## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

christa

ha caroline
wat een mooie vogeltjes heb je toch!!
verder alees goed bij jullie?
oh ja en die foto van die kleintjes op een rij blijft mooi
groeten christa

Caroline



* Olly * Omega * Olympia * Oceane * Orphan *

Zaterdag, 14 december.



Olly


Olly


Olly, streepjes op haar nekje als kenmerk.  ;)


Omega, oogjes open!!  8)


Omega .... krijgt al donkere vlekjes op zijn/haar schoudertjes.


Omega


Olympia


Olympia


Oceane .... maakte het vanavond nog steeds goed.  :D


Oceane


Orphan, hier een half dagje oud.  :-*


Orphan







Zoooooooooooooooo, dit waren ze voorlopig even .... morgen plaats ik de foto's van de huiskamervalkjes.  :D Hebben jullie nog wat tegoed.  ;)

Ik ga even mijn 5 papkinders eten geven.  :D ;)

Lekker slapen voor straks, tot morgen!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Wat een prachtige foto's allemaal.

Hier kan ik zeker even op teren ;) ;D

Kan de veertjes bij de O'tjes er wel uit kijken ;D

Weltrusten voor straks.

Liefs Jeanine

Hermien

Prachtige foto's en om je even op te beuren komen er hier een paar van Binky, die zich echt ontpopt als een waar fotomodel. Waar ik hem ook plant, hij blijft graag voor mijn camera zitten.


"Als ik later groot ben wil ik in zo'n huis wonen.."






"O! en die kat doet nog geen vlieg kwaad, hoor....."

"Met een dikke knuf en groetjes aan mijn papa en mama en al mijn broertjes en zusjes!"

                                  :-*   :-*   :-*   :-*


Caroline



Wow Hermien .... je poppenHUIS  ;) is gaaf!!!!

En je foto's met Binky erin/op nog gaver.  ;D ;D

Wat een kanjer hè?? Geweldig!!

Bedankt voor je super foto's.

Liefs en knuffies voor je "Tuig"  :-* :-* :-* :-*

PS> Anaïs en de O-tjes zijn ooms en tantes van je lieve Binky.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ach wat zijn de O-tjes schattig hoor , en heerlijk op die zachte doekjes , hihi!
Wat een lieve kleine gele donsjes heb je he ! Fijn dat het goed gaat met je papkindjes en de valkjes , ik kijk al leuk naar de volgende , grtjs Ann ;D ;D ;D



Kaatje

Hoi Caroline,

Hoop dat jullie inmiddels al weer een beetje zijn opgeknapt ! Wat heb je toch weer lieve foto's geplaats van de Ennetjes en de O-tjes ! Wat een snuitjes, zo lief !

Wat leuk dat Binky ook zo'n mooi en bekend valkjeshotel heeft gekregen, je boefie heeft het maar goed bij Hermien  :D

Yeah, je wasmachine komt vandaag, hoef je gelukkig niet meer op en neer te rijden !

:-* voor de kleintjes !!

Mario

Ach wat een stoere mannen die Ennetjes, zo zonder pa en ma in een kooi!
Goh, aan voer komt het ze niet tekort zeg! Doen ze er al iets mee?
En Migo, nu al een kleine eigenwijs, haha!

Héle leuke foto's Caroline!

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Wat een mooie foto's!!
Om te zoenen... eerlijk waar.

De O-tjes zijn zo lief en wat leuk zo op een rijtje, dan kun je het verschil zo mooi zien...

Ik ben ook errug benieuwd welke veertjes ze krijgen... ik denk geel  :P Maar dan... maar dan ..... maar dan.....  ::)

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

Hi Caroline,

Wat een heerlijke foto's weer. Het blijft feest bij jou  :)

Ik blijf het grappig vinden... Het is net alsof je ze probeert te laten opstappen  ;D


Geniet lekker van je birdies  :)

Groetjes,
Monky

Sally


Dierenfreackske

Hoi , altijd genieten is het hier met al die supermooie en lieve valkjes foto's ! Net echt he ! Grtjs Ann ;D ;D



Marian

Hoi Caroline,

BETERSCHAP

En is je wasmachine vandaag gekomen? :)
Daarmee voel je je vast weer ietsjes beter ;)

Gefeliciteerd met Orphan :-*.........en gelukkig was je op tijd voor Oceano :P :D

Haha....leuke uitleg omtrent al je valkjes en de komende verhuizingen 8)
Met hoeveel maanden gaan de hormoontjes  ::) opspelen bij popjes?......en is dat dan dezelfde tijd voor mannetjes?.....of lopen die...hahah...zoals altijd....achter de feiten aan? :o :P :D

Oh en zou je nog, van een eerdere vraag, willen laten weten hoeveel een valkje minimaal moet weten en maximaal mag wegen? :-[ :D

Je foto's waren weer prachtig.

Fijne avond, Marian


Caroline



Jeetje .... wat een dag!!!!!!

Zoals de meeste weten is mijn wasmachine kapot .... de klok, repareren koste bijna net zoveel als een nieuwe dus .... afgelopen donderdag wij naar de winkel en een nieuwe uitgekozen.

"Ik ga even kijken of hij op voorraad is" zegt de verkoper .... "Ja, hij is op voorraad." Waarop wij hem bestellen .... onze verbazing is groot als blijkt dat "op voorraad" betekend dat we hem pas maandag kunnen halen maar zo legt hij uit, "op voorraad" is niet hier in Veghel maar op het hoofdkantoor .... maandag tussen 11.00 12.00 uur is hij in Veghel, we krijgen meteen een telefoontje als hij er is.

Nou vooruit dan maar.  :-\ Als het dan maar zeker voor half 2 is want dan moet Ed werken .... nee dat was geen enkel probleem.

Na zeker tussen de 12 en de 15 wassen bij mijn ouders te hebben gewassen, yes, eindelijk maandag .... iedereen belde maar niet BCC.  >:(

Om half 2 nog steeds niks gehoord, ik was natuurlijk behoorlijk pissig.  :-\

Telefoongids erbij gepakt, staat BCC nog niet in is pas een paar maandjes open .... via Internet, geen nummer bekend. Op de bon staat een service nummer, 0900 ... 10 ct. per minuut en een doorschakelmenu.  :-\ Nu had ik net 35 minuten zitten bellen (lees: een ogenblikje geduld a.u.b. al onze medewerkers zijn in gesprek) met politie Almere i.v.m. met een onterechte bekeuring (daarover meer), dus weer bellen, pffffffh  .... ik was al behoorlijk opgefokt. 

Na 20 minuten een keuzemenu en vervolgens ook hier wachten op een vrije medewerker, krijgt Ed (ik had na een kwartier de telefoon aan Ed gegeven ;) ) eindelijk iemand aan de lijn, ze snappen er niks van, Veghel had hem al lang binnen moeten  hebben, sterker nog ze zijn op voorraad, nee klopt, niet extern te bellen, hij zal even intern bellen voor ons, na 3 pogingen ook niemand te pakken gehad, hij zal even een mailtje sturen waarop vervolgens ook niet wordt gereageerd. :-\

"Woon ik in de buurt van BCC?"
" Och, wat heet, een kwartiertje rijden en natuurlijk weer terug."
"Misschien kunnen we even langs rijden om te vragen hoe en wat?? "

Wij met 2 kinderen naar BCC .... na 10 minuten wachten word ik geholpen aan de klantenbalie. Klopt, ze hebben niet gebeld, de wasmachine is nog niet binnen .... normaal altijd tussen 11-12 uur maar nu had de chauffeur een mailtje (mag ik wel even zien als ik wil) gestuurd dat hij later die middag komt. :-\

Lekker afgesproken allemaal, het is inmiddels half 3, ik  kan Ed niet eens meer naar huis brengen om zijn fiets op te halen dus zet hem af bij de MARS nadat ik eerst de bedrijfsleider nog gesproken heb, die me beloofd heeft me persoonlijk te bellen vandaag zodra hij meer weet, waarop ik heb geantwoord dat ik er helemaal klaar mee ben, als hij vandaag niet belt, ik in ieder geval ook niet meer bel of langs kom, dan zal ik morgen bij een ander bedrijf een wasmachine gaan bestellen.

Even verzenden om te voorkomen dat dit berichtje per ongeluk verdwijnt. ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.