## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Sjet

  ik heb het even op mijn www van hyves gezet   wie er in Veghel woont die moet gillen naar mij .
dan  gil ik gelijk naar jouw  Caroline

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Jeetje Caroline, wat je vandaag toch allemaal overkomt :-\ :'(
Wat  :censuur voor je.
Die kleine Sil....oh ik hoop zo dat ie nu bij iemand thuis warm binnen zit.
Jij kunt niet meer doen dan je al doet :-*
Sterkte ermee :)

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat erg wat erg wat erg , ik lees het nu pas, jeetje, arme O-tje, Sil.

Ik heb de link ook op Dogs 4 life gezet waar ik lid van ben en nog een paar. Grtjs Sterkte. Ik help je



christa

nou caroline
je hebt een mooie k*t dag :'(
ik geef je een hele dikke knuffel en je moet je zelf niets verwijten hoo :-*r!!!!

Hermien

Kaatje belde me net en vertelde het kl :censuur verhaal. Mijn ogen waren nog niet eens droog van het donsjesdrama. Meid, ik voel zo met je mee. Heb het zelf meegemaakt met Gompie en het is zoals Gerda ook schrijft: Dat moment en de week erop dat-ie me vanuit een boom tegenover mijn huis zat toe te schreeuwen zie ik nog steeds voor me. Gompie was wel zelfstandig en liet zich door niets verleiden om terug te komen. Als ik nu zo jouw verhaal lees komt de pijn en het verdriet weer naar de oppervlakte.......of het gisteren gebeurde.

O, en verwijt jezelf absoluut niets hè? Een ongeluk zit in een piepklein hoekje. Je kunt gewoon niet altijd alles vóór zijn.

Mijn duimen draaien nu in ieder geval dat kleine Sil gevonden wordt en je het/haar morgen (maar liefst nog vanavond!!!!) weer in je armen kunt sluiten.

Héééél veel sterkte met een extra stevige knuf van stoere Bink!

Caroline



Dank je wel, allemaal voor jullie medeleven.  :-*

De O-tjes hebben net hun laatste pap gehad voor vandaag en dan kan ik alleen maar denken aan die arme Sil .... hij had al koude voetjes als hij een paar minuten op het aanrecht zijn pap had gegeten .... wat moet hij nu dan wel niet voelen.  :'(

Hopelijk alleen honger .... dit zou betekenen dat hij ergens een lekker warm huisje heeft gevonden.

Oh, ik hoop het toch zo.  ::)

Maar diep van binnen voel ik iets anders :-X .... ik voel zijn angst, zijn honger, zijn kou en brrrh, wat zal hij nat zijn, alle struiken zijn nat van de regen afgelopen dagen, zijn veertjes zijn nog niet vet genoeg, hij zal door en door nat zijn.  :-\ Het is hier maar 1 graad boven 0 ....  

Waarom waarom waarom ....

Waarom hebben ze het deurtje niet vanmorgen open gekregen of vanavond ....

Waarom had ik er geen hangslotje op zitten ....

Waarom was ik buiten aan het bellen .... ik denk namelijk dat hij hongerig als hij was op het geluid van mijn stem af kwam ....

Waarom mocht mijn kleine Olly niet langer bij me blijven.  :'(

Samen hebben we al zoveel meegemaakt, het begon al in het eitje waaruit hij niet zonder mijn hulp kon komen.  :-\

Na 2 dagen was hij eindelijk sterk genoeg om zijn koppie overeind te houden, hij kon bedelen en kreeg te eten.  :D

Een paar weken later kreeg hij die vervelende Stafylokokbacterie die zijn veertjes beschadigde .... diezelfde beschadigde veertjes die hem hoog boven de huizen brachten.  :o

En dan de vele keren dat we in allerlei soorten licht, op verschillende tijden van de dag naar zijn veertje keken, het is bruin, het is grijs, het is echt grijs .... YES, het is een man .... op 3 veertjes na een Clear Pied man .... wat was ik trots op jou, kleine Olly.

DIep van binnen was ik blij dat je een man was, ik wilde je houden maar ik kon je niet houden, als je een man was ging je naar Manon .... als je een pop was .... pffffh, wat was het moeilijk geweest.

Uren kan ik zo nog over je doorvertellen .... 6 weekjes was je bij me maar wat een indruk heb je achter gelaten.

In de achtertuin heb ik de lampen aangelaten voor je, in de voortuin staat een kaarsje met een batterijtje .... zodat je niet in het donker bent.

Ik heb Binky gevraagd je beschermengel te zijn en ervoor te zorgen dat je een fijn huisje krijgt of thuis mag komen ....

Mocht je 't niet gehaald hebben .... pas je dan een beetje op Charlie en Loena .... ze zijn nog zo teer.  :'(

* duim duim duim *



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

pfffffffff meis, mijn hart breekt :'(  :'(  :'(

:-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

HOI CAROLINE   ik help je waar ik kan meid, ik zag het pas, ik vind het zo erg, jeetje, heb je al nieuws ? Ik wens je heel veel sterkte, wat een rotdag voor je, ik zit hier met de tranen in mijn ogen hoor, balen hoor, maar het kan iedereen overkomen hoor, maar we zijn er om je te helpen, ik hoop dat je een goede reactie krijgt en vooral dat Sil levend teruggevonden wordt, arme Sil, en jullie zijn er vast kapot van meiss, en de kids, ik vind het zo erg voor ze en jou en Sil en MANON ook ! Sterkte nog . Grtjs Ann.



Karin

Oooo, wat vreselijk  :'( :'( :'( Dat is de nachtmerrie van iedere vogelbezitter.... Wie weet gebeurt er een klein wondertje, we duimen hier in ieder geval allemaal mee met de vleugeltjes...
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Citaat van: Caroline op 20 januari 2009, 22:37:31
Mocht je niet gehaald hebben .... pas je dan een beetje op Charlie en Loena .... ze zijn nog zo teer.  :'(



:'( :'( :'(

Gerda

Wat ik in ieder geval hoop is dat je nieuws krijgt, goed of slecht. Dan blijf je niet met vragen zitten, als het slecht is afgelopen. Dan kun je het toch op een of andere manier afsluiten.

Iedereen weet wel dat het gevaar met vogels is dat ze een keer gaan vliegen. En hoewel ze wel terug willen, ze zitten op de luchtstroom en weg zijn ze.
Hoe goed je ook je best doet, er ontstaat altijd wel een onbewaakt ogenblik, of een samenloop van omstandigheden.

Wat ik hiermee wil zeggen is, je hebt alle 'als-en' al benoemd, maar als je alles van te voren weet, dan kun je er naar handelen.
Tuurlijk gaat het door je hoofd (als als als), maar alles is gegaan zoals het is gegaan.

Dus je moet je niet schuldig voelen!

Nogmaals veel liefs,
Gerda

Manon, ook jij veel liefs!

Kaatje

Lieve Caroline,

Ik kan alleen maar denken aan jou en Sil en je verdriet. Ik staar al uren naar het topic en weet gewoon niet wat ik schrijven moet. Ik hoorde het van Gerda, mijn keel voelde gelijk aan alsof hij werd dicht geknepen.

Dit gevoel heb ik nog steeds, en elke keer als ik je verhaal lees moet ik huilen, huilen om de pijn die jij voelt. Het gevoel wat aan me blijft knagen, waar is Sil, is hij bang, is hij toch gevonden, zien de mensen dat hij pap nodig heeft en niet zelfstandig kan eten.

Zoveel vragen, zoveel gedachten, zoveel medeleven met jou en Manon en jullie lieve Sil ! Waarom, waarom waarom ...

Ik krijg het niet uit mijn hoofd ! Ik zou een jaar van mijn leven willen geven als Sil maar terug gevonden wordt, aangemeld wordt bij Amevedi, of bij de vogelopvang wordt gebracht, werkelijk alles zit ik me te bedenken.

Waarom nu, nu in de winter periode, als het langer licht was gebleven had ik in de auto kunnen stappen om te helpen zoeken, allemaal dingen waar ik aan denk, en wat kan ik !? Helemaal niks, het enige wat ik kan is met je meeleven, meevoelen, duimen, bidden en hopen dat Sil snel weer bij je terug komt !!

Ik vind het in één woord verschrikkelijk en zo kan ik nog uren en uren doorgaan, juist bij jou .... je bent altijd zo voorzichtig, het is werkelijk niet te bevatten, ik wil dat ook niet. Ik wil dat het een boze droom is, dat ik morgen wakker word en gewoon je updates kan lezen zoals elke dag !!

Lieve Caroline, mijn hart huilt omdat ik weet dat je verdriet hebt en vannacht geen oog dicht zal doen, ik vraag me af of ik zelf kan slapen, had al op bed moeten liggen maar ben klaar wakker, kan mijn gedachten er niet vanaf houden.

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe, voel je alsjeblieft niet schuldig en blijf hoop houden, ik hoop met je mee, net zoals iedereen hier in je topic !

Heel veel liefs, ik denk aan je !!

Liefs, Karin  :'(  :'(

Caroline



Geweldig, wat een lieve woorden, ik krijg het er voor het eerst vanavond een beetje warm van .... ook ik moet naar bed, ik moet proberen te slapen .... ik moet er morgen zijn voor mijn kindertjes, mijn valkjes en mijn pappertjes, ze hebben me nodig.

Bedankt dat jullie er allemaal voor mij waren.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mar

hoi caroline
wat verschrikkelijk machteloos moet jij je voelen zeg. IK hoop dat hij of zij snel gevonden word Gelukkig heeft sil ook nog een ringetje om caroline ik wens je heel veel sterkte dat je hem terug krijgt

gr marianne