## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Ida

Heerlijke, lange update weer  ;D
Jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn, nog 2 kansjes voor van Gils & Perle.............
En dan je D-tjes....wat een schatjes zijn het zeg, allemaal om te  :-* :-*
Hopelijk vindt je snel voor allemaal een lief baasje zodat je kunt gaan genieten van je welverdiende vakantie.
Het zal wel afkicken worden voor mij nu je de zomerstop tegemoet gaat  :P

Doe rustig aan en dikke knuffel van ons kereltje Rico
groetjes Ida

Caroline

Dank je wel, allemaal!!  :-*

Inderdaad Ida, het wordt een beetje afkicken .... voor jullie en voor mij, even geen foto's en updates van donsjes, stekeltjes of grote lummels maar .... wel weer wat tijd over om weer eens leuke foto's van mijn eigen valkjes te plaatsen.  8) ;)

Ik blijf uiteraard actief!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Sally

Aah jammer dat de eitjes van Van Gils en Perle niet bevrucht zijn.
Volgende keer beter he :)

Wat zijn de D'tjes prachtig zeg!! Leuke foto's!! ;D

Hier heeft er een verhuizing plaatsgevonden, ik heb het 4tal bij Indy in de kooi gedaan, en Kietje zit nu in de witte voliere. ;D

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb genoten van de foto's van je prachtige jongen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Claudia74

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Wat een prachtige jongen weer Caroline  :D
Ze zijn stuk voor stuk prachtig  :-* :-* :-*

Caroline

Hoihoi!!

Even een kort berichtje voor ik languit op de bank ga chillen.  ::)

Ik had vandaag schoolreisje met Jasper en Sophy mocht ook mee. We gingen naar Aardbeienhof (KLIK HIER voor info). Het was een hele leuke maar ook hele vermoeiende dag.  :-[

Meteen na mijn thuiskomst moest Ed gaan werken dus daarna weer even een drukte want er moest gegeten en gebadderd worden. Nu ligt alles lekker schoongewassen en moe gespeeld in bed .... even rust voor deze mama.  ;)

====

Valkjesnieuws heb ik weinig.  ::)

Alleen dat volgens mij alle 5 eitjes van Van Gils & Perle NIET bevrucht zijn. Helaas.  :-\ Misschien het volgende kweekseizoen, you never now!!  8) Zo niet, dan is het ook goed, dan krijgen ze gewoon pleegeitjes, die hoop ik straks voldoende te hebben.  ;) Nu krijgen ze eerst nog een paar maandjes verlof.  :P

Nog even een kort verslagje over de D-tjes. Zij doen het prima en in tegenstelling tot de 2 afgelopen kweekjaren heeft papa Pablo (nog) niet geplukt.  :D Hopelijk blijft dit ook zo. Hij plukte niet hevig maar toch wel de wangen en wat aan de koppies en gek ... het eerste kweekseizoen helemaal niet en nu dus gelukkig ook niet.  :)

Doris & Djuul zijn bijna 5 weken, zodra ze dit allebei zijn verhuizen ze naar de grote lummelkooi om zelfstandig te leren eten. Uiteraard met een kleine ondersteuning van mij met pap.  ;)

Doris is definitief gereserveerd en heet straks Bo.  :D
Hij gaat wonen bij Ylona, die ik ken via een ander forum en waar ook al Tommie woont, één van de zieke kaboutertjes van het vorige kweekseizoen, die er een centenbakkie aan overhield. Tommie maakt het trouwens heel erg goed.  :-*

Djuul is definitief gereserveerd door Claudia en haar gezin en gaat Sammie heten.  :D
Claudia is hier ook sinds kort actief op het forum, leuk!!  ;)

En als laatste, ook Dannii is gereserveerd. Zij gaat straks bij Ria wonen, haar nieuwe naam is nog niet bekend.  ;)

====

Mooie lieve D-Day is nog te reserveren.  ::)

D-Day is een cinnamon MAN split bont, witmasker & {X1 gepareld} en nu 25 dagen oud.

Vandaag heb ik D-day op de verkooppagina geplaatst van deze site. Mocht je helemaal hopeloos verliefd zijn op dat lieve smoeltje en interesse hebben in D-Day mag je me immen, mailen of hier een berichtje achterlaten.  8)

Fijn avond en tot gauw maar weer.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Claudia74

dus drukke dag gehad! Volgens mij ben je dan in het Gemertse geweest ;) Mijn kindjes gaan er ook graag naartoe!

Ow leuk zeg al 3 gereserveerd! Nou t laatste snoesje nog ;D

Nou chill ze

Fijne avond!

Claudia

Larissa

hey caroline

leuk dat je al 3 valkjes gereseveerd hebt...nu het laatste lieve valkje nog en tja dan zit er een kweekseizoen op

Het wordt zekers voor ons allemaal afkicken heb altijd enorm genoten van je foto's van de kleintjes

Geniet lekker nog ff van de d-tjes en een fijne avond

groetjes Larissa

sabine

Hoi Caroline

Wat zijn de D-tje mooi en groot geworden zeg ;D
Leuke foto's !

Groetjes Sabine

Paula

Wat zijn ze weer mooi!
Geweldig Caroline. Mooie foto's ook.
Geniet er nog maar van, zolang ze nog bij jou zijn.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Gerdy

jeeeeee wat zijn ze mooi en groot geworden en super dat er al weer drie van zijn gereserveerd.

je kan straks weer volop genieten van de valkjes baby rust.

gr gerdy

Anke

Hoi Caroline,
Het gaat lekker met het reserveren van de d-tjes :)
Leuke foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes