## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Heel mooie foto's; wat een genot om je S-tjes weer zo mooi en gelukkig te zien en wat( leuk dat Remy bij Peggy gaat wonen, hij is alvast ook goed terecht daar ook! Grtjs Ann



ManjaV

Hoi Caroline,

Even een complimentje over je mooie foto's :D
Wat een schatjes zijn de kleintjes en wat gaat het allemaal hard zeg. Het lijkt als de dag van gisteren dag ik fotosessies van Quinny en zijn broertje en zusje zag voorbijkomen  :D
Remy is ook mooi geworden zeg, gaat het nog goed komen met zijn snaveltje? Je schreef een paar dagen geleden dat het leek alsof hij zijn snaveltje nu wel goed hield.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

sabine

Hoi Caroline,

Wat vervelend van de paniek is geweest. Gelukkig zijn je valkjes niet al te erg gewond geraakt.
Ik kan me niet voor stellen dat je geen goed huisje vind voor Sisi wat een prinsesje is dat zeg :-*
Maar ik hou het bij 2 valkjes ;D

Groetjes Sabine 

Peggy

Goede avond caroline,

Wat een geweldige Update weer  :D

Jasper morgen alweer 5 jaar  8)  Wat gaat dat snel zeg..heel veel plezier morgen en natuurlijk alvast v harte gefeliciteerd  :-*
En wat gaaf zo'n sleuteloverdracht morgen op Jasper zijn nieuwe ( splinternieuwe ) school. Wat zal hij veel indrukken opdoen  :D

Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad en dat moet zalig geweest zijn ja; 0 minuten wachttijd in de efteling  :D  Kan je extra veel genieten en overal vaak in  :D

Gelukkig was het kinderfeestje van Sanne ook al zo geslaagd. aardbeienhof ken ik ook..is ook kei leuk daar.

en dan als afsluiter,  een heerlijk dagje Altenahr  :D  Klinkt wel heel mooi daar.

en nu valkjespraat  ;)

Gaaf,Sisi dus uitgevlogen.
Helaas wel paniek gehad..arme Rocky  :(
Gelukkig valt het mee met het wondje v Nina  :D

Gave foto's weer Caroline..
Er moet toch wel iemand zijn die sisi wil reserveren ? Ze is echt mooi en heeft ook mooie splits.  Ik houd het even bij mooie Reem en mijn lutino bleekmaskertje  :D

Jouw Nina is idd wel een dikkertje hoor  :P :D maar ow wat is ze mooi..bijna net zo mooi als Jim  :P ::) ;)

En Pablo nog steeds niet geplukt...Goed zo Pablo'tje  :D

en dan nog even over onze remy;

wat is hij/zij toch mooi..ik vind het snaveltje eigenlijk wel erg grappig zo.  maare wil onze reem al wat zelf gaan eten ?

Ik ga je even citeren caroline; ''  en lijkt een gewoon leventje te leiden met deze teentjes en snavel ''
Dusssssssssssssssssss jouw Remy wordt echt al bijna Mijn Remy ?  ;D ;D ;D


een hele fijne dag morgen met jullie grote kanjer Jasper  :-*

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Hoi Caroline,

Hihi, dan hebben mijn positieve gedachten jullie goed weer gebracht in de efteling ;), super!!
Jullie dagje naar de Altenahr klinkt erg harmonieus en lieffff. Ik ben ervan overtuigd dat het niet alleen zo klinkt, maar daadwerkelijk ook is :D
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Jasper morgen, een hele fijne dag met z'n allen :-*

Natuurlijk heb ik ook weer genoten van je mooie foto's. Peggy je krijgt er echt een heerlijk bekkie bij 8) ;D
En uiteraard wordt er nog iemand verliefd op die mooi Sisi...een naam zou je niet eens meer hoeven te bedenken...

Gelukkig valt de schade van de paniek mee, alhoewel elke paniek, groot of klein, vervelend is!

Nog een paar dagen Caroline, het aftellen is begonnen...

Groetjes, Marian

Peggy

Lieve Jasper,  van harte gefeliciteerd met je 5de verjaardag !!

xxx


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Angel_Rob

LIEVE JASPER GEFELICITEERD  :-* :-*

en de rest van het gezin natuurlijk ook  :-*
Liefs Angèl en Damian



Sally


*Yvon



Jasper gefeliciteerd en nog vele jaartjes !!!   ;D


Felicitatie geldt natuurlijk ook voor het hele gezin !!  :D

Remy zijn teentjes staan nog heel verschillend zo te zien.
Ik hou het op normale teentjes.  ;)

Ik heb gereageerd op de foto JOOP! in mijn boekje.  ;)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Heej Jasper.



Je bent jarig vandaag en wordt al een heel grote knul, na de vakantie lekker naar school... wat zul je het naar je zin krijgen!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad  :-*

♪ Marlies

Wel te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met Jasper. :-*

Je hebt weer gelijk wat de pareltjes betreft. ::)

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline





Namens Jasper dank je wel voor alle lieve felicitaties en leuke plaatjes.

Hij heeft een hele leuke en gezellige verjaardag gehad, lekker verwend met allemaal mooie kadootjes.

Hij had echt in de gaten dat hij nu jarig was, "Japper feesje, Japper vijfff jaah"  en "Happy butday, to joeeeeeh" hebben we dan ook erg vaak gehoord gisteren. Dat laatste had hij geleerd van een DVD van Dora waar ze ook een feestje hadden.  ;)

Ja, het was heerlijk .... ons manneke was ECHT JARIG!!  :D ;D

Gisterenmiddag tijdens de sleuteloverdracht van het nieuwe gebouw van zijn nieuwe school was het ook erg leuk, hij deed meteen mee in de groep met de andere kindjes tijdens het liedje: "Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steen" en danste er vrolijk op los toen hij werd gekozen.  

En na vorige week een uurtje te hebben meegedraaid wist hij gisteren nog Teun en Andy bij naam te noemen .... erg verrassend, voor zowel ons als zijn nieuwe juffen die hierover erg verbazend keken.  :D ;D

Vandaag even een lekker rustig dagje voor hem, alleen vanmiddag even mee naar de zwemles van Thomas en morgen is hij weer een beetje jarig, op school.  :D

Ik kom snel weer updaten over de valkjes, vandaag alleen even een update over mijn kanjer.  :-*

Sorry, even lekker offtopic ik weet het maar anders moet ik mijn andere topic helemaal zoeken.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.