## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Ik kom hier nog ff snel voorbijsurfen om je van harte beterschap te wensen en natuurlijk proficiat met de geboorte van Magic. Nu ga ik snel naar bed. Onverwachts naar een theatervoorstelling geweest, dus nog maar net thuis. Vliegtuig al keurig op stok, dus ssssssssssssssst. zachtjes!

Trusten!

christa

jammer anders was ik van de week even langs gevlogen om je te helpen.
ik woon nl in almelo
groetjes en sterkte :-*

Caroline

Lief van je Christa.  :-*

Trusten Hermien, het kleine donsje is een oom of tante van Binky.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dat is om het makkelijk te maken... oom of tante.. hihi..  :D

't is echt zo'n schatje!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Hey hey... Zowie hier!

Ik hoorde van mijn baasje dat je niet lekker was. Ik kom je even hoogst persoonlijk een knufje geven.

Liefs,
Zowie

Caroline

Dikke knuf terug, lieve Zowie.  :-*

Wat ben je mooi!!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Heeey Caroline,

Ik kwam eventjes langs gefladderd en zag me toch een beauty van een baby'tje.....wauw.... :D
Gaaf, weer jonkies.
Als ik het zie ben ik jaloers, net als bij Debz, maar ik ben toch ook wel blij dat het hier momenteel "stil" is, en ik voorlooooopig geen gezinsuitbreiding krijg.
Kan het nu niet hebben, veel te druk met alles, en er is nog steeds een interne verhuizing op komst. Maar....als ik het zie krijg ik elke keer weer valkparkietevelletjes. :P
Zoooh lief.....geniet er maar weer lekker van!

Doeiiii de poeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kimm

hoi caroline,

hoe gaat het met jou en jasper?

en met het donsje alles goed?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Magic

;D ;D Eitje 2 tikt en piept!!  ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Jaaaa gaaf.... wat is het kleintje mooi joh.. heel veel dons!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ben ff op de laptop van mijn nichtje.
Die moet zo gaan werken dus heb nog niet alles kunnen lezen.
Weet wel dat het kleine donsje Magic heet  ;D

Weet niet of ik het helemaal juist gelezen heb dat Japer nu ook besmet is.

In ieder geval heel erg veel sterkte en beterschap.

Denk aan jullie :-*

Liefs Jeanine

Marian

Hoi Caroline,

Ik ben even benieuwd hoe het vandaag met jullie is gegaan.
Heeft de huisarts nog iets kunnen betekenen?

Het donsje gaat goed hè? :D
Op naar de 2-de..... ;)

Rustige avond,
Groetjes, Marian

Anke

Hoi,
Wat een snoepje is Magic :)
Spannend een volgend donsje onderweg ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

hoi hoi!!!!

Even snel voor ik er hier 4 naar hun bedje ga brengen.  ;)

* Magic doet het goed, wordt goed gevoerd en door zowel pa als ma warm gehouden. Hij woog vanavond al 7 gram wat betekend 3 gram zwaarder dan gisteren.

* Zijn broertje of zusje in eitje 2 is hard aan het werken, ik hoorde het vanmiddag tikken en piepen. Ik verwacht dat ik morgenochtend de voedergeluidjes in stereo hoor.  ;)

Ben benieuwd naar de kleur .... ik verwacht in ieder geval nog wel wat witte donsjes, ze hebben nog niet een heel geel nest gehad.  ::)

* Het laatste eitje van Eros & Perle, eitje 5 heb ik net nog een keer geschouwd maar deze is echt onbevrucht.  :-\ Jammer maar helaas .... 4 donsjes is ook heel erg mooi en ook voor Eros & Perle een groot genoeg nest.  ;) Bij 1 of 2 jongen gaan zij plukken bij 4-5 jongen niet.  :D

Tuurlijk vinden wij de (opaline) witmasker ventjes van Eros & Perle heel erg mooi maar het leukste zou toch wel zijn als er weer enkele albinomeisjes geboren worden.  :D ;D

* Gisterenavond heb ik Lou Lou geredt en god zij dank was ik thuis .... ik heb in haar kooi een kunststof Ferplast voerbak hangen, jullie kennen ze wel, beige 2 bakjes naast elkaar met een opstapstokje ervoor. Een 5 cm voor dit bakje zit een stok. Heel gewoon zou je zeggen. Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet maar toen ik op een wild gefladder en gekrijs af kwam in de kweekkamer hing ze onderste boven aan 1 pootje te bengelen. Haar pootje zat van boven naar beneden met een nageltje vast aan het opstapstokje van de voerbak en zelf was ze naar beneden gevallen tussen dit opstapstokje en de gewone stok in de kooi. Tenminste zo is het denk ik gebeurt want mijn zorg was niet kijken hoe ze precies vast zat maar om haar snel te bevrijden.  :o Gelukkig viel nu de schade nog heel erg mee, alleen wat beschadigde vleugelbogen van het slaan met haar vleugels meer niet. Ik heb wel 3 x haar pootje gecontroleerd vandaag want het is het pootje met ringetje maar ik was gelukkig op tijd.

Brrrrh, elke keer als ik haar zie denk ik .... ik moet er toch niet aan denken hoe ik haar had gevonden als ik niet thuis was geweest, ze zat echt erg vast, ik moest haar eerst omhoog tillen voor haar pootje los kwam.  :-\

Voor de schrik heeft ze gisterenavond wat druivensuker door het water gekregen maar nogmaals .... ze is er berengoed van af gekomen.  :D

* Anaïs gaat steeds meer zijn toonladders uitproberen .... ik ga steeds meer het idee krijgen dat mijn eerste gevoel juist was .... volgens mij is het een ventje .... jammer van de pareltjes, leuk van geelwangdochter die hij kan krijgen.  :D

* Jasper heeft vandaag minder hoge koorts gehad maar is wel zo slap als een vaatdoek. Hij heeft (nog) geen zweertjes op handen en voeten en in zijn mondje blijft het tot nu toe beperkt tot alleen zijn tandvlees, niet echt fijn maar iets minder pijnlijk als zijn tong gelukkig.

Ik heb tel. contact met de huisarts en ook voor Jasper is er dus niks tegen te doen, ook hij moet het virus wat zo'n 2 weken duurt uitzieken maar merk ik echt dat hij erg veel pijn krijgt aan zijn mondje kan ik een spulletje ervoor krijgen.  ;)

* En dan als laatste mezelf, eindelijk na een week, vorige week maandag is het begonnen, kan ik vandaag zeggen .... ik merk een kleine verbetering.  :D

Ik ben dan ook niet naar de huisarts geweest, gaat het morgen weer ietsje beter ga ik ook niet meer.  ;)

Zo .... het is 19.00 uu geweest .... ik ga er een paar naar hun bedje brengen.  :P

Tot later.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.