## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom ik je ook nog even feliciteren met de verjaardag van Jasper. Jeetje al 5 jaar, wat vliegt de tijd toch voorbij! Fijn dat Jasper het zo naar zijn zin heeft in zijn nieuwe klas en wat goed dat hij Teun en Andy bij naam wist te noemen  :D

Nog even, en dan is het bij jullie ook fijn vakantie  :D

Doei doei  :-*

Caroline



Lekker begin van de vakantie ....  :-\



Zit ik lekker te lezen hier op het forum, nog in mijn joggy, mijn eerste "verplichting" is pas om 14 uur, zwemles met Thomas. Tot die tijd brengt en haalt Ed de kids.

Krijg ik ineens een telefoontje van juf Petra, van onze Thomas.  :o Meestal is dat niet goed ....

Inderdaad .... Thomas was tijdens het buitenspelen gevallen met de fiets/kar/auto ( ??? ) en zijn rechterduimnagel stond rechtop.  :o Mede door zijn PDD-nos was het arme manneke helemaal in paniek.  :'(

Zul je net zien, Ed, samen met Jasper, met de auto weg en .... zijn GSM leeg, dus niet te bereiken.  :-\ Gelukkig waren mijn ouders thuis en waren binnen 10 minuten hier. Ons mam bleef bij Sophy, ons pap reedt met mij door naar school. Onderweg de huisarts gebeld, als spoedgeval mochten we tussendoor  ;) en de moeder van een vriendinnetje van Sanne, die zou Sanne meteen na school meenemen, Sanne blijft daar eten en spelen tot 17 uur.  :)

Thomas zijn nagel moest er eigenlijk afgehaald worden maar bij een kind doen ze niet niet graag i.v.m. erg pijnlijke verdovingspuiten en bloederige pijnlijke toestanden tijdens het trekken en Thomas was al in alle staten.  :-\ :-X

Het zit nu helemaal in gebonden met Betadinezalf, de komende 4 dagen moet ik het elke dag een keer laten weken in soda of Biotex, dit laatste heb ik toevallig in huis voor de valkjes .... na het Biotexbadje moet ik het weer opnieuw inbinden met Betadinezalf en maandag moet hij terug komen en gaan we kijken wat we verder gaan doen. Uiteraard mag het niet gaan ontsteken dan moet ik eerder langs komen met hem. Voor de pijn mag hij de komende dagen 3 x een paracetamollletje.  ;)

Uiteraard is dit helemaal niet leuk, net voor de vakantie maar ook niet wat betreft de zwemles .... hopelijk mag hij er snel mee zwemmen want hier in Veghel kunnen wij een abonnement kopen voor zwemles om de 6 weken grote vakantie toch de zwemles 2 x per week door te laten gaan, hiervoor hebben wij dus net ingeschreven en betaald.  :-\

Gelukkig is de pijn nu wat gezakt, hij is nu lekker een tosti aan het eten en ook mijn bloeddruk is weer aan het zakken.  ;)

Lastig bijkomstigheid .... met zo'n duim kun je niet Nintendo DS-en.  :-\

Sorry .... voor zoveel off-topic maar moet even mijn ei kwijt.  :-[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Natuurlijk moet je effe je ei kwijt.  Hè wat is dit ontzettend balen zeg en ook zo sneu voor thomas  :(  en net wat je zegt,  het komt al helemaal niet uit ivm de zwemles en vakantie enzo  :(  Hoop idd dat ie toch snel weer kan gaan zwemmen.
Gelukkig is de pijn wel wat gezakt nu.
Heel veel beterschap met jullie manneke hoor.
Arm jong;  hij kijkt zo zielig op de foto  :(

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Citaat van: Caroline op 22 juli 2009, 10:04:48




Namens Jasper dank je wel voor alle lieve felicitaties en leuke plaatjes.

Hij heeft een hele leuke en gezellige verjaardag gehad, lekker verwend met allemaal mooie kadootjes.

Hij had echt in de gaten dat hij nu jarig was, "Japper feesje, Japper vijfff jaah"  en "Happy butday, to joeeeeeh" hebben we dan ook erg vaak gehoord gisteren. Dat laatste had hij geleerd van een DVD van Dora waar ze ook een feestje hadden.  ;)

Ja, het was heerlijk .... ons manneke was ECHT JARIG!!  :D ;D

Gisterenmiddag tijdens de sleuteloverdracht van het nieuwe gebouw van zijn nieuwe school was het ook erg leuk, hij deed meteen mee in de groep met de andere kindjes tijdens het liedje: "Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steen" en danste er vrolijk op los toen hij werd gekozen.  

En na vorige week een uurtje te hebben meegedraaid wist hij gisteren nog Teun en Andy bij naam te noemen .... erg verrassend, voor zowel ons als zijn nieuwe juffen die hierover erg verbazend keken.  :D ;D

Vandaag even een lekker rustig dagje voor hem, alleen vanmiddag even mee naar de zwemles van Thomas en morgen is hij weer een beetje jarig, op school.  :D

Ik kom snel weer updaten over de valkjes, vandaag alleen even een update over mijn kanjer.  :-*

Sorry, even lekker offtopic ik weet het maar anders moet ik mijn andere topic helemaal zoeken.  8)






Helemaal overheen gelezen zojuist  ::)

Maar wat fijn dat jullie Jasper gisteren zo genoten heeft en dat ie in zijn nieuwe groepje meteen alweer meedeed,  super hoor..stoer ventje,die Jasper van jullie  8)

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Caroline

Dank je!! En Angél, ook bedankt voor Jasper zijn kaart, die kwam net binnen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Achhh,

Arme Thomas, wat een toestanden allemaal, echt een pechvogel hoor  :-\ Vervelend zo net voor de vakantie, maar het is natuurlijk altijd heel erg vervelend. Als er op mijn werk gebeld werd dan was het ook altijd mis  :-\

Fijn dat je bloeddruk weer gedaald is  ;)

Sterkte met Thomas hoor !



Liefs, Karin

☺ Pita ☺

Aaaaaaah wat zal dat zeer hebben gedaan !!!
Geef hem maar een dikke knuffel van mij ! Enne gefeliciteerd 5 jaar al dan word je al best groot en stoer toch? :D

Kimm

ohhhhhhhh het is ook wat. inderdaad een lekker begin van de vakantie  :-\
heel veel beterschap voor hem hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Ach arme Thomas.......
Hopelijk kan de nagel gewoon blijven zitten.
Na deze narigheid mogen jullie lekker van de vakantie gaan genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Oohw oohw,wat een pech,nagel weg.  :o  ;)
Maar wat zal dat een pijn hebben gedaan.  :'(
En dan nog eens de nabehandeling.  :-\
Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen voor Thomas,ook voor jou Caroline.  ;)
Heel veel sterkte en succes !!

Groetjessss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Och arme Thomas....jemig, wat zal dat pijn hebben gedaan..... heel veel beterschap en hopelijk is het ergste nu achter de rug.

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...heel veel beterschap voor Thomas, ach , wat moet dat pijn hebben gedaan, ik hoop dat het snel beter is met de pijn !  Arme Thomas. Ik wens Thomas en jullie nog een hele fijne en leuke vakantie toe. Grtjs Ann



Caroline



Dank je wel voor de lieve woorden voor Thomas.  :-*

Pijn heeft het inderdaad gedaan, hij heeft even gegild van de pijn, zo vertelde de juf die ik vanmiddag nog even aan de telefoon sprak. Daarna kwam de paniek toen hij zijn nagel rechtop zag staan en al het bloed wat eronder zat.  :o

Maar .... na een paracetamolletje en met zijn arm in een mitella gemaakt van een theedoek  ;) wat stoten voorkwam en hielp bij het omhoog houden wat voorkwam dat het ging kloppen, ging het wel, heeft hij fijn gespeeld met zijn Lego en zijn trein in de kweekkamer en later nog even spelletjes gedaan op de laptop nou dat ging prima hoor.  ;)

Zolang hij niks doet is het nagenoeg pijnvrij.  :) De rest wordt afwachten.  ;)

Morgen zijn laatste dag naar school met in de middag een grote slotviering met ouders en broertjes en zusjes, hij gaat er lekker naar toe.  :D

================================

Even valkjes-nieuws hoor.  ;)

Net even gekroeld en geknuffeld met Sisi, Star en Silver. Het worden al hele valkjes.  :D Tot nu toe laat papa Pablo nog steeds de veren erop staan .... mijn valkjes blijven me verbazen, zo heb ik 2 plukkende papa,s , Eros en Pablo .... dit kweekjaar plukte beide nagenoeg niet meer.  :D

Naast mijn eigen valkjes, natuurlijk ook even aandacht gegeven aan Remy .... die bleef roepen vanavond.  :o DIe had honger.  ;)

Gisteren was Remy 8 weken, ik heb meteen de knoop doorgehakt .... hij heeft gisteren de hele dag geen eten gehad, alleen 's avonds 22.30 uur, na de pap woog hij 97 gram, vandaag hetzelfde gedaan, weer woog hij/zij 97 gram na dezelfde hoeveelheid pap. Reem heeft nog steeds wel pap nodig maar eet zelf ook al wat. Ik merk nu na 2 dagen dat ze hij/zij het wel erg zwaar heeft, ik denk dus dat ik morgen rond 12 uur een halve papmaaltijd geeft, heeft hij/zij toch wat.  ;)

Daarnaast las ik dat Peggy toch nog eerst op vakantie ging dus Reem en ik hebben alle tijd.  ;D

Vanavond heb ik tevens even het ondersnaveltje kort geknipt, hij blijft het toch echt als een centenbakkie dragen.  :P

Het was overigens 3 weken geleden dat het snaveltje geknipt was. Valt nog mee dus, Noa moest ik in het begin elke week doen.  8)

Verder even over Nina Ricci .... van de week liet ik al foto's zien van een beschadigd snaveltje, gisteren ontdekte ik ook 3 buitenste staartveren die gebroken waren nog in de huid, eentje was een bloedveer geweest, deze heb ik gelukkig goed kunnen verwijderen, de andere 2 zit de breuk nog steeds onder de huid maar je ziet ze bengelen. Ik kijk elke dag even maar doe er verder nog even niks aan.  ;) Zodra de breuk in zicht zit zal ik met een pincetje beide veren verwijderen.  ;) Verder voelde ik bij Nina net als bij Naomi al nieuwe nekveertje komen, de beide peutermeisjes zijn in de jeugdrui.  :D

Nu ik de gebroken veren aangetroffen heb bij Nina weet ik in ieder geval ook dat zij paniek heeft gehad en dat het snaveltje niet gebeten is door Naomi of Cartier, dit leek me al stug, alle drie de dames zijn erg lief, makkelijk en sociaal.  :D

Nou .... Ed is inmiddels thuis van zijn werk en heeft net de honden uitgelaten, ik ga mijn bedje opzoeken, morgenochtend vroeg op en om 9 uur Jasper zijn verjaardagsfeestje op school.  :D

Trusten allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Fijn dat Thomas 'pijnvrij' is, wat gaat het je aan het hart als ze wat mankeren hé!
Hopelijk komt het allemaal snel goed  :-*

Gelukkig dat er geen trammelant is geweest tussen de valkjes maar paniek... ook al is dat ook niet fijn, maar je weet nu wel waar het doorkomt.

Geniet van de laatste dag voor de vakantie... jael heeft er al 3 weken op zitten  ;)

Liefs Manon