## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

ylona

ach gossie wat triest sterkte met het verlies van pixel...dat is toch van het kabouternest?
was tie ziek of is het plotseling, bah ik zit met tranen in mijn ogen ik weet hoe het voelt om je beessie te verliezen.
heel veel sterkte maija

Paula

Citaat van: Caroline op  8 juli 2010, 07:41:49


PS. Coco heeft weer bij de jongen geslapen.  ;)


Fijn dat het voor jouw vertrouwde ritme weer terug is. Maar ik denk dat, gezien de temperaturen de aankomende dagen, Coco niet bij de jongen zal blijven slapen. Je weet in ieder geval nu wel dat ze weet wat ze doet, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Voor jou en Mara: sterkte met het verlies van Pixel.
                         
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

TheaV

Dino en  Dora komen  even een  fijn en  zonnig weekend wensen....
( klik op foto, klein  filmpje...)



Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Larissa

hoi hoi

Ik liep een paar pagina's achter in jou boekje maar ben weer helemaal bij

Als nog gefeliciteerd met de 3 E-tjes  :-* ze zullen nu al wel mooi gegroeid zijn

EN jij en mara sterkte met het verlies van Pixel

Groetjes Larissa

Caroline



Even een snelle reactie vanuit Veghel .... hemeltje lief wat is het heet!!!!  :o :o

De temperatuur liep hier vandaag weer op naar de 36 ° C, daarnaast is het ontzettend drukkend i.v.m. de onweer die in de lucht hangt maar er niet uit komt.  :-\

Ik heb ontzettend medelijden met mijn grote kleine meisje .... Sanne zit op Streetdance zoals de meeste wel weten, het hele jaar oefenen ze keihard om eind van het seizoen een mega grote show te kunnen geven in het theater in Veghel met de hele dansschool.  :D

Gisterenmiddag moest ze eerder van school gehaald worden omdat ze om 15 uur generale repetities waren. Om 16.15 uur moest ik haar weer halen om haar vervolgens na een snelle hap om 17.30 uur weer terug af te zetten. Nadat ik Thomas op zwemmen had afgezet ben ik de beide kleintjes bij mijn zwager en schoonzusje gaan brengen om daarna weer Thomas op te halen samen met Ed om vanuit daar door te gaan naar het theater, waar we om 19.15 uur de show van Sanne en haar mede dansgenootjes gingen bekijken.  :)

Het was echt onmenselijk, in het theather was geen airco en in de zaal liep de temperatuur op tot 42 ° C en op het podium tot 47 ....  :o

En die arme kinderen maar dansen.  :-\ Ik was blij dat het om 22.15 uur was afgelopen en we naar huis konden, er waren verschillende kinderen op het podium onwel geworden en ook in de zaal verlieten mensen hun plaats omdat zij het niet meer volhielden.  :(

Vandaag is het nog erger ....

Vandaag hebben ze een middag en een avond voorstelling.  ::) Ik ben blij dat ik alleen voor gisterenavond kaarten had gekocht, ik vond € 30,= namelijk duur genoeg.  :-[ Er waren mensen die 3 x gingen, arme hun.  :-X

Ik heb vanmorgen Sanne om 12 uur afgezet en haar om 16 uur gehaald. Ze had het wel ontzettend warm gehad maar was er niet naar van geworden. Ze heeft lekker een uurtje in het badje buiten gelegen en na een flink bord macaroni en een paar bekers drinken heb ik haar om 18 uur weer terug gebracht .... ik ben blij als ik haar straks om 21.30 uur weer mag halen en haar lekker thuis heb. Het is dat ze het zo graag wilde en persée wilde gaan want als het aan mij lag bleef ze thuis, ik vind de omstandigheden namelijk niet verantwoord ....

====

De valkjes schijnen weinig last te hebben van de hitte .... het is in huis en in mijn kweekkamertje 32 ° C maar er wordt nog rustig gespeeld en geklommen. Los mogen ze met deze warmte niet. Na een half rondje vliegen zitten ze hijgend met hun vleugeltjes wijd op adem te komen, dit vind ik echt griezelig ....  ::)

Ook even lekker bij me zitten en kroelen staat op een laag pitje .... de afgelopen weekjes .... als het zo ontzettend heet is loop ik in huis en in de tuin in mijn bikini, dus niet lekker die nageltjes op mijn blote huid en de valkjes vinden het kroelen nu ook niet echt prettig omdat hun veertjes aan mijn zweterige plakkerige handen blijven kleven.  :P

Maar .... ik heb ze beloofd dat ik het allemaal met ze goed zal maken en de nieuwe baasjes uiteraard met Bo en Dannii.  ;)

====

Elia, Enjoy en Elf maken het ook goed. Pablo & Coco hebben inmiddels alweer 5 eitjes gelegd - gewoon naast hun jongen  ??? :-\ - maar deze heb ik stuk voor stuk verwijderd. Ze mogen immers geen nestje meer, het is mooi geweest zo.  ;)

====

Verder heb ik weinig tot geen nieuws.  :)

Het valkje wat misschien de toekomstige man wordt van mijn Naomi, Nina of Vlindertje  ::) maakt het ook goed hoorde ik, als het goed is worden dit weekend de veertjes opgestuurd naar Gendika.  :D

Zodra ik wat hoor, horen jullie het ook.  8)

Fijne zondag, morgen!!!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Bij deze wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve reacties over de dood van Pixeltje.  :'( :'(

Van de week kreeg ik van Mara een telefoontje dat Pixel, die bij haar in een grote buitenvolière een heerlijk leventje heeft gehad, waarschijnlijk een ongeluk heeft gehad en hierdoor een hersenbeschadiging/kneuzing/bloeding heeft gehad.  :'( Hij kon niet meer vliegen en leek zijn orientatie kwijt te zijn. Hij was helemaal niet zichzelf en het zag er niet goed uit ....

Mara wilde het even met hem aankijken maar mocht zijn leventje niet meer waardig zijn zou ze Pixel laten inslapen, een keuze waarin ik me ook kon vinden. Deze keuze hebben we niet voor hem hoeven maken .... Pixel is zelf ingeslapen.  :'(

Mijn mooie dappere kereltje .... rust zacht.  :-*

Sterkte Mara om dit verlies een plekje te geven.  :-*

====

Thea, dank je wel voor je lieve filmpje van Dino en zijn mooie meisje, Dora.  :-*

====

Klopt Ylona, Pixel was van het kabouternestje, het grote broertje van jouw Tommie.  :) Ik schreef hierboven wat er met hem gebeurt is.  :'( Tot maandag .... Bo is er echt aan toe om te verhuizen.  :D

====

Anika, jij ook dank je wel  :-* voor de mooie foto's van Sero, hij is echt een mooie grote jongen geworden.  :D

====

Ida, leuk dat je die foto van Rico nu in je handtekening hebt, die vind ik zo mooi.  :-*

Anika en Ida, Pixel was de oudere broer van jullie lieve kereltjes, uit het P-nest van vorig jaar.  :)

====

Saar, bedankt voor de link van de spiraal, inderdaad zo'n soort spiraal zoek ik maar deze is me te duur  :-[ ik betaalde voor de mijne minder en er zitten ook nog speeltjes, kralen e.d. aan.  ;) Hij is van dezelfde serie als waar ik al div. dingen van heb.  :)

====

Nel, ik ben ook geen fanatieke voetbalkijker hoor maar heb wel een hele fanatieke zelf voetballende husband en zoon en mede daardoor kan ik wel genieten als onze oranje jongens moeten spelen en kijk dan ook altijd gezellig mee.  :D

Leuk dat Jolanda weer gaat studeren, en fijn dat jij Renzo en Jamie-lee, oh en Indy natuurlijk  ;) vaker kunt opvangen voor haar. Jammer dat wij je minder zullen zien hier maar leuk dat je zo at en toe nog eens in mijn boekje komt lezen.  Desnoods kunnen we elkaar nog via de mail op de hoogte houden over onze kanjers.  :-*

====

Tuurlijk ook iedereen bedankt voor de vele en leuke reacties over de "oranje" E-tjes en hun foto's.  :-* :-*

Ik ga even lekker buiten zitten, zonder een hete laptop op mijn schoot .... het rommelt flink buiten maar volgens buienradar komt er nu nagenoeg geen druppel hier, waarschijnlijk vannacht pas.  :D

Fijne avond en voor straks slaap lekker.  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Ja wat een hitte he, ik zit mezelf hier behoorlijk in de weg en zo'n hete laptop op je schoot is ook niet alles ...........
Ook hier wil het niet afkoelen, om 19.00 uur een paar kleine druppeltjes en dat was het weer ............

Dacht al wel dat je mijn nieuwe handtekening leuk zou vinden  :P het is zo'n mooie foto van ons lieve kereltje ;)

En je kunt goed zien dat Sero een broer van Rico is, ze lijken erg veel op elkaar. Mooie foto's van Sero trouwens ;D

Trouwens knap hoor van Sanne optreden in deze hitte, hopelijk krijgt ze achteraf geen last, veel laten drinken hoor !

groetjes en een hele fijne zondag
Ida en een hele dikke knuffel van Rico

Anke

Hoi Caroline,
Ik liep vreselijk achter in je boekje, dus spring ik er gewoon maar weer in.
Wat een naar nieuws van Pixel :'(
Heel veel sterkte hoor!

Verder lees ik dat er inmiddels een E nest is.
Ik ga je weer volgen hoor :)

Dikke kroel van Dorith en Floor  :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Veghel e.o. had het zwaar te verduren gisterenavond en vannacht.  :o :o

KLIK HIER en kijk mee.  ;)

Verschrikkelijk hè??

Vanmorgen begon het in Veghel ook weer hektisch, een grote brand bij DMV Campina ....  :-\

Hier bij Binky's friends gelukkig geen schade, alleen 2 x moeten dweilen in mijn kweekkamertje i.v.m. wateroverlast.  :-\

Valkjes ondergingen noodweer relaxt.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

amai het weer heeft er veel schade verricht


gelukkig hebben de valkjes er zich niks vanaan getrokken

Saar

:o :o :o
Zo heftig was het hier gisteren niet gelukkig!
Stond wel een aardig laagje water voor de voliere, maar we hebben een stopje onderin de regenpijp gemaakt naast de voliere, dus het liep gelukkig snel weg :)
Speciaal voor jou: Liesje en Lotje ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jUyE_I198hw
En nu niet meer zeuren! >:( ;D :P ;)

☺ Pita ☺

Mja t heeft goed gedondert in het midden van het land , gelukkig hier in zeeland veel minder.
Wel wat regen maar te weinig.
Groetjes van Petra ...
enne vanavond wel juichen als we wereldkampioen worden he :P

Sally

amaai, Veghel heeft goed veel schade opgelopen precies!
Hier heeft het ook wel effe geonweert, maar het viel al bij al wel mee.

Ik wil je hier ook nog sterkte wensen met het verlies van Pixel.
Natuurlijk ook naar Mara toe!
Hij heeft n goed leven gehad bij Mara.
Jammer mocht ie niet oud worden  :(.


Ik wil hier ook nog effe komen stoefen over ons Indytje.
T is zo'n schattig nieuwsgierig ding.
Deze voormiddag is ze op mn hand gevlogen om met het koordje van het fototoestel te kunnen spelen.
Dit had ze afgekeken bij Kenji.  :P
Geniet echt super hard van haar! En natuurlijk ook van mijn andere 5 kanjers.


Oja, als het goed is zijn er veertjes getrokken bij het toekomstige ventje van 1 van je 3 mooie meisjes zeker he?
Dus weet je deze week de uitslag normaal gezien he?
Spannend hoor!
Ik ga in ieder geval mee duimen dat er eindelijk is n knappe vent mag komen voor 1 van je 3 mooie meisjes!

Groetjes!


Jel

Hier in Limburg heeft het ook flink te keer gegaan..
Ook de valkjes hier hebben niet er onder geleden
Zilver zit hier ook al verplicht opgesloten want hij heeft nogh al vaak de wil om over mijn rug te gaan glijden naja met een bekraste rug op vakantie gaan is ook niks dus zolang het overdag zo warm is ook hij verplicht kooi zitten verder boeit hem de warmte helemaal niks

knuffel van zilver!

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

*Yvon

Hoi hoi

Zo,ik ook weer helemaal bijgelezen.  ;)
Sanne is gelukkig klaar met haar optredens,wat ik overigens ook heel erg duur zou hebben gevonden.
Dat ze niet een soort van een korting hebben gegeven voor de mensen waarvan de kinderen optraden of vaker wilde komen kijken.  ::)
En dat ze de kinderen op lieten treden met zulke temperaturen !!  :o :o

Jij en Mara nog sterkte met het verlies van Pixeltje.  :-*

Woow,wat een noodweer is het bij jullie en omgeving geweest.  :o

Hier in de voliere laat ik de valkjes ook zoveel mogelijk met rust.
Alleen 's morgens en wat later op de avond doe ik het voer en water en kroel diegene die gekroelt willen worden.  :D
Zelfs met wat lekkers in de voliere staan is geen doen,helaas.  :-\
Maar goed,dit alles maken we wel weer goed als het wat koeler weer weer is.  ;) :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >