## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Heee is het je trouwdag vandaag?
Gefeliciteerd!!!
Naomi is om te zoenen, wat een knappe dame is het toch :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
En je valkje Naomi is héééél mooi.

Groetjes,
Irma :)


Gloria en Lujo

Caroline



Jaaaa, inderdaad ... 10 jaar geleden op 3 mei 1999 zijn Ed en ik getrouwd.  :D

Het was toen trouwens vééééél mooier weer als vandaag.

En ja .... Naomi .... ik vind haar ook prachtig hoor kan niet wachten tot ik haar mag halen.  ;D

Dinsdag is ze alweer 4 weken.  ;)

Verder alleen maar goed nieuws hier:

* Q-tjes doen het superdesuper!!!!  :-*

* Armani & Princess wipwappen regelmatig en hebben interesse in het blok, 3 x is scheepsrecht, toch??

* Unique & Queenie verwachten dinsdag hun eerste donsje, wat natuurlijk NIET komt, de eitjes zijn NIET bevrucht. Vanaf die dag ga ik eitje voor eitje weghalen en hun kooi en blok helemaal schoonmaken als alle eitjes verwijderd zijn.

* Zij ruilen dan hun kooi met de nieuwe kweekkooi van Van Gils, Oilily en Rocky. Unique & Queenie krijgen dan rust, Van Gils en zijn beide dames mogen dan nog één keer kijken of ze in de stemming komen MET blok, is dit weer niet het geval, heb ik mijn best gedaan en zullen ze allemaal terug gaan naar de huiskamer en vrijgezel blijven, het is graag of niet.  :P
Mocht er wel interesse zijn kijk ik even wie met wie en zal er waarschijnlijk een popje terug de vrijgezelle dames kooi in gaan.  :D

Verder gaat alles zijn gangetje, valkjes genieten van elkaar, ik geniet van hen. Soms vinden ze het heerlijk om er even uit te zijn en vliegen ze als straaljagers over me heen, spelen op de vele speeltjes of komen lekker bij me zitten, soms gaan ze alleen maar een beetje zitten dutten en kruipen in een openstaan de kooi. Koppeltjes blijven allemaal netjes trouw aan hun koppeltjes, Amor laat zich niet verleiden door de 4 vrijgezelle dames in zijn kooi en heeft alleen maar oog voor zijn Diégah, Eros & Perle zitten meestal saampies samen in de ringen in de huiskamerkooi, Giorgio is nog steeds verliefd op Anaïs en loopt de hele dag haar te versieren en te kroelen, zo lief.  :-* Kouros & Lou Lou hebben het gezellig samen in de kweekkooi zonder blok en zijn al een (h)echt koppeltje geworden. En Jil .... het valkje wat zowel mannelijk als vrouwelijk is  :o is overdag helemaal verliefd op mooie Cartier en ziet JOOP! alleen maar staan om samen de middagdut te doen maar zodra Jil samen met JOOP! gaat overnachten in de kleine kooi in de kweekkamer is JOOP! & Jil een onafscheidelijk koppeltje. Even uitleg voor nieuwe lezers, JOOP! & Jil, zie in mijn handtekening, hebben beide kromme teentjes waardoor ze 's nachts van hun stokkie vallen en heel erg vaak paniek veroorzaakte. Nu genieten ze overdag in de grote kooi met andere valkjes in de huiskamer en slapen in een kleine kooi apart, dit gaat heel erg goed.  :D Jil blijft een raadsel, nu na de rui geen spots meer maar nog wel visgraatmotief, fluit en versiert als een bootwerker, vleugeltjes wijd het liefst in een voerbak voor de echo .... maar gaat ook kippetje zitten. De vrijgezelle popjes zien een vent in "hem" en gaan kippetje voor hem zitten, daarentegen zien de mannen geen enkele bedreiging en zien "haar" als popje en versieren haar. Ik heb echt het idee dat ze zo wel mannelijke als vrouwelijke genen heeft.  ??? ::)

Misschien laat ik het ooit testen, op dit moment heeft er niemand last van en is JOOP! & Jil een lief koppeltje.  :-*

Zo .... jullie zijn weer helemaal bij .... oh nee, bijna ....

Noa mijn mooie albinomeisje wat geboren is met een centenbakkie, haar bovensnavel valt in haar ondersnavel kan al zeker 3 jaar haar snaveltje zelf netjes kort houden, de ondersnavel groeid namelijk door bij een centenbakkie. Sinds 2 maanden onderhoud ze hem niet meer zo netjes als voorheen. Waarom, ik weet het niet, er is niks veranderd in de kooi, bewust. Nu maakt het me ook niet zo veel uit .... ik heb haar nu 2 x bijgeknipt, met een tussentijd van 4 weken ongeveer. Ik hou haar sowieso altijd wat meer in de gaten maar verder zie ik niks aparts aan haar en ze weegt ook nog steeds rond de 115 gram. Gewon lui denk ik.  ;)

Voor straks iedereen, welterusten.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

Heeey

gefeliciteerd met je 10 jarige huwelijk  ;D

enne Naomi is echt PRACHTIG ik ben ook verliefd...........

Hier nog geen nieuws van die man die een valkje had gevonden. Morgen kom ik in de nacht thuis van vakantie en ga ik er achter aan. Ik hoop zo dat het Diégo is.

Groetjes de vakantiegangster :P



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Hey meis, wat leuk dat je even langs komt.  :D

Ik ga heel erg hard duimen dat het onze Diégo is.

Geniet nog even, de laatste dag!!

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk  :D :D :D

En Naomi, wow wat een schoonheid.

groetjes, nel :)

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk, en natuurlijk met Naomi  ;)

Saar

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk :D
En ik vind Naomi echt een lekker poppetje om te zien :-*
Liefs Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline... gefeliciteerd met jullie 10 de huwulijksverjaardag!!   :o :o ;D ;D ;D

10 jaar amai, dat begint al te tellen he! Tegenwoordig zie je dat niet veel meer hoor! Grtjs Ann :D :D :D :D :D :D :D :D :D

GENIET MAAR VAN JULLIE DAGJE!! Grtjs Ann



Rianne

10 jaar getrouwd alweer? Gefeliciteerd! :D En hoe lang waren jullie daarvoor al samen? Ik was afgelopen maart alweer 7 jaar samen met mijn vriend, de tijd gaat echt hard en als je ziet wat er in die tijd allemaal gebeurd is... :o

Caroline

Dank je wel allemaal!!!!!

Rianne, hiervoor waren we 1 jaar samen.  ::)

Had er al een relatie van 12 1/2 jaar op zitten en was alweer een paar jaar alleen toen ik Ed leerde kennen op de sportschool, we waren collegaatjes. Voor beide een bijbaantje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

wow caroline, naomi is een heel erg mooi valkje!!!

gefeliciteerd met je trouwdag  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Ik kon mijn vriend al van de kroeg, niet echt goed maar ik had al eens eerder iets met zijn broertje gehad. In maart kregen we verkering ;D en in juni stond ik officieel bij hem ingeschreven. Dat je elkaar nog maar kort kent zegt dus helemaal niks. We wisten meteen wat we aan elkaar hadden en hoe het was om samen te wonen. :)
Trouwplannen hebben we allebei niet, nooit gehad ook. :)

Caroline



* Quicky * Quinn * Quote *

<< 4 mei 2009 >>



Quote, Quicky en Quinn




Quicky, Quinn en Quote




Quicky, Quinn en Quote


Quicky


Quicky


Quinn


Quinn


Quote


Quote






Armani & Princess,

vanmorgen eerste eitje, ronde 3.  :D




Armani: bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
Princess: bont witmasker cinnamon   

Zonen:
50% bont cinnamon split voor witmasker
50% bont split voor witmasker {X1:  opaline} {X2: cinnamon} 

Dochter:
50% bont cinnamon split voor witmasker
50% bont opaline split voor witmasker

Bijna al hun jongen zijn getekend(primrose).




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.