## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Leeftijd speelt geen rol :P
Soms kun je zo blij en ongeduldig als een kind zijn ::) ;D
Ze is een popje ;).....en ze zal Indy gaan heten :-*
Dank je wel Kimm :D

Liefs, Marian

Hermien

Wat leuk dat je naar Carolien gaat. Geef haar namens mijn Biky maar een flinke knuf en dan van de rest van mijn 'Vliegtuig' ook de hartelijke groeten. Neem er zelluf ook ééntje.

Ik begrijp dat je gaat KIJKEN of Orphy live net zo leuk is als op de foto's. Maar ook begrijp ik dat het kwaad al is geschied, want je neemt immers alles mee om haar te vervoeren. Dat is dan 'kaassie' ....toch? Ze gaat gewoon direct met jou mee. Meid, gefeliciteerd en ik hoop dat je meeting met Carolien gezellig is en succes met Orphy.



mariannenl

heeeeeeeeeeeee
wat leuk dat ik  mijn plaatsgenote, door toevallig bladeren op deze site waar ik ook al lang lid van ben, maar niet reuze-actief , weer  tegenkom !

En dat je zoveel dieren had wist ik niet, heel leuk om te weten

Je jackie, ik weet niet of ze nog leeft want aan het snoetje te zien is ze al wat ouder, lijkt veel op de mijne, dat is alleen een reu van 6 jaar met bruine en zwarte spikkels

Ik hoop dat we van de zomer elkaar een keer kunnen treffen dan is de voliere hier weer helemaal open, nu staan er aluminium puien voor  om de papegaaien en valkjes te beschermen tegen vorst en tocht

Volgens mij zit je wel al op hyves bij mij he , en ik bij jou he ???

vele groetjes en een fijn weekend,

Marianne

Marian

 ;D ;D
Hermien, niet te bijdehand hè ;) :D :D
Ik zal knuffelen en de groetjes doen van je vliegtuig :-*
Wat zijn Binky en Indy dan van elkaar :-\ :P

Groetjes, Marian

Caroline



De moeder van Binky, Princess, is een zus van Indy/Orphy.  ;)

Princess is van het eerste nest van Amor & Diégah, april 2007, Indy van het laatste nest.  ;)

Dus ...... Binky van Hermien is een neefje van Indy.  :D

Tot zo.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Kom weer ff neuzen in je boekje


Dorothé


ps wat gaat het weer hard zeg!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marian

Hoi Caroline,

Even vertellen hoe het met Indy gaat :D
De reis terug is goed verlopen, ze is erg rustig geweest, ze heeft zich wel de hele tijd met hand en tand vastgenageld aan de tralies :P
Thuis direct in haar kooi gezet, waar ze nu nog steeds op hetzelfde plekkie zit :D......ze veroert zich niet.....toch wel stress :-\
Maar dat weten we.......ze moet wennen ;D
Voer en water in de bakjes, maar ook voor de zekerheid op de grond ;)
Ik moet dadelijk nog even keukenpapier op de grond leggen.
Mijn dochter en zoontje vinden haar ook prachtig......en ze zal alleen nog maar mooier worden :D :D
Hihi, en mijn man zei; wanneer komt de 4-de? :o 8) ;D

Caroline, ik vond het erg gezellig vanmiddag. Het is top, zo na het contact op het forum, je dan ook echt te ontmoeten :D :D :D
Het is ook grandioos om al je mooie valken, die je kent van foto's en verhalen, in het echt te mogen zien :-* :-* :-*
En de 4 p-tjes. Wowie, pareltje op mijn hand, zo klein, maar zo fief en pienter de oogjes die je aankijken. Daar heb je geen woorden voor....dat is zóó mooi!!! :-* :-* :-*
Ik heb genoten, dank je wel daarvoor :-* :-* :-*
Indy zal hier een zorgzaam en liefdevol valkenleventje, samen met Gijsje en Guusje hebben 8) 8) 8)
Uiteraard houd ik je op de hoogte ;)

Ik zou nog veel meer kunnen vertellen, zit er nog helemaal vol van ;D, maar ik doe het niet, ik ga weer even naar Indy kijken ;) :D :-*

Nog even wil ik zeggen, dat je 4 schatten van kinderen hebt :D

Fijne avond, liefs Marian


Caroline



Hey Marian, ik vond het heel erg gezellig en leuk om je nu ook eindelijk een keer live te zien.  :D

Inderdaad veel te kort, weet je wat, we spreken gewoon nog een keer af op dezelfde tijd.  ;) Kom je gewoon even een bakkie doen als je dochter is paardrijden.  :D

Ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor het mooie aandenken wat je voor me gemaakt heb van Sil, ben er nog steeds ontroerd van en ben er erg blij mee, het krijgt zeker een mooi lijstje en plekje in mijn kamertje.  :-*

Fijn dat de reis goed is gegaan met Indy. Is altijd weer stress en spannend voor ze. Ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met Indy. Ik blijf het leuk vinden dat ze zo heet.  :D


Dit was onze Indy, helaas veel te vroeg overleden aan een hartaanval, juli 2007, pas 6 1/2 jaar oud.  :'(

Heel veel plezier met Indy.  :D

PS. ook namens Sanne en Thomas keibedankt voor de voetbalplaatjes van Appie Happie, ze konden hun geluk niet op.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: mariannenl op  6 februari 2009, 12:51:33
heeeeeeeeeeeee
wat leuk dat ik  mijn plaatsgenote, door toevallig bladeren op deze site waar ik ook al lang lid van ben, maar niet reuze-actief , weer  tegenkom !

En dat je zoveel dieren had wist ik niet, heel leuk om te weten

Je jackie, ik weet niet of ze nog leeft want aan het snoetje te zien is ze al wat ouder, lijkt veel op de mijne, dat is alleen een reu van 6 jaar met bruine en zwarte spikkels

Ik hoop dat we van de zomer elkaar een keer kunnen treffen dan is de voliere hier weer helemaal open, nu staan er aluminium puien voor  om de papegaaien en valkjes te beschermen tegen vorst en tocht

Volgens mij zit je wel al op hyves bij mij he , en ik bij jou he ???

vele groetjes en een fijn weekend,

Marianne


Hoi Marianne uit Veghel.  ;D

Leuk dat je me hier gevonden hebt. Ik kom hier ook al weer een jaartje of 4-5, eerst als gast en later als junk.  ;) :P

Inderdaad naast mijn gezin wonen hier ook veel huisdieren.   :D

De inleiding op de eerste pagina is geupdated, elke verandering binnen mijn gezin of huidieren wordt hierin veranderd. Dus ja Cissy, de Jack Russell is nog onder ons. Zij is in december j.l. 10 jaar geworden maar gedraagd zich nog als een jonge hond.  ;)

Volgens mij zitten we inderdaad al op elkaars hyves maar helaas ben ik daar niet zo actief .... tijd tekort.  :-[

Jij ook een fijn weekend.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

gefeliciteerd marian met indy :D  :D
leuke naam hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Oh ik vind het hartstikke leuk om nog eens langs te komen :D :D.....is inderdaad heel goed te combineren tijdens het paardrijden van mijn dochter. Doen we 8) 8)
Wanneer je een keer in Den Bosch bent, ben je ook uiteraard van harte welkom bij mij :D ;D

Geen dank voor de voetbalplaatjes ;)

Indy is zo'n schatje :-* :-*, ze is even uit de kooi geweest, de hele tijd op mijn vinger, wat poetsen, wat kijken. Gijsje en Guusje waren er ook uit.......en van afstand.....zeer nieuwschierig ::)......echt lache :P ;D
Ze heeft alleen nog niet gegeten en gedronken :-\
Morgen even extra op letten :)

Fijne avond, en welterusten voor straks,
Liefs Marian en kusje van Indy

Hey, Hermien, neefje en nichtje.....gaaf hè 8) 8) :D
Hey, Kimm, dank je wel :D, ik ben zo tros op Indy 8)

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Kaatje

Hoi Caroline,

Zo en nu even een berichtje in jouw boekje. Afgelopen week een beetje een chaotische week gehad, wat dingen regelen, tegelzetter over de vloer voor de badkamer, droger die bezorgd werd ... je kent het wel  ;)

Wat fijn dat het zo goed gaat met de Peetjes en Indy een heel fijn huisje gevonden heeft ! ( Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Marianne ) Jammer dat Eros nog wat plukt, maar ik geef je groot gelijk dat je de kleintjes nog even laat voeren door Pa en Ma.

Prachtige gewichten ook, ik ben echt ontzettend blij dat alles toch nog goed op zijn pootjes terecht is gekomen dankzij jouw inzet  :-*

Bedankt voor je reactie in mijn boekje, ik denk uiteraard ook aan jou  ;)

Fijn weekend  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

wat heerlijk dat Indy een fijn huisje heeft gevonden..

hoe gaat het nu met Pedro?

gr gerdy

Anke

Hoi Caroline,
Hoe is het hier met de grote en kleine valkjes?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes