## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

lynette

Ook ik is benieuwd naar jou mooie minder bekende mutatie hihi

En Ohh die van Gils en arme handen van jou. Tjee dat hij zo fel is  :o En Arme Vlinder. Dat herken ik wel van met iets ander de kamer in lopen bij de valkjes. Ze schrikken zich dan echt bijna te pletter  :-X

Groetjes en bedankt voor je PMetje  ;) zal m zo beantwoorden  ;D

doeii

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anke

Hoi Caroline,
Wij zijn helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor ;D ;D ;D
Is dit popje al ergens geboren??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Dominant Pastel Witmasker EF POP licht type

Het voorste valkje ....  :D

Dank je Kirsten voor het "lenen" van je foto.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

*Yvon

Dames......een wildkleurpopje is toch niet een minder bekende mutatie ??  ::)  ;D

Is het wel bont Caroline ?  ;D
Oke,jij plaatste iets eerder je reaktie.  :D
Ook geen bont dus .  ;D
Maar wel ook een mooitje die je erbij wilt nemen.  ;D
Weet je welke ik ook heeeeel mooi vind ??
lijkt op een lutino met grijze kop,geen idee hoe die heet.  ::)
Naam even snel opgezocht : Dominant pastel DF BleekmaskerWitmasker

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

We waren tegelijk aan het zoeken.  ;D ;D ;D

Ik wilde namelijk net hetzelfde neer gaan typen, Yvon.  8)

Die is ook errrug mooi!!!!  :o

Als albino zijn ze er ook alleen de lutinofactor onderdrukt alles wat ik juist zo mooi vindt er zorgt ervoor dat er een nagenoeg gewone albino te zien is.  :-\

Ik vind de Dominant Pastel Witmasker licht type een prachtig valkje wat ik graag voor de fun wil hebben maar .... ik heb er absoluut geen haast mee.  ::)

Ik wil er ook niet mee gaan kweken.  :)

Oh en of ze al geboren is .... misschien .... maar misschien ook niet.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Paula

Ach die arme Vlindertje!  :(  En het ging zo goed! Verdikkeme! Hopelijk komen de pennen toch weer snel en goed terug.

Die Van Gils toch! Jeetje, wat een Pittbull! Ik hoop voor jou dat hij er toch snel aan gaat wennen dat je af en toe in de nestkast wilt kijken.
Succes met hem!

Leuk een nieuwe mutatie erbij!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Serita

arme vlinder, en jij natuurlijk, das wel ff schrikken!
Enne wat een mooie mutatie heb je opt oog!!

Sally

aah wat jammer van Vlinder haar nieuwe pennetjes weer kwijt is.
Gelukkig merkt ze daar nagenoeg bijna niks meer van.
Geef haar maar n kusje van me!

Leuke mutatie heb je op het oog zeg! Prachtig :o

Heb je nu al een blik kunnen werpen op de eitjes van Van Gils en Perle of er al bevruchte bij zijn? Of laat Pitbull Van Gils u totaal niet toe? :P

Monky

Hey Caroline,

Mooi zijn die, hè?
Ik wacht ook al meer dan een jaar op de Dominant Pastel EF Witmasker MAN  :) In eerste instantie van een andere koppel, maar die lijken elkaar niet zo bijzonder te vinden  ::) Dus ik hoop op een wondertje, dat de ouders die jong beauty op de wereld moet zetten, er ook eentje voor mij produceert  ;D

Wat houdt eigenlijk licht type in? Zijn er ook donkere varianten?

Groetjes,
Monky

Kimm

wow caroline, die is mooi zeg  :o ik kan mij heel goed voorstellen dat je die voor de heb wilt hebben. ik ben zeer benieuwd meid. echt gaaf hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Hallo,

Ik kom even je boekje binnen wandelen Caroline ;D

Ik ben aan het logeren bij oma met Jamie-lee en ze bleef maar klikken met dat foto-apparaat. Ze gaat een paar weken met vakantie dus voorlopig ziet ze ons niet en zei dat ze ons zal missen.

Gisteravond heeft ze pannenkoeken voor ons gebakken. :P :D
Vannacht hebben we heerlijk geslapen, buiten de nachtelijke plasonderbreking, maar we waren al heeeeeeel vroeg wakker. ::)  Oma was om halfzeven al broodjes voor ons aan het bakken. 8)

Nu dans ik het dagboekje weer uit, samen met mijn zusje,

en als oma weer terug is, neemt ze vast weer foto's van ons en dan komt er hier wel weer 1 te staan.

Dag dag, een dikke knuffel van Renzo :-* voor iedereen ;D

Caroline

Hey die Renzo .... wat gezellig, weer samen met Jamie-lee logeren bij oma en opa.  :) Ik kan me voorstellen dat je oma je gaat missen hoor en nog snel een paar nieuwe foto's wilde schieten om mee te nemen.  :D

Dank je wel, Nel, dat je hier weer een paar plaatjes kwam plaatsen.  :-*

En alvast een hele fijne vakantie.  8)

====

Dank je wel, iedereen voor de leuke reacties.  :-*

Monique, licht type betekend het duidelijke lichte grijze lichaam. Je hebt ook dominant pastel donkere type, deze heeft wel de zoming op elke veer maar deze zijn niet zo licht waardoor je het verschil donkere kop/licht lijfje niet zo goed ziet.  ;)

Verder weinig nieuws ....

* Ik heb het ontzettend druk met van alles en nog wat, de komende week gaan zowel Jasper (dinsdag) op het speciaal onderwijs als Sanne en Thomas (donderdag) op hun school, schoolreisje, zelf ga ik donderdag met mijn moeder en Sophy naar Schiedam, op visite bij mijn tante die pas haar man verloren heeft en dit neemt naast alle gewone wekelijkse dingen een hoop tijd in beslag, wat betekend een hoop vooruit werken in huis.  :-\ :P

* De 4 eitjes van Armani & Princess waren wederom niet bevrucht.  :-\ Wat is dat toch  :censuur een koppel wat zo weinig wipt.  :( Verder zijn ze heel trouw aan elkaar, ik snap er niks van.  ::)

Maar goed, ik heb vrijdag de eitjes weggehaald en gisteren het blok. Vanmorgen zijn Amor & Diégah bij hen in de kweekkooi gekomen. Zo blijven zij samen de zomermaanden zitten in de papegaaienkooi die ik als kweekkooi gebruik, en na de zomervakantie gaan Armani & Princess dan verhuizen naar de huiskamer waar zij nog rust hebben tot februari.  :) Amor & Diégah blijven dan in de kweekkooi zitten en krijgen in september een blok, dan start mijn nieuwe kweekseizoen.  8)

* Van Gils & Perle hebben in het totaal 5 eitjes gekregen maar volgens mij wipwapt Van Gils ook nog niet helemaal goed want ik zie nog niks in de eitjes. Er is alleen nog hoop voor de laatste 2 maar eerlijk gezegd denk ik dat deze ook leeg zijn.  :-\

Zodra de D-tjes op zichzelf zijn gaan wonen, haal ik het blok weg bij Pablo & Coco. Van Gils & Perle mogen dan de zomermaanden doorbrengen bij Pablo & Coco in de kooi die dezelfde kweekkooi hebben als Armani & Princess en Amor & Diégah.

Deze 2 kooien.  ;)

Daarnaast staan nog 2 kooien ....

Hierin zitten dan in de zomermaanden links Kouros & Lou Lou en Giorgio & Anaïs.

De tweede kooi zitten Jim & Ashley, zij zitten samen om ene koppel te vormen.  8)

EN daarnaast staat dan de Jockkooi ....

Hierin zitten nu JOOP! & Juicy om te koppelen maar ik hoop voor hen snel een nieuwe kooi te bestellen.  8)

Verder heb ik nog 3 kooien meer staan, 2 kleinere om jongen zelfstandig in te maken en een Ferplast Greta, welke overal voor gebruikt wordt.  ;)

Gretakooi, hierin zitten nu Dior & Cartier om te koppelen, zij krijgen aan deze kooi in september een blok.  :D

====

Ik heb net foto's gemaakt van het D-nest. Ik ga z enu even uitzoeken, verkleinen en uploaden. Als ik het nog red, plaats ik ze vanavond nog, anders wordt het morgenochtend.  ;)

Groetjesssssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.