## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Prachtig:als ik een beetje boel geluk heb woont er binnenkort misschien wel eentje hier. De eitjes zijn er in ieder geval  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Gerdy

wat is Naomi mooiiiiiii..wowie ik kan me voorstellen dat je super blij bent met haar..

ik heb echt van de foto's genoten.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat heb ik nog eens genoten van je Naomi, een echte beauty is het! Fijne zondagavond nog! Grtjs Ann



Caroline



* Quicky * Quinn * Quote *

<< 10 mei 2009 >>


Allereerst iedereen dank je wel voor de ontzettend leuke reactie en lieve moederdagwensen.  :-* :-*

Ik heb een leuke gezellige moederdag gehad met prachtige eigen gemaakte kadootjes en natuurlijk Naomi.  :-*

Verder zijn we even bij Ed zijn stiefmoeder en vader een kleinigheidje af wezen geven en zijn we om toch een beetje te genieten van het lekkere weer met zijn zesjes op de fiets naar mijn ouders geweest waar de tuin al vol stond met speelgoed voor de kids.  :D

Nu liggen de kids op bed, mijn vakantie, nee ik moet zeggen hun vakantie zit erop, mijn vakantie begint. :P Het was best zwaar, 2 weken 4 kindertjes thuis met en best rotweer en zelf ziek. Sinds een dag of 2 kan ik eindelijk zeggen dat de pijn aan het afnemen is van de voorhoofdsholte - kaakholte - en later ook nog neusbijholte ontstekingen. Gelukkig want de paracetamol was niet aan te slepen. In eerste instantie merkte ik zelf niet eens dat de antibiotica aansloeg. :-\  Maar ... nu na 18 dagen kan ik eindelijk zeggen, het is bijna over. :D
Ik heb nu alleen mijn maandelijkse migraine.  :-\

En ja Danielle, ik geniet echt van mijn kleine gele meisje. Ze is sowieso heel lief en zacht van karakter, heel rustig en relaxt en natuurlijk supermooi (vind ik) maar daarnaast mag ik ook eindelijk weer een keertje tuttelen met een papkindje want .... deze blijft!!!!! De kaboutertjes waren en ziek en ik mocht er niet aan gaan hechten want ze moesten toch weg op den duur. Naomi kun na de pap nog even lekker "een boertje laten" ;) en lekker even kroelen en bij je zitten. En niet alle valkje vinden dit prettig en vaak willen jongen dan weer snel terug naar pa en ma maar Naomi geniet overal optimaal van en ik dus ook. ;D ;D ;D

Genoeg gekletst .... fototijd!!!!


Quicky .... ik denk nog steeds een cinnamon bonte man want ik zie geen pareltjes maar nog even geduld. ;)


Quicky


Quinn ook een cinnamon bonte met of heel veel geel of heel veel pareltjes ;) het is maar heel weinig grijs wat er nu doorkomt. :D


Quinn


Quinn


Quote, ook een cinnamon bonte met ook veel minder grijs dan Quicky dus ook ook veel geel of veel pareltjes, even afwachten.


Quote, je ziet de andijvie zitten. ;D ;D


Quote









* Naomi *

<< 10 mei 2009 >>













Mooi symmetrisch. :D


Spelen met mijn armband.

Ik heb net een uurtje in mijn kweekkamertje gezeten met de valkjes van daar los en heb eer een 30 foto's van die ik zo nog even met jullie zal delen. :D :D :D :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

weer mooie foto's caroline das altijd genieten als ik naar de kleine ukkepukkies kijk en natuurlijk mooie naomi niet vergeten


groetjessssss

Caroline



* Een uurtje in mijn kamertje ... *



JOOP!


Kouros denkt er nog even over of hij zal gaan vliegen ....


Unique had er wel zin in ....


Mooie Jil landde na een rondje door de kamer op de kooi van Van Gils & Oilily die er wel konden maar nog niet het open deurtje hadden ontdekt.


Jil


Jil, Van gils en Oilily


Kouros


Ook Lou Lou twijfelt nog even ....


Queenie


Queenie


Unique


Van Gils


Queenie


Queenie


Coco, altijd zonder kuif, Pablo plukt die 12 maanden in het jaar. ;)


Pablo, de dader.


Kiekeboeeeee, Lou Lou


Lou Lou


Lou Lou, je ziet het spek zitten .... straks maar even wegen.


Coco en Queenie


Pablo, Van Gils en een stukje JOOP!


Jil, mijn mooie lutino bleekmaskertje.


Jil


Jil


Mijn mooie Lou Lou, dochter van Armani & Princess, het koppel wat dit jaar maar geen bevruchte eitjes legt .... vanmorgen tijdens het schouwen leek eitje 1 weer onbevrucht.


Een een woordenwisseling tussen als ik het me goed herinner, linksonder Kouros en zijn kleinere broertje JOOP! en daarboven Jil die het op neemt voor partner JOOP! en Lou Lou, partner van Kouros zit er ook nog bij. ;)


Jil, JOOP! En Lou Lou, Kouros koos eieren voor zijn geld. :P


JOOP! Heeft een nieuw vriendje. ;D ;D ;D


Hij heeft er zeker een kwartier naast gezeten. :D


"Zal ik je even lekker kroelen??"


Lou Lou: "Hoezo ben ik te zwaar?? " :o :o


Oilily had ook de keuze om mee te vliegen maar bleef liever in de kooi .... ook bij Armani & Princess stond de deur open maar zij zijn het blok allebei niet eens uitgeweest volgens mij. :D

Naomi vond het heel erg interessant al die vliegende valkjes en speelde wat met de speeltjes in de kooi, uiteraard bleef haar kooi gesloten.
Hier is de regel: Eerst zelf kunnen eten dan pas vliegen. ;)

Dit waren de mooiste (vond ik) foto's van mijn uurtje in mijn kweekkamertje.

Voor straks welterusten. :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

je kan er trots op zijn op je foto's en je mooie valkjes erop


groetjesssssssssssss

Kimm

gefeliciteerd met naomi :D
en ik heb genoten van je mooie foto's!!!!!


liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Waaw, mooie foto's allemaal.
heb ervan genoten.

Wat groeien de Q'tjes snel he! Leuk die mini kuifjes. ;D

irma

Hoi Caroline,

Bijna heel het forum heeft al gezegd hoe mooi Naomi is
maar ik kom ook nog even zeggen dat het een beauty
is. :-*
....en Lou Lou 140 gram  :o en nu op dieet?

Groetjes,
Irma


Gloria en Lujo

Marian

Meid, wat kan jij mooie foto's maken!!! :D
Ook al ziet het er dan minder geel uit, ze blijven prachtig!
Uiteraard gaat niets boven live aanschouwen ;)
Het was een mooie 'moederdag' dag. Ook ik ben lief verwend door mijn kinderen :-* :-* en ook manlief had aan me gedacht :-*
Daarbij een lekkere zonnige dag, heerlijk kunnen relaxen en buiten eten.

Toch begon het vanmorgen niet fijn, bij de kooi zag ik dat het grote paniek was geweest :(. Indy heeft 2 'oude' en 3 nieuwe vleugelveren verloren :'( Een kant heeft ze geen veren meer, andere kant nog 2. En ze denkt dat ze kan vliegen!! Zo zielig :'(
Ik zie dat ze flink aangedaan is en weinig eet. Sinds gisteren viel het me al op dat ze afgevallen was, en inderdaad, van meestal 96 naar nu 87.
Heb haar vandaag een paar keer bij me genomen en lekker laten snoepen van de trosgierst. Gelukkig heeft ze ook gedronken van water met dextro (even als extra gegeven, is by the way, 2 dextro op 200 ml water een juiste verhouding???)
Ik was vanmorgen eigenlijk in alle staten, wilde contact met jou en het delen op het forum, maar daar komt het dan toch niet van, en gelukkig zag ik vanmiddag dat het beter ging!!
Oh, ik heb zo te doen met ons meissie :(
Ook Guusje was flink verwond en verloor een bloedpen.
Gijsje en Teddy zijn er gelukkig ongeschonden uitgekomen :)
Ik zag later een flinke bromvlieg in huis, misschien is dat wel de boosdoener geweest, wie zal het zeggen :-\
Het is wel een lang verhaal geworden :-\, ik hoop dat je het niet erg vind.
Als je nog advies of raad weet dan hoor ik dat uiteraard graag!!

Groetjes, van best verdrietige Marian

Dierenfreackske

11 mei 2009, 07:50:12 #4031 Last Edit: 11 mei 2009, 11:03:06 by Dierenfreackske
Hoi Caroline wat een heerlijke collectie valkjes heb je toch zitten , het zijn echt stuk voor stuk hele mooie valkjes hoor!
Van je Naomini wil ik heus wel een donsje later hoor,; misschien volgend jaar of binnen twee jaar, we zien wel, ik zou heel graag ook zo'n beauty hebben tussen mijn lieve valkjes, heb uiteraard weer genoten van je prachtige donsjesfoto's en valkjes daar! Gaat goed met het nestje he! Zalig is dat he, grtjs Ann



Rianne

Zeg maar Caroline tegen Marlies Ann ;D

Mooie valkjesfoto's weer :) En nog steeds allemaal tam? Grappig dat er dan nog mensen zijn die zich zorgen maken of hun ene valkje wel tam blijft als ze een tweede erbij nemen ;D Ik tel inmiddels 24 namen in je handtekening, en daar zit Naomi nog niet bij, je zit dus op 25 stuks :o Knap hoor!

Dierenfreackske

Hoi hoi Rianne, natuurlijk! Effe verstrooid, was Caroline bedoeld natuurlijk !  ::) ;D ;D



Martha

Ooooh jeetje wat slecht, ik zit op mijn werk en wou éventjes jouw boekje bijlezen.....
Ik ben gewoon een half uur verder, ik kon niet meer ophouden!

Wat een mooie foto's zeg!!!
En 140gram, dat is me nogal een valkje!
Een vogel op dieet, hoe doe je dat?
(Koekie is ook dik maar de rest weer niet, een onmogelijke opgave lijkt mij).

Naomi is práchtig!!!

Groetjes Martha & kippen
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008