## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

zo zijn ogen spuwden inderdaad vuur  :o  ;D

hele mooie valkjes caroline, echt prachtig!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Caroline,



Met Ed, en een hele fijne en zonnige dag gewenst !

Liefs, Karin

Kimm

hoi caroline,

ook namens mij, van harte gefeliciteerd met Ed!

ik wens je een hele fijne dag met zijn allen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Ed  :D
Een hele fijne dag toegewenst  :-*

Wat kan JOOP! toch uitpakken tegen die lieve Anïas :-\
Even laten zien wie er de baas is  ;D

Ik vind de foto zo mooi waar Anïas staat van "Moet ik echt terug in de kooi?"
Smelt smelt.
Ben super nieuwsgierig of het een poppetje is of toch een mannetje ::) 8) ;D

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi Caroline , he , wat lief van Joop he dat ie zoooo lief is tegen Anais ! Ik ben ook benieuwd of het een pop of een man is hoor ! Alles goed met de valkjes en eijes ook ? Fijne zodag hoor ! Grtjs Ann ;D



Anke

Hoi Caroline,
Joepie, weer foto's om van te genieten :)
Ze staan er weer prachtig op.
Gefeliciteerd met je echtgenoot!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Oh? Er is een feestje? Gefeliciteerd! Fijne dag met elkaar!

Overigens, wat JOOP betreft, had ik al wel zo'n vermoeden, maar was ff vergeten dat er een geur met die naam bestond! Tja, ik heb die geur niet in huis, noch enig manspersoon met die naam. Dus wat verwacht je nou van mij?

Het is helder en ik snap het. Leuk hoor, al die namen van geurtjes. Ruiken ze ook allemaal zo? Dan snap ik dat je wel in katzwijm raakt in de vogelkamer. In ieder geval raak ik dat wel bij het zien van jouw foto's. Altijd kwijlen en zwijmelen. Schitterend!

Met een kroel en knuf van een net schoon gedouchte Bink!

Agnes

Zo, ik ben weer bijgelezen :o
We zijn een weekje op vakantie geweest, dus er was heel wat achterstalig leeswerk :P

Mooie oplossing van JOOP!  , Jill en Anais (ik krijg de puntjes nooit op de i ;D)

Eind goed, al goed toch?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja


Sharon

Hoi Caroline

gefeliciteerd met Ed zijn verjaardag! Maak er maar een fijne dag van!

Wat zijn je foto's toch weer prachtig zeg! Ik heb er erg van genoten! Het zijn ook zo'n mooie valkjes!  :-* Ik snap heel erg goed dat je gewoon meteen verliefd wordt op die schatjes. En die JOOP! kan echt wel vals doen zeg  :o Gelukkig is hij meestal gewoon lief  ;) Ik vind het echt super dat JOOP! en Jil zo goed met elkaar overweg kunnen en elkaar echt leuk lijken te vinden  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Wat een lieve foto's.. die JOOP! zeg.. hij kan er wat van!

Wat onwijs lief dat ze zaten te kroelen.. super zeg..

En ook nog gefeliciteerd met Ed.. hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello


Ed,


ook van ons een fijne verjaardag gewenst!!!

enne Caroline,

Al een beetje gewend aan je nieuwe valkjes?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline



Bedankt, uiteraard ook namens Ed.  :-*

We hebben een rustig dagje gehad, lekker met de kids en de honden naar de bossen geweest en daarna nog wat (niet veel) bezoek gehad. Het was gezellig Angél  ;) , Damian is een heerlijk ventje.  :-*

Vanavond hebben we toen de kids in hun bedje lagen lekker eten gehaald bij een restaurant en saampies gegeten. Thuis en toch uit eten, lekker makkelijk zonder oppas.  ;)

Nu nog even uitbuiken op de bank en dan niet te laat naar bed .... de vakantie is voorbij, morgen weer vroeg het wekkertje, kindertjes weer naar school.  :D

De valkjes maken het goed.

JOOP! & Jil gaan gezellig met elkaar om en ik heb ze al een paar keer zien kroelen. JOOP! heeft werkelijk helemaal niks met Anaïs maar Anaïs en Jil trekken ook nog veel saampies op.  :D Dus eigenlijk een gelukje bij een ongelukje.  ;) Stel de pootjes van Jil goed waren geweest, had ze dus niet het dinnetje van JOOP! mogen worden en was JOOP! dus nog alleen geweest want er is echt geen klik tussen hem en Anaïs. Maar dat zagen jullie al op de foto's.  :o ;D
De "dames" zijn al goed gewend, spelen veel, eten goed en als ze uit de kooi zijn zitten ze graag bij me en mag ik ze allebei kroelen.  :-*

Anaïs, de geelwang dus  ;) woog vanavond 86 gram .... Jil woog 77 gram en JOOP! 84 gram.  :D

=================

Even een kort en snel berichtje vanuit de blokken ....

* Amor & Diégah hebben 5 eitjes, de eerste 4 zijn bevrucht en ontwikkelen goed, het laatste eitje had ik al lang adertjes in moeten zien, dit zie ik meestal al na twee dagen bij dit koppel, ik denk dus dat deze onbevrucht is. Maar .... 4 eitjes is ook een heel mooi aantal.  :D

* Eros & Perle hadden er vamorgen een derde eitje bij. Bij dit koppel zie ik het niet zo heel erg snel maar volgens mij is eitje 1 bevrucht .... morgen heb ik meer zekerheid.  ;) Het nadeel van dit koppel is dat Eros niet mee broedt.  :-\ Dus elke keer als Perle gaat eten en zich gaat ontlasten liggen de eitjes koud te worden.  :-\ Ik maak me dan uiteraard zorgen maar .... weet uit ervaring van vorig jaar dat dit niet erg hoeft ze zijn, vorig jaar kwamen er ook 5 prachtige donsjes uit de eitjes.  :D

Verder gaat alles hier goed en heb ik geen nieuws .... ik ga nog even hier en daar bladeren, tot morgen!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.