## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

och he bah, wat lees ik nu toch weer  :-\
erg sneu allemaal hoor. sterkte  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



† Rust zacht, Fries kereltje en je 2 zusjes †



Dank je wel!!!!!!

Voor alle lieve berichtjes ....

Voor de vele felicitaties voor Thomas ....

Voor de beterschapswensen voor Sophy ....

Voor het meeleven, met het overlijden van mijn Friese kereltje ....

Bovenal wil ik Bonnie bedanken voor haar geweldige inzet voor haar dwergjes, ze heeft werkelijk alles voor ze gedaan, helaas mochten de vele medicatie niet aanslaan bij "ons" fallow ventje en zijn 2 geelwang zusjes.  :'(

Bonnie, sterkte met het verlies van je jonkies.
Ik duim voor je dat je mooie Robijn terug komt.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik wilde een update plaatsen maar er lijkt niks uit mijn vingers te komen ....

* Zoals de meeste al lazen, zaterdag is Quinny bij Manja gaan wonen en zondag is Lotje bij Koos ingetrokken, die op kamers woont bij Elisabeth.  ;)
Quote alias Balou is het laatste Q-tje, we zijn nog datums aan het uitwisselen maar ook deze zal snel verhuizen, hij vindt het maar vreemd, ineens helemaal alleen in de kooi.  :P

* Remy doet het super, 's avonds na de vierde en tevens laatste pap weegt hij/zij 105 gram.  :o Morgen wordt ie 5 weken en gaan we overstappen op 3 maaltijden pap met gemalen pellets.  ;) Vanavond was hij/zij "uitgevlogen", uit de bodem van het reiskoffertje gefladderd, en liep rond op de bodem van de kooi. Ik kijk het nog even aan maar blijft Remy dit doen, haal ik de bodem van het reiskoffertje weg en mag hij op de bodem van de kooi rond lopen.  :D

* Gisteren heb ik Sisi geringd, dit ging nog maar net.  :o Sisi heeft een grijs kuifje gekregen en zal een cinnamon mannetje worden OF als het pareltjes krijgt, een cinnamon opaline popje.  :D
Star en Silver doen het ook beide goed, al zijn ze 4 en 6 dagen jonger dan Sisi.  ;)

Met alle valkjes gaat het verder goed, mijn kweekkamertje is gelukkig goed geïsolleerd, de temperatuur stijgt daar niet hoger dan 25,5 ° C, dit is net zo hoog als in mijn huiskamer.  ;) 's Morgens en 's avonds zet ik de ramen daar open (voorzien van hoor  ;) ) kan het toch lekker luchten en op heetste tijd van de dag sluit ik alles, inclusief het gordijntjes. ROnd het middag uurtjes houden de meeste valkjes hier toch siësta.  8)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* Thomas is vandaag weer naar zwemles geweest, we gaan gewoon door voor diploma B en C.  ;) Hij is nog steeds supertorts op zijn prestatie. Zijn medaille heeft een mooi plekje in zijn kamer maar zijn diploma sleept hij overal mee naar toe.  ;D

* Sophy is nog steeds bar en boos, 3-5 x per etmaal zijn de hoestbuien zo hevig dat ze zelfs overgeeft.  :-\ Ik heb vanmorgen gebeld maar vandaag was er geen plaats meer, zodoende ga ik morgenochtend om half 10 met haar voor de derde keer naar de huisarts. Ik laat me nu niet meer afschepen met een hoestdrankje. Mijn wallen hangen onderhand op mijn kin.  8) :P ;D
Omdat Thomas zo mogelijk net zo lelijk hoest, heb ik een dubbele afspraak gemaakt en gaat hij mee.  ;)

Verder gaat hier alles zijn gangetje, veel buiten waar de kinderen genieten van water en zand.  :D En mama van de zon.  8)

Ik ga nog even bladeren in jullie boekjes .... trusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Ik zei het al eerder maar nogmaals,  ik wil je veel sterkte toewensen met het verlies van je fallow ventje  :'(

Superrr om te lezen dat Remy het zo goed doet,  hij/zij heeft iig een prima gewicht.

En je S'jes doen het ook goed.en de oudste zelfs al geringd.  :D

Succes morgen bij de dokter. en ik geloof het goed dat je je niet laat afschepen met een hoestdrankje...arme arme Sophy..zo vervelend dat ze zo blijft hoesten en daardoor ook moet overgeven..wat zal ze zich op die momenten beroerd voelen..beterschap voor Sophy en Thomas  :-*

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

danielle

Hoi Caroline,
Sterkte met het verlies van je Fries kereltje  :'( .

Je hebt dus al afscheidt genomen van 2 Q'tjes. Ze hebben een goed huisje gekregen, leuk hoor! Kan me voorstellen dat Qoute wat van slag is, als ik hier zie hoe de twee zusjes/ zus/broer aan elkaar leunen.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Remy. Super toch! En Sisi al geringd, gaat ook weer snel.

Nog heel veel beterschap voor Sophy. Dit is toch ook niet leuk meer  :-\ .

Gefeliciteerd met de zwemdiploma van Thomas. Mooie foto's. Hij ziet er zo trots uit. Geweldig!

Groetjes Danielle

Gerdy

Hoi Caroline..wat naar van je Frieze kereltje..sterkte hiermee.

wat super van Thomas dat hij nog door gaat voor zijn B en C diploma..hij mag echt heel erg trots zijn.

wat heerlijk dat Remy zo lekker gaat..is toch weer een geruststelling.

Ik vind het heel goed dat je morgen op je strepen gaat staan voor een AB kuurtje..dit put Sophy behoorlijk uit en jou natuurlijk ook..heel veel sterkte met je kleine meis.

welstruste voor straks.

liefs Gerdy

Jacky

Gefeliciteerd Thomas, met je zwemdiploma. Dat heb je echt goed gedaan  ;D

Heel veel beterschap met de ziekenboeg. Hopenlijk gaat het snel weer beter daar en heel veel sterkte met het verlies van je Friese valkje. Ik las het in het boekje van Bonnie.

Verder leuk om te horen dat het daar goed gaat met de valkjes  :)

Groetjes Jacky

Anke

Hoi Caroline,
Zo lang wachten op het juiste ventje.....
Eindelijk was hij geboren......
Het heeft ondanks de superzorg van Bonnie niet zo mogen zijn....... :'( :'( :'( :'(
Sterkte!!!

Je hebt weer een mooie update geschreven.
Stoer hoor dat Remy is uitgevlogen :)

Morgen naar de huisarts voor arme Sophy en Thomas.
Ik snap heel goed dat je met een hoestdrankje geen genoegen meer neemt.
Succes morgen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Jemig Caroline, dat Sophy nu nog steeds niet aan de beterende hand is  :-[  Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden en kunnen ze gerichte behandeling voorschrijven, dit schiet niet op.

Ik duim dat je dit jaar toch nog een mooie man voor Cartier vind, misschien bij Trienke?

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Sterkte met het verlies van je friese ventje.
Had zo gehoopt dat je eindelijk een kereltje zou kunnen halen voor je mooie Cartier.
Voor Bonnie natuurlijk net zo erg  :'(
Ga heel hard voor je duimen dat je dit jaar toch nog een mooie vent vind voor Cartier.

Beterschap met Sophy en Thomas.

Liefs Jeanine.

Caroline



Even lekker off-topic hoor.  :P

Het schiet lekker op hier.  :-\

Eindelijk nadat ik 3 x met Sophy bij de huisarts kom wordt de diagnose "kinkhoest" eraan gegeven. Iets wat ik al zei, voor we bij de huisarts waren. Verschillende van onze gezinsleden hadden het immers al een keer.  ;)

We hebben het niet getest omdat punt 1 dit erg vervelende manieren zijn voor kinderen om materialen te krijgen voor onderzoek. Punt 2 omdat de uitslag pas na 2 weken bekend is en na een ab kuur is het dan al over, dus achterhaald.  ::)

Maar goed, eindelijk na 10 dagen ziek zijn heeft Sophy antibiotica en Thomas na 13 dagen hoesten ook.  ;)

Eerst snel Thomas naar school gebracht, daarna SOphy het medicijn gegeven. 2 1/2 ml. met een spuitje en het ging met gemak, ze wilde zelfs meer, vond het lekker. Na een minuut of 20 komt ze naar me toe, ik was achter bij de vogels bezig, ik kon er nog net op tijd een badje van de vogels onder houden, was ze hartstikke misselijk geworden en heeft ze overgegeven.  :-\

Net na de medicijnen, ik heb niet echt op de klok gekeken maar binnen het half uur. Dus of ze zijn er uit of net niet.  :-\

Hopelijk was het éénmalig, anders kan ik morgen weer naar de huisarts bellen.  :-\

=========================

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven.  :-* :-* :-*

Kleine Remy was vanmorgen weer uit zijn reiskoffertje, deze heb ik nu dus uit de kooi gehaald. Hij vind het prachtig in die ruime kooi over de bodemlopen. Hij is zelfs zinderlijk.  ;D Hij had in het vervoersbakje een bedje van 3 dubbele keukenrol. Hierop poepte hij en verschoonde ik 4 x per dag. Nu in de grote kooi heb ik in een hoekje een dienblad van het kindertheeserviesje neergelegd, daarop wat zaagsel, keukenrolpapier en zijn gele eendenknuffel. Net was hij aan het spelen met een kattenballetje wat hij steeds in zijn snaveltje pakte en toen ik ging kijken, lagen zijn poepje keurig op de keukenrol.  ;D ;D Wel zo makkelijk, die natte pappoep is geen pretje, je blijft anders de hele kooi verschonen. Alleen een hoekje (lees theeserviesdienblad  :P ) is wel zo makkelijk.  ;)

Het is zo'n lekker ding .... pffffh, ik ben weer eens verliefd.  :-[

Vandaag gaan we 3 x pap proberen, hij woog net na de pap al 101 gram.  :o En hij is nog zo klein. Qua postuur en veren-ontwikkeling nu ongeveer 3 weken terwijl hij vandaag 5 weken oud is geworden.  :D Maar goed, hij is er nog en dat had ik nooit gedacht.  ::) DIe achterstand haalt hij/zij wel weer in.  ;)

Ik ga gauw weer wat doen, mijn koffie is op en over 10 minuutjes moet ik Sanne, Thomas en Jasper van school gaan halen.  ;)

Tot later.  ;D 


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mila

heey caroline

al een tijdje niet in andere boekjes geweest dus vandaag maar even doen dus ook bij jou....

super dat Thomas zijn A diploma heeft gehaald beter als mij.

jammer dat Sophy nog niet beter is hopelijk dat ze morgen wel wat vinden.

sterkte met het verlies van je fallow ventje en misschien dat er ergens een nieuw ventje geboren wordt voor jou Cartier.

groetjes mila

Peggy

Dus toch kinkhoest  ::) :(
Hopelijk slaat de ab bij beide snel aan maar dan moet sophy er idd niet steeds misselijk van worden  :-\  arm ding  :-*

Ik ben superrrrrrr trots op Remy en op zijn/haar verzorgster  ;D

Caroline,nogmaals beterschap met je kleine meissie hè.

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

☺ Pita ☺

Heeej Caroline wat vervelend joh die kinkhoest.
Maar gelukkig nu goede medicijnen.
Ik denk dat een half uurtje trouwens wel genoeg is hoor vooral als het vloeibaar is.
Hopenlijk werkt het snel.
Met de valkjes gaat ook alles goed lees ik :D
Ik ben benieuwd naar Giorgio zijn kindjes waneer mag  die jongen nou eens? :P

Mara

Hoi Caroline

Een paar dagen niet alles kunnen lezen en dan zie ik hier dat het bij Bonnie niet goed is gegaan. Ow wat balen zeg. Heel veel sterkte met het verlies van je fallowventje. IK ga zo meteen even bij Bonnie lezen.

Gefeliciteerd met Thomas.

En beterschap met je zieken in huis, ik hoop dat Sophy gauw opknapt!

Liefs

Mara

Marian

Oh wat lees ik nu toch allemaal, Caroline :-\
Ach, ach, wat triest van je friese mannetje :'( :'(
Zo lang op gewacht... zulke goede zorgen van Bonnie....en dan toch loopt het zo af.....

Gelukkig lees ik dat Remy het lekker doet en zelfs je hartje heeft gestolen. 
Tja daar zit je misschien niet op te wachten, maar ik kan me voorstellen dat dit met je extra zorgen voor hem/haar wel om het hoekje komt kijken.

Ik hoop dat Sophy snel opknapt en Thomas niet zieker gaat worden :D

Hoe is het vandaag met jou?

Groetjes, Marian