## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Zyra

Hey caroline,

Wat fijn dat het bij jou ook weer goed gaat zeg.. Lees wel elke keer je boekje maar reageer niet altijd :-[ ben erg benieuwd wat Jil nu gaat doen hoor, besluit ze een popje te wezen of toch maar een man ;D haha zou me er ook even geen raad mee weten hoor.. gelukkig is het hier tot nu toe elke keer duidelijk geweest wie een man is en wie niet..

Ben erg benieuwd naar wanneer er weer eitjes komen bij je en hopelijk blijft het tot die tijd rustig onder je vogeltjes..

Groetjes Desire

Anke

Hoi Caroline,
Om het nog even ingewikkelder te maken:
Van de week zat Juul (100% zeker een man) kippetje op de voerbak voor Max (100% zeker een pop)
Dus geslacht bepalen aan de hand van gedrag???
;D ;D ;D ;D ;D ;D  laten we dat maar niet doen ;)

Tenzij hij natuurlijk in de war raakt door hun aparte namen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik ben ook wel benieuwd wat Jil gaat doen uiteindelijk, hihi! Fijn dat het goed gaat hier ook ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Caroline,
Even een Floortje update:
Die is boven op een kooi bezig een enorm fluitconcert te geven ;D
Dus ehm.... toch een man? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: Anke op 17 maart 2009, 16:18:52
Hoi Caroline,
Even een Floortje update:
Die is boven op een kooi bezig een enorm fluitconcert te geven ;D
Dus ehm.... toch een man? ;D
Groetjes Anke


Ben blij dat er niet alleen hier vandaan van die twijfelaartjes komen. ::) :P ;D ;D

Marian

Hoi Caroline,

Hoe gaat het ermee?
Lijkt me wel wennen hoor, zo zonder eitjes/ donsjes :-\

Groetjes, Marian :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ja jij geen donsjes nu ?? Heb je dan geen afkickverschijnselen  (lol)  mMaar dat zal niet voor lang zijn hoop ik ? Ik ben er zeker van dat je vol goede moed ertegenaan zal gaan en heerlijke mooie nestjes gaat krijgen straks, en we moeten toch niet te lang wachten he? Grtjs Ann :D :D :D



Caroline



Inderdaad .... supersaai.  ::) :P

Vandaag heeft Picasso zelfs geen pap gehad .... ben benieuwd hoor, hij had best veel zaadjes in zijn kropje dat ik het wel aan durfde.  ;) Helaas toen ik vorige week de pap afbouwde stopte hij zelf ook met zaadjes eten.  :-\

Hopelijk gaat hij het volhouden zonder pap .... dan ben ik echt een maand of langer zonder jonkies.  :'(

Het blijft een babietje in zijn gedrag en voor zijn broertjes en zusje heeft hij helemaal geen oog, ben ik eenmaal in beeld, wil hij naar me toe maar .... het bedelen wordt wel met de dag minder, wat betekend dat hij toch steeds minder honger heeft doordat hij zelf voldoende eet, hij zit ook regelmatig o een voerbak ergens.  :D Net woog hij 82 gram .... nog niet zo zwaar als zijn grote broer .... Pixel, die woog gisteren 106 gram.  :o maar die eet ook al geruime tijd zelf.

Vanmiddag kregen de een flinke bak met:

* gekookte volkoren macaroni
* gekookte volkoren spaghetti
* gekiemd kiemzaad
* gepelde zonnenbloempitjes
* schepje eivoer met insecten en honing
* plukje rauwe andijvie
* sneetje brood, ruwe bolster

Nou dat ging er wel in .... ze hebben niet gegeten, maar ge  :censuur

Leuk om te zien dat zelfs zo'n jonge valkjes er al zo van smullen.  :D

Vanavond was ik een avondje bijkletsen bij mijn schoonzusje .... nu ga ik mijn laatste wasje even ophangen en mijn bedje opzoeken.  ;) Morgen is het weer vroeg dag .... een drukke dag.  ::)

Welterusten allemaal .... tot gauw.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

christa

nou caroline ik denk dat karel wel een keer bij jou uit eten wil! ;D

Peggy

Goede morgen Caroline,
Een maand zonder jonkies? Das wel heel lang  ;)
Jammer dat je een evt nestje van A&P nog even moet uitstellen..over een paar weekjes mag je weer  :D

Wel komisch om te lezen dat sommige poppen zich gedragen als mannen en andersom..het is maar om het moeilijk te maken  :D

En alweer een drukke dag voor je!  succes ermee dan  ;)

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hoe is 't daar met de valkjes?Ik geloof het wel dat ze gesmuld hebben van al dat lekker dat je gaf .
Geef je ook gedroogd eivoer met verse groentjes allemaal in 1 zelfde kom door elkaar ? Grtjs Ann



Anja

Caroline,

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Ik ben je volgens mij helemaal vergeten te bedanken voor je lieve kaart. Bij deze alsnog bedankt :-* :-* :-* :-*

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Caroline,
Het zal nu wel heel stil zijn bij jou inderdaad.
Ach... over een paar weekjes vliegen de eitjes en donsjes je weer om de oren ;D
Geniet maar even van de rust ;)
Fijn dat het met de valkjes allemaal goed gaat!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

 Hoi Hoi,

Ik heb even snel wat bij gelezen Druk Druk Druk met de verhuizing  :-X En zie dat de GROTE kaboutertjes het erg goed doen. Super hoor je heb weer hard gevochten voor de kleine ukkies. Ze worden nu allemaal grote en stoere valkparkieten.

Groetjes Lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

bobbie

Hoi Caroline,

Ik moet wel erg lachen om gekke Jil hoor. :D :D :D

Wat bij mij opkwam: is Jil niet per ongeluk bont? Zelf vind ik dat bij lutino's erg moeilijk te zien (ik geloof dat bij gewone lutino's de spots rond zijn en bij bont langwerpig ???) en bovendien is Jil een bleekmasker, misschien scheelt dat ook met het zien of ze/hij bont is. En zoals je weet kan het bij bonte valkjes 4 jaar duren voor ze alle poppentekens kwijt zijn.

Hoe dan ook, het is lekker spannend. ;D :P

Groetjes, Nel