## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Hoera voor Remy ;D ;D ;D
Leuk filmpje :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi hoi,

Ach wat een dingske die Remy :-*
Al zo lekker aan het genieten in 't badje.
En daarna dicht bij jou willen zijn...
Kom maar op met je foto's ;D

Groetjes, Marian

Paauwtje

Als ik een bakje had waar ik in zou passen zou ik hetzelfde doen met dit heerlijke weer :)
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Caroline



* Sisi * Star * Silver *



Sisi, eet keurig netjes zelf en mag morgen verhuizen naar Erik en Nynke in Sleen.  :D


Sisi


Sisi


Sisi


Sisi


Sisi heeft wat met haar kuifje gedaan, ik weet alleen niet wat.  ;D


Sisi


Sisi

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


Star, ballanserend op een tegel.  :o


Star, gisterenavond voor de laatste keer (hoop ik) bij papa en mama geweest, als ze vanavond mooi op gewicht is gebleven mag ze bij Remy en Sisi in de kooi slapen.  8)


Star


Star


Star

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


Silver, kiekeeboeh!!  ;D


Silver


Silver, mooi!!!!


Silver is vandaag voor het eerst bij Remy, Sisi en Star in de grote lummelkooi geweest. Nu weer even lekker bedelen bij pa en ma.  :P


Silver


Silver


Silver


Silver


Silver


Sisi, Star en Silver in de kooi bij Reem.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paauwtje

Leuke foto's weer :)

Met die kuif lijkt Sisi wel wat op Elvis :D
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Gerdy

wat zijn je jongen toch super mooi..heerlijk genieten blijft het toch met dat kleine grut.

geniet je nog een beetje van de vakantie?

gr Gerdy

Caroline



* Remy *



Deze foto hoort nog bij het filmpje van vanmiddag, Reem na zijn/haar badje.  ;D

Dan nu de foto's van vandaag.  :D


Stoer!!


Droog vliegen op mijn hand.  ;D


Hier strek ik mijn arm met Remy op mijn hand maar dan vind ie dat ie te ver van me vandaan is.  :-*


Dan vliegt Reem naar mijn schouder.  ;)


Even het ruggetje showen. Helaas een nat staartje.  :-\


Lekker kroelen met vrouwtje.

En als laaatste van Reem een kus voor het vrouwtje, die komt hij me altijd eentje geven maar dit is erg moeilijk om zelf op de foto te krijgen dus een beetje bewogen.  :-\


:-*

Reem-updeet:

Ik weeg altijd 's avonds rond 22.00 uur.

Remy was al even zelf aan het eten en kreeg 2 dagen geen pap tot zondag .....

Zondagavond = 2 aug. voor de pap woog Reem 82 gram, dit vond ik veel te weinig dus hij kreeg pap van me.  ;)

Maandag = 3 aug. voor de pap woog Reem 90 gram, netjes gegeten dus die dag, geen pap gekregen.  :D

Dinsdag = 4 aug. voor de pap, 88 gram, vond ik ook nog acceptabel, dus weer geen pap gekregen.  :D

Woensdag = 5 aug. weer terug bij af .... Reem woog maar 84 gram en had een leeg kropje.  :-\ Weer pap gegeven.  :)

Lastig, elke keer gaat het 2 dagen goed zonder pap en vervolgens eet hij nagenoeg niks of het lukt hem niet om te eten.  :-\

Donderdag wilde ik het anders doen, voorheen kreeg hij 15 ml. pap van me, ik wilde nu elke avond de komende week die pap halveren, dus maar 8 ml. geven.  :D

Alleen .... gisterenavond woog hij zonder pap toch weer 91 gram. Na lang denken toch maar geen pap gegeven, vandaag zag ik hem/haar veel in de voerbakken, hopelijk gaat het nu goed, is hij minder dan 89 gram, krijgt hij een halve papvoeding.  8)

===================================

Verder ben ik woensdag erg geschrokken van JOOP! Sanne attendeerde me erop dat hij met zijn linkeroogje dicht zag. Meteen de achterdeur gesloten en JOOP! bij me gepakt. Het leek ontstoken, de binnenkant van zijn ooglid, weet niet hoe dit heet kwam bij zijn neusje rood en wat opgezet in zicht.  :-\

Nu weet ik dat een oogontsteking bij vogels besmettelijk is dus JOOP! & Jim meteen apart gezet in de slaapkooi. JOOP! alleen is geen optie, dan krijsen de beide mannen hier de hele straat bij elkaar.  :-\ Na een goeie controle besloten om het een dagje aan te kijken en 3 x daags te reinigen met afgekoeld gekookt water.
Gisterenochtend zag het er al een stuk beter uit en na 3 x spoelen met gekookt water zag ik er gisterenavond helemaal niks meer van.  :D

Vanmorgen heb ik even een paar fotootjes gemaakt van het oogje zodat ik het kon vergroten op de laptop om te kijken hoe het er uit zag. Het ziet er weer helemaal goed uit, ik denk dat JOOP! zijn oogje gestoten heeft of misschien een nageltje erin heeft gehad. Het is in ieder geval geen ontsteking geweest.  :D Hij en Jim zijn vandaag weer lekker naar de grote kooi in de huiskamer geweest.  :D

Hier de foto's die ik maakte om het oogje op de laptop te controleren.




Ook flink in de rui.  ;)


Ziet er goed uit, toch??

Ik blij anders had ik vandaag nog met het oogje naar Broerkliniek in Nijmegen gemoeten.  :-\ Nu geklukkig niet.  :D


Als laatste nog een foto van Snoefel of .... Gaffel.  ;D ;D

Ook zij maken het prima, maken dagelijks een rondje door de kweekkamer en spelen even op de speeltjes. Het zijn lieve en makkelijke valkjes.  :D :-*

Even mijn berichtje plaatsen, kom ik zo nog even terug met een korte update.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Citaat van: Marian op  5 augustus 2009, 22:30:04
Hoi Caroline,

Hoe is 't hier? :D
Vandaag en afgelopen dagen ook zo genoten van de zon?
Zet jij je valkjes ook wel eens buiten bij mooi weer, en dan de sproeier erop?
Aha, fijne uitleg over albino popjes en mannetjes ;)
Begrijp ik 't dan goed dat jouw popjes mooi wit blijven?
Hoe is 't nu met de duim van Thomas?
Jeetje wat een vragen ::)

Weltrusten voor straks, groetjes Marian



Hoi hoi!!!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Uiteraard veel genoten van het heerlijke weer in combinatie met de vakantie van de kids en de nu 4 vrije dagen van Ed.  :D Nadeel van kleine kinderen buiten in een badje is dat al je werk binnen blijft liggen, je kunt ze uiteraard geen seconde alleen laten.  :o Maar het bad is ruim genoeg voor mama om er ook even bij te gaan liggen.  ;)

En je vraag over mijn valkje buiten en douchen .... vroeger  met alleen Binky hing er elke dag als ik buiten was een kooi aan de schutting met Binky erin  ;) en later met Binky, Fleur, Pablo, Chica en Noa zette ik inderdaad regelmtig even de kooi buiten maar nu met 25 valkjes is dit niet meer te doen en een paar wel vind ik ook zielig voor de binnenblijvers.  ;) Douchen doe ik gewoon in de kooi in huis.  :-[ Ik probeer het 3 x per week te doen waarvan 1 x heel utgebreid en ook met badzout door het water heen. De andere dagen hangt er een badje in alle kooien.  ;)

Mijn albinodochtertjes van Eros & Perle blijven inderdaad mooi wit.  8)

En Thomas zijn duim --> vannacht is hij voor het eerst slapen zonder pleister. Even lekker drogen na de hele week in het zwembad liggen.  ;) Het geneesd mooi, er lijkt wel een nieuwe nagel terug te komen, is moeilijk te zien want er zitten nog steeds veel korst/losse vellen en ander weefsel op de plaats waar eerst de nagel zat. Het in ieder geval mooi droog. Alleen voor stootgevaar en vuiligheid doe ik er overdag nog een dubbele pleister op.  :)

Bedankt voor je vragen in interesse.

Een heel fijn weekend met hopelijk toch nog af en toe wat zon.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Vandaag even geen echt update maar gewoon even wat ruimere antwoorden/reacties op jullie berichtjes, dan zijn jullie ook weer helemaal bij.  8)

Elke berichtje plaats ik ook even meteen, zodra het boven de 24 ° C wordt, raakt mijn laptop overhit, wordt dit echt te heet springt hij uit, uiteraard ben ik dan meteen mijn berichtje kwijt.  :-\

Het volgende berichtje ....


Citaat van: hilde op  7 augustus 2009, 16:56:33
mooi filmke van remy in bad

groetjessssss


Citaat van: Sally op  7 augustus 2009, 17:02:58
Wat n leuk filmpje.
Wat geniet ie toch van zn badje.


Citaat van: Roxy op  7 augustus 2009, 17:04:39
Hoi hoi,

wat een leuk filmpje van Reem die aan het badderen is  :D.
En wat goed dat hij zelf eet.

Groetjes Roxy


Citaat van: anika_en_spirit op  7 augustus 2009, 17:56:01
Hoi Caroline,

Wat een leuk filmpje van Reem in bad! Volgens mij was Sisi een beetje jaloers dat hij alle plek in beslag nam  ;D Leuk leuk. Wat super dat hij zo goed zelf eet!

Ben benieuwd naar de foto's van vanavond.


Citaat van: Anke op  7 augustus 2009, 19:58:52
Hoi Caroline,
Hoera voor Remy ;D ;D ;D
Leuk filmpje :)
Groetjes Anke


Citaat van: Marian op  7 augustus 2009, 20:19:18
Hoi hoi,

Ach wat een dingske die Remy :-*
Al zo lekker aan het genieten in 't badje.
En daarna dicht bij jou willen zijn...
Kom maar op met je foto's ;D

Groetjes, Marian


Citaat van: Paauwtje op  7 augustus 2009, 20:27:26
Als ik een bakje had waar ik in zou passen zou ik hetzelfde doen met dit heerlijke weer :)



Dank je wel allemaal .... Reem genoot inderdaad optimaal van het bad en Sisi wilde eigenlijk ook maar durfde nog niet.  ;D ;D

En Erik, ik heb zo'n bakkie hoor waar ik zelf in pas .... een zwembadje "voor de kids" van 305x183 cm.  ;D ;D


Citaat van: Paauwtje op  7 augustus 2009, 21:20:16
Leuke foto's weer :)

Met die kuif lijkt Sisi wel wat op Elvis :D


Citaat van: Gerdy op  7 augustus 2009, 21:25:27
wat zijn je jongen toch super mooi..heerlijk genieten blijft het toch met dat kleine grut.

geniet je nog een beetje van de vakantie?

gr Gerdy


Dank je wel, Gerdy en Erik voor de complimentjes.

Ach, Sisi --> Elvis.  ;D ;D

Iedereen een heel fijn weekend .... tot de volgende update.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

hey caroline heb nog veel mooie fotoooossss gezien heb er echt van genoten van je mooie valkjes


groetjessss

Caroline



Reem woogt 89 gram, kreeg dus geen pap.  :D

Duimen voor morgen dus ....  ::)

Star woog ook 89 gram en mag slapen bij Reem en Sisi.  8)

Sisi woog 90 gram, 2 gram zwaarder weer dan gisteren, ze mag morgen verhuizen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Terug van vakantie ben ik hier ook weer bijgelezen. Je hebt het maar druk met al je vogels en kids. Ach, en dat het werk binnen blijft liggen is met dit weer toch ook wel logisch. Ik zou er wat voor geven om ook lekker in zo'n badje te kunnen liggen. Helaas, dat ding past niet op mijn piepkleine balkonnetje. Ben blij dat het met JOOP's oogje ook weer beter lijkt te gaan. Was vast wel schrikken, hè?
Hier gaat alles ook toppie, hoor. Binky wordt steeds ondeugender nu Gabber er niet meer is. Hetzelfde geldt voor Goofy en Silvo. Gelukkig zijn het alle drie wel echte kroelkonten, dus dat is voor mij een hele troost. Of er een nog weer een vierde bij komt, weet ik niet. Het gaat prima zo!

Knuf van ons allemaal en ééntje extra van onze Bink!

                                      ;D   ;D   ;D

Peggy

Hoi hoi Caroline,  wij hebben met zijn allen zo genoten vh filmpje van remy in zijn badje  :D
Melle is echt helemaal verliefd op hem/haar,lief hè.

leuke foto's weer van je s'jes en van Remy natuurlijk.
Silver vind ik echt gaaf met haar mooie cinnamon masker.

en wat goed weer van reem; vanavond dus weer geen pap. Goed nieuws!  ;)
Dank je wel voor de update..ik ga nu heerlijk douchen en naar bed..het was werkelijk tropisch op het werk  :(

Truste voor straks.

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Dan hoop ik dat je deze foto mooi vindt :D



Ons meske Indy :-* :-*

Weltrusten!

*Esther*

Hey,

Leuke filmpjes!
Wanneer begint je volgende kweek? In de herfst of al eerder?

gr Esther