## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst, wat heb je toch prachtige valken  :-*  :-*

En dan de lieve foto's van de Ennetjes en de Ootjes, wat zijn ze lief en wat zijn ze schattig, echt dotjes !!

Als ik zo naar Neal zijn lieve koppie kijk krijg ik echt de vlinders weer in mijn buik ! Ik weet dan ook zeker dat Neal een goed huisje zal vinden, er zullen toch wel meer leden zijn die vlinders krijgen bij het zien van dat lieve snuitje !?

Zelf is mijn hart er goed genoeg voor, maar ik heb altijd gezegd dat ik het bij 4 valkjes hou  ::) Nu kan ik ze nog alle 4 de aandacht geven die ze nodig hebben en gewend zijn, maar owhh wat is het moeilijk om dingen te verzinnen om het niet te doen ...

Het hart en het verstand zeggen zulke tegenstrijdige dingen, ik weet zeker dat heel veel anderen hier ook last van hebben !

Prachtige handtekening heb je weer, echt een plaatje  :-*

Fijn weekend meid en sterkte met Ed zijn ribben en jij met je vinger  :-*

Knuffel, Karin

Caroline

Citaat van: aad op 20 december 2008, 22:01:37
Caroline kijk hier eens tussen >> http://forums.photobucket.com/showthread.php?t=31955

Misschien is daar wat te vinden

Groetjes aad


Je zit helemaal goed, Aad.  :D

http://forums.photobucket.com/showpost.php?p=190388&postcount=4

Ik heb even gelezen en gekeken op beide laptops .... Sanne heeft inderdaad nog Adobe Flash Player Version 9 .... en ik heb op de laptop al Adobe Flash Player Version 10. ZOals in de link hierboven staat, werkt de one-click copy niet meer bij Version 10.  :-\

Bedankt voor  het meedenken.  :-*

PS> dank je wel, voor de lieve reacties, iedereen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

aad


*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik heb super genoten van alle prachtige foto's.
Let natuurlijk nu extra op de O'tjes. Kan de veertjes er wel uit kijken. Wie o wie wordt ons .....
Dat ze weer prachtig worden staat als een paal boven water.
En het is dat Neal zo op Gorgi gaat lijken anders hmmmmmmmmm ::)
Ik wacht op groen licht dat we mogen gaan kiezen tussen de O'tjes.

Hebben Perle en Eros alweer intresse in het blok? Of wil mama Perle nog steeds haar zoontjes terug :'(

Voor dadelijk slaap lekker.

Liefs Jeanine

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha caroline
wat een schatjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en voor dat ene oootje misschien is joep meloen een naam er voor?
die had ook een scheve mond!! ;D ;D
groetjes en welterusten

Dierenfreackske

Hoi  Caroline , wat een supermooie en leuke foto's heb je weer geplaatst , ik heb er heel erg van genoten , wat een lieve bekkies hebben ze toch allemaal , en  o ja , je hebt een gave en mooie handtekening hoor , prachtig he ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Caroline

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten. Raar hoor, hier doet Photobucket soms ook raar....Herken je probleem wel, maar hier kopieert hij ook nog steeds de link automatisch. Echt raar.

Groetjes

Mara

Saar

Citaat van: Caroline op 20 december 2008, 20:48:31


* Anaïs * Nick * Nathan * Migo * Neal *


Neal.

ZO'n lieverd .... is er nou helemaal niemand die die knapperd een fijn adresje wil geven??  ::) :-[

Deel 2 met de O-tjes volgt.  :D






Ik wil wel maar ik mag niet van mijn mannetje :'( :'( :'(

Maar mooie foto's heb je geplaatst :D
Groetjes Saar :-*

Little Cockatoo

Heb ik iets gemist of zo. Wat is er dan met Neal. Dat je geen plek voor hem kan vinden????

gr hanneke

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ik hoop dat je snel een huisje vind voor Neal , wat is ie mooi !  ;) ;) ;) :D :D



Hermien

Vier is vier, hè? Als ik er zes had kunnen bergen was Neal er zéker één van geweest. Maar ik moét streng zijn voor mezelf. Aan de opvoeding van vier valkjes heb ik mijn handen meer dan vol, zo heb je kunnen lezen in mijn verhalenboekje. Echt, ik moet geloof ik maar niet meer kijken naar dat schattige, snoeperige bekkie............

*Yvon

Hoi hoi

Schitterende foto's weer !!
Voor Neal zal er heus wel iemand zich binnenkort aanmelden.  ;)
Wat jij met Jil hebt,hebben wij hier met Cheeky.  ;)
Het is dat er bij haar al een aantal mannen op heeft gezeten en ze de parels nog heeft,anders had ik echt gedacht dat het een ventje was.
Zij tikt zelfs ook nog op het blok als een vent.  :o  :D

Ik heb dus dezelfde bucketprobleem.
Wss ligt het aan adobe.  :-\
Helaas krijg ik adobe 9 niet meer te pakken,wordt gelijk doorgestuurd naar adobe 10.  :-\

Groetjes Yvon

Enne.....thnx again  ;) :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mario

Hoi hoi,

Hoe gaat het vandaag met de Ennetjes?
Blijven ze al een beetje op gewicht allemaal?  :)

En met de O'tjes ook alles goed?

Groetjes!!

Caroline

Citaat van: Chico op 15 december 2008, 17:22:03
Hoi Caroline,

Met hoeveel maanden gaan de hormoontjes  ::) opspelen bij popjes?......en is dat dan dezelfde tijd voor mannetjes?.....of lopen die...hahah...zoals altijd....achter de feiten aan? :o :P :D

Oh en zou je nog, van een eerdere vraag, willen laten weten hoeveel een valkje minimaal moet weten en maximaal mag wegen? :-[ :D

Fijne avond, Marian


Hoi Marian .... een beetje een late reactie maar .... alsnog antwoord.  ;)

De hormoontjes .... in principe beginnen de hormonen bij mannetjes en popjes zo vanaf een maand of 6, sommige eerder, sommige later, bij de ene merk de een duidelijk gedragsverandering (soort pubertijd), bij de andere merk je helemaal niks.  :D Met name poppetjes gaan tussen 6-8 maanden op zoek naar een partner .... maar ook later zijn ze altijd nog te koppelen natuurlijk.

Amor & Diégah werden heel jong verliefd, Amor was 4 maanden en Diégah 6 maanden toen ik ze de eerste keer betrapte tijdens een wip.  :o Diégah was een jaar en Amor 10 maanden toen zij hun eerste jongen kregen, op dit moment hebben zij hun vijfde nestje, ze zijn dus nog steeds trouw aan elkaar.  ;)

Je tweede vraag, het gewicht van een valkje ....

Dit is heel erg verschillend .... als richtlijn houden we meestal tussen de 80-100 gram aan maar er zijn hele kleine slankgebouwde valkjes die nooit boven bij 75 gram uit komen en je heb hele grote, stevig gebouwde die ver boven de 120 gram gaan.  :o

Even een voorbeeld: Ik heb hier enkele valkjes tussen 85-100 gram, de meeste zijn rond de 120 gram en een enkele gaat er boven met Diégah als uitzondering, die gaat als ze in haar rustperiode zit, dus geen jongen heeft, soms rond de 150 gram.  :-[ ::)

Hopelijk heb j eiets aan de antwoorden, groetjesssss!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.