## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian


Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een opluchting te lezen dat het weer goed gaat met Olly, gefeliciteerd met de 5 eitjes alweer van Eros en Pearle , ik ben ook al benieuwd naar de volgende foto's , grtjs Ann ;D ;D



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Geweldig alweer 5 eitjes bij Eros en Perle.
En de eerste 4 bevrucht. Ik duim weer voor albinopoppetjes.

Fijne avond verder :-*

Liefs Jeanine

Caroline

Dat zal toch zeker wel .... na 4 mooie donkere boys is het nu toch echt wel tijd voor minimaal 3 mooie blanke girls.

Toch??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Ik ben het helemaal met je eens. ;D

Blijf toch onverminderd doorduimen ;)

Wat duurt het nog lang tot half Januari :P

Liefs Jeanine.

Anke

Hoi,
Ik duim weer mee hoor, het moet deze keer toch gaan lukken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske




Caroline



Foto's zijn gemaakt!!!!  ;D ;D

Als Ed om half 3 is werken, zal ik ze gaan verwerken.  ;)

Tot zoooooooooooooooooooooooo!!!!  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

HOi Caroline

Volgens mij is het vandaag fotodag. Ik heb er ook al gemaakt vandaag  ;D. Kom vanmiddag zeker kijken naar je foto's. ALtijd leuk.

Groetjes

Mara

Bello

hihi

Ook al fotodag hier/ wij hebben er ook gemaakt.


Jeetje is wat met de valkjes, maar las dat het al beter ging, kan ook niet anders met jouw hulp.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*~Jeanine~*


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

christa


Caroline



*Olly*Omega*Olympia *Oceane*Orphan*

Vandaag 4 januari 2009!!!



Olly .... door de Biotex-badjes erg aanhankelijk naar mij toe geworden.  :-*


Olly, geen grijs ....


Andere kant van Olly, ook geen grijs ....


Voor degene die er een vraag over had, dit is dus clear pied, bont zonder bont.  ;)


Olly begint nu ook weer mooi in de veertjes te komen.


Even onder zijn vleugeltje laten zien, alle ontstekingen zijn verdwenen en .... hier zit dus 1 grijze veer.  :P

Even 2 foto's van J'adore om te laten zien hoe erg zij de huidinfectie veroorzaakt door Stafylokok-bacterie had.




Je ziet bij J'adore echt de bulten met etter op de huid rondom de veertjes.  :-\


J'adore nu, je ziet er helemaal niks meer van.  ;)

Met Olly was ik er echt heel erg snel bij.  :D


Omega .... gaat vanaf nu door het leven als ====> Mushu!!!!

Het wordt een Disney-valkje, hij gaat als hij zelf kan eten bij Jeanine wonen.  :D


Mushu de andere kant.


Mushu vond het een beetje eng, helemaal alleen op het kussentje, vandaar mijn hand erbij voor emotionele steun.  ;)


Ook de voorkantfoto even in mijn hand. Watje.  :P


Mushu aan de onderkant.  :D


Olympia


Olympia heeft alleen op de rechtervleugel een paar grijze veertjes, ze lijken opaline maar ik zie verder geen pareltjes dus ...  ???


Ook Olympia is door haar "smoelmassages" erg aanhankelijk naar mij toe en houdt me goed in de gaten.  :D


Olympia, zo jammer van haar scheve snaveltje, zij heeft zo'n lekker smoel.  :-*


Kijk scheef.  :P


Nog een keer.


Vooral van de onderkant kan je zien dat het ondersnaveltje gewoon ECHT misvormd is.  :-\

Volgens mij komt dit nooit meer goed.  :'(


Oceane


Oceane


Oceane, wordt net als Anaïs, een getekend cinnamon opaline popje, alleen nog iets mooier getekend, beide vleugeltjes mooi symmetrisch.  :D


Jammer van de ene grijze staartveer.  :-\


Ook Oceane heeft een lekker smoeltje.  :-*


De benjamin, Orphan heeft me vanmorgen erg laten schrikken.  :o Amor & Diégah krijgen weer interesse in het blok.  :-\ Uiteraard morgen zij geen nestje meer maar dat weten ze nog niet.  :P Hierdoor hebben ze even een terugslag gehad met voeren, even teveel interesse in elkaar wat als resultaat had dat ze kleine Orphan over hadden geslagen .... ik denk zelfs al gisterenavond.  :-\ Ik had rond 23 uur toen ik het licht uit ging doen nog wel gekeken maar gewoon zo in het blok, ze lagen alle 5 onder en over elkaar heen te slapen, haar lege kropje is me dus niet opgevallen.  :-[ Ik ben dus vooral ook erg boos op mezelf.  >:(

Vanmorgen heb ik dus meteen een bordje pap (Nutribird A21) gemaakt voor Orphan met een druppel Calcitat-50 en een eetlepel druivensuiker erdoor. Zij at het niet, ze vrat het en het spuitje at ze er bijna mee op.  ;D ;D Ik hou haar vanaf nu een beetje extra in de gaten .... ze was echt slapjes vanmorgen.  :-\


Ze was na de pap ook heel erg moe maar wel voldaan.  ;)


Ook Orphan is erg mooi symmetrisch getekend op beide vleugeltjes, ik twijfel nog of ze nu wel of geen pareltjes heeft, ik zag in sommige pennetjes pareltjes maar op sommige veertjes weer niet.  ???


Het is wel een heel stoer vogeltjes.  :-*





ZO zie je maar weer, je doet zo je best, je neemt allerlei voorzorgmaatregelen, je redt donsjes uit het ei, je redt donsjes die ijskoud uit het nest liggen, je geeft ze pap bij als het nodig mocht zijn maar .... het blijven toch levende wezentjes en de natuur doet wat hij wil, die kan je niet volledig sturen.

Dit zijn altijd weer de mindere kanten van onze geweldige hobby, gelukkig gaat het ook vaak goed.  ;)

Deel 2 volgt zometeen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes