 19 augustus 2009, 11:02:29 by Caroline

Goeimorgen iedereen.  :D

Even een snelle reactie, ik zit in de tuin met de mini-laptop.  ;)

Ik heb sinds deze week een "dongel" voor mobiel internet waar je maar wilt en kreeg bij het abonnement een gratis mini-laptopje, 10 "

Ideaal!!! Makkelijk mee te nemen, leuk voor in de tuin of op bed op schoot en .... voor in mijn kweekkamertje, om één of andere reden werkt daar de draadloze internet via de router op mijn gewone laptop namelijk niet (goed).  ::)

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reactie en ook Jurriaan, ik was/ben echt ontdaan.  ::)

Alvast bedankt voor je uitleg, Juriraan, ik kom hier later even op terug met een langer antwoord, lange berichten typen met lange nagels op een mini-laptop is namelijk niet ideaal.  :-[ Maar ach, je moet een gegeven paard niet in de mond kijken, toch??  ;) ;D

Snoefel & Gaffel zelf opvangen is in ieder geval geen optie voor mij maar ik ben zeker bereid om je te helpen een fijn adresje voor deze kanjers te vinden die in mijn ogen het beste samen kunnen verhuizen omdat ze werkelijk alles samen doen en al samen zijn sinds hun geboorte hier afgelopen winter.  :)

Tot later, Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi Jurriaan,
Ik snap het wel van jou kant ( je werk ), maar het had toch netter geweest als je het persoonlijk tegen Caroline had gezegd en dat ze er niet via het forum achter had gekomen :-\
Hopelijk vind je snel een goed huisje....

En Caroline, ik snap jou gevoelens ook helemaal :-*
Ik zou ze graag opvangen maar ik denk niet dat mijn mannetje t daar mee eens is..
Groetjes Saar :-*

Paauwtje

Nynke vraagt er ook al naar :D
Maar we hebben nu al teveel mannen en moeten juist proberen popjes te krijgen :D
anders waren ze meer dan welkom.
Ik hoop dat ze een goed huisje krijgen.

Groet,

Erik

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ik kan me voorstellen dat het erg raar op je overkwam dat berichtje over je twee logeetjes.

Jurriaan,

het is misschien allemaal anders gelopen dan jij op voorhand had bedacht, vind het inderdaad dapper dat jij het berichtje naar Caroline ook hier in haar boekje plaatst.

Ik wil alleen maar zeggen... gedane zaken nemen geen keer, maar ik hoop dat jullie een fijn adresje kunnen vinden voor de broertjes.

Succes!

Groetjes Manon

Peggy

Hoi hoi, ik sluit me helemaal aan bij de woorden van manon.

Ik hoop echt dat de twee broertjes snel een nieuw adresje zullen vinden.

Wat gaaf dat je een gratis mini laptopje hebt gekregen!

We hebben wel heerlijk weer hè meis tijdens onze vakantie  ;D

Fijne dag,

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

PatrickV

Dag Caroline,

Inderdaad wel een gek verhaal.  Wij waren aan het overwegen een 2de (tam) koppeltje aan te schaffen om ons bestaand koppeltje te helpen leren tam maken.  Als ik zo lees over Snoefel en Gaffel zou hun makkelijk karakter wel ideaal kunnen zijn, het is dan wel geen koppel, maar misschien is dat nog zo erg niet.
Maar ik vermoed dat jullie van ergens diep in Nederland zijn, dus vrees ik dat dat wat ver zal zijn.  (Wij wonen ten noorden van Brussel)
Ik weet het dus nog niet zo goed. Misschien ben ik ook niet de persoon waar je S&G aan kwijt wil.
Zoals je kan lezen in mijn dagboekje (Kieteke & Ko) hebben wij dus een koppeltje uit de dierenspeciaalzaak in een grote kooi (Montana San Remo), dus geen volière.  We hebben wegens een fout in de bestelling van die kooi, deze echter 2x geleverd gekregen, dus die 2de kooi zou dan het nieuwe huisje van S&G kunnen worden.  Tenminste als ....  :-\

Groetjes,
Patrick.

Caroline

Hoi Patrick, ik zal  even je berichtje doorgeven aan Jurriaan, dan kunnen jullie misschien samen een afspraakje maken.

Ik sta hier wel achter hoor.  ;)

Alvast bedankt, groetjesss, Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.