## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat heb ik genoten van je schattige lieve Cartier, Naomi...en de Q-tjes en Remy.....heerlijk he, hier is ook eentje uitgevlogen,  heerlijk om dat te zien he! Grtjs Ann :D :D



ManjaV

Hey Caroline,

Heb weer genoten van je foto-update! :D Ik vind het altijd zo leuk dat je zoveel foto's plaatst!

De Q-tjes zijn schatjes he :D :D zo leuk om ze alledrie te zien.
En Quicky al uitgevlogen zelfs!

Ik vind Nina Ricci ook erg prachtig om te zien, zeker heel mooi geel en Naomi is echt een schatje :D Wat lief dat ze bij je bedelt...  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Caroline,
Wat een genot om al die mooie foto's van je mooie valkjes te bekijken :)
Quicky doet zijn naam eer aan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Dit was eens lekker genieten van de mooie valkjesfoto's !!  ;D

Groetjessss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

☺ Pita ☺

Zooow heej je maakt er wel kroelkonten ven he? :D
Wel lief hoor ;)

Dierenfreackske

Hey Yvon, hopelijk was het een geslaagde dag vandaag ; fijn dat Anke Gaya is gaan ophalen, wat een beauty ook en ook Johna...hmmmm   :D :D :'( :-* :-* :-* :-* grtjs Ann



Caroline





Hihihihi!!!!

Ik schreef het van de week al, Pablo & Coco zaten weer zo te wippen, ik verwacht wel weer een eitje van ze. Vanmorgen trof ik inderdaad weer een eitje aan in het blok .... bj de Q-tjes.  :D

Op dit moment kijken ze er nog niet echt naar om maar ik laat het maar liggen, als ze willen mogen ze nog een tweede ronde.  ;)

Verder geen nieuws hier.  :D

Ik geniet lekker van het heerlijk weer.  ;)

DOei doei!!!!  ;D ;D

PS. bedankt voor alle leuke complimentjes.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Nog even snel voor het slapen gaan.  :D

Ik kom je even super leuk nieuws vertellen ....  :D ;D

Net om 23 uur ging ik nog even voor de laatste keer kropjes voelen en Naomi en Quinn wegen .... was ik Quinn "kwijt".  :o :o

Was hij al uitgevlogen en zat op de bodem van de kooi en weet je wat nog beter nieuws was, hij liep heel parmantig met zijn koppie omhoog op 2 pootjes over de 8 mm. grove beukensnippers heen.  :D

Ik was zo trots en zo verbouwereerd dat ik hem opgepakt en geknuffeld heb, helemaal vergeten om er een foto van te maken.  :-[

Bij het voelen, zien kan niet meer met de veertjes nu, lijkt het gewricht ook nog steeds te veranderen, het voelt steeds meer aan net als aan de andere kant.  :D

Ik heb voor het eerst het idee dat het wel eens helemaal goed kan gaan komen met hem, of bijna helemaal dan.  ;)

Wel had hij maar een half kropje maar hij kan goed 2 uur op de bodem hebben gelopen .... en pa en ma hebben sinds vanmorgen weer een nieuw eitje dus heeft hij 8 ml. pap gehad, kan hij lekker met een gevuld maagje slapen.  ;)

Trusten.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

nou dat is nog eens leuk nieuws!! leuk en lief hoor ;)
daar kan je vast goed op slapen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian


Gerdy

Hoi Caroline..

ik had weer heel wat bij te lezen bij je..maar jé wat zijn je Q tjes mooi geworden en dan ook al twee uitgevlogen..super..hoe oud zijn ze nu?

en wat is Nina Rici een beauty

ach wat lief dat Quin ook is uitgevlogen en super dat het steeds beter met hem gaat

ik heb echt zitten genieten van alle foto's

geniet lekker van het mooie weer en fijne pinksterdagen


gr gerdy

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Ik was al om 6 uur op .... kon niet meer slapen.  ::) Voordeel is wel dat ik ook lekker vroeg overal mee klaar ben.  ;)

De kindjes en de valkjes zijn helemaal verzorgd, de was is al klaar, huisje is schoon .... ik kan even lekker op de bank hangen met een beker koffie.  :D

De kids en ik hebben vandaag, makkelijke klerendag. Lekker een beetje in de tuin spelen, vanmiddag was water erbij. Komt helemaal goed.

Ed .... die is niet wijs.  :o 8)

Die is een uur geleden met collega's vertrokken naar Brussel. Om 15.00 uur start hij daar de halve marathon, hij gaat 20 km hard lopen.  :P Nou loopt hij zo'n 3 x per week 10-12 km hard, echt hard, zo'n 12 km per uur maar nu is het en erg warm en het dubbele.  :-\

Maar goed .... iedereen zijn hobby, ik heb niks met hardlopen, hij heeft niks met vogels.  8)

===============

Vandaag geen bijzondere foto's, ik heb een "rustdag", maar ik heb wel een paar fotootjes in de blokken gemaakt.  ;)


Princess met als je goed kijkt haar kleine donsje voor onder haar borstje.


Nog een leeg kropje maar inmiddels is er druk gevoerd, aangezien er maar één donsje is moet Remy wel gevoerd zijn.  ;)


Het is al zo'n dappere .....


Papa Armani kwam al af op de bak met eten.  ;D


Terwijl mama Coco en papa Pablo zich volproppen met eten voor de Q-tjes, houden die het eitje samen warm.  :D Gisteren voelde ik het en dan is het echt warm.  ;D

En van de week maakte ik een foto van Cartier, gapend of weet ik wat ze eigenlijk deed  ;D ;D ik heb hem in ieder geval even uitgesneden zodat het iets duidelijker is, ik vond het zo'n grappig bekkie.  :P

Fijne dag allemaal!!!  :-*





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

leuke foto;s  :D  :D
lief ook die laatste hoor!
met quinn nog steeds alles goed?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


Mara

Hey Caroline

Prachtige foto's weer, heb er van genoten. En Quinn al uitgevlogen. Gaat goed zeg.

Ik heb even een vraagje, kun je me even de geboortedatum van Pixeltje doorgeven? Dan kan ik dat meteen voor mijn administratie bijhouden, ben dat helemaal vergeten op te schrijven.... :-[



Ben ik niet al groot geworden?

Groetjes

Mara en Pixel