## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

lynette

Hey Hey

Arme Joop  :-\ en arme jij en arme eMMetjes
Ik kom jou even een stevige knuffel brengen en ik stuur wat geluk jou kant op want dat kan je zeker wel gebruiken  :-*
Ik ga voor je duimen dat je niet meer een dood donsje hoeft te vinden in het eitje of in het blok. En dat er geen paniek meer is bij de valkjes.

Hoe is het trouwens met jou verder?

Speciaal voor jou een filmpje gemaakt met je ventje
Ik heb aleen het idee dat zijn vrouwtje toch weer de vuile was heb buiten gehangen en stiekem met Coco op pad is geweest  ??? Ik had zo gehoopt dat Diego nou de vader zou zijn. Maar de stoere bink bewijst wel dat hij een superpapa kan zijn.



Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anke

Hoi Caroline,
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Rust zacht lieve Magnum :-* :-*
Woorden schieten hier te kort......
Ik blijf duimen voor de eitjes van Eros en Perle.
Een dikke knuffel van mij en van je mooie witte meisje :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Nogmaals .... dank je wel voor alle steun en knuffels die ik hier mag ontvangen.  :-*

Vandaag geen foto's van Magic .... ik heb Amor & Diégah de afgelopen dagen zoveel lastig gevallen met nestcontroles dat ik ze vandaag lekker eventjes met zijn drietjes met rust heb gelaten.  ;)

Vanmorgen toen ik het eitje met Magnum uit het blok haalde heb ik Magic wel even gewogen, hij woog 28 gram met een half kropje. Prima dus maar dit kan ook niet anders helemaal alleen met 2 topouders.  ;)

En dan eindelijk een beetje beter nieuws.  :)

Nee .... er is nog geen donsje maar .... het eerste donsje van Eros & Perle is druk aan het tikken en heeft al een barstje gemaakt van een mm of 6-7, dit is al meer dan de 4 dode Emmetjes voor elkaar hebben gekregen.  :D

Ik heb een goed gevoel over dit eitje/donsje.  :D

Ik ga proberen weer positief aan het volgende nestje te beginnen.  ;)

Ik hou julllie op de hoogte.  :D

Arme JOOP! maakt het prima .... inderdaad hij wordt lekker getroost en geknuffeld door zijn dametje Jil. Je kunt merken dat hij het gewend is om flinke wonden te hebben aan zijn vleugeltjes want hij wordt er niet warm of fout van.  ::) Vandaag heb ik nog als laatst dag druivensuiker door het water gedaan .... meer vind ik niet nodig.  ;)

Ik zal ergens de vraag, hoe het met mij was .... met zowel Jasper als mij is het goed, bij ons beiden zijn alle zweertjes zo goed als verdwenen, wat rest is een hele slechte conditie maar dit moet binnen een paar weken weer hersteld zijn, zo vertelde de huisarts. Helaas heb ik waarschijnlijk door de stress een heel slecht weekend gehad door mijn gordelroos, ik heb zware zenuwenpijnen gehad .... vandaag gelukkig is het ergste weer gezakt en rest me alleen nog een beurse kaak.  ;)

Lynette, even voor jou apart, dank je voor je lieve filmpje van Diégo, het grote broertje van Magic.  :D Heel leuk om hem weer eens "live" te zien, al lijkt zijn vrouwtje inderdaad weer vreemd te zijn geweest.  :o Het is een geweldige papa, dat lieve smoeltje .... super.

Geef je hem een lekkere  :-* van mij??

Liefs en allemaal een dikke knuffel terug, Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim
Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Wat erg zeg van Magnum:al had je er al een slecht gevoel over, het blijft toch  :censuur

Ik hoop inderdaad dat het bij Eros en Perle wel goed gaat: het ziet er nog positief uit tot nu toe in ieder geval  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline , je hebt gelijk , positieve eruit halen meiss ! Het leven gaat verder , al is het vreselijk van de 4 M-tjes he , maar nu je een barstje ziet bij het volgende nestje van Eros en Pearle , moet je je daarop focussen he ! Veel succes , en ik blijf duimen voor het 5 de eitje nog hoor !Grtjs Ann ;)



Hermien

Weet je Caroline,

Dit lieve gele ventje tussen dat andere tuig, komt óók bij jou vandaan en is een TOPkereltje! Duss, positief blijven!




Caroline



Ach ja .... mooie lieve Binky.  :-*

=======================

Ik heb nog even het laatste nieuws bij Eros & Perle!!!!  :D


Het eerste eitje PIEPT!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

GEWELDIG

Ik hoop op een meisje  :P ;D

En verder sluit ik me bij Hermien aan. Er zijn heel wat valkjes van jou naar Limburg verhuisd en er komen nog meer  ;D ;D ;D

Liefs Jeanine

♪ Marlies

Verdorie, weer een. :'(

Hopelijk komen de eitjes van Perle en Eros wel goed uit.

*Yvon

Hoi hoi

Ik duim ook keihard mee dat de donsjes van Perle&Eros gewoon uit hun eitje kunnen komen !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske




Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♪ Marlies