## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Gefelifiteerd met de thuiskomst van Nina Ricci!!!!
Het is echt een prachtig valkje :-* :-*
Wat kan je toch genieten he van het gewoon kijken naar al dat moois wat er in de kooien aan het spelen en eten is :)

Hoe is het nu met Remy?
Ik ben heel hard aan het duimen voor het kleintje.

Gefeliciteerd met het bevruchte eitje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Wat een lekkere vreetzak is ze, hè? Prachtige vogel. Gefeliciteerd!

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Bedankt voor je super lieve kaart :-*

En hartelijk gefeliciteerd met je mooie meisje Nina Ricci.
Ze is werkelijk super prachtig.

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi Caroline, heel hartelijk gefeliciteerd met je mooie Nina Ricci... wat een lieverd is het ook , lief lief lief ! En supermooi
Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi!!!

Allereerst iedereen dank je wel voor de leuke reacties, ik ben ook super blij met mooie Nina Ricci uiteraard gaat alle eer naar Marlies, die haar gekweekt heeft.  ;) :D

Nina doet het goed. Wat de pap betreft, Marlies zei het me gisteren al, ze vind hem niet zo bijzonder maar met enige dwang gaat er toch voldoende in.  ;) Ze krijgt nog 3 x per dag pap, hetzelfde als Naomi kreeg, Nutribird A21 gemengd met gemalen Nutribird B14, pellets voor grasparkietjes.  ;)

Gelukkig eet ze er zelf al een paar gram aan met trosgierst, dit gaat super dus.  :D Ik ben echt trots op haar als ik haar zo zie smikkelen.  :-*

Het is een lekker ding.  :-*

=====================

Voordat ik Nina pap geef kroel ik eerst even met Naomi .... die vind alle aandacht die Nina nu krijgt namelijk helemaal niet leuk.  ::)

Naomi woog trouwens gisteren 101 gram, die eet echt heel erg goed. Ze heeft het ook gezellig samen met Cartier in één kooi. Kroelen is er niet bij maar ze sliepen de hele nacht voor het eerst samen op een pedi-perchstokje. Dit is toch lieffff!!!!

================

Kleine Remy is er nog steeds maar ik vrees nog steeds voor het leventje.  :-\

Het lijkt of pa en ma gestopt zijn met eten geven .... mogelijk vinden ze eentje niet interessant, het blijft altijd moeilijk, 1 jong.  :-\

Remy ligt samen met de niet bevruchte eitjes, hierop broeden ze gelukkig nog steeds dus Remy blijft wel warm.  ;)

De krop lijkt beter te gaan werken, ik bouw nu dus de Yakult af naar vandaag 2 x 1 ml. verder kijk ik om de 2 uur, is het kropje leeg, krijgt het pap. Ik hoop dat het op die manier een beetje aan zal sterken en zal groeien, het weegt met moeite 20 gram en is al 12 dagen.  :-\

Vandaag zijn de oogjes geopend, het heeft een kuifje en ik zie de getekende veertjes doorkomen op de vleugeltjes.  ::)

Ik doe mijn best weer voor dit kleintje maar weet ook dat op deze leeftijd zijn kansen niet groot zijn.  :'( :'(

Ik lees overal dat er donsjes sterven, duimen jullie voor kleine Remy??  :-\

========================

Pablo & Coco hadden vanmorgen hun vijfde eitje.  :D Eitje 4 hoop ik morgen wat meer in te zien.  ;)

De Q-tjes houden ook niet zo van pap maar gelukkig voeren pa en ma ook nog een beetje en ze knabbelen zelf al wat.  :D

Dinsdag is Quicky, de oudste, alweer 6 weken en gaan ze apart in een grote lummelkooi.  ;)

Alleen .... zoals bekend zit nu Nina Ricci in de grote lummelkooi.  ::)

Gelukkig heb ik nog een zo goed al nieuwe Jock papegaaienkooi ergens achteraan in de garage staan, nog uit mijn vorige leven.  ;) Zeker al 14 jaar oud maar nog geen jaar gebruikt.  ::) Ed is de garage aan het opruimen en als deze kooi van de week in zicht komt, maak ik hem in orde als kweekkooi en wordt de Ferplast Greta, waar nu Van Gils & Oilily in zitten, ook een grote lummelkooi.  ;)

Vijf kweekkooien, dus met 5 koppels kweken in de toekomst en 1 grote lummelkooi is sowieso te weinig.  :D

Hopelijk is de Jock kooi nog een beetje in goeie staat.  ::)

Ik ga nu even eten .... helaas in in de loop van de dag mijn migraine weer een beetje terug. Is het vanavond niet te erg plaats ik nog even de foto's die ik beloofd had van de Q-tjes en Nina.  ;)

Smakelijk, allemaal.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Koos

Carolien? Neem wat rozemarijn  en maak er thee van? Dat verlicht een stukje ;)

Ik weet niet of je dat in huis hebt?

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

ManjaV

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Nina! :D Echt een schatje :D

En natuurlijk ga ik duimen voor Remy...ik hoop zo dat hij het haalt...

Fijn dat het met de Q-tjes zo goed gaat...nog eventjes...en dan kan ik mijn lieve Quinn in het echt bewonderen. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Onze duimen draaien voor kleine Remy hoor.

:-* :-* :-* :-*

Gerdy

mijn duimen draaien ook voor Remy en ik ga ook nog eenk aarsje voor hem branden..deze lieverd moet het halen en zeker met al jou lieve zorg en aandacht.

liefs gerdy

Jacky

Ik hoop dat Remy het haalt, zon klein ukje.

Ik ga proberen je dagboek bij te houden. Wil wel graag weten hoe het met hem is.

Groetjes Jacky

Caroline

Bedankt!!!!  :-*

Kleine Remy gaat na elke voeding een beetje vooruit maar is echt een schim van wat hij of zij had moeten zijn.  :-[

Maar wel heel erg lief.  :-*
Foto heb ik net gemaakt.  8)

Twaalf daagjes oud, nu ongeveer na 5 papmaaltijden vandaag en een Yakult, 28 gram. Om de 2 uur voeren haalde ik vandaag nog niet, daar werkte het kropje nog net niet voldoende voor maar ik denk dat ik morgen wel de 7 maaltijden ga halen.  :D Hopelijk gaan pa en ma het voeden wel weer over nemen, ik hoor ze wel af en toe. Voor Remy is dit natuurlijk het aller beste maar op dit moment is dit een goeie noodoplossing.  ;)

Meer kan ik niet voor hem betekenen.  ::)

=======================

Mooie Nina Ricci heeft me vandaag echt doen verbazen, jeetje wat zit die al lekker te eten zeg voor een valkje wat 2 daagjes uit het blok is.  :D Ze heeft zelfs de voerbak al gevonden.  :P

Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat ze straks weegt als ik haar pap ga geven.

Ik heb nog wat nieuwe foto's van vanavond, die van gisteren plaats ik morgen wel.  ;)

Netjes opgestapt in de kooi.  ;D

Ik kijk met mijn rode oogjes niet graag in de flinter.  8)

Om die reden laat ik graaaag mijn geplukte schedeltje zien.  :P

Mooi!!  :-*

Liefff!!!!  :-*

PS. kroelen had ik net even geen zin in, mijn broertje Jim zat te fluiten en die vond ik veel spannender.  ;)

=========================

Tuttebel Naomi .... ik wist niet dat een valkje zo jaloers kon zijn.  ::) Ze is zo aanhankelijk.  :-* :-*

Ze blijft bedelen tegen mijn mond en moet contact met mij hebben als ze uit de kooi is, ze is nog niet eens keer bij me weggevlogen.  :D De enige keren dat ze vliegt is als ik de deur van de kooi open zet, dan vliegt ze naar me toen om niet meer weg te gaan. ;D

Ook van haar nog een paar lieve fotootjes.  :-*

Mooi!!  :P

:-*

Ze moet mijn vinger vast houden ....

Anders vliegt ze naar me toe.  ;D

Mijn veertjes zo goed al helemaal uitgegroeid.  :D

De Q-tjes wilde ik ook op de foto zetten maar die werden net door mama Coco gevoerd dus heb ik even in de kooi gelaten. Morgenochtend zijn zij aan de beurt.  ;)

Trusten voor straks.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Prachtig zeg ik maar weer eens... maar ja... wat kan ik anders zeggen tegen al deze mooie valkjes.... :-*

♪ Marlies

Zo, dat is inderdaad een vlotte tante. :D
Ik ben blij dat ze het zo goed doet.

En Naomi zo jaloers. Zou je inderdaad van een valkje niet zeggen. ::)

Hopelijk komt kleine Remy er helemaal bovenop.
Meer als wat je nu doet kun je niet doen, voor de rest is het maar afwachten.
Hij ziet er niet slecht uit vind ik.

Groetjessssssss ;)

Anja

Wat zijn het 2 beauties zeg. Geweldig.

Ik duim hard verder voor kleine Remy.

Liefs,

Anja