## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Peggy

Och lieverd toch,wat is het toch geweldig om je P tjes zo te mogen zien..tranen lopen over mijn wangen van ontroering en blijdschap..ik weet dat het nog niet helemaal oké is maar volgens mij is er weer Hoop,als ik dit zo zie  :D 
Je kunt momenteel zelf bijna een dierenartsenpraktijk openen met al je medicatie.  Het filmpje met uitleg is idd erg duidelijk en je doet het al zo goed alsof je het al jaren doet  ;)  Goed man!!
Je bent echt geweldig bezig en als ze het redden dan is dat echt helemaal dankzij JOU  :-* :-* :-*

Je jonkies zien er echt zo liefff en hoopvol uit,  kan het niet vaak genoeg zeggen.


Als ik het zo lees dan krijg je het idd nog drukker straks wanneer Ed overdag gaat werken maar ik weet nu al,dat dát jou wel gaat lukken maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel fijn is hoor wanneer man(vrouw)  ;)  lief er overdag ook regelmatig is,om bij te springen..

Dank je wel Caroline voor de mooie update!  ik stuur je even een mail  ;)

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kirsten

Hoi hoi,

Prachtig filmpje!
Even een correctie. De luchtpijp zit rechts en de slokdarm links (van voren gezien)
Je moet dus links achter in de keel naar beneden.

Als je een goed passende kropnaald hebt dan zorgt het bolletje aan het uiteinde ervoor dat de naald niet in de luchtpijp past. Zorg als je de naald terughaald dat je de toediening van de spuit wat tegenhoud, zodat er geen voeding alsnog in de luchtpijp kan komen.

Caroline, de kleintjes zien er supergoed uit!, geweldig en klasse meid!

Gefeliciteerd met de promotie van Ed. Zal inderdaad wel even wennen zijn, maar voordat je het weet draait alles weer lekker.

Liefs,
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anke

Hoi Caroline,
Wowdiewow wat zien de P-tjes er goed uit!
Wie had dat kunnen denken na al die  narigheid.
Dat heb je toch maar mooi voor elkaar kregen met al jouw liefde en zorg.
Echt helemaal geweldig Caroline!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: Kirsten op 31 januari 2009, 15:32:03
Hoi hoi,

Prachtig filmpje!
Even een correctie. De luchtpijp zit rechts en de slokdarm links (van voren gezien)
Je moet dus links achter in de keel naar beneden.

Liefs,
Kirsten


Dit schreef ik toch??  :-[ ::)

Citaat van: Caroline op 31 januari 2009, 14:50:25


Voeden met een kropnaald!!!!

Even een korte uitleg:

Je neemt het donsje in je linkerhand en in je rechthand de kropnaald. Dit is echt een must omdat bij het valkje recht (van voren gezien links) de slokdarm zit en links (van voren gezien rechts) de luchtpijp. Op deze manier zit je namelijk gelijk goed in de slokdarm.  ;)


Dank je voor je aanvulling, Kirsten en andere voor jullie berichtje.

Ze zien er echt goed uit hè??

Leuk nieuws ....

Net bij de controle en het wegen waren alle kropjes helemaal gevuld door pa en ma, de bekkies schoon en de kleinste van 5 gram zwaarder dan vanmorgen en de andere 3 zelfs 7 gram zwaarder.  :D

YES YES YES!!!!  :D ;D :D ;D :-* :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Ow wat een gefriemel in je hand! :o
Ik zie dat je een rechte kropnaald hebt, ik had van Lin een ietwat gebogen kropnaald, deze gaat wat makkelijker naar binnen en volgt de natuurlijke houding van de hals. Maar zij heeft deze gekregen van iemand die ze zelf heeft gemaakt, misschien zijn ze standaard wel recht? ???
Ze zien er echt goed uit op de foto, en echt super dat de bekkies weer schoon blijven! Ga zo door!!! :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, fantastisch wat jij allemaal gedaan hebt meid, en wat zien er weer gezond en heerlijk uit, Pluim verdien je hoor! Grtjs Ann



Hermien

Wat zijn het toch sterke kaboutertjes hè, die Plop, Kwebbel, Klus en Lui! En wat ben jij toch ook moedig dat je dit allemaal durft. PLOPPPERDEPLOPPERDEPLOP!

En gefeliciteerd met de promotie van Ed.

Have a nice weekend! ;D

Marian

Hoi Caroline,

Wat geweldig nieuws allemaal. Super om te lezen dat het met de kaboutertjes echt wat beter gaat :D :D
Het filmpje is indrukwekkend.....zo'n teer donsje in je hand...via de snavel naar binnen tot in de krob :o :o
Nou laat mij maar een maagsonde bij mensen inbrengen hoor....stuk minder eng!!
Daar heb je toch lef voor nodig hoor.....petje af :D :D
Fijn te horen dat het met de ootjes ook goed gaat.....komen daar toevallig later nog foto's van ;D ;D :-[

Gefeliciteerd met de promotie van Ed.
Zal zeker wennen zijn nu hij regelmatig gaat werken.
Jammer voor jou dat je baan waarop je hebt gesolliciteerd nu niet door kan gaan. Maar ach wie weet....uitstel hoeft geen afstel te betekenen op langere termijn :)

De zon lijkt door het wolkendek heen te schijnen....ik hoop dat hij nog verder door gaat breken :D

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline, dankzij jou hebben ze het al zo ver gebracht en blijven ze in leven he, ik vind het heel moedig dat je ze hebt gered, want anders hadden ze allemaal dood geweest, wat ben jij TOPPIE! Nu mogen ze echt niet opgeven he!

Ik duim dat je mooi en groot mogen worden hoor
Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Toppertje,

Wat zien ze er weer goed uit. Weet dat ze er nog niet helemaal zijn. Maar het gaat weer stukken beter als eerst.
En wat doe je het toch goed met de kropnaald. Vind het er best eng uitzien.
Jammer dat Eros nog plukt >:(
Maar voor de rest doet hij het ook goed dus mogen we niet klagen.

Je bent een kanjer en ik ben er bijna zeker van dat Melody alias Pareltje naar Limburg kan verhuizen over een aantal weken.

Hoop voor je dat Winky niet een Harrie 2 gaat worden ::)

Liefs Jeanine :-*

Karin

Super dat filmpje  :-* Ziet er wel eventjes eng uit  ;) Maar wat ik me afvraag, zou een stuk ventielslangetje ook niet goed werken ? Die is zachter dan een kropnaald. En kun je de kropnaald ook goed gebruiken als een jong niet bedelt ? Ik hoop het nooit nodig te hebben, maar ben blij met het filmpje !  ;) En nog een OT vraag : hoe krijg jij het plaatje van het filmpje in je bericht ? Ik zet meestal gewoon de url neer, maar er is vast een trucje voor  ;) Veel succes met je kaboutertjes !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik sluit me bij alle anderen aan !! Wat een fantastisch nieuws, echt heel fijn om dit allemaal te lezen  :D

Het voeden via kropnaald was erg indrukwekkend om te zien, echt heel erg knap van je dat je dit durfde te proberen, het resultaat mag er dan ook zeker zijn, wat zien ze er "goed" uit zeg !

Hopelijk blijft het allemaal in deze lijn voortzetten, maar ik heb er nu weer een heel erg goed gevoel over !

Gefeliciteerd met de conditie van de kleintjes en de promotie van Ed, jeetje wat een heerlijk nieuws hier  :-*  :-*

Een heel fijn weekend meid, maar dat zal ongetwijfeld gaan lukken nu  :D

* Sanne *



Lieve mama,






Wat een mooi filmpje van het voeren met de kropnaald. :o

Ik zou het wel eng vinden om met de kropnaald de zieke donsjes eten te geven.

Ik heb er heel erg van genoten.

En, heb je net lekker gegeten???

Ik wel. Heel erg lekker. :P

Wat fijn dat het al weer en beetje beter gaat met de kaboutertjes.

Weltrusten voor straks!!!

Ik hoop dat je morgen weer helemaal fit bent...

Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*