## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Neal!!!!!
Wat een opluchting dat ze er nu allemaal zijn.
Dorith vind haar broertjes prachtig hoor.
Ze is supertrots om hun grote zus te zijn ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Caroline,

Gefeliciteerd met kleine Neal. Wat een prachtig gezicht is dat zeg. Geniet er maar lekker van.
Enne... don't tempt me... Ik moet echt stoppen met forummen anders... elk kweekseizoen wil ik weer nieuwe valkjes bijkopen als ik die schitterende beesies bij jou zie...  :-\ ;D

Groetjes,
Monky

Anja


Gefeliciteerd met Neal. Het kwartet is compleet. Wat een mooie foto;s.

Eet smakelijk en geniet van de cake.


Liefs Anja

Sharon

Hoi Caroline

gefeliciteerd met je vier prachtige, gezonde boys! Echt super!  :-* Ik vind die donsjes echt zo ontzettend schattig om te zien hè. Mijn hartje smelt er helemaal bij weg  :-* Ik zou er graag nog een ventje bij hebben, maar voorlopig even niet   ;) Maar verleidelijk is het zeker  ;D :P ::)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Dierenfreackske

Hoi Caroline , gefeliciteerd met het 4 de donsje van Eros en Pearl ! Wat een schatjes , nu hopen dat ze allemaal goed gevoerd worden he ! Schattig en mooie foto's hoor , het is weer genieten bij je , joepie !! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Gerdy

Yessss je kwartet is compleet..gefeliciteer met NEAL en dat ze allevier maar net zo mooi en groot mogen worden als hun broers..helemaal super meid

Annelies

Hoi Caroline

Jeh jippie alle 4 gezond en wel.

Van harte gefeliciteerd meid met je kwartet  :-*.

Liefs Annelies

Caroline



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Magic, 8 november, 's morgens.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ik heb een nieuw mandje waarin ik mijn jonkies doe als ik het blok ontdoe van poep.  :P Lief mandje hè??  :D


Samen met de toen nog 3 Ennetjes.  :D
Over een paar weekjes is het mandje gevuld.  ;D


Lief hè, Magic ging gelijk over de Ennetjes.  :-*




Het is zo'n lieverd .... Amor & Diégah hebben altijd zo'n heerlijke kinders.  :-*


En .... hele mooie.  ;)


Ik zie pareltjessssssssss


Een mooi geel staartje zonder grijze veren.  :D ;D


Dit zag ik vanavond toen ik even keek.  8)


Zien jullie hoe vies dat ie het blok maakt, ik heb vanmorgen alle poep eruit geschept .... morgen maar weer eens helemaal verschonen.  ;)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een gokje:  ;)

Volgens mij wordt Magic ....

---> een getekend cinnamon opaline POPje.  ::)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Fijn om te lezen dat ook het laatste donsje gezond ter wereld is gekomen !! Van harte gefeliciteerd met Neal meid  :-*

Caroline



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nick, Nathan & Noodles,

8 november, 's morgens.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Een bergje donsjes in het mandje,
ze houden samen het eitje met daarin nog Neal warm.


Nick


Nick


Nathan


Nathan


Noodles


Noodles


V.l.n.r. Noodles, Nathan en Nick




LIEF!  :-*



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is een mooi kwartetje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annelies

Alle 4 om te zoenen, en ik denk dat er 1 iemand heel blij is met jouw gokje.(toch Jeannine) of begrijp ik het nou verkeerd  ;D ;D ;D :P

Anke

Hoi Caroline,
Wat wordt Magic al groot :o
Je hebt prachtige foto's geplaatst van de drie kleine witte pluizebolletjes :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Juist niet, Annelies.  :-[

Jeanine en haar moeder wachten juist op ventjes van Amor & Diégah.  ;)

Volgens mij (maar dat doe ik even uit mijn hoofd) heb ik geen reservering voor de mutatie van Magic staan.  ::) Ervan uitgaande dat ik goed gegokt heb.  :P

Alleen:

Hieronder een foto van mijn Anaïs.



Als Anaïs, mijn opaline wildkleur geelwang split bont {X2 cinnamon}, een MAN blijkt te zijn wil ik graag voor hem een getekend popje van mezelf houden. Dan "kan" ik zelf getekende geelwang popjes kweken.

Het voordeel is dan dat er een kans bestaat dat dit koppel wel zelf hun eitjes uitbroeden en de jongen zelf grootbrengen.  :D

Op dit moment heb ik me nog helemaal niet hierin verdiept .... het geslacht van Anaïs is immers nog niet eens bekend.  ::)

Een getekend popje kan krijgen uit Amor & Diégah, Armani & Princess en Kouros & Lou Lou dus keuze genoeg.  :D

Ik zal van de week eens gaan rekenen en .... misschien veertjes gaan opsturen van Anaïs.  ;) 8)

Dank jullie wel voor de leuke reacties, felicitaties, plaatjes en berichtjes.  :-*

Ik hoe jullie natuurtijk niet te zeggen hoe gelukkig ik ben met het complete nestje van Eros & Perle.

PS. Lin .... Eros heeft helemaal niks met eitjes, broeden doet hij dus ook niet, dit is een volledige job voor Perle. De eitjes worden dan ook als zij aan het eten is steenkoud maar .... zoals je ziet, hoeft dit geen probleem te zijn.

Zijn eenmaal de jongen daar, is het een lieve zorgzame vader die zijn kinders netjes warm houdt en te eten geeft mits .... het er meer dan 2 zijn want bij een klein nestje gaat hij ze helemaal kaal plukken.  :-\

Het is weer even kuifjes kijken .... ben benieuwd of we toch nog een keer witte kuifje gaan kijken of dat hij het split bont niet mee heeft gekregen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wat lief : 4 broertjes voor Hagrid  :-*
Die kwam vandaag tot de ontdekking dat hij verliefd op me is geloof ik ::) Hij ging op mijn schouder zitten en begon hele liedjes voor me te zingen met zijn vleugeltjes wijd ;D Zo lief: alleen  heb ik hem wel even ingefluisterd dat hij dat beter voor Hedwig kan doen  :P

En wat gaat Magic hard zeg, en wat is ze mooi :o

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!