## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Wat een geweldig nieuws over Jasper. Meid wat ben ik blij voor hem en voor jou.

En heeft Sophy inmiddels al een poepluier gehad?

En de foto's.................zooooo liefffffffffffff
Tommy....................zo sweet. Ik smelt er gewoon voor.

Ik hoop dat je de pellets kan krijgen anders weet je me te vinden hè ;) ;)

Liefs,

Anja

Peggy

Goede morgen Caroline,

Wat fijn dat het weer beter gaat met Sophy..het heeft ook lang genoeg geduurd eigenlijk.

Hier in Helmond,bij de jumper,verkopen ze wel die pellets die jij nodig hebt..ik heb hier ook nog ruim een halve pak staan,  mag je zo hebben want hier wordt het niet gegeten.

Mooie ( zeg maar gerust heeeeeeeeeeeeele mooie )  close upjes heb je gemaakt.  Ik duim nog steeds voor met name kleine Picasso  ;)

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoe gaat het vandaag met kleine picasso?
ik hoop dat hij gauw aansterkt hoor. ik duim ervoor!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha caroline is de post al geweest?
en hoe is het verder daar bij jullie?
groeten christa

Caroline



Hoi hoi!!!!

Even snel want ik moet zo de kids weer gaan halen.  ;) DIe zijn aan het carnavallen en heben continurooster tot 14.15 uur.

Iedereen bedankt voor het mee denken omtrent de Nutribird B14 pellets, voor grasparkietjes. Ik ben net even naar Uden gereden, 6 km verderop, via de snelweg 10 minuten en vanaf de school van de kids zelfs maar 5.  ;) Maar goed, daar zit een hele grote Discus (zeg ik het goed??) dierenspeciaalwinkel en daar hebben ze standaard altijd Nutribird pellets voor grasjes, valkparkieten en papegaaien, ook de Nutribird pap A21, A19 en A19 energy is altijd op voorraad. Ik heb een doos meegenomen (€ 3,50/800gr.) en ga het nu proberen, eten ze ervan, weet ik nu waar ik het in de buurt kan halen.  ;)

Dan even wat minder nieuws .... toen ik vanmorgen beneden kwam was er een lichte paniek geweest in de huiskamer, niet echt heftig maar door de kamer lag toch wat donsveertjes en zaadschilfers. Ik heb niet valkje voor valkje bij me gepakt om ze te inspecteren, sterker nog, ik was er om 6.15 uur, ze sliepen nog maar heb wel even gekeken op bloedspetters en eventuele wondjes maar vond bij niemand iets, gelukkig!!!!

Vanmorgen was het rennen en racen, 4 kinderen verkleden en gedeeltelijk schminken en daarna naar school .... ouders en kleinere broertjes en zusjes mochten vandaag bij de grote viering aanwezig zijn, dus ook Sophy en ik waren van de partij.  ;) Sophy is weer helemaal de ouwe, op een verminderde eetlust na, ze heeft vanmorgen weer netjes een keutel gepoept.  ;) Helaas .... is Jasper nu aan de beurt .... niet echt beroerd maar eenmaal op school kreeg hij flink de diarree .... in overleg met zijn individueel begeleidster en zijn juf is hij toch op school gebleven en ben ik even op en neer naar huis gereden om een stapel extra luiers en natte doekjes aan te leveren.  :P

Maar goed .... eenmaal thuis van school en uit Uden was het al snel een uur of half 12 kwart voor 12. De vogels hadden vandaag, "eet-eerst-de-rotzooi-uit-de-bak-DAG".  ;D Normaal doe ik dit woensdag, dan moet ik met Jasper naar de Early Bird in Den Bosch en krijgen de valkjes pas om 13 uur vers eten.  ;) Omdat ik het vandaag nog drukker had vanmorgen had ik ze woensdagochtend voor ik ging gewoon eten gegeven en was het vandaag "eet-eerst-de-rotzooi-uit-de-bak-DAG".  :P

Bij thuiskomst eerst Sophy in haar bedje gelegd en daarna koffie gemaakt en toen zag ik ineens dat Pablo niet fit erbij zat. Te dutten op 2 pootjes, beetje bollig, duffe oogjes, kortom niet lekker in zijn velletje.  :-\

Ik heb hem meteen bij me gepakt maar kan niks aan hem vinden, in tegenstelling tot gisteren vloog hij ook niet bij me weg maar bleef in mijn handen zitten.

Ik heb de grote lummelkooi schoongemaakt en in de huiskamer naast de verwarming gezet. papier op de bodem om zijn poepjes in de gaten te houden, op verschillende plekken water en voer en hem gewogen zodat ik zijn gewichtje vanaf nu in de gaten kan houden.  ;) Eenmaal alleen in die kooi krijste hij zijn longen uit zijn lijfje dus ook zijn popje Coco er maar bij gezet.  :-\

Op dit moment moet ik even afwachten, even kijken of zijn ontlasting afwijkend is/wordt, of hij het benauwd heeft of ergens pijn heeft (mss door de paniek vannacht). Hij poetst zich nog wel, kroelt met zijn popje, en toen ze net op de bodem kippetje ging zitten, klom hij er gelijk naar toe. Ik gaf ze gisteren snoepstaaf, hij heeft daar best flink aan zitten knabbelen, misschien heeft hij hiervan teveel gegeten en reageren zijn darmpjes hierop. Of toch door de paniek vannacht iets gebeurt .... ???

Ik weet het echt wat het kan zijn niet maar zolang hij niet meer laat zien dan wat duffig zijn heeft het nog niet echt zin om naar een VA te rijden.  :-\ Hij is gewoon allert en zit nu naast zijn poppetje op de stok te slapen, koppie onder zijn vleugeltje.

Ik hou hem goed in de gaten in ieder geval.

Het houdt hier gewoon nooit op ....  :'( :'( :'(

Met Picasso gaat het onveranderd, Kirsten schreef me al op het andere forum, dat alle symptomen wijzen op het nog niet kunnen verwerken van de grote zaden als jongste met een achterstand, veel meer doen dan pap geven kan ik dan toch niet. Orphy, nu Indy van Marian(Chico) had het als zesde jong ook last van, zij is er mee gedeeltelijk pap aanvulling van mij  er ook bovenop gekomen, hopelijk komt het bij Picasso ook goed, het blijft altijd afwachten natuurlijk, ik doe mijn best.  ;)
Hij krijgt zometeen weer zijn pap en zijn broertjes en zusje krijgen tevens een beetje pap met .... gemalen pellets.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte ....

Sorry dat ik niet netjes op iedereen reageer maar .... het komt er gewoon even niet van.  :-[

ALs straks alle zieken, zowel mijn kindertjes als mijn valkjes beter zijn, ga ik mijn leven beteren.  :P ;D ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Sterkte met Pablo, hopelijk heeft ie alleen maar last van een volle buik  ;)

Sterkte  :-*

Liefs Manon

Saar


Marian

hihi....leven beteren ;D ;D
Nog even een blik hier op het forum voordat ik ga :P
Hopelijk is alles toch oke met Pablo en komt picasso er net als Indy goed bovenop :D
Alsvast een fijn weekend!

Groetjes, Marian



Caroline

Marian .... hele fijne dagen met je dochter, geniet ervan.

En .... gezond weer terug hè??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Mens ik snap al niet hoe jij je eigen dagboek bij kan houden laat staan dat je ook nog dat van een ander zou kunnen bijhouden er er op zou kunnen reageren... Pfft, ik word al moe als ik het lees af en toe  ;)

Hoeveel koppels en losse valkjes heb je nu eigenlijk?

Dierenfreackske

Hoi Caroline, jeetje meiss , wat erg van Pablo, ik hoop dat hij snel beter is, sterkte en beterschap voor hem he! 
Ik hoop dat je ondanks dit toch een beetje hebt kunnen genieten van je dagje met Sanne
Hoe is het nu met hem ? Ik brandt hier een kaarsje voor hem en Piccasso hoor! Sterkte meiss, en hopelijk wordt Piccasso groot en sterk als zijn broers en zus en Pablo beter! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Caroline,

Hoe is het nu met Pablo en hoe zit hij er nu bij !? Hopelijk is het de schrik geweest van vannacht of was hij gewoon wat slomer dan normaal, dit zie ik bij Xena namelijk ook regelmatig en dan vooral als ik 's nachts wel eens beneden heb gezeten.

Xena is ook nog eens een lekkere dikkerd en ziet er normaal al wat duffig uit  ;D Dan wilt ze ook nog wel eens diep zuchten waardoor ik in het verleden nogal eens in paniek raakte !

Fijn dat zijn popje gewoon bij hem zit, dat hij om haar schreeuwde is in ieder geval een goed teken  :D Ook zou je zeggen dat het nu eens een keer beter bij je moet gaan !

Je zou haast gaan denken dat er steeds iemand boven jouw huis in een boom zit, en die zijn bagger steeds over jouw huis heen kiept  ::)

Hoop nog een update over Pablo te lezen !

Liefs, Karin  :-*

ManjaV

Hey Caroline,

Hoe is het met Pablo? Al wat beter? En met Picasso?
Ik vind het zo knap van je dat je al de valkjes zo goed in de gaten houdt en dat je sommige ook extra bijvoert. Je hebt het zo druk en dan al je valkjes erbij. Geweldig.
Zijn de kleintjes allemaal gereserveerd nu?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Gerdy

Hoi Caroline..nu weer Pablo..wat vervelend
gaat het ondertussen met Picasso al weer wat beter?

wat heerlijk dat Sophy alweer aan het opknappen is.

groetjes Gerdy

Caroline



Even snel .... ik heb net pas mijn avond eten, een frietje, op.  ::)

Ed was vandaag naar België voor zijn werk en vertrok om 6 uur en zou rond 15.00 uur terug zijn. Helaas .... dat liep een beetje uit.  >:( Een beetje veel .... om 20.00 uur was hij er nog niet.  >:( :-\

In eerste instantie stond er verse bloemkool op het menu maar na lang wachten en inmiddels een telefoontje van manlief dat hij onderweg al een frietje had gegeten, ligt de bloemkool nu nog in de koelkast en hadden Sanne en Thomas liever een broodmaaltijd. Ieder 4 sneetjes bruin brood, een bak vla en een beker Yogi vult ook voor een keertje.  ;) Jasper heeft helemaal niet zo'n eetlust net als Sophy had dus die heeft 2 sneetjes op en uiteraard GEEN vla en Yogi. Voor Sophy had ik een potje Olvarit.  :D

Helaas voor deze mama was toen het brood op.  ::)

Maar goed even over Picasso en Pablo.

Picasso zijn situatie is onveranderd, in die zin dat hij moeite heeft met de zaadjes die zijn ouders hem voeren maar in combi met de pap van mij gaat het redelijk goed. Nu ik eindelijk pellets voor grasjes heb, heeft hij vandaag 2 x zijn pap gehad met gemalen pellets erdoor. Ik wil hiervoor morgen wel even een vijzel halen. Ik denk dat het wel goed gaat komen met Picasso, eerlijk gezegd zou het me vies tegen vallen als dit niet het geval was. Maar dat zie je ook op de foto, hij is niet echt beroerd.  ;)

Pablo .... ik weet niet goed wat ik met hem aanmoet .... heb vanmiddag nog even gebeld met Dr. Feld kliniek maar daar zeggen ze ook, kijk het even aan.

Hij is duidelijk niet zichzelf, ik kan hem zo pakken, normaal is het echt een hittepetit, is wel tam maar laat zich niet zo makkelijk pakken, nu stapt ie zelfs op.  :o Hij zoekt graag de warmte op, slaapt op 2 pootjes, veertjes niet helemaal glad maar ook niet echt bol zittend en hij kijkt wat duffig.  :-\

Daar tegenover staat dat hij wel eet, al is het niet veel. Het is maar een klein ventje, vanmorgen rond 12 uur woog hij 84 gram, vanavond 83 wat betekend dat hij niet veel maar wel voldoende eet, als ik voor de kooi sta klets tie tegen me, dit deed hij ook toen hij een keer zich zwaar verwond had op zijn kop.  :-\ Als ik hem uit de kooi heb om te wegen roept hij  flink terug naar zijn popje die gek achterblijft.  :P Hij klimt de hele avond al door de kooi, hij en Coco kunnen hun slaapplekkie namelijk niet vinden en blijven klauteren.  :-\ Hij poetst zich en kroelt op zijn tijd zelfs zijn poppetje nog.  :-* Zijn poepjes konden iets droger maar zijn zeker niet slecht of waterig, meer zoals je ziet als ze aan het vliegen zijn, wat minder compact door stress, wat nu natuurlijk logisch is. Ik had hier bijna 3 jaar geleden het klebsiella bacterie en E-coli maar beide veroorzaken plassen water met een sliertje groen erin als ontlasting en geen echt ziektebeeld. Nou zo ziet de ontlasting er dus niet uit.

Het zou kunnen zijn dat ik de paniek die er is geweest als zijnde heel licht aan zie omdat er weinig troep was en geen gewonde maar Pablo kan het wel als heel erg hebben ervaren als enige en daardoor in een soort shock zitten.

Hopelijk is hij morgen een stuk opgeknapt. Balen is dat, je kan niks doen omdat je niet weet wat hij mankeert. Ook bij Feld konden ze er niks zinnig over zeggen overigens.  ::)

Uiteraard hou ik hem goed in de gaten en moet de situatie niet gaan verergen want dan spring ik in de auto met hem.  ;)

Voor straks, welterusten.  :-*

Bedankt voor jullie interesse en lieve berichtjes.  :-*

PS. Manja, alle kleintjes zijn inderdaad al gereserveerd.  :D  



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.