## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Ach meis wat vind ik dit vreselijk voor je  :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

kimmie

wat  :censuur om het derde donsje ook zo te vinden...

Mijn duimen draaien nog steeds voor nr 4 en 5...

Groetjes Kim, Karel en Lady

mariejj

Sterkte!  :-*
Ik weet jammer genoeg precies hoe het voelt dat je donsjes dood gaan zonder dat je ze kan helpen,,  :-\

Hermien

Krimpen aan den IJssel vindt het ook heel sneu voor je, maar hoopt dat nr 4 gezond en wel ter wereld komt.

:'(   :'(   :'(   :'(

Caroline

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Magic 30 oktober 2008

Magic doet het goed!!  :D

Zoals al gezegd .... vanmorgen alle kooien verschoond, alles is weer spik en span en de valkjes genieten altijd weer van de verse beukensnippers en ik ook, je ruikt het door het hele huis.  :D

Gerda .... inderdaad merk ik bij het openen van de eierschil dat deze behoorlijk hard is, je prikt er niet zomaar even met je nagel doorheen.  :-\

Inderdaad voor mij geen extra Calcitat .... ik snap eerlijk gezegd dit advies van Feldkliniek ook niet ..... bedankt Sophie (assistente).  :-\

Sinds Anaïs en Jil hier zijn zitten zij samen met JOOP! in een kooi, de grote lummelenkooi.

JOOP! en Jil hebben dus helemaal hun hartje verpand aan elkaar en doen zo'n beetje de hele dag alles samen, eten, slapen, kroelen maar ook maakt JOOP! steeds een nestje op de bodem en wagen ze een poging tot wipwappen.  ::)

Heel erg lief maar niet zo gezellig voor Anaïs die trouwens vanmorgen ook probeerde op te stappen bij Jil, die dit niet wilde.

Toen JOOP! ook nog Anaïs weg joeg van de bodem vanmorgen heb ik besloten om Anaïs te verplaatsen .... zij of eerlijk gezegd denk ik eerder hij  ;) zit nu in de grote kooi in de huiskamer bij Pablo & Coco en Unique & Queenie. Dit gaat goed.  :D Ik durfde niet het risico te lopen om Anaïs in de vrijgezelle dames kooi te zetten, zie je het voor je .... een ventje bij 5 hitsige dames.  :o

Nog wat foto's van na de verplaatsing.

Anaïs, nog even de kat uit de boom kijkend.

Je ziet ook dat de nieuwe veertjes (ze was er door het pappen wat kwijt) in het snoetje verdacht geel lijken.  ;)

Hey hallo!! Ben ik niet mooi??

Queenie

Kuifloos Cocootje.  :-*

Unique

Pablo

Hoezo verwaand??

Even zijn spiertjes trainen.

Twee wildkleur pareltjes .... een witmasker en een geelwang.

Queenie en Anaïs

Nog een vreemd vogeltje in een kooitje ....

Ik vroeg of ze kon lachen .... dit kon ze duidelijk.  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

☺ Pita ☺

Ooooow wat een heerlijke foto's :) vooral dat laatste kooitje :P
Maar Caroline ik vind de wangetjes van Anaïs toch ook wel oranje worden hoor , vind je zelf niet?
Zo zijn ze bij Elmo ook. Groetjes van Petra ...
Zal nog wel eens een foto van Elmo nu plaatsen ;)

Marian

Hoi Caroline,

Magic is door jouw mooie close-up foto's goed te volgen in de ontwikkeling.........erg interessant :)

Ik hoor nog niks over de andere eitjes.... ???....of heb ik iets gemist :-\

Aha het zware werk zit erop......ppppfffff......zoveel kooien lijkt me een hele kluif :P
Ik probeer voor mezelf een soort schema te maken wat en wanneer ik "moet" doen voor (nu nog alleen) Gijsje ;)
(omdat ik 3 dagen werk)

Dus vaste dagen voor eivoer met iets lekkers erdoor, het schoonmaken van de kooi, extra voerverwennerij geven, redelijk vaste tijden voor uit de kooi, de wekelijkse douche of bad (hihi vanochtend heeft Gijsje zijn eerste badje gedaan....erg voorzichtig...lief en leuk.... :-*)

Met een paar valkjes is dat goed te doen :)......maar met zoveel valkjes als jij........en met het kweken.......lijkt het me bijna een dagtaak :D

Heb ik nog een vraagje; Gijsje zit tijdens het eten helemaal in de voerbak  :o ...is dat nou erg onhygiënisch :-\....of overdrijf ik nou??? ::)

Groetjes, Marian

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik zit werkelijk met tranen in mijn ogen, wat is dat een ontzettend verdrietig gezicht om te zien  :'(  :'(

Zo mooi, zo volgroeid en zo onschuldig, net alsof Maantje ligt te slapen  :-\

Ik hoop werkelijk dat verder leed bespaard blijft, ik snap ook het advies niet echt meer nu, als ik zie wat ze bij jou allemaal krijgen dan denk ik, gezonder dan dat kan het toch niet !?

Ze hebben werkelijk alles tot hun beschikking, dit zou toch genoeg moeten zijn denk je dan. Ik ben het even vergeten maar wat was de reden om met de calcistat te beginnen !?

Ik ga je weer ontzettend veel succes wensen en hoop dat het kleine barstje wat je hebt gemaakt een tijdelijke oplossing zal zijn !

Prachtige foto's Caroline, fijn dat alles spik en span is, trouwens is dat vreemde vogeltje ook te koop  ;) !?

Dikke knuffel voor jou  :-*

Kimm

hoi caroline,

ik vind die foto' van pablo helemaal geweldig waar hij zo ontzettend verwaand op kijkt ;D

verder blijf ik voor je duimen dat de rest nu eens goed gaat!

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hi Caroline,

Wat sneu weer dat het donsje niet uit het ei heeft weten te kruipen... Je zag het al aankomen, maar het is nooit leuk om het bevestigd te zien  :(
Ik duim dat de anderen er gezond en wel uitkomen. En Magic doet het in elk geval goed  :)

Wat een heerlijke foto's  :D Tja... Dat van Pablo is een familietrekje... het gaat zelfs door tot in de neefjes  ;D

Je kan heel goed zien dat Queenie en Isaura zusjes zijn... wat een beauty  :-*

Wat gaat de tijd toch snel... Sophy heeft al weer de eerste tanden...  :) Was me nog niet eerder opgevallen  :-[

Groetjes,
Monky

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Sterkte en beterschap met Jasper.

Wat erg dat Maantje het niet heeft gered.
Hoop dat de rest wel uitkomt.

Mijn duimen draaien overuren hier.
En niet alleen voor de valkjes.

Denk aan jullie.

Liefs Jeanine

♥Debby♥

Lief Klein Maantje.. rust zacht en kijk maar toe vanaf de maan..

Aan het donsje te zien is het inderdaad nog niet helemaal volgroeid Caroline.. wat een  :censuur situatie zeg.. en ja kunt niets anders dan toekijken.. vreselijk!

Ik zag ook nog hele leuke foto's op de andere bladzijde.. natuurlijk Magic maar ook heel veel grote ooms en tante's..  ;)

En vooral de laatste foto.. hele aparte maar zeeeeeeer lieve mutatie volgens mij!  :D

Nou sterkte hoor..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Inderdaad errrug verdrietig .... ik merk ook dat ik allerlei andere afleiding in de valkjes aan het zoeken ben, filmpjes maken, foto's maken, kooien schoonmaken, speeltjes verwisselen enz enz. puur om maar even niet steeds stil te staan bij Moppy en Maantje.  :'( :'(

Alsof ik even niet genoeg aan mijn hoofd heb.  >:(

En omdat ik de vraag las van Petra over de wangetje van Anaïs ben ik even mijn kamertje ingegaan en heb even Cartier, Anaïs, Jil en JOOP! geinstalleerd als fotomodel.  :D

Kijk mee en vergelijk .... in mijn ogen zijn de wangetjes van Anaïs toch echt geelwangetjes.  :D

Van links naar rechts:

Cartier --> cinnamon opaline bronze-fallow geelwang

Anaïs --> opaline geelwang wildkleur

JOOP! --> Getekende wildkleur = oranje wang  ;)

De laatste 3 foto's zit Jil er nog tussen, zij heeft nog lichtere wangen zij is een lutino bleekmasker.  ;)

Vanaf deze foto zit Jil links naast JOOP!

Cartier zit een beetje beroerd op de foto maar ze wil alleen maar kroelen.  ;D

Nou zeg het maar .... geel of oranje?? ???

Pablo is blij met de "nieuwe" (uit één van de kweekkooien) schommel.

================

Udate van Jasper staat in mijn andere topic, bij buurthuis.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.